Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест зимової гуми Nokian Hakkapeliitta 7 SUV

  1. Що було
  2. 2. HANKOOK WINTER ICEPT
  3. І НАПРИКІНЦІ…
  4. Зведена таблиця результатів експлуатації гуми
  5. Коли потрібно міняти гуму?

Наша сеть партнеров Banwar

Про зимовій гумі Nokian Hakkapeliitta 7 SUV написано багато. Внесемо і ми свою краплю в загальне море тестів цих шин.

З перших рядків цієї статті попереджаю своїх читачів, що не є ні тестовим пілотом гоночної команди, ні професійним випробувачем шин. Але в зв'язку зі специфікою роботи я багато їжджу на абсолютно різних автомобілях і пишу про них. Їжджу я на різній гумі і вибирати її, на відміну від автомобілів, мені не доводиться - що дали, то дали.

Села писати я даний тест під натиском редактора, який настійно пояснив мені, що я просто зобов'язана поділитися своїм досвідом експлуатації гуми Nokian Hakkapeliitta 7 SUV з іншими.

Чому саме цієї гуми? Тому що після довгих роздумів і пошуків я поставила собі цю гуму на свій власний автомобіль.

А це маленький кросовер Daihatsu Terios - постійний повний привід, високий кліренс. Загалом, як то кажуть, всі справи. І маю я відповідні проблеми, які може піднести подібний автомобіль просто через те, що це легкий, високий і маленький позашляховик, а не шосейний автомобіль. Більшість з цих можливих проблем вирішуються за допомогою вибору хорошої гуми.

Оскільки автомобіль ніжно любимо, ставлюся до нього я трепетно. У власному володінні він вже більше п'яти років і проїхати встиг за 100 тисяч кілометрів, і поведінку його знаю досконально. А це багато значить при спробі адекватно оцінити якісні характеристики гуми.

Взимку їздить мій автомобіль в абсолютно різних умовах, по шосе, по снігу, по місту, за містом. Загалом, ні в чому я собі не відмовляю, хоча і намагаюся жаліти його. Але навіть при всій моїй жалості до нього, подорожі на Кольський півострів йому не в новинку. У тому числі і взимку.

Зимова шипована гума Nokian Hakkapeliitta 7 SUV - це третій комплект гуми, на якому я їжджу. І поки нічого кращого я для своєї машини не бачила. Розберемося, чому.

Довгий час я була прихильником «липучки» - зимової гуми без шипів. Прихильником цього мене робила наша погода, яка любить від мінусів «скакати» до плюсів, і любов наших комунальних служб супроводжувати будь-чих погоди рясним використанням реагентів. Шипи на асфальті - це далеко не «вибір чемпіонів». По-перше, це звуковий дискомфорт, по-друге - шипи не тільки досить безглузді в цьому випадку, але і можуть просто вирватися з гуми. Однак зупинилася я на шиповану гуму. Чому?

Спочатку розповім, яка гума була і чим вона подобалася, а чим ні.

Спочатку розповім, яка гума була і чим вона подобалася, а чим ні

Що було

1. TOYO GARIT G4

Купівля гуми Toyo Garit G4 викликала великі муки вибору. Головними конкурентами цій гумі стали Kumho Ice Power KW21, Michelin Latitude Alpin і Bridgestone Blizzak WS60.

Корейська гума Kumho підкуповувала ціною, до того ж всесезонна гума цієї марки у мене була і залишила приємні враження. Однак коли я її пропоров, я зіткнулася з неможливістю купити аналогічну покришку. Довелося викинути весь комплект. До того ж з тих пір пройшло років десять, і весь цей час про гумі Kumho якось мало було чути. В результаті вона виявилася аутсайдером вибору майже відразу. Крім цього фактора протектор Kumho Ice Power KW21 здався надто дорожнім, а у мене все-таки позашляховик.

Шини Michelin здалися надто дорогими, а протектор не особливо вразив, тому особливо я його теж не розглядала. Залишалися Bridgestone Blizzak і Toyo Garit G4. Вибір був складним. Довелося піти в магазин і вибирати гуму в прямому сенсі слова на дотик. М'якість гуми і протектор Toyo Garit G4 - у Bridgestone Blizzak він візуально здався менше - вразили більше. В результаті її я і купила.

В результаті її я і купила

Гумою виявилася дуже задоволена - машина могла показувала всі свої найкращі здібності. Мій Daihatsu Terios відмінно відчував себе як на льоду, так і на снігу. Не боявся перепадів температур і примх природи. Загалом, мій маленький позашляховик міг показати все, на що він здатний і для чого призначений.

Однак у порівнянні з літньою Dunlop Grandtrek гума Toyo Garit G4 виявилася занадто м'якою. Відчутно зменшився накат, знизилася комфортна максимальна швидкість (а у мого Diahatsu Terios вона дуже невелика - у нього і максимально можлива щось в моєму варіанті всього 145 км / ч). Її використання викликало зростання витрати палива при інших рівних умовах приблизно на 300 - 500 мл на 100 км.

Ще одним фактором, який залишив неприємний осад, виявилася нерівномірність товщини гуми. Через це на дисках красувалися купи важків, а кожен сезон її треба було в обов'язковому порядку балансувати заново. Однак задоволення від водіння машиною в зимових умовах перевищувало, а ціна за задоволення була цілком адекватною.

Гума проходила три роки, і, можливо, я б її продовжила експлуатувати, незважаючи на вже подсносівшійся протектор. Однак під самий кінець третього сезону я проривається боковину колеса про штир, непомічений в піску. Постало питання про покупку нової гуми.

2. HANKOOK WINTER ICEPT

Літній сезон пройшов і настала зима. Сталося це, як водиться в Росії, раптово. Типорозмір моїх коліс - 205/70 R15 - не найпоширеніший і в продажу вже перевіреної Toyo Garit G4 не виявилося. Чекати можливості не було - як на зло була перерва в тестових машинах, а їхати треба було терміново. До того ж знову хотілося заощадити.

В цей час корейська компанія Hankook вела активну рекламну кампанію, а відгуки про гумі були цілком сприятливими. В арсеналі Hankook знайшлася гума потрібного типорозміру під назвою Winter iCept. Ціна виявилася дуже приваблювала - 2400 рублів за покришку. Зовні покришки Hankook Winter iCept здалися задовільними, і я зважилася.

Зовні покришки Hankook Winter iCept здалися задовільними, і я зважилася

Балансування коліс після монтажу коліс з гумою Hankook Winter iCept пройшла краще, ніж з японської Toyo Garit G4. Однак перший «дзвіночок» пролунав буквально в перші ж два кілометри після «перевзування». Йшов дощ після невеликого снігу, і на дорозі, густо залитій реагентами, утворилася плівка. На пішохідний перехід раптово вискочив пішохід, якого я помітила в останній момент через цю ж реагентної плівки, але вже на лобовому склі. Мені довелося екстрено гальмувати. Швидкість була не високою, близько 20 км / год, і в принципі, нічого страшного не повинно було статися. Однак замість зупинки заверещали шини, і ми з моїм «свежеобутим» Diahatsu Terios почали ковзати. Зупинилися ми лише на середині пішохідного переходу. Добре, що пішохід опинився адекватним, і під колеса все-таки не поліз. Це стало шоком: в таких же умовах на Toyo Garit G4 я б просто різко загальмувала, але ніяких неприємностей не було.

Це стало шоком: в таких же умовах на Toyo Garit G4 я б просто різко загальмувала, але ніяких неприємностей не було

Зроблю короткий відступ: пішоходи, одягайтеся в яскравий одяг! Бережіть себе і оточуючих - адже за кермом автомобілів теж люди. І водії дуже вас бояться, але дуже часто просто вас не бачать. А коли бачать, не завжди можуть загальмувати! Будьте розсудливі! Ви можете бути по факту праві, виходячи на пішохідний перехід перед носом автомобіля, але капот можна пофарбувати, пластмасу замінити. А ось ноги, руки, голови - немає. Бляшанка не болить. Зламані ж кінцівки - дуже сильно і довго.

Як на зло, рік виявився дуже сніжним, тому в спокої гума мене не залишала. Однак всерйоз боятися Hankook Winter iCept мене змусила після однієї пригоди на дорозі. Всі пам'ятають зиму 2012-13 рр. Снігові замети, що буксують на підйомах фури. Ось коли розумієш, навіщо тобі повний привід і високий дорожній просвіт.

В один з особливо снігових днів я їхала по Дмитрівське шосе в Москву. В якийсь момент, поки траса була абсолютно порожньою (як з'ясувалося пізніше, через двох аварій вантажівок спереду і ззаду), я вирішила «помацати» дорогу. Наскільки серйозно все страшно? Пройдемо ми 70-градусний поворот на 40 км / год? Злегка підстрибнули на нерівності машина, раніше проходила цей поворот без будь-яких проблем, раптом почала закручуватися. Це просто злякало - адже швидкість мінімальна!

Багато хто бачив відеоролики, де стару-добру Ниву розкручують як «корову на льоду» - машина навіть з місця толком рушити не може. Пов'язано це з особливостями роботи симетричного постійного повного приводу, поганий гумою і невмінням користуватися позашляховим арсеналом автомобіля (якщо тільки цього не робити спеціально). Так ось мені, щоб в той день дістатися до будинку, довелося їхати з включеною блокуванням міжосьового диференціала, інакше машина починала небезпечно нишпорити по будь-якого приводу. Про гальмуванні, тим більше різкому, і швидкості вище 40 км / ч можна було просто забути.

Незважаючи на хороший малюнок і рельєф протектора, гума Hankook Winter iCept виявилася занадто жорсткою для легкого Daihatsu Terios. Так, витрата палива через м'якість гуми в цьому зимовому сезоні не збільшився, але це мало втішало. Приблизно з тим же успіхом можна було б продовжувати їздити на літній Dunlop Grandtrek.

За цей сезон я підвищила ще на пару рівнів вміння плавно гальмувати, не вводити машину в занос. Кожен виїзд на дорогу змушував мене нервувати - чим усе скінчиться? Чи не доведеться різко гальмувати ?!

Єдине, з чим можна було примиритися, так це з поведінкою гуми на снігу. Малюнок гуми Hankook Winter iCept виявився дійсно вдалим, і машина поводилася навіть краще, ніж на японській Toyo Garit G4. Але як тільки з'являвся льодок, а ще гірше мокра крижана плівка від реагентів, все ставало страшним. Машина різко втрачала керованість, а гальмівний шлях ставав просто небезпечним.

Сезон абияк я на цій гумі доїзд, але, статут показувати чудеса водійської майстерності, відразу після його закінчення від шин я позбулася.

Власне, до гуми з шипами подвиг мене досвід саме гуми Hankook. Як відомо, протиожеледних реагенти не дають замерзнути воді аж до серйозних негативних температур, а значить, там, де їх немає, звичайний лід варто давним-давно. Гірше того, під плівкою води з реагентами може бути шар льоду - підталого і дуже слизького. До того ж не раз виникали скандали навколо цих реагентів мають під собою цілком практичний грунт, яку передбачити не можна. Роль відіграє людський фактор, який, як відомо найстрашніший і непередбачуваний: якщо реагент використаний неправильно, дорога перетворюється в такий каток, якому б позаздрили олімпійські чемпіони. Як проводиться контроль робіт, думаю, особливо говорити не треба. Високотехнологічне розкидання реагентів жменями бачили все і не раз. Подивившись на власні очі наслідки кількох аварій в подібних умовах, я вирішила, що звуковий комфорт не варто безпеки, а шипи ... Шипи треба знайти такі, щоб вони залишалися «живими» і після того, як їм доведеться поїздити по асфальту.

І НАПРИКІНЦІ…

3. NOKIAN HAKKAPELIITTA 7 SUV

Мій вибір припав на Nokian Hakkapeliitta 7 SUV. Чому саме ця гума? По-перше, вона показувала дуже хороші оцінки за результатами різних тестів . До того ж, саме на ній я їздила на тестовому KIA Sportage в Казань . По дорозі ми потрапили в повний спектр можливих погодних умов - від снігопаду і морозу до відлиги + 10С. За дві з гаком тисячі кілометрів гума жодного разу не підвела, машина поводилася ідеально в усіх умовах, а шипи ... жодного шипа не постраждало! Незважаючи на те, що особливо їх ніхто не шкодував. Звуковий комфорт ... Так я ж вирішила, що він мені не настільки доріг, наскільки важлива безпека.

Так, ціна «кусалася» - 7500 рублів за покришку. Можна було б і заощадити, купивши вже перевірену Toyo Garit G4, але фінанси дозволяли, і безперервний кошмар минулого року дуже хотілося припинити раз і назавжди. І я їх купила. Чотири колеса Nokian Hakkapeliitta 7 SUV.

Що далі? Пам'ятайте, у Льва Миколайовича Толстого? «Всі щасливі сім'ї схожі один на одного, кожна нещаслива сім'я нещаслива по-своєму». Так ось, ми з моєю Nokian Hakkapeliitta 7 SUV щасливі. І писати тут особливо немає про що.

І писати тут особливо немає про що

Машина відмінно гальмує і управляється, накат і поведінку на високих швидкостях вище всяких похвал, а за сезон завдовжки приблизно 7000 км (всі пам'ятають відлига березня, а в квітні тюльпани під снігом? - так ось я поміняла гуму тільки тоді, коли наближався травень з гарантованим відсутністю снігу) всі шипи залишилися на місці. Так, частина шипів трохи деформувалася, але все в межах передбачуваної норми і поки на якість гальмування і управління це ніяк не впливає.

Машина на Nokian Hakkapeliitta 7 SUV їде так, як ніби це поїзд їде по рейках. Що по снігу, що по льоду, що по асфальту або ж по всьому відразу, як це часто буває в Москві - однаково. Ніяких спроб нишпорити і вже тим більше розкручуватися. Я вже майже забула про те, що у мене є кнопка блокування міжосьового диференціала - користуватися на швидкості позашляховим арсеналом мені тепер ні до чого.

Моє зимовий щастя починається з моменту, як я ставлю на свій Daihatsu Terios гуму Nokian Hakkapeliitta 7 SUV. І єдине, про що мені доводиться пам'ятати, особливо в «дні бляхаря», це про те, що така ж гума є далеко не у всіх, тому не варто зловживати гальмуванням.

А звуковий дискомфорт? .. В щасливій родині можна і пробачити того, хто хропе.

Зведена таблиця результатів експлуатації гуми

Підведемо підсумки. Щоб було зрозуміліше, я об'єднала мої враження від трьох варіантів зимової гуми для мого позашляховика Daihatsu Terios в одну таблицю. Оцінки я давала по п'ятибальною шкалою, де п'ять - найвища позначка.

Nokian Hakkapeliitta 7 SUV

TOYO GARIT G4

Hankook Winter iCept







Тип гуми

шипована

нешипована

нешипована

жорсткість гуми

Середня

М'яка

дуже жорстка

Рух на льоду

5

4

3--

Рух на снігу

5

4

4+

Рух на сніжно-лёдно-водяній каші

5

4

3

керованість автомобіля

5

4+

3

гальмування

5

5

3--

звуковий комфорт

4

5

4

Коли потрібно міняти гуму?

Восени треба переходити на зимову гуму, коли середньодобова температура становить від +5 до +7 С. Це пов'язано з тим, що навіть якщо денна температура висока, вранці і вночі може утворюватися полій. Крім того, літня і зимова гума має різну еластичність. На морозі літня гума «дубєєт» - стає більш жорсткою, і у неї знижується коефіцієнт тертя. В результаті, гальмівний шлях може збільшитися не просто злегка, а вдвічі! Крім цього на гумі з поганим зчепленням з дорогою машина втрачає керованість, в деяких випадках фатально. Не дарма в Росії перехідний період між теплом і холодом влучно названий «днем бляхаря».

Навесні правило таке ж, однак, краще дочекатися, коли температура встановиться ближче до 10-ти градусів тепла. Раптові весняні заморозки можуть зіграти дуже погану жарт. Незважаючи на температуру + 7С, починаючи з якої характеристики одних шин погіршуються, а інших поліпшуються, при + 10С зимова гума ще не настільки значно пом'якшується. Наслідки погіршення характеристик зчеплення з асфальтом при цьому будуть істотно менше, ніж у літньої гуми при температурі близько нуля градусів, а її знос обійдеться дешевше ремонту і лікування після аварії.

Однак не використовуйте зимову гуму влітку. Вона стає надто м'якою. Це загрожує не тільки підвищеним зносом, а й істотним погіршенням якості «роботи» гуми. Вона втрачає якість зчеплення дорогою, стає більш валянням. У деяких випадках це призводить не тільки до дискомфорту при водінні і підвищеної витрати палива, але і до втрати керованості автомобіля. Особисто я для експерименту проїздила жарким літом на зимовій гумі. До аварії це не привело, але знос гуми суттєво зріс - фактично її можна було викидати після сезону, а вереск гуми на різких поворотах, навіть повільних, особливо в спеку, змушував нервувати.

Слідкуйте за висотою протектора - навіть найкраща колись гума зі стертим протектором може виявитися причиною аварії. Згідно ПДР, залишкова глибина малюнка протектора зимових шин складає не менше 4-х мм. Повірте, правила дорожнього руху в даному випадку написані в прямому сенсі слова кров'ю.

Пам'ятайте, що зимовий тиск в шинах в середньому повинно бути вище на 0,2 бару (20 кПа), в порівнянні з літнім. На холоді повітря в шинах стискається, і щоб отримати потрібний тиск, воно повинно бути вище річного.

Після заміни коліс приблизно через 200 км пробігу не забудьте перевірити затяжку болтів / гайок на колесах. Але не «перетягувати» колеса - в разі проколу ви повинні мати можливість відвернути їх на дорозі. Зараз люблять затягнути гайки від душі, щоб колеса точно не відкрутити. Однак це неправильно і в разі надзвичайної ситуації з гумою ви можете отримати багато проблем замість простої заміни колеса. Перетяжка колісних болтів і гайок чревата тим, що при спробі їх розкрутити, вони просто можуть обламатися. А це вже покличе за собою серйозний ремонт. Затягування болтів і гайок найкраще проводити за допомогою динамометричного ключа, який обмежує зусилля затяжки. Момент затягування колеса зазвичай коливається від 70-75 Н * м до 135 Н * м, в залежності від автомобіля. Найчастіше це десь 90 - 110 Н * м, але краще уточнити цей параметр для власного автомобіля.

Якщо в міжсезоння ви їдете з півдня на північ, особливо далеко, наприклад, в подорож, не забудьте, що зима може застати вас в дорозі. Порівняйте з прогнозом перед поїздкою, дізнайтеся, коли в цих регіонах випадає сніг. Особливо це важливо, коли ви перетинаєте гористі райони. У разі якщо ви все-таки поїхали на літній гумі, пересувайтеся днем, коли температура повітря буде гарантовано плюсовою. У міжсезоння краще все-таки поставте зимову гуму, щоб зима не застала вас зненацька.

Коли подорожуєте за кордон, пам'ятайте, що в деяких країнах експлуатація шипованих шин заборонена або регламентована за термінами.

Щасливої ​​дороги!

текст Наталі Парамонова

Фотографії Наталії Парамонова і виробників шин

Чому саме цієї гуми?
Чому?
Наскільки серйозно все страшно?
Пройдемо ми 70-градусний поворот на 40 км / год?
Кожен виїзд на дорогу змушував мене нервувати - чим усе скінчиться?
Чи не доведеться різко гальмувати ?
Чому саме ця гума?
Що далі?
Пам'ятайте, у Льва Миколайовича Толстого?
Всі пам'ятають відлига березня, а в квітні тюльпани під снігом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов