Наша сеть партнеров Banwar
Здається, це перший Hyundai, в якому мене взагалі нічого не дратує. Пластик по-європейськи м'який, підсвічування помірно синя. Все на своїх місцях, користуватися функціями вельми зручно.
Водій тут дивиться на інформативні прилади, формою «колодязів» дуже схожі на них же в Ford Focus. Працює кондиціонер, під рукою управління чотирма електросклопідйомники, музика звучить з шести динаміків, аудіосистема управляється за допомогою кнопок ... Дзеркала дають відмінний бічний огляд і підігріваються, як і крісла. І, спасибі корейцям, в їх автомобілях завжди на видному місці AUX і USB.
Швидконогим універсал i30 c дизельним двигуном 1,6 потужністю 128 л. с. не назвеш, але в нестачі динаміки звинуватити його теж не приходить голову. Всі 265 Нм крутного моменту цієї машини живуть в тому ж діапазоні, в якому живе більшість наших міських водіїв: 1900-2750 оборотів в хвилину. Ці 265, між іншим, «без п'ятнадцяти» Нм як Golf GTI минає шостого покоління, але ж там тяги нікому мало не здасться. З'їдає i30 з дизелем по міських пробках не набагато більше офіційно позначених 7,9 літрів дизеля на сотню.
8 літрів, 9 літрів ... Багато це чи мало? Розрахувати доцільність вибору дизельної машини можна, зіставивши витрати на паливо і поглянувши на первісну вартість. При однаковому оснащенні за машину з дизелем потрібно переплатити цілих 80 тисяч (899 проти 819). Різниця в витраті зі 130-сильним 1,6, ймовірно, складе не більше пари літрів. Великими ж повинні бути щомісячні пробіги, щоб дизель щомісяця економив вам по 2-3 тисячі на місяць ... (з розрахунком покупки машини на три роки).
Видавав i30 на тест мені звичайний менеджер з продажу. Тоді молода людина вперше побачив дизельний «вагон». Чи не стримавши цікавості, хлопець кинувся за кермо, щоб завести машину і ... послухати, голосно чи працює мотор. Але двигун на диво не голосистий - на холостих обертах спробуй розбери, що працює він не на бензині, а на важкій солярці ...
Нормально справи йдуть, втім, не тільки з мотором, але і з іншими технічними компонентами. Взяти, наприклад, електропідсилювач. На багатьох моделях Hyundai і Kia його реакції неествественни, але у i30 він налаштований на рідкість органічно. Коробка передач справно змінює ступені, хіба що при інтенсивній їзді можуть здатися занадто повільними переходи «вниз», автомобіль схильний до економії. На нерівностях машина цілком комфортна, гальма гальмують ... Що ще потрібно універсалу?
Звичайно ж, потрібен універсалу великий багажник. Ємність такого в i30 при складених задніх сидіннях становить 1642 літра. Цікаво, що можна просто складати спинку, не чіпаючи нижню частину сидіння, і виходить майже майже рівну підлогу. При цьому за задумом інженерів спочатку все ж слід відкинути нижню частину вперед (як, наприклад, в однокласниках від VW-Audi-Skoda), і тільки тоді поверхню вийде дійсно дуже рівною.
Комплектація Active, з якої йде дизельний мотор, друга в списку з п'яти варіацій i30. Від базової вона відрізняється наявністю ESP, шкіряним кермом і ручкою КПП, окулярника і центральним замком з сигналізацією. З одного боку, нормальний набір функцій тут вже є. Але з іншого - а що, якщо я захочу навігацію з парктроніком, повторювачі поворотів в дзеркалах, ксенонові фари, двозонний «клімат»? На жаль, всі ці опції з'являтися в комплектаціях, які не доступні з дизельним мотором.
Подивимося, що пропонують зі схожим двигуном конкуренти. Чеський «сарай», дизельна Octavia Combi минає покоління, відповідає третій за рахунком комплектації в цій моделі - Elegance. У ній вісім динаміків, повторювачі повороту в бічних дзеркалах, клімат-контроль, і багато всього можна поставити за додаткові гроші, збільшивши і без того значну ціну в 1 млн 9 тисяч рублів ... А ось у дизельного Ford Focus, який йде в комплектації Trend Sport , оснащення дуже схоже на те, що в нашому Hyundai. Тільки Ford, навіть не зважаючи на нескінченних акцій і знижок, варто 884 тисячі. Виходить, що тепер корейці беруть у європейців не тільки ергономіку і дизайн приладів, але і ціни. Так може, і є за що? ..
# Hyundai # i30Багато це чи мало?
Що ще потрібно універсалу?
Але з іншого - а що, якщо я захочу навігацію з парктроніком, повторювачі поворотів в дзеркалах, ксенонові фари, двозонний «клімат»?
Так може, і є за що?