Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв електрокара Nissan Leaf. Чудово непомітний в найкращому сенсі

Наша сеть партнеров Banwar

Технарі і шанувальники наукової фантастики (включаючи вашого вірного слугу), частіше за інших вдаються мріям про літаючі автомобілях і інші чудеса технічної думки, насправді не є основною масою покупців нових машин

Технарі і шанувальники наукової фантастики (включаючи вашого вірного слугу), частіше за інших вдаються мріям про літаючі автомобілях і інші чудеса технічної думки, насправді не є основною масою покупців нових машин. Недавні палкі дебати, що розгорілися навколо Chevrolet Volt, показали, що більшість споживачів цікавляться тим, наскільки електромобілі можна порівняти зі звичайними бензиновими автомобілями, якими вони вже володіють. Тому що, якщо начистоту, покупка електромобіля вимагає внесення деяких коректив в звичайний уклад життя: підзарядка, розрахунок дальності ходу і особливе обслуговування. За 100 з гаком років автомобілебудування ми звикли до бензинових двигунів, а тому електричні мотори є, до певної міри, відхиленням від норми.

Насправді ж все не так, і саме це є найяскравішою особливістю Nissan Leaf - його ніхто не називає «Автомобілем майбутнього». І хоча це важко походить на хвалебні дифірамби, насправді це найкраща похвала, якої може удостоїтися машина. Nissan міг би побудувати автомобіль, який виглядав би як зореліт з епопеї «Зоряні війни», і його купили б чоловік п'ять-десять. Замість цього вони зробили автомобіль, який відрізняється від основної маси, але який при цьому не відлякує потенційних покупців своїм химерним дизайном. Концепт моделі не був схожий на звичний нам автомобіль, а ось виробнича модель має напрочуд звичайний вид.

Щоб ми зрозуміли, про що йде мова, Nissan запросив нас проїхати на цьому автомобілі по містах і путівцях в околицях Франкліна, штат Теннесі, де розташований головний офіс представництва. Причому це вже повноцінний тест. Більше ніяких «ну ладно, прокотитеся до кінця кварталу». У нашому розпорядженні Nissan Leaf в продажної комплектації з повністю зарядженою батареєю і керівництво по експлуатації - після двох пробних кіл по тестовому полігону нам належить 100-км подорож по центральній частині штату. Час з'ясувати, на що здатний Nissan Leaf на справжній дорозі ...

Час з'ясувати, на що здатний Nissan Leaf на справжній дорозі

Боюся повторитися, але все ж скажу - Leaf виявився цілком звичайним. Після 10 хвилин їзди автомобіль веде себе абсолютно нормально, як будь-який хетчбек з чотирициліндровим бензиновим двигуном під капотом. Дивує інше - відсутність кривої навченості. Безсумнівно, потрібен певний час, щоб звикнути до підвищеної чутливості педалі регенеративних гальм, як і ідеально плавне прискорення, якого не зустріти ні в одному бензиновому автомобілі, за винятком, хіба що, Rolls-Royce. Але до цих аспектів звикаєш дуже швидко. Від вас не потрібно проходження спеціальних курсів або зміни техніки водіння: ви просто керуєте цим авто, як і будь-яким іншим.

Щоб продемонструвати це, Nissan відправив нас за спеціальним маршрутом, що імітує звичайний день якогось Івана Петровича Сидорова: поїздка в спортзал, по магазинам і в школу за дитиною. Щоб запустити двигун, потрібно просто натиснути на кнопку Start. Про те, що Leaf працює і готовий їхати, сигналізує спеціальний дзвіночок. Щоб вибрати режим Drive, потрібно зрушити схожий на комп'ютерну мишу селектор вліво і вниз. Все, поїхали. Шкала датчика поруч зі спідометром нагадує вам про те, наскільки сильно ви натискаєте на педаль акселератора. Якщо ви дбайливі з педаллю, на датчику з'являються невеликі деревця. Інші датчики, розташовані нижче, показують рівень заряду батареї, що залишився запас ходу і графік енергії, що витрачається мотором і регенерируемой. Це трохи незвично, але нічого дивного в цьому немає.

Що залишився запас ходу, без сумніву, багатьох буде тримати в стані деякого напруження. Зазвичай запас ходу визначається ємністю паливного бака автомобіля, і ця проблема вирішується можливістю швидкої дозаправки, так що, по суті, її не існує. На цьому тлі Leaf, що вимагає чимало часу на повну зарядку батареї, викликає обґрунтовані побоювання. Що з цього приводу заявляє Nissan? Що відповідно до даних соціологічного опитування, проведеного в США, 90% американців проїжджають менше 160 км в день, і так співпало, що саме стільки становить рекомендована дальність ходу для Leaf. Відповідно до отриманих даних близько 72% з нас проїжджають за день менш 80 км, а 26% - всього близько 20 км. Іншими словами, запас ходу Leaf не викликає особливих проблем, якщо ви не плануєте тривалих переїздів з одного кінця країни в інший.

Але у Nissan є не тільки статистичні викладки, у них їсть відповіді. Кнопка на рульовому колесі активує дисплей стандартної системи навігації, що показує два концентричних кола щодо вашого місця розташування - безпечний запас ходу, абсолютний запас ходу. Якщо задати пункт призначення поза цими кіл, Nissan Leaf повідомить про неможливість дії, але при цьому виведе на монітор все найближчі станції дозаправки. Оскільки кількість таких заправних станцій збільшується (за оцінкою Nissan, до 2012 року їх кількість становитиме 12 000), в комп'ютер машини через супутник будуть завантажуватися дані про нових станціях, і Leaf зможе скласти маршрут тривалої поїздки з урахуванням відстаней між ними. Він навіть зможе повідомити вам, скільки часу вам буде необхідно провести на кожній станції підзарядки в залежності від її потужності.

Це була б дуже цінна інформація, якби ми нею скористалися. Nissan забезпечив нас буклетом з зазначенням напрямків для поїздки, на дані з якого ми і орієнтувалися. І ми, звичайно ж, заблукали. Проблема була не в тому, що Nissan вказав невірні напрямку, а в тому, що ми були вражені тим, наскільки звичайним виявився цей автомобіль, і занадто часто відволікалися на роздивляння з'являлися на моніторі попереджень, на кшталт «Увага: справа заправна станція - не зупиняйтеся» , а тому пропустили кілька важливих поворотів. У підсумку наші заплановані 80 км розтягнулися до 104 км. Фахівці Nissan намагалися зробити тестову поїздку максимально звичайної, але це не так-то просто, коли всередині журналісти.

Фахівці Nissan намагалися зробити тестову поїздку максимально звичайної, але це не так-то просто, коли всередині журналісти

Блукаючи в околицях у пошуках правильного маршруту, ми усвідомили необхідність провести деякі випробування, продиктовану нашою відповідальністю як журналістів. Спочатку ми їхали на Leaf, як на будь-якому іншому автомобілі. Ніяких хитрощів, щоб домогтися мінімальної витрати і інших хитрощів. Замір за допомогою звичайного секундоміра на годиннику показав, що до сотні машина розганяється за 10 секунд, приблизно стільки ж часу на це витрачає Toyota Prius . Незважаючи на те, що максимальна швидкість Leaf, заявлена ​​Nissan, становить 145 км / год, ми розігнали його до 153 км / год. Їздити на такій швидкості не рекомендуємо, оскільки це різко скорочує запас ходу. Говорячи про останній, до речі, варто відзначити, що після дня плутанія за реальними дорогах заряду Leaf вистачило на 122 км, хоча Nissan заявляє про 130-160 км.

У найважчих умовах, скажімо, в центрі Нью-Йорка в годину пік в середині зими за оцінками Nissan цей показник повинен впасти до 95 км. Але і цього вистачить, щоб перетнути Манхеттен від краю до краю 4 рази. Nissan запевняє, що спекотна погода ніяк не відбивається на запасі ходу їх електромобіля, і як доказ наводить приклад випробувань в Таксоні в липні місяці, в ході яких Leaf зміг проїхати на одному заряді 136 км. Особливо ощадливі водії, безсумнівно, можуть проїхати всі 160 км, використовуючи режим «Eco», який приглушує педаль акселератора і збільшує регенерації гальмівної системи, що дозволяє проїхати в середньому зайві 16 км.

Коли заряд батареї під кінець, Leaf про це інформує так, що неможливо не помітити. У нашому випадку, коли запас ходу знизився до 25 км, на панелі загорілися дві сигнальні лампочки, з'явилося попередження на моніторі, і прозвучало звукове повідомлення про необхідність швидкої підзарядки. Індикатор заряду батареї також починає блимати, так що не можна не помітити. Перш ніж почати турбуватися, ми трохи подумали і усвідомили, що 25 км - це набагато більше, ніж зазвичай становить дорога до найближчого торгового центру.

Як і у випадку з будь-яким іншим електромобілем, час повної зарядки батареї Leaf дуже сильно варіюється в залежності від того, до якого джерела живлення він підключений. Вийміть переносний зарядний шнур зі спеціального кейса в багажнику машини і вставте його в найближчу розетку - час повної зарядки складе 20 годин. При використанні спеціального 220-вольта зарядного пристрою воно скорочується до 8 годин. Для далеких подорожей це також не найкращий варіант, тому Nissan робить основну ставку на майбутнє поява пунктів швидкої зарядки (Quick Charge), підключених до комерційних 440-вольта станцій, де Leaf зможе отримати 80% заряду всього за 30 хвилин, поки ви будете в убиральні або купувати що-небудь в торговому автоматі. При цьому не рекомендується користуватися послугами таких пунктів більше 2 разів на добу, оскільки це може привести до пошкодження батареї, так що ефективний запас ходу і раніше становить 320 км, якщо ви маєте намір подолати таку дистанцію за день.

Всі ці міркування з приводу запасу ходу неминуче ведуть до ще одного «гарячого» питання: в яку суму виллється зарядка цього автомобіля? Це залежить від тарифів енергетичної компанії, послугами якої ви користуєтеся, хоча ви в змозі порахувати всі самостійно. Максимальна ємність батареї Leaf - 24 кВт-годин, але вам навряд чи вдасться повністю її розрядити. Nissan бере середню вартість 11 центів за кВт-годину, що дає нам $ 2,64 за одну повну зарядку. Тут, в Лос-Анджелесі, вартість кВт-години варіюється від 4,6 до 16 центів в залежності від того, скільки електроенергії ви споживаєте, який у вас план обслуговування, і в який час року і дня ви заряджаєте свій електромобіль. Таким чином, вартість однієї повної зарядки буде варіюватися від $ 1,1 до $ 3,84. Чи зможете залити повний бак бензину на таку суму? В даний момент публічні станції зарядки в основному безкоштовні, щоб популяризувати використання електромобілів і залучити покупців в розташовані поблизу магазини. У майбутньому вони, швидше за все, стануть платними, і все ж це буде набагато дешевше, ніж заправлятися бензином. Nissan навіть бере на себе сміливість стверджувати, що Leaf залишиться конкурентоспроможним, навіть якщо ціна бензину знизиться до $ 1,1 за галон (3,78 л). А це навряд чи коли-небудь станеться.

Але це лише вартість підзарядки вашого електромобіля. Існує також одномоментна витрата в розмірі $ 2 200, які вам доведеться викласти за установку в вашому гаражі 220-вольта зарядного пристрою, хоча, з іншого боку, є чудова новина - відсутність необхідності технічного обслуговування. Nissan Leaf потрібно лише щорічна перевірка стану батареї, так що можете забути про заміну масла в двигуні кожні три місяці, про приводних ременях, про антифризі і т.д. Дилерські сервісні центри при такому розкладі незабаром стануть безлюдними, і мені важко навіть уявити дилера, який отримує більшу частину прибутку від сервісного обслуговування проданих автомобілів, який з нетерпінням б чекав настання такого майбутнього.

Дилерські сервісні центри при такому розкладі незабаром стануть безлюдними, і мені важко навіть уявити дилера, який отримує більшу частину прибутку від сервісного обслуговування проданих автомобілів, який з нетерпінням б чекав настання такого майбутнього

Взагалі, управління Nissan Leaf набагато простіше, ніж всі ці економічні викладки і підрахунки. Кермо легкий і швидкий, а тому машина здається легкою, як пір'їнка. 272-кг батарея, встановлена ​​під підлогою салону, забезпечує дуже низький центр тяжіння і чудове розподіл маси по осях, так що керованість Leaf нарікань не викликає. Покришки з низьким опором коченню, що не дивно, схильні до заносу, зокрема, машина легко демонструє недостатню обертальність, але при цьому її дуже легко контролювати. Передня підвіска важеля типу MacPherson і задня - прості і зрозумілі, але при всій своїй простоті забезпечують дуже плавний хід і мінімальні крени навіть при скоєнні екстрених маневрів.

Всередині автомобіль теж цілком звичайний. Дизайн передньої панелі і приладів футуристичні рівно настільки, щоб не привертати до себе зайву увагу і не вимагати компромісу в плані ергономіки. Сидіння зручні, салон вміщає п'ятьох дорослих, якщо трохи потіснитися. Простору над головою в передній частині салону колосально багато, та й ззаду пасажири з ростом нижче 195 см відчуватимуть себе цілком комфортно. Заднє сидіння розташоване трохи вище по відношенню до передніх, оскільки знаходиться прямо над батареєю, хоча це ледь помітно. Простір салону організовано добре, всередині набагато просторіше, ніж може здатися, якщо розглядати автомобіль зовні. Шумоізоляція у Leaf хороша, рівень шуму в салоні при їзді по шосе не вище, ніж в якому-небудь звичайному седані, а може навіть і трохи менше. За винятком рульового колеса, всі матеріали, використані в салоні (або з вторсировини, або з перспективою їм стати після утилізації машини) виглядають цілком приємно, якість обробки просто фантастичне. Ми відзначили також, що всі прилади злегка відхилені від водія, і ті, хто сидить далеко від керма, без телескопічною регулювання можуть зіткнутися з проблемою огляду всієї приладової панелі.

Якщо і є у Leaf камінь спотикання, то це місткість його багажного відділення. Запаски у нього немає, тільки компресор і пара латочок для ремонту шин, а це значить, що рівень підлоги у машини розташований дуже низько. Це чудово, якщо вам потрібно перевезти в багажнику багато великих валіз. Погано те, що вам доведеться спочатку підняти валізи на 20 см, щоб витягнути їх звідти. Незважаючи на те, що спинки задніх сидінь складаються, вони не утворюють з підлогою рівній поверхні. Вони утворюють лінію з батареєю, розташованою прямо за ними, що на 20 см вище лінії підлоги. У підсумку ви отримуєте багажник з великим об'ємом, але дуже дивної форми. Це скоріше широкий прохід, ніж місткий багажний відсік. Але ви навряд чи станете перевозити великогабаритну меблі за допомогою свого Nissan Leaf.

В наш час, коли всі намагаються економити, одним з вирішальних факторів при покупці нового авто є його вартість. При тому, що ціна Nissan Leaf починається з позначки $ 32 780, цілком резонно буде з боку потенційного покупця задатися питанням, чому б не купити, наприклад, Audi A3. Звичайно, якщо ви віддасте перевагу комплектацію SL замість SV, яка пропонує камеру заднього виду і сонячну панель, підзаряджає 12-вольтів батарею, то доведеться заплатити ще $ 940. В майбутньому Nissan оснастить Leaf підігрівом сидінь і керма, які будуть витрачати менше енергії, ніж звичайний салонний обігрівач. Але ж у нас є податкові пільги. Купуєте Leaf сьогодні за повну ціну, і в майбутньому році дядечко Сем поверне вам за це $ 7 500, що знижує вартість Leaf до $ 25 280. Якщо ви живете на Гавайських островах, штат поверне вам ще $ 4 500 Можливий, і ціна впаде до $ 20 780. Штати Каліфорнія, Колорадо і Джорджія повернуть своєму жителю, який купив Nissan Leaf, цілих $ 5 000, а значить, тут ця машина обійдеться в $ 20 280. Інші штати також надають подібні пільги. Правда, ніхто не компенсує вам ті $ 2 200, які ви витратите на установку зарядного пристрою, так що просто додайте це до підсумкової вартості автомобіля.

20 280 доларів за новий автомобіль - це хороша ціна за будь-яку машину. У Leaf є система навігації, фари зі світлодіодами, можливість підключити ваш комунікатор, щоб дистанційно включати зарядку, кондиціонер або обігрівач, плюс, це виробнича модель за фантастично низькою ціною. Чи вдасться Nissan зберегти популярність цієї моделі після того, як вичерпається фінансова підтримка з боку держави? Nissan сподівається, що на той час ціни на автомобілі знизяться, і споживачі стануть більш охоче брати саме електромобілі. Чи буде так насправді? Якщо все електромобілі будуть так само хороші, як Nissan Leaf, я б не став ставити на зворотне.

Що з цього приводу заявляє Nissan?
Всі ці міркування з приводу запасу ходу неминуче ведуть до ще одного «гарячого» питання: в яку суму виллється зарядка цього автомобіля?
84. Чи зможете залити повний бак бензину на таку суму?
Чи вдасться Nissan зберегти популярність цієї моделі після того, як вичерпається фінансова підтримка з боку держави?
Чи буде так насправді?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов