Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Terrafugia TF-X | Журнал Популярна Механіка

  1. Конвертобіль
  2. красиве лобі
  3. неминуче неймовірне

Наша сеть партнеров Banwar

Поява літаючих автомобілів не просто ймовірно, воно неминуче. Повірити в це можна, перерахувавши кількість кінофільмів, в яких машини літали по повітрю (пальців на обох руках для цього не вистачить), або подивившись на концепт Terrafugia TF-X.

«Негарні літаки не літають» - цю фразу приписують авіаконструктору Андрію Туполеву. А ось про автомобілі ніхто нічого подібного не говорив. Тому не дивно, що літаючий автомобіль Transition, первісток массачусетській компанії Terrafugia, в повітрі виглядає як стерпний гідролітак і, відповідно, непогано літає, але на дорозі нагадує скорботний гібрид богомола з пандою. Творці Transition пишаються тим, що апарат поміщається на стандартне місце для паркування для легковика. Правда, це справедливо тільки в тому випадку, якщо ви живете в Америці і під легковиком маєте на увазі шестиметровий пікап. Та й що це за назва така немилозвучну - «Транзішн»?

На дорозі габарити Terrafugia TF-X можна порівняти з розмірами великої легковика На дорозі габарити Terrafugia TF-X можна порівняти з розмірами великої легковика. Пропелери маскуються (і захищаються від бруду) кришками-обтекателями.

Лаяти Transition можна скільки завгодно. Згідно студентському повір'ям, машині це навіть на користь: зараз вона здає чергову порцію тривалих сертифікаційних іспитів, обростаючи подушками безпеки і іншим чужим авіаційному світу баластом. А головне, її творці все одно не образяться: адже нещодавно вони явили світу концепт TF-X, до якого критика просто не липне. І в повітрі, і на землі машина виглядає як шикарний апарат з фантастичного майбутнього. На такий можна ганятися за злочинцями і не соромно підкотити до Великого театру в смокінгу і метелику. Terrafugia TF-X втілює наші найсміливіші кіношні мрії про літаючі машинах. І мова йде зовсім не про «Сітроені» Фантомаса і навіть не про «Делореане» Дока з фільму «Назад в майбутнє». TF-X - це скоріше літаюче таксі з «П'ятого елемента». Різниця лише в тому, що Terrafugia - це не кіностудія, а класна конструкторська команда, досвіду та цілеспрямованості якої вистачить на те, щоб втілити мрію в реальність.

Конвертобіль

Отже, ви сідаєте за кермо, пристібаєтесь і вводите в навігатор пункт призначення, якийсь адреса в сусідньому місті, після чого включаєте лівий поворотник і виїжджаєте на дорогу. Водій їде попереду машини бачить в дзеркалі звичайний автомобіль. Трансформер в TF-X найпростіше розпізнати ззаду по значному штовхає гвинт-Імпелери, забрали в аеродинамічний кільце і суміщеного з кермом напрямку і висоти. Ця конструкція навіває спогади про американських седанах 1960-х - тоді автомобілі завішували аерокосмічної атрибутикою просто для краси.

На зльоті пропелери розкриваються, їх тяга направляється строго вниз На зльоті пропелери розкриваються, їх тяга направляється строго вниз. Підйомна сила створюється електромоторами загальною потужністю в один мегават (понад 1300 к.с.).

Добравшись до найближчої вертолітного майданчика, ви оцінюєте погодні умови і даєте апарату дозвіл на зліт. Далі він все зробить сам: з відкрилися з боків обтекателей здадуться електродвигуни зі складеними пропелерами, над корпусом розправиться з-винищувальному короткий крило. Трансформація не займе і хвилини часу.

Концепт злетить вертикально, направивши в небо пропелери, як конвертоплан Osprey. Автопілот сам виведе машину на потрібний курс. Імпеллер розжене апарат до крейсерській швидкості, пропелери плавно повернуться в вертикальну площину, а потім і зовсім складуться, цілком переклавши обов'язки по створенню підйомної сили на короткий крило.

Імпеллер розжене апарат до крейсерській швидкості, пропелери плавно повернуться в вертикальну площину, а потім і зовсім складуться, цілком переклавши обов'язки по створенню підйомної сили на короткий крило

Посадку TF-X також здійснює в безпілотному режимі, а потім практично миттєво перетворюється в звичайний автомобіль. І ось ви вже їдете за вказаною адресою і паркуєте трансформер на звичайнісінькій парковці.

Terrafugia TF-X задумана як гібридне транспортний засіб. Прямий привід від 300-сильного бензинового двигуна має тільки импеллер. За матінці-землі машину катають електричні мотор-колеса. Пропелери для зльоту і посадки мають прямий привід від електромоторів. Ємності, а головне, пікової віддачі батарей вистачає, щоб розвинути мегават (понад 1300 к.с.) потужності на зльоті. Для економії палива батареї можна заряджати від домашньої електричної мережі.

Крейсерська швидкість чотиримісного TF-X обіцяє перевищити 320 км / год, а запас ходу - 800 км. Це більше, ніж середня відстань між аеропортами в більшості регіонів Росії або США.

Це більше, ніж середня відстань між аеропортами в більшості регіонів Росії або США

красиве лобі

Бездоганну зовнішність і звучні характеристики Terrafugia TF-X пояснити дуже просто: це всього лише концепт, що відображає бачення, цілі і прагнення компанії. Однак TF-X - це набагато більше, ніж ескіз. Конструкція апарату саме в тому вигляді, в якому він представлений на ілюстраціях, серйозно розрахована і, за заявами керівництва Terrafugia, могла б бути доведена до серійного виробництва за вісім років у разі відсутності бюрократичних перепон.

Найбільші питання викликає коротке крило машини: його подовження і площа набагато менше, ніж у пропорційних TF-X легких літаків. Конструктори пояснюють це тим, що при русі в широкому діапазоні швидкостей починаючи з нульових підйомна сила буде створюватися пропелерами. Крило ж має працювати тільки на крейсерських швидкостях, що досягають 300 км / год і більше, тому велика площа йому ні до чого - вона лише збільшила б аеродинамічний опір.

Дебютна модель літаючого автомобіля Terrafugia зробила свій перший політ в 2009 році Дебютна модель літаючого автомобіля Terrafugia зробила свій перший політ в 2009 році. З тих пір апарат пережив три модернізації і грунтовно підготувався до запуску в серію. Однак випуск першої комерційної партії досі відкладається через складнощі з сертифікацією. На даний момент запуск запланований на 2017 рік.

Саме для перевірки аеродинамічній концепції фахівці Terrafugia побудували модель TF-X в зменшеному масштабі. Її крило не так давно пройшло статичні характеристики міцності випробування, і найближчим часом модель чекають випробування в аеродинамічній трубі імені братів Райт в Массачусетському технологічному інституті. До тих пір вона буде зберігатися в престижному музеї Асоціації експериментальної авіації в Ошкош.

І все ж головна мета створення концепту - НЕ технологічна, а лобістська. Розташувавшись на перетині двох світів, літаючий автомобіль повинен відповідати правилам кожного з них. З боку автомобільного законодавства на нього тиснуть вимоги, пов'язані з безпекою пасажирів і пішоходів, а також захисту навколишнього середовища (в які, втім, добре вписується гібрид). З боку авіації теж чимало правил: потрапляння в вагові категорії, яким відповідають пілотські ліцензії, льотні якості, такі як максимальні кути атаки крила і швидкість звалювання. Ці вимоги нерідко суперечать один одному. Вписатися і в автомобільні, і в авіаційні норми одночасно практично неможливо. Саме через це серійний випуск Transition відкладався не менше п'яти разів починаючи з 2011 року, і заможні ентузіасти досі чекають можливості замовити собі трансформер.

На крейсерській швидкості несучі гвинти складаються, електродвигуни вимикаються, і вся необхідна підйомна сила створюється за рахунок профілю крила На крейсерській швидкості несучі гвинти складаються, електродвигуни вимикаються, і вся необхідна підйомна сила створюється за рахунок профілю крила. Нахил крила додає машині стабільність. На малих і середніх швидкостях підйомна сила створюється гвинтами, що ріднить TF-X з конвертопланів.

Розробники Terrafugia бачать вихід із ситуації в тому, щоб переконати автомобільні і авіаційні влади: трансформери - це особливий клас транспортних засобів, для яких необхідні особливі вимоги. Або хоча б дати деякі поблажки, яких Terrafugia регулярно успішно домагається. Наприклад, Федеральне управління цивільної авіації США погодилося сертифікувати Transition зі швидкістю звалювання в 100 км / год замість покладених 85 км / год. А Національне управління безпекою руху на трасах дозволив використовувати на гібриді мотоциклетні шини замість автомобільних, щоб знизити вагу.

Гарний у всіх сенсах концепт TF-X обіцяє допомогти Terrafugia в спілкуванні з владою. До речі, переважна більшість прохань про «поблажки», які розробники направляли держорганам за останні п'ять років, були задоволені. Чиновники проявляють до трансформерам рідкісну симпатію: мабуть, їм самим не терпиться покататися.

неминуче неймовірне

Чи будуть літаючі машини затребувані покупцями? Глава Terrafugia Карл Дітріх в цьому не сумнівається: «У сучасному світі час набуває таку цінність, що на деяких ринках (наприклад, Сан-Паулу, Бразилія) вертольоти вже стають настільки ж звичайним службовим транспортом для керівників, як і автомобілі. Середня швидкість в Пекіні ледь перевищує 10 км / год ». Погодимося з паном Дітріхом: вертолітне рух в околицях Москви стає все більш інтенсивним.

Як ні парадоксально, безпілотні літальні апарати, на відміну від набирають обертів безпілотних автомобілів, не вимагають ні нових технологій, ні навіть нового правового регулювання. Автопілот частіше людей керують пасажирськими лайнерами, в тому числі на посадці. Такі ж системи для легких приватних літаків давно доступні на ринку. Автомат чи не краще пілота здатний відчути вітер або турбулентність і моментально скорегувати рух апарату.

Нарешті, володіти літальним апаратом, так само як і дорогим високотехнологічним автомобілем, - це модно. Тому ризикнемо дати прогноз: через 10-15 років ви цілком зможете зустріти Terrafugia в центрі великого міста, і, можливо, за кермом буде сидіти людина, навіть не отримав льотну ліцензію.

Стаття «Швидше машини, зручніше літака» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №3, Лютий 2016 ).

Та й що це за назва така немилозвучну - «Транзішн»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов