Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест для трас країни до Євро-2012: дорога Донецьк-Дніпропетровськ-Кіровоград

Наша сеть партнеров Banwar

Новомосковськ. Розв'язка на Донецьк і Харків. Фото: А. Тичина

2500 км автодоріг між приймаючими містами Євро-2012 скоро стануть першим випробуванням для тисяч туристів, які приїдуть до нас на футбол. Щоб з'ясувати, чим зустріне їх дорожня Україна, газета "Сегодня" спільно з турпорталом Doroga.UA продовжує проект "Дороги-2012". В його рамках по понеділках ми розповідаємо про стан трас між Києвом, Львовом, Харковом і Донецьком. Цього разу ми подорожували з Донецька в Кіровоград .

Найкоротша дорога з Донецька в західні області України - наскрізна європейська транспортна магістраль Е-50. В межах України вона складається з двох міжнародних автодоріг М-04 і М-12, які стикуються в Знам'янці неподалік від Кіровограда (саме його, як обласний центр, ми вибрали як проміжний пункт на 1200-кілометровому маршруті Донецьк- Львів ). Європейськими ці дороги можна вважати лише умовно, оскільки якість їх далеко не відповідає статусу. В кінці зими і ранньою весною водіям докучають ями, до кінця літа-початку осені з'являється сильна колейность. Ще одна проблема - необхідність проїжджати наскрізь через весь Дніпропетровськ, оскільки мостів через Дніпро за межами міста немає. Середню швидкість в 75 км / год вдається підтримувати тільки завдяки тому, що населені пункти з обмеженнями трапляються не дуже часто. Втім, стан справ вже почало змінюватися на краще.

ДОНЕЦЬК-ДНІПРОПЕТРОВСЬК


Зелений асфальт. Ознака Дніпропетровської області. Фото: А. Тичина

На стару, латану-перелатана двухполоску з колійність і ямками ми потрапили відразу ж після з'їзду з нової окружної Донецька. Сильно занудьгувати в тягнучках за вантажівками не давали тільки з'являються час від часу розширення на підйомах. на об'їзній Селидове зустріли перші ознаки великої реконструкції траси М-04. Дорогу розширюють до чотирьох смуг. Одна сторона вже готова: транспорт йде по новому рівному асфальту. Від Селидове до кордону Донецької та Дніпропетровської областей реконструкція повністю закінчена, від Красноармійська можна 25 км насолоджуватися їздою по прекрасній 4-смугової трасі 1-ї категорії.

Кордон областей - як в'їзд в інший світ. Відразу починається тряска на купині і пропадає розмітка. Тут також бачимо підготовку до реконструкції - вже зроблена насип під розширення дороги. Але поки до Павлограда доводиться миритися з сильною колійність, напливами по краях дороги і ямами. З наближенням до Дніпропетровська з'являється непогана четирехполоска, але ось об'їзна дорога в самому місті, призначена для транзитного транспорту, залишає бажати кращого. Дніпропетровську дуже не вистачає повноцінної окружної, а будувати її будуть ще не один рік: знадобиться новий міст через Дніпро. Поки відкрито лише одну ділянку "Південного обходу" Дніпропетровська, що дозволяє не заїжджати в місто тим, хто їде з Кременчука в бік Запоріжжя та Криму.

[Auto1]

ДНІПРОПЕТРОВСЬК-КІРОВОГРАД

Перегін від Дніпропетровська до Кіровограда відрізняється стабільно поганою якістю. До розвилки на Кривий Ріг їхати ще відносно вільно завдяки двом смугам в кожному напрямку. Далі дорога звужується до 2-х смуг, але трафік також знижується, та й якість полотна зараз можна назвати не найгіршим. А ось від кордону Кіровоградської області ситуація гірша: глибокі колії, "безодні" і безліч ям, найбільші з яких, втім, зовсім недавно наспіх залатані.

Від Олександрії просуваємося трохи легше, але недовго - потрапляємо до Знам'янки. Основна дорога йде через центр, але ми для експерименту йдемо за вказівниками на нерухомість, що будується окружну. Перші 5 км вже готові - йдемо як по маслу. Далі доводиться згортати в міські квартали ... Всього-то 2,5 км, але яких! Вузька вулиця між засипаними пилом сільськими дворами, по якій ледь повзуть цілі каравани важких фур, а між ними намагаються лавірувати по байраках між ям легковика. Все це в шумі, пилу і бруду. Загалом, місцеві повинні молитися на нову окружну ... Решта 35 км до Кіровограда після цього пролітаємо на одному диханні.

Читайте також Тест для трас країни до Євро-2012: де відпочити і що подивитися по дорозі з Донецька до Кіровограда

Наші висновки

Донецьк вже дуже давно потребує широкого і прямому шляху на захід. І, судячи з масштабів реконструкції, зараз це третє за пріоритетністю напрямок дорожнього будівництва в Україні після Житомирської та Харківської трас. Але в найближчі два-три роки, поки новий міст через Днепр не замкне "Південний обхід" Дніпропетровська, подорож з Донецька через Кіровоград в сторону Львова, на жаль, буде довгим і виснажливим. А для іноземців - ще й досить складним, оскільки немає навіть англійської дубляжу покажчиків, не кажучи вже про мультимовну сервісі на заправках і в інших придорожніх закладах.

Незвичним до наших дорожніх реалій автотуристам рекомендуємо вибирати на 150 кілометрі довший маршрут через Харків і Київ.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Підписуйтесь на нашу розсилку

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов