Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв нового Opel Mokka X: міцну каву

  1. Спина хворіти не буде!
  2. Вперед, до озера Балатон!
  3. Глина, калюжі, колія ...

Наша сеть партнеров Banwar

У березні 2012 року компанія Opel презентувала на автошоу в Женеві компактний кросовер B-класу, який отримав назву Mokka У березні 2012 року компанія Opel презентувала на автошоу в Женеві компактний кросовер B-класу, який отримав назву Mokka. Бум кросоверів, який спостерігається по всьому світу приніс в скарбничку компанії понад 600 тисяч замовлень на компактний і симпатичний автомобіль з «кавовим» ім'ям. Цікаво, що перша Mokka привернула до бренду багато нових покупців. В цьому році в Женеву приїхав істотно оновлений Opel Mokka X. Відтепер всі повнопривідні моделі Opel будуть нести символ «Х» на задній панелі.

перша Mokka

Отже, що ж змінилося в моделі крім імені? Почнемо з того, що автомобіль отримав видозмінену зовнішність передньої і задньої частини кузова. Зміни включають нові радіаторну решітку, адаптивну головний світлотехніку зі світлодіодними ДГЗ, задні ліхтарі, а також бампери, що дозволили поліпшити його геометричну прохідність. За рахунок нових бамперів довжина стала менше на 3 мм, інші розміри машини не змінилися.

Новий Opel Mokka X і його попередник без індексу «Х».

Дизайн салону повністю змінився. Це стосується як загального оформлення інтер'єру, так і окремих його елементів. Зокрема, автомобіль отримав нову шкалу приладів і центральну консоль від спорідненої моделі Astra.

Приладова панель перекочувала на Mokka X зі спорідненою моделі Astra.

Подібна уніфікація передбачає, що для Mokka X доступні всі опції, які є у Astra, включаючи комунікаційну систему OnStar, супутникову навігацію і мультимедійну систему, яка підтримує роботу з додатками Apple CarPlay і Android Auto.

Великий екран мультимедійного комплексу забезпечує водія і його супутників всією необхідною інформацією, включаючи доступ до інтернету.

Спина хворіти не буде!

Особливої ​​згадки заслуговує комфорт, який забезпечує Mokka X для всіх мешканців салону. Зокрема, для оздоблення інтер'єру використовується шкіра і «м'який» пластик, приємний як на дотик, так і візуально. Окремо варто відзначити ергономічні сидіння, схвалені незалежною асоціацією AGR, яка об'єднує ряд провідних німецьких організацій спеціалізуються на лікуванні і профілактики хвороб спини. Передні крісла, як водія, так і пасажира забезпечені численними регулюваннями, включаючи висувну секцію подушку і підтримку в поперековій області.

Передні крісла, як водія, так і пасажира забезпечені численними регулюваннями, включаючи висувну секцію подушку і підтримку в поперековій області

Чудові сидіння пройшли перевірку фахівців німецької асоціації AGR. Водійське і переднє пасажирське крісло мають множинні регулювання, включаючи висувну подушку.

Забігаючи наперед скажемо, що за рівнем акустичного комфорту Opel Mokka X може дати фору багатьом машинам більш високого класу. Шумо- і звукоізоляція, безумовно, заслуговує позначку «відмінно», і це не дивлячись на те, що під капотом тестової машини розташовувався 136-сильний турбодизель. Окреме спасибі варто сказати творцям аудіосистеми, які змогли перетворити салон новинки в концертний зал.

Обсяг багажника у новинки не змінився - як і раніше він варіюється від 356 до 1372 літрів в залежності від положення спинки заднього ряду.

Багажне відділення зберегло всі свої достоїнства. Як і раніше, в залежності від положення спинки заднього дивана, яка складається в співвідношенні 40/60, обсяг багажника варіюється від 356 до 1372 літрів. Але, якщо у попередника було два перчаточних ящика на приладовій панелі, то у нинішньої залишився тільки один, та й той мало функціональний через вельми скромного об'єму.

У нового Mokka X залишився тільки один ящик рукавички, а його розмір відверто малий.

А ось відсутність запасного колеса зіграло з нами злий жарт. Вранці виявилося, що праве переднє колесо лежить на ободі. Безрезультатно вливши в нього весь вміст балона з герметиком, нам нічого не залишалося робити, як відправитися на пошуки «запаски».

Тестові машини прибули з Німеччини, тому замість запасного колеса тут тільки комплект для ремонту шин. Але нам пообіцяли, що в Україні буде як мінімум «докатка».

Вперед, до озера Балатон!

Тепер перейдемо до практичних вправ. Отже, перша ділянка шляху включав марш-кидок до знаменитого озера Балатон по відмінним швидкісним автобаном. Природно, що нам хотілося випробувати дизельний мотор у всій його красі і тяговитости.

Природно, що нам хотілося випробувати дизельний мотор у всій його красі і тяговитости

Зліва внизу розкинулося знамените озеро Балатон.

Цей двигун об'ємом 1,6 літра прийшов на зміну колишньому 1,7-літровому. Незважаючи на зменшення робочого об'єму, його потужність зросла з 130 до 136 «конячок», а крутний момент збільшений до 320 Нм (+20 Нм). Крім того, новий мотор став екологічно чистіше і відповідає нормам Євро 6 (замість Євро 5). Заявлений виробником комбінований витрата палива - 4,5-4,7 літра нам домогтися не вдалося, але з огляду на агресивний стиль водіння показник 6,4 л / 100 км можна вважати хорошим.

Реальний витрата палива, який ми отримали після всіх випробувань Mokka X вийшов всього 6,4 л / 100 км.

Швидкісні характеристики новинки не розчарували. Автомобіль упевнено розганяється до максимальної швидкості (187 км / ч), залишаючись при цьому повністю контрольованим і адекватним за своєю поведінкою. Після 150 км / ч спостерігається ефект «парусність», що цілком природно кросовера з досить високим центром тяжіння. Для водіїв з невеликим досвідом передбачена система підказки потрібної передачі, інформація про яку виводиться на шкалу приладів.

Еластичний мотор разом з ефективною 6-ступінчастою механічною коробкою передач працювали дуже злагоджено. Управління «механікою» нічого, крім приємних відчуттів, не викликало завдяки вдало підібраним передавальним числам КП.
Оглядовість по дзеркалах цілком достатня, а при русі заднім ходом в справу вступає камера заднього виду з кольоровим динамічної розміткою і парктроніки.

Оглядовість по дзеркалах цілком достатня, а при русі заднім ходом в справу вступає камера заднього виду з кольоровим динамічної розміткою і парктроніки

При русі заднім ходом в справу вступає камера заднього виду з кольоровим динамічної розміткою і парктроніки.

Тепер щодо підвіски і рульового управління. Як і попередня генерація Mokka, «Ікс» продемонстрував відмінну роботу підвіски, яка ефективно відпрацьовує нерівності і ями. І це незважаючи на той факт, що тестова машина була взута в гуму 215/55 R18. Крім того, новинка відрізняється іншими настройками підсилювача керма. Минулий раз ми скаржилися на «порожній» і малоінформативне кермо. Варто відзначити, що наші коментарі не залишилися непоміченими. В Opel Mokka X претензій до рульового управління не було ніяких. Мало того, зміни привели до зменшення діаметра повороту з 11,5 до 10,9 метрів.

Глина, калюжі, колія ...

Другий день був майже повністю присвячений позашляховим здібностям Mokka X. В звичайних дорожніх умовах для підвищення економічності крутний момент подається тільки до передніх коліс. У разі необхідності електроніка може перерозподіляти до 50 відсотків моменту до задніх коліс для забезпечення максимального зчеплення і стійкості на дорозі. Наскільки добре справляється з цим електронно керована муфта, ми перевіряли на слизькій глиняній дорозі, що розкисла після недавнього дощу. І справедливості заради варто відзначити, що незважаючи на всі наші спроби «посадити» машину в розкатаної колії не увінчалися успіхом.

І справедливості заради варто відзначити, що незважаючи на всі наші спроби «посадити» машину в розкатаної колії не увінчалися успіхом

На цих фото видно, що переднє праве колесо відрізняється малюнком диска. Це наслідки відсутності рідної «запаски».

Це наслідки відсутності рідної «запаски»

Шини швидко забилися глиною, але це не завадило Mokka X успішно впоратися з бездоріжжям.

Наступним жорстким випробуванням для повного приводу став підйом на крутий пагорб. Складність завдання збільшувалася за рахунок повністю забитих глиною ламелей покришок і слизьким дерном, вкривають пагорб виноградника. Але і з цим завданням Opel Mokka X впоралася успішно, хоч і не відразу.

Після всіх цих знущань над кросовером вирішено було перевірити жорсткість кузова. Вивісивши праве заднє колесо ми по черзі відкривали всі двері, включаючи багажну. Дивно, але на відміну від деяких конкурентів навіть на клас вище, Mokka X виявилася «міцним горішком» - всі двері закривалися без зусиль, а перекосів помічено не було.

Дивно, але на відміну від деяких конкурентів навіть на клас вище, Mokka X виявилася «міцним горішком» - всі двері закривалися без зусиль, а перекосів помічено не було

Пі вивішеному колесі всі двері закривалися без зусиль, а перекосів помічено не було.

Підводячи підсумки можна сказати, що новий Opel Mokka X не тільки зберегла гідності свого попередника, але стала краще в усіх відношеннях.

Підводячи підсумки можна сказати, що новий Opel Mokka X не тільки зберегла гідності свого попередника, але стала краще в усіх відношеннях

PS У Німеччині вартість базової версії Opel Mokka X з 1,6-літровим бензиновим мотором потужністю 115 к.с., «механікою» і переднім приводом починається з 18990 євро. В Україні новинка очікується зовсім скоро. Ціни і комплектації стануть відомі ближче до початку продажів.

Opel Mokka XЗагальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4275/2038/1658 Колісна база, мм 2555 Колія передн. / Задня, мм 1541/1540 Кліренс, мм 190 Маса спорядж. / повн., кг 1504/1938 Об'єм багажника, л 356-1372 Обсяг бака, л 52 Двигун Тип Дизельний, турбо Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см. Куб. 1598 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 100 (136) / 3500-4000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 320 / 2000-2250 Трансмісія Тип приводу повний КПП 6-ст. хутро. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. вент. Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. Підсилювач керма електро 215/55 R18 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 187 Розгін 0-100 км / ч, з 10,5 Расх. траса-місто, л / 100 км 4,4-5,2

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Отже, що ж змінилося в моделі крім імені?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов