Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Tesla Model X в Україні: детальне знайомство

  1. Чим дивує Tesla Model X?
  2. Ціна питання

Наша сеть партнеров Banwar

Електричний кросовер Tesla Model X часто ставав героєм   публікацій на ITC

Електричний кросовер Tesla Model X часто ставав героєм публікацій на ITC.UA , Проте всі вони носили теоретичний характер. Але тепер прийшла черга практики - детально знайомимося з одним з перших електричних кросоверів Tesla Model X в Україні.

Чим дивує Tesla Model X?

У світі вже так багато інформації про кросовер Tesla Model X, що, здається, ми знаємо про нього все: уніфікація по техніці з Model S; тільки повний привід; піднятий кузов; семи-місний салон; і, звичайно, двері типу «Falcon Wings». Так? А ось і не зовсім ...

Так, аналогічно Tesla Model S, в днище кросовера може бути встановлений акумулятор ємністю 60 кВтг, 75 кВтг, 90 кВтг, 100 кВтч. Так, спереду і ззаду розташовані електромотори, а над ними - багажні відсіки. Але далі починається магія «імені Tesla Model X». І першу скрипку тут грають двері. Як тільки підходиш до електромобіля - водійські двері відкривається, навіть за ручку тягнути не потрібно. Але це лише прелюдія, а далі - основна частина вистави: орні задні двері. Один дотик хромованою ручки - і двері несуться вгору за допомогою електроприводів. Дійсно нагадує крила птаха.

Всього лише електроприводи дверей - але який ефект. Кросовер Tesla Model X пропонує автоматичне відкривання передніх дверей, задніх підйомних дверей, кришки багажника, а також кришки капота (другого багажника). І все це управляється з величезного сенсорного дисплея в центрі передньої панелі (хоча у задніх пасажирів передбачені і свої окремі кнопки). За перегляд цього чарівного дійства зі глядачів можна брати плату. До речі, в дверях встановлені настільки чутливі сенсори, що часом вони вловлюють навіть траву поруч з електрокаром - при підйомі в гаражі двері в стеля не упрутся, будьте впевнені. З «активних елементів» ще відзначимо і висувається заднє антикрило

До речі, а що там з салоном, посадкою, кількістю місць? Адже кросовер Tesla Model X позиціонується як ідеальне сімейне рішення: зручність посадки завдяки підйомним дверей, максимум сім місць, простота доступу на третій ряд сидінь і т.д.

Кросовер, який потрапив мені в руки, пропонував 6-місний салон; хоча взагалі Tesla Model X «в базі» суто 5-місний, а 6 або 7-місцевий салон доступний тільки за доплату. У тестовому 6-місцевому варіанті злегка бентежить вільний простір між задніми сидіннями: ні підлокітника для руки, ні скриньки для сумки, просто підлогу. Однак подібна конфігурація салону забезпечує зручний доступ до третього ряду сидінь, де цілком достатньо місця, на рівні великих мінівенів. Плюс в салоні на п'ять або сім місць пасажиру на центральному сидінні другого ряду навряд чи сподобається близькість товстої даху. А ось в 6-місному салоні центрального сидіння просто немає.

У салоні просторо, підлога рівний, сидіння третього ряду цілком зручні (а не урізані доп-місця проти ходу руху в багажнику Tesla Model S). Кросовер Tesla Model X - це перший електромобіль на моїй пам'яті, де АКБ в підлозі Ніяк не затискає ступні. Базовий салон пропонує 5 місць; за доплату може бути 6 або 7 місць. У підсумку - це прорив: дійсно зручний і просторий кросовер-мінівен. Спереду - невеликий багажник (187 л); ззаду - багажник об'ємом від близько 200 л (в 6-7-місцевій конфігурації салону) до 2 180 л; плюс невелика ніша- «підпілля»

Варто підняти голову вгору - і ще одне відкриття: двері заходять далеко на дах і їх верхня частина має вставку з тонованого скла; отака власна «панорама» для кожної людини на бічних сидіннях другого ряду. Причому водій і передній пасажир отримують ще більше: лобове скло починається у кромки капота і без єдиного розриву проходить до рівня центральної стійки - ефект незабутній! А для того, щоб не отримати сонячний удар, передбачена глибока тонування верхньої частини такого панорамного лобового скла. Мало? Тоді на допомогу прийдуть маленькі відкидні сонцезахисні козирки, що спочивають на передніх стійках.

За кермом в цілому все знайоме по Tesla Model S: об'ємна передня панель з горизонтальними «розчерками» дерев'яних вставок (може бути і карбон), великий ЖК-дисплей замість панелі приладів, і величезний 17-дюймовий сенсорний екран, який завідує «всім, всім , всім ». Центральну частину займають пара робочих вікон, куди можна вивести будь-яку необхідну інформацію: навігація, камера заднього виду, аудіосистема, телефон. Внизу - незмінна рядок налаштувань клімат контролю.

Але найцікавіша віртуальна кнопка знаходиться в лівому нижньому кутку дисплея - це кнопка «CONTROLS», яка відкриває доступ до всіляких налаштувань електрокара. Тут і вже згадуване відмикання дверей, і регулювання кліренсу, і різні настройки режимів руху: інтенсивність рекуперація, функція повільного руху вперед в пробці, настройки рульового управління і протівобуксовочной системи, режим збільшення дальності пробігу від однієї зарядки (спокійніше їзда, знижена інтенсивність роботи «клімату ») ...

Передня частина салону явно нагадує Tesla Model S: схожий дизайн, 3-спицеве кермо, РК-монітор замість звичайних приладів. Увагу привертають деталі - наприклад, панорамне лобове скло. Але найголовніший тут - великий 17-дюймовий центральний сенсорний дисплей: маса функцій, безліч налаштувань, включаючи відкривання / закривання дверей і регулювання кліренсу (137-211 мм при наявності пневматичної підвіски або 186 мм без неї)

До речі, про пробіг. Саме цей електричний кросовер Tesla Model X був представлений у версії 90D - це одна з найбільш оптимальних і «далекобійних»: на повному заряді АКБ ємністю 90 кВтг кросовер може проїхати до 489 км (цикл виміру NEDC). Все, звичайно, радіють реальному запасу ходу електрокарів Tesla в 400-500 км, але ж він береться не з повітря, а з великих акумуляторів. Які вимагають відповідної тривалої зарядки. Наприклад, цей Tesla Model X 90D від звичайної побутової розетки (3-3,5 кВт) буде заряджатися приблизно добу. Якщо використовувати спеціальні зарядні станції потужністю 20 кВт, то час заряду скоротиться до 8-9 годин (при штатному зарядному пристрої Tesla Model X потужністю 11 кВт, саме таке було встановлено на даному автомобілі). Плюс в якості опції можна замовити більш потужний «зарядник» на 16,5 кВт, і тоді для повного заряду Tesla Model X 90D від прискорених зарядок потужністю 20 кВт потрібно близько 5 годин - на поточний момент це найшвидший спосіб заряду електрокара Tesla Model X в Україна. Про використання Supercharger в нашій країні поки що не йдеться.

Спочатку розгін Tesla Model X легкий і «повітряний», але чим вище швидкість - тим більше відчуваєш, що це великий 5-метровий 2,4-тонний кросовер. Наприклад, Tesla Model S на схожій техніці більш рухлива; на її тлі кросовер Model X відчувається більш грунтовним. При відпуску педалі акселератора слід очікуване уповільнення і рекуперації енергії. У повороті - відносно невеликі крени (важка АКБ адже розташована в днище). Комфорт підвіски на розбитих і споруджуваних вулицях Києва в цілому на цілком нормальному рівні; тут багато що вирішують шини та диски - на даному екземплярі Tesla Model X були встановлені 20-дюймові колісні диски з шинами 275 / 45R20. Для «комфорту» - є варіант з 19-дюймовими дисками і шинами товстіший, для «спортивності» - є опціональні 22-дюймові диски з гумою 35-го профілю.

Відео розгону Tesla Model X 90D: заявлена динаміка «0-100 км / ч» - рівно 5 секунд; у нас вийшло близько 6-ти - 3 людини в салоні, всесезонні шини, мокрий асфальт. На початку кросовер бере м'яко і плавно, але незабаром буквально утискує в сидіння і легко добирається до 130 км / год (всі виміри проводили на окремому закритому ділянці дороги). Заявлена максимальна швидкість - 250 км / ч. У підсумку, Tesla Model X 90D - це оптимальний вибір між ціною, динамікою, «максималкою», запасом ходу

Ціна питання

Цікаво, що перші привезені в Україну Tesla Model X, схожі між собою: версія 90D, майже всі додаткові опції. І ціна схожа - близько $ 150 тис.

Європейська версія Tesla Model X 90D обходиться мінімум в 92 тис євро. А якщо додати всі дорогі опції: 6-місний салон; автопілот; пакет Premium Upgrade Package (електропривод дверей, НЕРА-фільтр, вентиляція сидінь); пакет підігрівів (сидіння, кермо, форсунки омивача); аудіосистему Ultra High Fidelity Sound (17 динаміків); оббивку салону з шкіри і алькантари; обробку салону деревом ... Підсумковий цінник складе близько 110 тис євро. Якщо «просто купити» та привезти Tesla Model X в Україні, то доведеться заплатити ще 20% ПДВ, плюс парочку інших податків і зборів (наприклад, ПФ 5%), плюс витрати на доставку - підсумковий цінник вийде близько 130-135 тис євро.

Але «просто купити» Tesla Model X вийде. Наприклад, ось варіанти на autoscout24 і на mobile.de - реальні електромобілі Tesla Model X «з рук» виявляються на 10-20 тис євро дорожче, ніж «з заводу». Хочете вірте, хочете ні, але цей дорогущий електричний кросовер зараз в дефіциті.

В результаті зараз або продають реальний кросовер Tesla Model X, але дорожче виробника; або продають чергу на Tesla Model X; або потрібно самому займати чергу з терміном виконання замовлення «на початку 2017 року». Як зізнаються представники «РВК АВТО», вони і самі шукають приватні оголошення, де можна перекупити «реальний» кросовер, а не черга на нього. І тільки зараз очікують ті автомобілі, що були замовлені ще 1,5 роки тому. У найближчій поставці - три електричних кросовера Tesla Model X, з яких два вже фактично викуплені.

У найближчій поставці - три електричних кросовера Tesla Model X, з яких два вже фактично викуплені

Звідки цей ажіотаж? Тільки за двері і формат кросовера? «Так я краще піду куплю Porsche Cayenne, Mercedes GLS, Range Rover Sport»?

Можна хоч десять раз доводити перевагу Porsche Cayenne в керованості, Mercedes GLS в комфорті, Range Rover Sport в статусі. Є автомобілі, які конкурують між собою, пропонують певні плюси, програють в мінусах - навіть в такому високому класі і за такі гроші, але вони конкуренти.

А є автомобілі, які начебто з іншої планети. Електрично кросовер Tesla Model X точно з числа останніх - це навіть не електромобіль, а справжній космічний корабель. Коли сидиш на окремому сидінні, зверху накриває двері-крило з прозорим дахом, тихо і м'яко починає пропливати пейзаж за вікном ... Раптом розумієш: футуристичні фільми ожили, вони стали реальністю. Ось за це особливе, неповторне відчуття «дотику до майбутнього» і платять покупці Tesla Model X.

PS: А може я вже заразився «вірусом Tesla»? Може Porsche Cayenne або Range Rover Sport справді краще? Обов'язково перевіримо з іншими версіями Tesla Model X, виставивши проти нього гідного конкурента - буде цікаво. Не перемикайтеся!

Електромобіль Tesla Model X надано - РВК АВТО

Чим дивує Tesla Model X?
Чим дивує Tesla Model X?
Так?
Мало?
Звідки цей ажіотаж?
Тільки за двері і формат кросовера?
«Так я краще піду куплю Porsche Cayenne, Mercedes GLS, Range Rover Sport»?
PS: А може я вже заразився «вірусом Tesla»?
Може Porsche Cayenne або Range Rover Sport справді краще?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов