Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Tест-драйв Audi 80 1994 - Audi 80 Ударник. Тест-драйви на Колесах

  1. Пам'ятайте, в школі вчителі ділили всіх учнів по успішності. Були двієчники - народ веселий, але...
  2. Четвірка з креслення
  3. Четвірка з праці
  4. Четвірка з фізкультури
  5. Четвірка в атестат
  6. Цей автомобіль зарекомендував себе як досить надійний, відносно недорогий і необтяжливий в плані...
  7. кузов
  8. двигун
  9. Трансмісія
  10. Ходова частина

Наша сеть партнеров Banwar

ударник
винахідливий винахідник
Особливості експлуатації Audi 80
Кожен кілометр буде коштувати вам близько 11 тенге
Три покоління Audi 80

Список оголошень про продаж Audi 80

Пам'ятайте, в школі вчителі ділили всіх учнів по ударник   винахідливий винахідник   Особливості експлуатації Audi 80   Кожен кілометр буде коштувати вам близько 11 тенге   Три покоління Audi 80   Список оголошень про продаж Audi 80   Пам'ятайте, в школі вчителі ділили всіх учнів по   успішності успішності. Були двієчники - народ веселий, але незібраний, трієчники - їм просто вчитися було трохи лінь, пара-трійка відмінників - куди ж без них, і "середній клас" - ударники - і не Зубрилов, але і не разгильдяи. Сьогодні на нашому тесті хорошист з усіх предметів з автошколи міста Інгольштадт - Audi 80 в кузові В4

Досьє

Рік випуску автомобіля, наданого на тест, - 1994-й, двигун об'ємом 2 л, потужністю 115 к.с., АКПП. Комплектація: повний електропакет, кондиціонер, водійська подушка безпеки, ГУР, ABS. Пробіг на день тесту - 108 000 км.

Четвірка з креслення

У народі Audi 80 називають просто - "бочка" (дуже влучне прізвисько). Мабуть, циркуль був улюбленим інструментом дизайнера, який малював кузов цієї машини.

Своїми круглими формами і ретельно згладженими боками "восьмідесятка" дійсно нагадує бочку, але не залізну штампування, а скоріше дерев'яну, з обручами і вручну підігнаними дощечки, вискоблена і законопаченние так, щоб жодна крапелька (пива, зрозуміло!) Не пропала даремно.

Зовнішність "восьмидесятки" третього покоління випередила свій час, адже перша "бочка" з'явилася в середині 80-х і з невеликими змінами випускалася майже десять років.

Кузов чітко розмежовано плавними лініями і в профіль має явну асиметрію: капот набагато довше багажника, передні двері більше задніх, але виглядає "бочка" цілком гармонійно. Навіть прямокутні фари не дисонують з "пухкими" крилами і заокругленим "дзьобом" решітки радіатора капота - такий собі німецький біодизайн початку 90-х.

Сьогодні "бочка" дещо застаріла, але тим не менше виглядає досить непогано. Тому за екстер'єр - тверда четвірка.

Четвірка з праці

Робоче місце водія виконано в традиційному стилі Audi: зручна четирехспіцевий бублик, невеликі підрульові перемикачі, прямокутна центральна консоль і інформативна панель приладів.

Крім стандартних приладів на щитку під блоком контрольних ламп є індикатор режимів "автомата". Правда, він досить маленький, і монохромна підсвічування не додає йому інформативності, добре хоч фірмовий "зигзаг" АКПП не дає промахнутися.

Діапазон механічних регулювань передніх крісел досить значний: і водій, і сидить поруч пасажир відчувають себе більш ніж вільно. Сидіння в міру жорсткі, з хорошою бічною підтримкою.

На задньому сидінні місця для трьох чоловік цілком вистачає, але над спинкою підносяться лише два підголівника, так і широкий підлокітник посередині натякає, що третій - зайвий.

Багажник, через куцою корми здається невеликим, насправді досить місткий (близько 450 літрів), до того ж його можна збільшити до 700 літрів - спинки заднього сидіння складаються (50/50).

Інтер'єр салону практичний і функціональний. Пам'ятайте головну приказку трудовика в школі - сім разів відміряй, один відріж? Мабуть, за цим же принципом виконана внутрішня обробка салону. Вона, звичайно, особливою розкішшю не вражає, зате виконано всі добротно і по-німецьки ретельно.

Загалом, за ергономіку і інтер'єр салону - четвірка (мабуть, навіть з плюсом).

Четвірка з фізкультури

Будь я фізруком, ставити "восьмідесятку" на естафету або спринтерський забіг не наважився б. А ось для марафону або хоча б марш-кидка - самий підходящий варіант, адже тут важливий не перший ривок на старті, а постійна тяга і "рівна дихалка" у всьому діапазоні оборотів, що, власне, Audi 80 і демонструє.

Мотор відмінно тягне вже з неодружених, але до високих оборотів розкручуватися абсолютно не бажає - "автомат" перемикається на підвищену передачу при 2 500-2 700 об / хв, причому відбувається це досить плавно і практично непомітно. Розгін рівний, без ривків і провалів, прискорення постійне.

Включення спортивного режиму АКПП динаміку розгону кардинально не змінює. На перших двох передачах "автомат" дозволяє розкрутитися мотору до 4 500об / хв - машина, природно, розганяється веселіше, але пасажирів в крісло не вдавлює. Як тільки включається третя передача, обороти падають, мотор "скисає" і від жвавості не залишається і сліду - знову рівний і неквапливий розгін.

Чутливість рульового управління при спокійній їзді особливої ​​напруги від водія не вимагає: зусилля на кермі невелике, але зворотний зв'язок не втрачається на будь-якій швидкості. При різких же маневрах автомобіль моментально реагує на швидкий рух кермом. Пряму "восьмідесятка" тримає відмінно і навіть на відносно поганій дорозі не нишпорить.

Недостатньо інформативна педаль гальма змушує натискати на неї дуже сильно, іноді навіть сильніше, ніж потрібно: пригальмовує потихеньку - уповільнення не відчувається, натиснув від душі - Audi "встає колом".

Плавність ходу середнім - не лімузин, звичайно, але і не "табуретка": на кузов передаються тільки серйозні вибоїни і мурашки.
Шумоізоляція салону неідеальна - чутні і незадоволений гул движка при наборі оборотів, і робота підвіски (особливо на гребінці).

Недоліків набралося небагато, але вони є, тому з фізпідготовки - четвірка з мінусом.

Четвірка в атестат

З переваг Audi 80 можна відзначити привабливий дизайн кузова, просторий зручний салон з продуманим інтер'єром і відмінною якістю матеріалів, місткий багажник і непогану маневреність.

А що стосується шуму підвіски - цим страждають багато старі автомобілі. Неспортивна динаміка - так в місті вона особливо і не потрібна, а якщо захочеться піти зі світлофора першим - включай спортрежим - і газ в підлогу.

Загалом, "бочка" - ударник з усіх предметів.

Павло Друзін.
Фото Анатолія ГОРНОСТАЛЕВА

наверх

Коріння компанії Audi йдуть до НЕ Коріння компанії Audi йдуть до НЕ   існуючої нині, але знаменитої в минулому фірмі Horch, яку в 1899 році в Мангеймі заснував талановитий винахідник Август Хорьх існуючої нині, але знаменитої в минулому фірмі Horch, яку в 1899 році в Мангеймі заснував талановитий винахідник Август Хорьх. Через чотири роки фірма перебралася до німецького міста Цвіккау.

У 1909 році Хорьх винайшов новий 6-циліндровий мотор, який мало не призвів фірму на грань банкрутства. Це дуже обурило його компаньйонів, і вони вирішили розправитися з запопадливим винахідником, вигнавши його з власної ж фірми.

Але не так сталося, як гадалося ... серпня неподалік заснував іншу компанію, яку, так само, як і попередню, назвав своїм прізвищем. Його колишні компаньйони відчули в молодій фірмі сильного конкурента і подали на Хорьха до суду, зажадавши змінити назву фірми.

Згідно з рішенням суду, нове підприємство з випуску автомобілів не могло носити назву Horch. І тут Август Хорьх знайшов вихід. Він перевів своє прізвище з німецької мови на латинський. Причому це відбулося з подачі сина одного з нових його компаньйонів, який якраз зубрив цю саму латинь.

Слово horch c німецької перекладається як послухай або навіть почуй, таке ж значення має і латинське слово audi. Так в 1909 році народилася знаменита нині торгова марка і не менш знаменита компанія Audi.

В середині 1910 року Audi випустила на ринок свій перший автомобіль. Він мав нехитру назву Audi-А. Вже на наступний рік вийшла ще одна модель цієї фірми - Audi-В. Три таких автомобіля Август Хорьх виставив у червні 1911 року в гонці на Кубок Альп в Австрії, де машини пройшли всю дистанцію без штрафних очок.

У 1928 році німецька фірма DKW придбала компанію Audi, її власником став Йорген Скафте Расмуссен.
У 1932 році відбулося злиття чотирьох німецьких автомобільних фірм в один концерн Auto Union. До нього увійшли разом з DKW і Wanderer колишні фірми-суперники Horch і Audi.

Після Другої світової війни фірми-партнери по Auto Union були націоналізовані. Їх перетворили в підрозділ "Об'єднання народних підприємств з випуску автомобілів".

У 1958 році контрольний пакет акцій Auto Union придбав Daimler-Benz AG, але в 1965 році продав їх концерну Volkswagen. Після цього компанія Audi знову стала називатися своїм ім'ям.

У 1969 Volkswagen купив Neckarsulmer Automobilwerke ( "Автомобільний завод в Неккарзульмі", NSU). В результаті назва фірми змінилося, і вона стала називатися Audi NSU Auto Union, а улiтку 1985 року назва фірми було знову перетворено в Audi AG.

Аліна Фінці,
за матеріалами російської преси

наверх

Цей автомобіль зарекомендував себе як досить надійний, відносно недорогий і необтяжливий в плані обслуговування. Але, купуючи Audi 80 початку 90-х років, необхідно враховувати, що на сьогоднішній день всі вони, як правило, мають великий пробіг, а тому потрібно ретельно перевіряти їх технічний стан.

Основні технічні характеристики Audi 80, наданого на тест (дані заводу-виготовлювача для нового автомобіля):
- об'єм двигуна посилання - 1 984 куб. см;
- потужність двигуна - 115 к.с. при 5 400 об / хв;
- максимальний крутний момент - 165 Nm при 3 200 об / хв;
- максимальна швидкість - 183 км / ч;
- динаміка розгону (від 0 до 100 км / ч) - 13.3 с;
- витрата палива на трасі складає 7.1 л / 100 км, в місті - 12 л / 100 км;
- кліренс - 135 мм.

кузов

Кузов оцинкований і має відмінний захист від корозії (одну з найкращих в своєму класі). Якщо автомобіль не потрапляв в нештатні ситуації, то навіть у 13-річної машини буде досить непросто знайти видимі вогнища іржі.

двигун

Багато хто вважає дволітровий бензиновий двигун потужністю 115 к.с. найбільш оптимальним в плані компромісу між динамікою і економічністю.

Ресурс мотора багато в чому залежить від умов експлуатації і манери їзди. В середньому до капітального ремонту він служить близько 300-350 тисяч км.

Газорозподільний механізм цього силового агрегату приводиться в дію ременем, який необхідно міняти через кожні 100 тисяч км.

Щодо "примхливі" деталі: датчик температури охолоджуючої рідини, регулятор холостого ходу. Бензонасос в наших умовах витримує приблизно 50 тисяч км.

Трансмісія

Автоматична коробка передач - агрегат досить надійний і в процесі експлуатації, як правило, не доставляє особливого клопоту.

Для продовження ресурсу коробки необхідно кожні 60 тисяч км міняти масло разом з фільтром і прокладкою піддону і надалі постійно контролювати рівень масла в редукторі головної передачі, тому що його недолік передчасно виводить з ладу редуктор КПП.

Приблизно через 120-150 тисяч км, можливо, доведеться замінити фрікціони.

Ходова частина

Ходова частина кілька жестковата, але при цьому забезпечує автомобілю непогану стійкість навіть на високій швидкості. Передня підвіска - незалежна, задня - незалежна.

Найчастіше, ймовірно, будуть вимагати заміни втулки стабілізатора поперечної стійкості, які служать приблизно 30-40 тисяч км. Його стійки, а також сайлентблоки передніх важелів витримують більше (приблизно 50-70 тисяч км).

Наконечники рульових тяг і амортизатори здатні прослужити близько 100 тисяч км.

наверх

Відразу після покупки будь-якого уживаного Відразу після покупки будь-якого уживаного   автомобіля, як правило, змінюються масла, свічки запалювання і фільтри (оскільки в більшості випадків достовірно невідомо, коли в останній раз здійснювалося ТО) автомобіля, як правило, змінюються масла, свічки запалювання і фільтри (оскільки в більшості випадків достовірно невідомо, коли в останній раз здійснювалося ТО).

Таким чином, протягом року необхідно буде двічі замінити моторне масло. Одна така процедура обійдеться приблизно в 4 000 тенге. На заміну масла в автоматичній коробці передач доведеться витратити близько 15 000 тенге.

Протягом року необхідно поміняти паливний фільтр (1 800 тенге), а також повітряний фільтр (2 000 тенге) і свічки запалювання (комплект коштує 2 000 тенге).

На незапланований ремонт будь-яких вузлів і агрегатів залишимо 20 000 тенге.

Орієнтовні ціни * на деякі запчастини для тестованого автомобіля:
- кульова опора - 1 000 тенге (дублікат);
- наконечник рульової тяги - 800 тенге (дублікат);
- рульова тяга - 2 000 тенге (дублікат);
- передній амортизатор - 6 000 тенге (дублікат);
- задній амортизатор - 5 000 тенге (дублікат).

* Ціни на запчастини отримані в результаті обдзвону декількох торгових точок, що займаються продажем запчастин на автомобілі марки Audi

Крім перерахованих вище витрат необхідно сплатити податок на транспорт (точний об'єм двигуна посилання - 1 984 куб. См, сума податку відповідно складе 5 516 тенге), оформити страховий поліс ГПО (3 604 тенге) і пройти техогляд (300 тенге).

На 20 тисяч км при середній витраті палива 9.5 л / 100 км буде потрібно 1 900 літрів бензину. При середній ціні бензину марки АІ-92 85 тенге отримуємо суму 161 500 тенге.

Отже, якщо ви стали власником автомобіля Audi 80 1994 року випуску, вам може знадобитися приблизно 220 000 тенге (або приблизно $ 1 800) на його утримання та експлуатацію протягом року (при річному пробігу 20 тисяч км).

наверх

Вперше Audi 80 був показаний Вперше Audi 80 був показаний   в 1972 році в 1972 році.

У 1986 році дебютувало друге покоління цього автомобіля з заводським індексом кузова Q89. Спочатку Audi 80 випускався лише в кузові седан, пізніше (в 1988 році) з'явилося купе, а в 1991 році - кабріолет. Дорожчі версії (починаючи з 1981 року) позначалися як Audi 90, зовні їх можна визначити за дещо іншою решіткою радіатора і трохи видозміненій світловий оптиці.

Ці моделі мали більш багате оснащення, до того ж на них встановлювали 5- і 6-циліндрові мотори.


У 1991 році модель піддалася серйозному рестайлінгу, в результаті якого був змінений зовнішній вигляд автомобіля, перероблена підвіска, а також була покращена обробка салону. Заводський індекс кузова був замінений на В4.

У 1992 році відбувся дебют універсала Audi 80 B4. В такому незмінному вигляді седан протримався на конвеєрі до 1994 року, універсал - до 1995 року, а кабріолет і зовсім до 2000 року.

До 1991 року автомобіль комплектувався двома 4-циліндровими бензиновими моторами об'ємом 1.6 літра (70 к.с.) і 1.8 літра (90 к.с.), а також чотирма 5-циліндровими об'ємом 2 літри (113 і 115 к.с.) , 2 літра, 20 клапанів (162 к.с.) і 2.3 літра (125 к.с.).

Гамма дизельних силових агрегатів складалася з атмосферних двигунів 1.6 літра (54 к.с.) і 1.9 літра (68 к.с.), а також об'ємом 1.6 літра з турбонаддувом (84 к.с.).

Після рестайлінгу 1991 року на Audi 80 почали встановлювати більш потужні агрегати, а саме: бензинові двигуни об'ємом 2 літри,

8 клапанів (90 або 115 к.с.), 16 клапанів (131 к.с.), 5-циліндровий об'ємом 2.3 літра (136 к.с.), а також мотори V6 об'ємом 2.6 літра (150 к.с.) і 2.8 літра, потужністю 174 к.с. Існували як передньо-, так і повнопривідні модифікації з механічною і автоматичною коробками передач.

Існували й заряджені повнопривідні версії - R2 в кузові седан і RS2 в кузові універсал, які можна відрізнити по кілька зміненим бамперам (передній з великими повітрозабірниками), низькопрофільним шинам, а також бічних дзеркалах і супортам яскраво-червоного кольору від Porsche (RS2).

На них встановлювали 5-циліндрові 20-клапанні мотори об'ємом 2.2 літра, потужністю 230 к.с. і 315 к.с. з турбонаддувом.
У 1994 році на зміну Audi 80 прийшла абсолютно нова модель - Audi A4.

Підготував Віталій Шелкопляс.
Використано дані Автокаталоги і російської автомобільної преси.
Фото Анатолія ГОРНОСТАЛЕВА

наверх

Пам'ятайте головну приказку трудовика в школі - сім разів відміряй, один відріж?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов