Наша сеть партнеров Banwar
Кореспондент progorod11.ru провів тест-драйв ретро-автомобіля Audi 80 B2 в кузові 2-х дверний седан. Власник транспорту Євген Чурсін наполягає саме на такому формулюванні, хоча багато хто називає «двухдверку» купе.
Модель була випущена в 1985-му рік у і навіть старше деяких наших читачів. Незважаючи на солідний вік, машина непогано збереглася, «виною» тому оцинкований кузов. Перша версія забарвлення авто була сріблястою, але новий власник вирішив виділити її з сірої маси і перефарбував в оригінальний яскраво-зелений колір. Завдяки йому, машина не залишається непоміченою на Сиктивкарський вулицях. Навіть колір був обраний неспроста, за визнанням власника марки, Java Green один з офіційних квітів Audi.
зовнішність
Господар авто Євген Чурсін прагне надати авто вигляд оригіналу. Запчастини на машину не купиш у звичайному магазині, тому все, навіть деталі кузова, доводиться замовляти по інтернету. Так, «вісімдесята» хизується рідкісними фарами-американками в стильних «окулярах». Оправу для фар господар клеїв сам. Так само, через всесвітню мережу машина обзавелася спойлером, оригінальною магнітолою і іншими деталями. В автомобіль власник на цей момент вже вклав дну ії вартість та зупинятися не збирається.
салон
Потрапляючи в салон як-ніби потрапляєш у вісімдесяті. Приладова панель Audi 80 - в первозданному вигляді, але так було не завжди. Від попередніх господарів дісталася сенсорна магнітола, яку власник без докорів сумління поміняв на касетний оригінал. Однак старої назвати панель язик не повертається, стан, як ніби тільки зійшла з конвеєра. Одна з приємних фішок - люк з ручкою. Люк регулюється в двох положеннях: зсувається назад або відкривається вгору. Єдине, від чого не став відмовлятися новий власник - комфортний шкіряний салон, але це тільки плюс до загального вигляду машини.
В русі
Звичайно, зі своїми сучасними побратимами машина в швидкості не зрівняється. Але такої прудкості від неї ніхто й не вимагає. Спідометр розкреслений до 200 кілометрів на годину, до 160 кілометрів на годину машина розганяється без особливих зусиль. Кермо легкий, авто на його руху реагує моментально. Це модель обладнана 5-ступінчастою «механікою». Вражає і кількість вільного місця під капотом, туди при бажанні може поміститися ще один двигун.
коментар власника
Євген Чурсін:
- У машині я впевнений. Не так давно без будь-якої підготовки махнув на неї з друзями в Пітер і доїхав на одному баку. На трасі машина відрізняється скромним апетитом: менше 6 літрів на 100 кілометрів. Зате розміри бензобака вражають - 70 літрів. Бензобак розташовується за задніми сидіннями, тому багажник не такий місткий, яким міг би бути. Машину вже не раз пропонували продати, але я віддам її тільки в дбайливі руки ... а може і не віддам зовсім.
До речі. Любителі марки Audi збираються на сторінках однойменного клубу в соцмережі .
Довідка progorod11.ru
Audi 80 B2 (Ауді 80 Б2) прийшла на зміну першому поколінню моделі в 1978 році. Дизайном Audi 80 B2 спочатку займався Клаус Люті, але після його відходу в компанію BMW, розробка дизайну автомобіля була передана легендарному Джорджетто Джуджаро.