Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв мотоцикла Honda CRF1000L Africa Twin

  1. Очікування ...
  2. ... і реальність
  3. V-подібний «рядник»
  4. Автомотоцікл

Наша сеть партнеров Banwar

Тринадцять років пройшло з тих пір, як Honda зняла з конвеєра свій найпопулярніший туристичний позашляховик - Africa Twin. Фанати моделі були змушені чекати, коли вийде зміна. Терпіння було винагороджено, і нова Africa Twin, нарешті, з'явилася в салонах. А значить, і у нас на тест-драйві.

Очікування ...

Останні пару років Honda рясно частувала стражденних чутками і обривками інформації. Вперше прототип був показаний на міланському мотосалоні EICMA в 2013 році. Мотоцикл стояв в оточенні «прабатька» - бойового мотоцикла Сіріля Неві, який виграв три «золота» на ралі Париж-Дакар в 1986-88 роках, Honda NXR650, і сучасного дакаровского снаряда - CRF450 Rally. Новий прототип був названий True Adventure - «справжня пригода». Тоді, просто роздивляючись фотографії прихованого «камуфляжем» і заляпаного справжньою брудом прототипу, фахівці, і ми в тому числі, зробили кілька висновків .

Мотоцикл має двоциліндровий рядний двигун, об'ємом не менше одного літра, а очікувана потужність була в районі 100 л. с. Загальна «стрункість» вигляду говорила про те, що маса апарату навряд чи перевищить 220 кг, а ходи підвісок, дорожній просвіт і компоновка, близька до кросової, обіцяли відмінний позашляховий потенціал. Вже тоді було очевидно, то Honda в черговий раз вирішила не кидатися з головою в саму гущу «бійки», а пішла іншим шляхом. Під «бійкою» розуміється загальне поголовне захоплення туристичними ендуро з двигунами від 1 200 см³ з величезними баками, електронними підвісками, «товстим» пластиком і неймовірною по позашляховим мірками масою. Взяти хоч BMW R1200GS, Yamaha XTZ1200 Super Tenere або навіть Ducati Multistrada. Всі вони хоч дійсно і заточені під далекі подорожі по дорогах різної якості, але від ідеології позашляхової техніки вони так само далекі, як, наприклад, Porsche Cayenne .

Всі вони хоч дійсно і заточені під далекі подорожі по дорогах різної якості, але від ідеології позашляхової техніки вони так само далекі, як, наприклад,   Porsche Cayenne

Туристичний ендуро / 2016 г. / 228 кг / 998 см³ / 95 л. с. / Від 865 000 руб.

Зараз, дивлячись на замітку однорічної давнини, я розумію, що ми в наших прогнозах виявилися разюче точні. Нова «Африка» дійсно виявилася первістком нового етапу в розвитку позашляхової техніки для далеких подорожей. Багаторазово було сказано, що такі «справжні» позашляховики, як стара «Африка» або Yamaha XTZ 750 Super Tenere (теж, до речі, з «дакарівських» чемпіонів) - стали не потрібні, люди хочуть комфорту, швидкості і динаміки. А ось це все «тру ендурное» - для жменьки оскаженілих фанатиків. Однак Хонда побачила свою аудиторію саме в цих оскаженілих. Ніша-то раптово виявилася порожньою! І вона вистрілила, та не просто, а традиційно потужно!

... і реальність

Але ось вона перед нами, як співається в пісні, коробка з олівцями. У ній абсолютно вільно поміститься що завгодно! Цей мотоцикл - антагоніст всього того, що було випущено в світі з наклейкою «ендуро для подорожей».

Вузький, як паркан, високий, як кроссач, він формує майже класичну ендурную посадку. Висота по сідла - 870 мм! Правда, сидіння по сучасній моді плоске і роздільне для пілота і пасажира. Стандартне сидіння можна опустити на 20 мм, а в арсеналі опцій є і занижене, і завищене сидіння, так що сумарний діапазон регулювань виходить від 820 до 900 мм! Відстань від сидіння до підніжок теж виходить дуже комфортним, а в «бойовій» стійці формується цілком кросова поза - ногами зручно триматися за раму в районі підніжок, а коліна зручно охоплюють бак - можна «дубасити»!

А ось опціональних стійок керма різної висоти в каталозі тюнінгу не знайшлося - чомусь виробники залишають цей момент без уваги. Мені з моїми 188 см росту довелося вже звично сутулитися, щоб дотягнутися до трохи низького для мене керма. Хоча, скажу чесно, на інших ендуро кермо встановлений ще нижче, так що тут стійка виявилася досить зручною - на чотири з плюсом з п'яти. Та й проставки керма можна знайти в будь-якому кроссовом магазині.

Підвіски, всупереч традиціям останніх років, не мають електричних регулювань. На мій погляд, воно і правильно. Зайва електроніка не робить мотоцикл надійніше, легше і простіше в обслуговуванні, а покриття болтики налаштувань - це не так вже й складно. Традиційно для Honda ззаду встановлена ​​система важеля Pro Link, що забезпечує прогресивну характеристику підвіски, а спереду стоїть «телескоп» перевернутого типу. Ходи підвісок дуже навіть «дорослі»: 230 мм спереду і 220 ззаду. Кліренс теж до пари - 250 мм!

Цілком позашляховим виглядає і пластик. Рік тому Honda запатентувала «моноблочний» пластиковий обвіс - єдиної деталлю. Тоді ми обурювалися - як же так, адже падіння неминучі, а міняти деталь цілком - дорого. Але на практиці все виявилося не так страшно. По-перше, головний обтічник все-таки не моноблочний. По-друге, пластика на «Африці» майже немає. Головний обтічник лише прикриває радіатори охолодження і «тримає» ветровик. А самі виступаючі частини - «щічки» - виконані з незабарвленого гнучкого пластику PVC. Загалом, при падінні зламати його буде досить проблематично. Мабуть, по «ударопрочности» Africa порівнянна з КТМ 950/990 Adventure, пластик якого вважався абсолютно «куленепробивним».

Вітрове скло не виглядає «туристичним» - якийсь зовсім маленький обрубок. Однак практика показала, що працює воно відмінно! Встановлене практично вертикально (в Honda кажуть, що запозичили конструкцію у ралійного апарату), і неабияк «продірявлені» особливими повітряними каналами, воно відмінно справляється зі своїми обов'язками навіть на швидкостях під дві сотні.

Так-так, не варто дивуватися таким цифрам: сучасні чарівники навчилися поєднувати непоєднуване, і м'які длінноходниє підвіски Africa Twin прекрасно справляються з високими швидкостями. Жодного натяку на «расколбас» або недостатню жорсткість ходової, яка була властива XRV750! Звичайно, на розгонах і гальмуваннях присутній вельми амплітудна поздовжня розгойдування, але до цього швидко звикаєш. Та й тим, хто не полінується витратити десять хвилин, під асфальт гідравліку можна і «затиснути»: Тоді мотоцикл їде не гірше інших "класиків". Грає свою роль і 21-дюймовий переднє колесо, не додаючи керованості і гостроти рульового управління - але, знову ж таки, за якісною руління на асфальті Honda і не гналася. А справжні мототуристов рідко «валять на всі гроші». Словом, для мотоцикла з ходами підвісок під чверть метра і позашляховими розмірами коліс він рулится просто чудово!

V-подібний «рядник»

Проте новий двигун здатний на дуже багато. Традиційно для cебя Honda зробила наголос на зручність експлуатації і дружелюбність до пілота. 999-кубовий двигун має дуже м'яким характером. Невисока ступінь форсування дозволила «розмазати» крутний момент по всьому діапазону оборотів, так що мотоцикл відмінно тягне і «на низах», і «в середині», до того ж, не скисаючи «на верхах». Зайві 200 «кубів» в порівнянні з найближчим конкурентом - BMW F800GS - не дали відчутного приросту в динаміці (різниця в потужності всього 10 л. С .: 95 у «японця» проти 85 у «німця»). Але ось на «низах» Africa тягне помітно краще. На оффроуда цей приріст буде дуже на руку, з огляду на те, що в будь-якій подорожі на мотоциклі, навантаженому скарбом, кофрами та іншими каністрами, повільне вдумливе рух через байраки на першій-другій передачах - найчастіше єдино можливий варіант руху.

Мабуть, в тому, що мотор має таким характером, «винен» не тільки робочий об'єм, але і прихована «V-образність» двигуна. Шатунниє шийки коленвала розгорнуті на 90 градусів, і спалахи робітників ходів поршнів відбуваються не через рівні проміжки часу, а через 270 градусів. Це до певної міри «збирає» пару робочих ходів в кілька більш потужний імпульс, нехай і з більшою паузою між ними, відчутно додаючи тяги. Зрозуміло, така схема не збалансована по вібраціям, і їх довелося врівноважувати балансирним валом. Однак, плюсів у ній помітно більше, ніж мінусів. Недарма схему зі зміщеними фазами імпульсів використовують дуже багато - зокрема, Yamaha в своїх рядних «двостволки» на TDM900, Super Tenere 1200 і навіть в флагманському спортбайке R1.
Вистачає в моторі і інших «незвичайність» за мірками світового мотопрому. Так, в голівці блоку циліндрів живе всього один распредвал, хоч клапанів і вісім. Це фірмова «хондовская» система Unicam, коли всі клапани приводяться від одного вала через рокери. Система теж не нова - її вже багато років використовують на кросових моделях і навіть на дакаровского CRF450 Rally.

Вся ця незвичайна конструкція цілком бадьоро розганяє мотоцикл до швидкостей понад 200 км / год, хоча, звичайно, ближче до кінця другої сотні розгін стає досить млявим. Але не забуваємо, що у нас ендуро для подорожей, а не «асфальтова ракета». Та й необхідність перемикати передачі суб'єктивно робить мотоцикл швидше.

Автомотоцікл

Окремий атракціон: під час тесту багато друзів-знайомих просили посидіти на новому мотоциклі. І окреме задоволення доставляло дивитися, як кожен з них намагався безуспішно знайти ногою лапку КПП, а заодно намагався дотягнутися до важеля зчеплення, якого немає. Адже у нас на тесті не проста «Африка», а автоматична! Вірніше, обладнана автоматичною трансмісією DCT -dual clutch transmission. Honda - першопроходець в справі установки автоматів на мотоцикли. Перша спроба «автоматизувати» мотоцикл була зроблена ще в 1975 році, коли на американський ринок Honda випустила CB750 Automatic. У сучасній історії першим був DN-01, потім VFR1200, NC750 і ось, нарешті, Africa Twin. По суті, DCT - це роботизована преселективна механіка з двома зчепленнями. Принцип її роботи - той же, що використовують Audi, Porsche і практично всі інші автовиробники. На одному пакеті зчеплень «висять» парні передачі, на другому - непарні. Перемикання відбувається в момент, коли один пакет зчеплення розмикається, а другий замикається. При цьому на розімкнутої «половині» сервопривід вже «підіткнув» наступну передачу. Це дозволяє перемикатися дуже швидко, практично без розриву потоку потужності, причому в обидві сторони.

Ця коробка з'явилася у Honda шість років тому - в 2010 році, і тоді до неї була претензія лише одного характеру: у неї був жахливий алгоритм роботи. У режимі «Drive» коробка вбивала весь потенціал мотора, перемикаючись на шосту вже до 60-70 км / ч, а в режимі «Sport» тримала передачу до «переможного», навіть якщо газ був майже закритий.

На «Африці» режимів стало не два, а п'ять, так що ступінь «спортивності» перемикань можна вибрати до душі. У всякому разі, тепер не виникає бажання вимкнути до біса всю автоматику і клацати передачами вручну, клавішами на лівому пульті, хоч така можливість і залишилася. Через шість років інженери Honda, нарешті, відбудували коробку так, як треба!

А ті, хто думають, що «автомат» на ендуро не має право на життя, сильно помиляються. Ендуро для подорожей - НЕ кросовий снаряд. Тут не потрібні «секунди» і точний контроль - тобі треба просто їхати. Енергійно або спокійно - це коробка дозволяє. А ось на оффроуд, коли доводиться долати якісь труднощі на мотоциклі, навантаженому кофрами і іншим скарбом, «автомат» лише на користь! Не потрібно труїти зчепленням, глухнути, заводитися і знову глухнути, думати про вибрану передачу (хоча реально вибір зводиться до першої або другої) - ти просто відкриваєш газ і їдеш. Повільно або швидко - на скільки відкрив, на стільки поїхав. Автоматичне зчеплення спрацьовує дуже адекватно і м'яко. Словом, для бездоріжжя робот DCT підходить дуже добре. Чого вже говорити про асфальті - ти просто відкриваєш газ і їдеш.

Справедливо буде зауважити, що для любителів традиціоналізму в лінійці компанії є і мотоцикл з механічною шестиступінчастою коробкою. Говорити про неї не бачу сенсу: коробки Honda - ідеал точності і надійності. А ось для тих, хто все ж таки зважився на автомат, але ніяк не може побороти звичку ворушити ногою, в каталозі тюнінгу є «електронна лапка КПП». Лапка з парою датчиків встановлюється на штатне місце під лівою ногою, і можна клацати передачами автомата «по-справжньому».

До речі, електроніка мотоцикла цілком відповідає званню флагмана компанії 21 століття: тут є і ABS, і система стабілізації з трьома режимами строгості «нашийника», і «позашляховий режим» роботи силового агрегату. Останнім, до речі, цілком варто користуватися на оффроуд: реакції мотора на газ стають більш плавними, а зчеплення спрацьовує не так різко. Це дозволяє точніше контролювати мотоцикл. У цьому випадку також рекомендується відключити трекшн-контроль і антиблокувальну систему гальм, яка, до речі, відключається тільки для заднього колеса. Гальмувати юзом на грунті - дуже зручний і неминучий прийом управління, а ось блокування переднього колеса виключена - ABS завжди «стежить» за передком.

Тринадцять років не пройшли марно. Honda, завжди намагаючись бути першопрохідцем у всьому, знову підтвердила звання піонера. Колись давно мотоцикли «майже як в Дакарі» здобули величезну популярність, але потім ринок пішов в більш «пластмасові» і «асфальтові» ендуро. Любителям справжніх позашляхових пригод залишалося вибирати з парочки моделей, дійсно здатних на серйозні випробування. Але в цей раз Honda сказала своє слово і, мабуть, вихід цього мотоцикла стане початком нового витка розвитку справжніх позашляховиків - не зможуть конкуренти залишити таку машину без «відповіді». Через рік-два ми повинні побачити настільки ж сухорляві і володіють серйозний позашляховий потенціал апарати у багатьох конкурентів. Наші прогнози з приводу «Африки», зроблені пару років назад, збулися. Є привід не сумніватися і в цих. Ну а нам, споживачам, від такого розкладу тільки користь. Адже в світі з'явився один справжній «пріключенец», і з'являться ще - а вже ми знайдемо, куди поїхати!

Тринадцять років не пройшли марно

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов