Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв BMW 225i Active Tourer xDrive

  1. Ще гаряче!
  2. Mini-Boomer
  3. Зірка «Форсажу»
  4. Другий салон на Чукотку не летить
  5. Дізнайся в собі домогосподарку
  6. Вам потрібен BMW 225i Active Tourer xDrive, якщо:

Наша сеть партнеров Banwar

«Надутий через вихлопну трубу» гольф-клас чомусь дуже популярний в Європі. А у нас - так собі. Може бути, тому і продають у нас такі машини далеко не всі, а тільки ті, у кого в модельному ряду вони є? Ось, наприклад, BMW свій мінівен в Росії не продає. Але це ж не привід не зазнати його московськими дорогами?

Фірма виробник:

BMW

Тип кузова:

мінівен

Об'єм двигуна (л):

2,0

Тип двигуна:

бензиновий турбований

Тип приводу:

повний привід xDrive

Тип коробки передач:

автоматична, 8 ступенів

Розташування керма:

лівий

Потужність двигуна:

231 к.с.

Модифікація автомобіля:

Active Tourer xDrive

Взагалі, досить дивне винахід. Взяти машину європейського С-класу, підняти їй дах і назвати це «надуте» чудо мінівеном. Адже площа багажного відсіку від цього не збільшується, та й обсяг - теж. Пасажирським колінах не стає просторіше, і тільки лише, мабуть, страждають на клаустрофобію зітхнуть вільніше - висока стеля не так сильно «тисне» на верхівку.

На цьому позитивні відмінності мінівенів «гольф-класу» від звичайних хетч для мене особисто закінчуються. Проте вважається, що подібні машини дуже цінують домогосподарки за поєднання компактних розмірів і (нібито) великого простору. Такі машини є багато у кого: Golf Plus у Volkswagen , B-klasse у Mercedes-Benz, не кажучи вже про всілякі «французів» і «японців».

Як відомо, одвічні конкуренти не дозволяють собі залишати без «своєї відповіді Чемберлену» ні одну новинку. Ця «гонка» моделей не припиняється ні на хвилину і постійно викликає традиційні вже підколки на адресу один одного. тільки недавно ми писали про те, як «баварці» посміювалися над «своєчасним» відповіддю з Штутгарта на їх X6. Тепер же, очевидно, прийшла пора сміятися хлопцям з Daimler. Баварська «альтернатива» B-класу з'явилася із запізненням на не менша кількість років. Проте хлопці з Мюнхена залишилися вірні собі і навіть мінівен для домогосподарок зробили по своєму розумінню, спорт-компакт-веном.

Ще гаряче!

Якщо озирнутися на конкурентів, хоч VW, хоч Mercedes, у обох «верхні» комплектації мінівенів мають вельми скромні мотори. У першого - 122 л. с., у другого «аж» 156 л. с. Ну який заміжньої фройляйн прийде в голову купувати 200+ «коней» для поїздок в супермаркет і дитячий сад? Але погляньте на BMW! Два літри, турбіна, 231 кінська сила, восьмиступінчастою "автомат", повний привід xDrive, гума на 17-дюймових дисках і на 55-му профілі! Так це якийсь гарячий хетч, а не «авоська на колесах»! Домогосподарка повинна бути дійсно відчайдушною, щоб зважитися на такий автомобіль ...

До речі, тут ще й «М-пакет»: спортивний кермо трьохспиці, обробка під «рояльний лак», сидіння з дуже розвиненою бічною підтримкою, алькантара і контрастна відстрочка по всьому салону! Неначе потрапив в салон М3, але ніяк не за кермо сімейного гольф-класу. Відчувається порода BMW! Сидіння пружні, під стегнами висувна подушка, бічна підтримка акуратно, але щільно охоплює ребра (до речі, з електрорегулюванням ширини), в загальному, в кожній деталі відчувається робота баварських майстрів. Ось тільки що це за скельце виплило з приладової панелі над козирком? І чому замість звичного джойстика АКПП тут механічна «кочерга», як двадцять років тому?

Mini-Boomer

А секрет в тому, що наш герой - дитя глобалізації, і під зовнішністю BMW ховається «візок», двигун і коробка передач (разом з селектором, природно) від Mini Countryman! Начебто завжди було навпаки, і під капотом Mini можна було зустріти безліч запчастин з «пропелером». Але часи змінюються.

Якщо придивитися уважніше, то знавці Mini знайдуть в салоні 225i безліч відсилань до «родичу». Це і те саме скельце проекційного дисплея, і селектор КПП, і навіть сидіння, хоч і «одягнені» в кольори BMW, своєю формою явно видають походження. Звідси ж і система повного приводу. Проте дизайнери BMW не дарма свій Hofbrau з ковбасками їдять. У салоні все одно ти відчуваєш себе в BMW на сто відсотків. І на ходу - відповідно.

Зірка «Форсажу»

Погляди перехожих і сусідів по транспортному потоку цей яскраво-синій автомобіль притягує не гірше іншого екзотичного спорткара. В очах спочатку подив - що за дивний «бумер» дивної форми, потім - спроба заглянути в «корму», що ж там написано. Машина, зізнатися, вже не нова. У виробництві з 2014 року, але офіційно в Росії її не продають. І, до речі, швидше за все, і не будуть. Може бути, і дарма? Але весь тиждень, поки їздив на BMW 225i Active Tourer, вистрілюючи зі світлофорів, вслухаючись в рик турбированной рядної «четвірки» під капотом і вкладаючи машину в швидкий віраж на черговий розв'язки, я думав: хто ж та домохозяка, що оцінить всі драйверські якості авто ?

Хіба що років через десять, коли героїні фільмів «Форсаж» або «Трансформери» повиходять заміж, народять дітей і будуть змушені переміщатися не між точками гоночних заїздів, а між дитячим садом і універмагом, захочуть чогось гаряченького? Але чи багато таких «гарячих дівчат» в реальному житті? 231 «кінь», 6,8 секунди до «сотні», 235 км / год максимальної швидкості для такої невеликої машинки - це дуже бадьоро! Адже тут ще головне, щоб у дітей нашої подорослішала Мікаели Бейнс був добре розвинений вестибулярний апарат, інакше кожна поїздка з садка додому буде закінчуватися як в іншому відомому фільмі - «Таксі».

Другий салон на Чукотку не летить

До речі кажучи, задній ряд крісел тут більшою мірою відповідає істинному гольф-класу, ніж мінівену. Хоча й звідки взятися простору для ніг, якщо машина підросла лише в висоту? «Сам за собою» я категорично не вмістився. Більш-менш комфортно людині ростом вище 180 см буде, тільки якщо присунути переднє крісло вперед принаймні на половину ходу. Трьом дорослим тут теж буде вельми тісно. Зате посадити двох дітей можна запросто. Їм якраз буде привільно.

Широченний підлокітник з двома підстаканниками і відділенням для дріб'язку теж виявиться досить до речі. Так що своє «сімейне» призначення машина виправдовує.

З багажником теж обійшлося без сюрпризів. 468 літрів - показник цілком достатній для поїздки в магазин за їжею. До речі, особливо приємно, що під фальшпідлогою знайшлася запаска-докатка. Для BMW це взагалі не дуже типово, для Mini і поготів. Хоча, не виключено, що подібна приємність існує в якості опції для деяких ринків.

Спинки другого ряду розкладаються трьома частинами, так що варіантів трансформації багажного об'єму досить багато, а в складеному положенні вони утворюють рівну поверхню. У такій «двомісній» версії обсяг становить вже цілком пристойні 1 510 літрів. В цілому, показники цілком адекватні будь-якому гольф-класу. В даному випадку високий дах знову не рятує, адже методики вимірювання корисного об'єму завжди враховують завантаження тільки до підвіконної лінії. Словом, задня частина машини - цілком собі сімейний хетч.

Дізнайся в собі домогосподарку

Треба сказати, що в режимі щоденної експлуатації мені доводиться влазити в шкуру тієї самої домогосподарки - ранок починається з поїздки в школу, вечір закінчується забиранням дитини від бабусі і магазином. Виходить, я про себе писав, але в жіночому роді?

Як би там не було, для подібної щоденної експлуатації машина відмінно підходить. Парковка з великою площею скління дається легко, а вже з огляду на той факт, що можна користуватися автоматичним паркувальником, - і поготів ніяких проблем. Підвіска, хоч налаштована по-БМВшному зібрано, не викликає крошения зубної емалі на лежачих поліцейських і вибоїнах.

При цьому з гостротою управління тут, зрозуміло, теж повний порядок. Очевидно, баланс досягнуто використанням покришок досить «спокійною» висоти профілю - 55%. Нижчі покришки навряд чи б радикально поліпшили чуйність і інформативність керма, але ось «нервяка» на поздовжніх нерівностях і зубодробительного додали б неабияк.

З «звичайного» мінівена в «гоночний» машина перетворюється перемиканням роботи силового агрегату в режим «Sport» і перекладом селектора АКП в однойменне положення. Якихось серйозних змін в роботі двигуна я виявити не зміг, хіба що трохи більш чуйною стає педаль газу, а ось восьмиступінчастою "автомат" перетворюється радикально. Він чесно тримає включеної підвищену передачу до останнього, причому не тільки на розгоні, але і на гальмуванні двигуном, в будь-який момент готовий перейти з накату в різке прискорення. Повний привід разом з системою стабілізації утримує машину на обраної траєкторії на непристойно високих швидкостях.

Зовні це виглядає особливо ефектно, коли надута «авоська на колесах», раптом ввалюється в віраж по лівому ряду, залишаючи позаду навіть розфуфирена спорткупе і інших «швидких хлопців». Ну і, звичайно, головний атракціон - старт зі світлофора. Чотири «гребущіх» колеса дозволяють реалізувати 250 Нм крутного моменту максимально ефективно. Дуже багато хто залишається позаду, з подивом спостерігаючи віддаляється корму з біло-синім пропелером.

Дуже багато хто залишається позаду, з подивом спостерігаючи віддаляється корму з біло-синім пропелером

Дуже веселий вийшов у BMW сімейний мінівен. B-klasse в даному випадку навіть поруч не стояв, нехай він і Mercedes. Розмірковуючи про ці нескінченних війнах всередині кожного модельного класу, я задумався: чому BMW не випускає повнорозмірні мікроавтобуси? У піку V-klasse ? На мій погляд, у «баварців» вийшов би справжній гоночний автобус на низькопрофільною гумі, з М-пакетом і хорошим турбовим бензиновим двигуном. І, звичайно, він був би синім! Правда, тоді довелося б чекати появи мотоциклів з трипроменевою зіркою на баку. Але це вже зовсім інша історія ...

Вам потрібен BMW 225i Active Tourer xDrive, якщо:

  • Вашим дітям і вашим призів з автогонок приблизно порівну років;
  • Mini для Вас занадто «легковажний»;
  • Слоган «із задоволенням за кермом» для Вас не порожній звук.

Вам протипоказаний BMW 225i Active Tourer xDrive, якщо:

  • У Ваших чад слабкий вестибулярний апарат;
  • У Вас вже є Mercedes-Benz B200;
  • Ви вважаєте, що це потужна машина.

матчастину

Дмитро Юрасов

оглядач Kolesa.ru

Перша за всю історію марки передньопривідна модель BMW з поперечним розташуванням силового агрегату і індексом F45 ділить платформу UKL з Mini. Точніше, Active Tourer став першим носієм «візки» UKL2, що відрізняється від версії UKL1 геометричними параметрами і окремими елементами: наприклад, якщо у хетчбеків Mini (F55 / F56) важелі і підрамники незалежної підвіски (передня - McPherson, задня - багатоважільна) сталеві, то у «двійки» вони виготовлені з алюмінію. Слідом за баварським компактвеном цей же варіант платформи отримав універсал Mini Clubman (F54), що має ідентичну довжину бази, а потім - кросовер BMW X1, для якого її розтягнули на 90 мм, і мінівен Gran Tourer (+110 мм).

Як і у інших сучасних платформ, архітектура UKL передбачає використання бензинових і дизельних двигунів порівняно невеликого робочого об'єму з наддувом, що мають позначення В38 / В48 і В37 / В47 відповідно. Це модульні сімейства з алюмінієвим блоком циліндрів, кожен з яких має літраж в 500 см³, а перша цифра індексу відповідає числу циліндрів. Природно, в конструкції використані в різних поєднаннях всі передові напрацювання: безпосереднє уприскування палива, фазовращатели, бездросельне смесеобразование Valvetronic, турбіни Twin Scroll, змінна геометрія крильчатки і т. Д. При цьому погано врівноважені трьохциліндровий «полторашки» (модифікації 216d і 218i) не здобули особливих лаврів в міжнародному конкурсі «Двигун року», а ось дволітрові «четвірки» три роки поспіль були лідерами в класі агрегатів від 1,8 до 2,0 л: в 2011-му це був турбодизель, а потім - бензиновий мотор. Останній в найпотужнішій 231-сильною версією і встановлюється на 225i Active Tourer, забезпечуючи компактвену всього лише на півсекунди найгірший розгін до 100 км / год, чим у Mini John Cooper Works з аналогічним зарядом.

У Mini запозичена і система повного приводу з фрикційної міжосьовий муфтою, дарма що тут вона носить традиційну назву xDrive, а не All4. А ось новий «автомат», з яким агрегатуються потужні двигуни передньопривідних BMW і того ж Mini Clubman, поставляє компанія Aisin Warner, хоча це особливо не афішується. Коробка TG-81 - єдина на сьогоднішній день класична восьмиступінчастою АКПП, адаптована під поперечне розташування силового агрегату, і, крім BMW, її купує Volvo для своїх моделей з архітектурою SPA (наприклад, XC90). У цьому плані цікава тема суперництва з аналогічною трансмісією, тільки дев'ятиступеневою, від фірми ZF, використовуваної в кроссоверах Jeep, Land Rover і Honda: у останньої набагато вище силовий діапазон передач (9,81 проти 7,84), але зате японські коробки користуються репутацією надійніших і менш примхливих. Хоча достовірної статистики по цим конкретним моделям поки немає в силу новизни обох «автоматів».

Хоча достовірної статистики по цим конкретним моделям поки немає в силу новизни обох «автоматів»

Може бути, тому і продають у нас такі машини далеко не всі, а тільки ті, у кого в модельному ряду вони є?
Але це ж не привід не зазнати його московськими дорогами?
Ну який заміжньої фройляйн прийде в голову купувати 200+ «коней» для поїздок в супермаркет і дитячий сад?
Ось тільки що це за скельце виплило з приладової панелі над козирком?
І чому замість звичного джойстика АКПП тут механічна «кочерга», як двадцять років тому?
Може бути, і дарма?
Але чи багато таких «гарячих дівчат» в реальному житті?
Хоча й звідки взятися простору для ніг, якщо машина підросла лише в висоту?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов