Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Fiat 500

  1. зовні
  2. усередині
  3. В русі
  4. Історія покупки
  5. ремонт
  6. експлуатація
  7. плани
  8. Історія моделі

Наша сеть партнеров Banwar

Маленький? Вельми. Гучний? Ще й як. Швидкий? Та взагалі-то немає. Ламається? І таке буває. Але власники Fiat 500 зазвичай обожнюють своїх окатих «вихованців», які виїжджають на харизмі. Розбираємося, наскільки клопітно містити уживаного «італійця», незрозумілого в Росії, зате мегапопулярного в Європі.

зовні

З рівнем російського життя формує наші смаки: при першій фінансової можливості ми беремо щось велике і загрозливе, бажано щоб боялися. Маленькі ж хетчі купуються виключно по приколу напрокат у відпустці в Європі. Побіжний моніторинг прилеглої парковки підтверджує цю думку, але є виключення. Одне з них зветься Mini. Відроджений німцями "британець", який продається далеко не за гроші, непогано почував себе на нашому ринку навіть у відсутності кросовера і п'ятидверний версії.

Але Fiat 500 не зміг знайти у нас навіть виразного нішевого попиту. Може, він занадто малий навіть для сітікара? Може, все бояться горезвісного «італійського якості»? Або не вистачає потужності? Так чи інакше, в 2013 році Чинквеченто купили 124 людини, а роком опісля продажу навіть піднялися ... до 127 штук. Цікаво, яку частку з них займає поставка ресторанним службам доставки?

Цікаво, яку частку з них займає поставка ресторанним службам доставки

Милий автомобільчик дивиться на мене широко розкритими очима круглих фар, в яких застиг німе запитання: «За що ж ви не любите мене? У моєму генеалогічному древі можна знайти родичів машинам з Тольятті, які, судячи зі статистики, все ще одні з найпопулярніших в Росії. Зовні я схожий на такий милий російському серцю горбатий Запорожець. І родовід у мене ого-го! Мої предки допомагали автомобілізації Італії. Адже ви любите, коли все made in Italy? Так якщо хочете знати, в Європі мене обожнює і старі й малі, незалежно від статі та соціального положення. І студенток ката, і банкірів. титул Європейський автомобіль року просто так не дають! Так чим я вам не догодив? »

усередині

Від відповідей на одвічні питання «Хто винен?» І «Що робити?» Я вважав за краще сховатися в салоні Фіата. З 500-м я поверхово знаком. Кілька років тому, коли постало питання про покупку чотириколісного друга для моєї дружини, Фіат займав лідируючі позиції в wish-листі. Жіноча душа - темний ліс, очне знайомство не закохатися мою благовірну в італійський автомобіль. Я ж був зачарований.

Малюк зовні, всередині Фіат таким зовсім не видається. Тут просторо і зручно. Досить місця для ніг і плечей. А як тут світло! Велика площа скління, низька лінія вікон і люк в півдаху - залитий променями сонця салон ще більше підсилює відчуття внутрішнього простору.

Передня панель - обитель кіл і овалів. Оздоблення в колір кузова - дань поваги оригінальному Чинквеченто. За що не візьмись - маленький дизайнерський шедевр. Особливо вдалася «приборка». Нехай червоні стрілки і символи при підсвічуванні такого ж кольору - не найвдаліший рішення, зате красиво.

Знаменитих італійських ергономічних дивацтв, так само як і неохайності збірки, я не виявив. До посадці за кермом претензій тільки дві - відсутність поперекової підтримки і регулювання керма по вильоту. І то і то за мірками класу - не злочин. З практичністю проблем немає. Питання перевезення покупок і іншого скарбу Fiat вирішує за допомогою різноманітних поличок, шухлядок, ніш і багажника з рівною підлогою, збільшується майже до 360 літрів за допомогою створених по частинах сидінь.

Здивував простір на задньому кріслі. Ногу на ногу, звичайно, не закинеш, але місця ніяк не менше, ніж у інших старшокласників. Повірте людині, всю дорогу мучівшемуся нападами клаустрофобії на другому ряду Nissan Juke під час 400-кілометрової поїздки.

Повірте людині, всю дорогу мучівшемуся нападами клаустрофобії на другому ряду Nissan Juke під час 400-кілометрової поїздки

В русі

«Мімішечная» зовнішність, стильний інтер'єр - на світі чимало автомобілів, творці яких вирішили, що цих двох якостей покупцям вистачить позаочі, і нехай техніка почекає. Але італійці не пішли на компроміс. Веселої машинці - веселий драйв!

Рецепт куражу по-італійськи - це 100 л. с., зняті з чотирициліндрового моторчика і робота Selespeed з одним зчепленням. Передня підвіска - McPherson, ззаду - балка, що скручується. Все це - на платформі популярного малюка Fiat Panda.

У русі 500-й на рідкість збалансований. Буркоче вихлопом, хетчбек жваво розганяється, змушуючи повірити в паспортні 10,5 секунди до «сотні». Коротка база в 2 300 мм, звичайно, вплинула на плавність ходу: важить менше тонни Фіатік відчайдушно підстрибує на вибоїнах і старанно інформує про подробиці хвилеподібних вигинів дороги. Але нерівності підвіска відпрацьовує так щільно і м'яко, що інше відходить на другий план.

500-й і в поворотах не промах. Помірні крен, чіткі реакції на кермо, чіпкі гальма і практично нейтральна обертальність - веселися на здоров'я. Малувато буде?

Тисніть кнопку Sport - ту, що зліва від «аварійки». Кермо стає важче, загострюються відгуки на газ, добрий малюк перетворюється в хулігана. «Шустрий» на такому в пробках, спостерігаючи як бігають наввипередки стрілки спідометра і тахометра, одне задоволення.

З клевками робота при перемиканні цілком можна ужитися. Особисто мене цим не злякати - досвід володіння Смартом і не такому навчить. Зате при русі в пробці не потрібно тримати ногу постійно на гальмі, на відміну від машин з традиційними АКПП, Fiat котиться вперед тільки після натискання на газ.

Із серйозних мінусів варто відзначити лише бюджетну шумоізоляцію (це, мабуть, теж данина старому Чинквеченто?): В арках щосили голосять шини, а свист вітру змагається з надривним виттям моторчика. Ну що ж, можна втішати себе тим, що це внучатий племінник Ferrari!

Історія покупки

Трохи більше трьох років тому Михайло перейнявся питанням вибору автомобіля для коханої дружини. Бюджет на покупку становив до 400 000 рублей, а головним претендентом був саме Fiat 500. Інші варіанти на кшталт Smart Roadster і Mini відпали самі собою. Перший відлякав повною відсутністю практичності, другий розчарував незадовільним станом примірників, вписуються в озвучений бюджет.

Оскільки знайти 500-й з двигуном 1,4 і роботом в Санкт-Петербурзі не вдалося, то Михайло став переглядати пропозиції з інших регіонів. Потрібний автомобіль знайшовся в Москві. Білий хетчбек 2009 року залучив Михайла маленьким пробігом (45 000 км) і одним господарем по ПТС. Підкуповувало і те, що автомобіль півроку тому був пригнаний з Голландії. Всі наряди-замовлення на обслуговування в Європі і Росії були у продавця на руках, тому Михайло погодився, заплативши за Fiat 345 000 рублей.

ремонт

ТО із заміною масла в двигуні (Selenia - 3,0 літра) і фільтрів

Дорога з Москви до Санкт-Петербурга залишила найприємніші враження. Зручний салон, комфортні сидіння, економічний двигун - Михайло все більше переконувався в правильності свого вибору.

На жаль, через два місяці почалися проблеми з роботизованою коробкою Selespeed, що відмовилася перемикати передачі. Діагностика на профільному сервісі, що займається італійськими авто, показала текти масла по зварному шву гідроакумулятора коробки.

Дізнавшись неприємну новину, Михайло вирішив перевірити наряд-замовлення (до покупки він цього не зробив), що дісталися від власника, і був неприємно здивований, коли виявив в них рекомендацію по заміні коробки передач цілком. Сервісмени заспокоїли: можна обійтися заміною тільки гідроакумулятора. Ремонт обійшовся в 11 000 рублів.

Ремонт обійшовся в 11 000 рублів

Через кілька місяців гідроакумулятор знову перестав виконувати свою функцію з підтримки тиску в системі гидроблока, про що свідчили утруднені включення передач, поштовхи і скидання на нейтраль при різкому прискоренні. Причина, швидше за все, крилася в бракованих запчастинах, хоча деталі були взяті з каталогу відомого бренду Magneti Marelli.

У підсумку знову замінили гідроакумулятор, а заодно встановили нове зчеплення в зборі, справили очищення гидроблока і поміняли масло в коробці. Ремонт обійшовся майже в 30 000 рублів. За фактом придбання неякісних запчастин Михайло навіть написав претензію до представництва Magneti Marelli (правда, безуспішно).

Fiat 500

Короткі технічні характеристики

Рік випуску:

2009

Об'єм двигуна:

1,4

Трансмісія:

роботизована Selespeed

потужність:

100 к.с.

Передня підвіска:

McPherson

Задня підвіска:

балка, що скручується

Інших великих проблем 500-й не доставив. Підвіска за весь час експлуатації зажадала лише заміни задніх амортизаторів (знос сайлентблоков) і переднього правого нижнього важеля (загиблого після попадання в величезну яму). З двигуном, за винятком заміни котушок і свічок запалювання при пробігу в 65 000 км, проблем не було. Тоді ж зажадав заміни і конденсатор кондиціонера.

Не оминула Михайла і «фамільна» біда майже всіх 500-х - термін служби ступичні підшипників на версіях з задніми дисковими гальмами рідко перевищує 50 000 км. Ціна деталі - 2 500 рублів. Роботи по заміні Михайло робить сам.

експлуатація

Нинішній пробіг автомобіля - 80 000 км. В цілому Михайло задоволений покупкою. Недорогі витратні матеріали, хороша ремонтопридатність (багато роботи він робить сам). Засмучує лише ціна деяких специфічних деталей. Наприклад: оригінальна котушка запалювання - 4 000 рублів, неоригінал (NGK) - 1 600 рублів; розширювальний бачок, оригінал - 5 000 рублів, неоригінал - 1 770 рублів.

Fiat 500
Витрата на 100 км / ч

Місто, л Траса, л Змішаний, л 8-9 6 7

плани

У найближчих планах діагностика двигуна. Михайла не влаштовує дизельна вібрація на холостих обертах. Підвіска після потрапляння у велику яму вимагає заміни передніх стійок (3 000 рублів за штуку). Планів з продажу поки немає.

Історія моделі

Презентація ретро-хетчбека Fiat 500, намальованого командою Роберто Джоліто, пройшла влітку 2007 року. Два роки по тому компанію закритою трехдверке склав кабріолет.

Два роки по тому компанію закритою трехдверке склав кабріолет

Fiat 500 '2007-15

Початковий асортимент моторів включав бензинові 1,2 (69 л. С.), 1,4 (100-102 л. С.) І турбодизель 1,2 в двох варіантах форсування на 75 і 95 л. с. З 2011 року на хетчбек стали встановлювати двоциліндровий двигун об'ємом 0,9 літра, в залежності від версії розвивав 60-105 л. с. У 2012 році з'явилася електрична версія 500е.

Європейські версії оснащувалися роботизованою коробкою, тоді як на американському ринку був доступний шестиступінчастий «автомат», що йде в парі з 134-сильним турбомотором 1,4. Не обійшлося і без спортивних версій від ательє Abarth, що мали в активі 130-180 л. с.

с

Abarth 500 Opening Edition '2008

Італійці регулярно представляють різні спеціальні видання моделі, зроблені в співдружності з модними будинками (Diesel, Gucci) або іншими виробниками товарів класу люкс, як, наприклад, версія Fiat 500 Riva, створена спільно з виробником розкішних яхт. Планова модернізація, яка подарувала 500-му оновлену зовнішність і салон, датується 2015 роком.

Опитування

Пересилює харизма Fiat 500 все його мінуси?

Гучний?
Швидкий?
Ламається?
Може, він занадто малий навіть для сітікара?
Може, все бояться горезвісного «італійського якості»?
Або не вистачає потужності?
Цікаво, яку частку з них займає поставка ресторанним службам доставки?
Милий автомобільчик дивиться на мене широко розкритими очима круглих фар, в яких застиг німе запитання: «За що ж ви не любите мене?
Адже ви любите, коли все made in Italy?
Так чим я вам не догодив?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов