Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Audi A5 Coupe / Sportback. стримана пристрасть

  1. Технічні характеристики тестованих Audi A5 / S5 (дані виробника)
  2. конкуренти

Наша сеть партнеров Banwar

«Ти ж" німців "не любиш - ось і збігай в Гамбург, напишеш про них всю правду», - надихали мене в редакції Дрома, відправляючи на запуск Audi A5 Coupe і Sportback в Німеччину. Хто б знав, якою ця правда виявиться ... «Ти ж німців не любиш - ось і збігай в Гамбург, напишеш про них всю правду», - надихали мене в редакції Дрома, відправляючи на запуск Audi A5 Coupe і Sportback в Німеччину

Нове покоління Audi A5 Coupe відрізняється від колишнього більш гострою гранню, «хвилею», що йде від носа до корми уздовж підвіконної лінії. Шестикутна решітка радіатора ширше і нижче, капот довше, з невеликою «горбинкою»

Що правда то правда, я дійсно не люблю німецький автопром, але перш за все нелюбов моя стосується «позашляховиків». Саме так, в лапках, тому що справжні позашляховики в Німеччині ніхто, крім Mercedes-Benz, робити не вміє, а скоріше - не хоче. Мерседес теж не хоче, та тільки фанати Гелендваген змушують, ось і віддувається один бідний «Геліка» за весь фатерлянду. У Audi своя легенда, але їх Quattro - не про бездоріжжя, а про повний привід для безпеки, керованості і просто заради задоволення від водіння. Так я налаштовував себе на позитивне сприйняття, намагаючись не згадувати про всякі офф-роуд-непорозуміння на кшталт Q7, на якому одного разу намагався наздогнати Рендж Ровер по нешкідливою грунтовці, так мало не залишився без хребта. Втім, у нас на маршруті Гамбург - Копенгаген не тільки грунтовок, поганого асфальту не знайшлося, а ось хороший шматок «безлімітного» автобану виявився дуже до речі.

«Заряджену» Audi S5 Coupe quattro з 354-сильним бензиновим V6 TFSI ззаду видають здвоєні патрубки глушників. На відміну від інших версій, у неї в трансмісії справжній 8-ступінчастий "автомат" ZF, а в задній осі - активний диференціал Magna з окремими підвищують редукторами на кожній півосі, завдяки яким різниця в тязі на лівому і правому колесах може доходити до 180 Нм

Перше покоління Audi A5, яке у великій кількості зустрічається на дорогах Німеччини, пройшло повз мене, але не тільки тому я насилу відрізняю його від другого. Зовні машини дуже схожі, вище віконної лінії - один в один, нижче - треба придивлятися. У сьогоднішнього А5 довше капот, нова грань простяглася від носа до корми, решітка радіатора стала ширше і нижче, фари не «щурятся» ламаною лінією в нижній частині, але це деталі, які помічаєш не відразу. Зате коли придивишся, видно, що насправді дизайнери попрацювали відмінно: то, що і так було красиво - не чіпали, а все нудне і аморфне - виправили.

Перший А5 був похідним від А4 - ті ж мотори, трансмісії, модульна платформа MLB. Audi A5 / S5 Coupe другого покоління так само ділить з свіжішим седаном Audi A4 модернізовану платформу MLB evo, яка тепер підходить і для кросоверів, зокрема Audi Q7 і Bentley Bentayga. Кузов А5 Coupe жорсткіше, легше «четвірки» на 15 кг, у нього більш жорсткі, ніж у А4, стабілізатори та пружини, зміни торкнулися і налаштувань амортизаторів. У передній підвісці алюмінієві здвоєні поперечні важелі. Передній підрамник комбінований - задня частина сталева, передня частина з алюмінію, на ній закріплена кермова рейка з електропідсилювачем. Задня підвіска - п'ятиважельна

На парковці аеропорту намагаюся відкрити двері найпотужнішою версією з літерою S - купе з 3,0-літровим 354-сильним турбованим V6 TFSI, справжнім 8-ступінчастим "автоматом" tiptronic і особливою трансмісією з активним заднім диференціалом. Але щось пішло не так, виявляється, дверну ручку під природний хват потрібно тягти не на себе, а вгору - незручне, щонайменше дивне рішення. Нарешті, падаю в обійми розкішного, оснащеного масажем шкіряного крісла і оглядають в салоні.

Кермо «підрізав» знизу, карбон в обробці торпедо, накладки на педалях. Інтер'єр S5 - нарочито «спортивний»

Да уж, «професійна деформація» зіграла зі мною злий жарт. Я знаком в основному з комерційними повнопривідника і щодо бюджетними кроссоверами концерну VAG, тому звик бачити перед очима ергономічні, але однаково нудні торпедо. Салон Audi А5 - зовсім інша справа. Закриваю двері, і ремінь безпеки тут же «під'їжджає» на штоку електроподводчіка від далекої середньої стійки, загоряється 12-дюймовий дисплей цифровий приборки Virtual Cocpit з навігаційної 3D-картою на всю ширину. Додатковий «планшет» в середині тут явно зайвий - він ніяк не в'яжеться з чистими горизонталями торпедо. Насправді цей не забирається, на відміну від Q7, екран - основний, без нього не обійтися в базових версіях, де приладова панель не так розкішна. В іншому - інтерес, що переходить якщо не в любов, то як мінімум в повагу до продуманим до дрібниць витонченим рішенням. Шайби клімат-контролю з «обливними», як у дорогих смартфонів, екранами; підносиш палець до «сліпим» клавішам вибору режимів обдуву - на мініатюрному дисплеї загоряються підказки. Тачпад на широкому кругляччям головного контролера системи MMI виявляється якраз під пальцями, коли кладеш кисть руки на «підставку» важеля селектора АКПП, меню медіасистеми просто і логічно, та й залазити в нього доводиться нечасто - практично для всіх опцій передбачені «фізичні» кнопки.

У Audi A5 звичайний круглий кермо, в іншому відмінності тільки в опціях. В обробці два основних напрямки - Sport і Design плюс додаткові пакети оснащення

У щільному трафіку Гамбурга Audi S5 нічим не видає своїх амбіцій - на газ відгукується плавно, не примушує смикатися від навмисної «спортивності». Рідкісні стики дорожнього полотна S-підвіска залишає без уваги, в її реакціях немає напруженої жорсткості, кермо, оснащений електропідсилювачем, легкий на невеликих швидкостях. Двигуна майже не чути, для розваги я іноді швидко «топаю» по педалі акселератора - тільки в цей момент мотор добродушно «взриківает», причому звук додатково посилюється динаміками стереосистеми.

Шкода, що наш шлях прокладений по прямим автострадах - гірські серпантини, на яких так приємно оцінювати керованість подібних автомобілів, довелося замінити нечисленними «конюшиновий» розв'язками і різкими поворотами на пустельних перехрестях - але і тут зрозуміло, що будь-яку дугу Audi пропише - як по рейках проїде. Одного разу я відверто схуліганіл - в 90-градусному повороті з місця щосили втиснув гашетку і вивернув колеса, у відповідь S5 ... просто повернув за обраною мною траєкторії. Кермо в руках не засмикався від різниці тяги на колесах, які не запанікувала система стабілізації, корму не віднесло в кущі на протилежній узбіччі. Нудно, але така нудьга мені подобається, адже це зайве підтвердження переваги постійного повного приводу з міжосьовим диференціалом Torsen над чисто «синтетичними» трансмісіями. До того ж «Ескі» додатково оснащують активним заднім диференціалом. А ось повнопривідні версії А5 з «механікою» в Європі йдуть вже з новим типом трансмісії quattro ultra з підключається задньою віссю і двома муфтами замість чесного міжосьового диференціала. Таку схему застосували заради економії палива - одна муфта стоїть на вихідному валу коробки передач і підключає кардан, інша - розмикає праву задню піввісь, щоб кардан не крутився, коли в повному приводі немає необхідності.

Таку схему застосували заради економії палива - одна муфта стоїть на вихідному валу коробки передач і підключає кардан, інша - розмикає праву задню піввісь, щоб кардан не крутився, коли в повному приводі немає необхідності

Довжина Audi A5 Coupe становить 4673 мм, Sportback найдовша на 60 мм (4733), на ті ж 60 мм більше його колісна база (2824 мм у Sportback, 2764 мм у Coupe)

Опціонну підвіску з електронним управлінням жорсткістю амортизаторів і інше додаткове обладнання можна замовити не тільки для «Ескі» - так були оснащені і «звичайні» А5 і A5 Sportback, які брали участь в тест-драйві. Правда, в Росії з її огидними дорогами і драконівськими швидкісними обмеженнями їй найчастіше доведеться працювати в комфортному режимі. А поки ми в Німеччині - настройки в найжорсткіший Dynamic, газ в підлогу, і тільки зникаючі в правому дзеркалі заднього виду «тихоходи» нагадують про те, що S5 досягає 100 кілометрів на годину за 4,7 секунди! Я пробував і з місця, і з ходу, притримував гальмо, але добитися того, щоб потилицю пробивав підголівник, а очі вилазили з орбіт і з'їжджали за вуха, не зміг. Що поробиш, таких вольностей німецька дисципліна не дозволяє, але, може, воно й на краще? У міру різкий, але зовсім не емоційний старт, лінійний розгін - тяга в 500 Нм доступна з 1370 об / хв, тобто майже з неодружених оборотів - і ось уже на спідометрі 250 км / год (максимальна швидкість обмежена електронікою).

Десь з 160-170 км / ч в салон починає прориватися гучний звук шин, а приблизно з 220 км / год чомусь з'являється ледь помітне «рискання», яке навіть не змушує підрулювати, просто хочеться міцніше взятися за кермо. Можливо, в цьому був винен досить сильний боковий вітер - за 200 я розганявся і на інших «п'ятірках», але нічого подібного не повторювалося.

Audi А5 може підрулювати і сама - в списку опцій є асистент утримання в смузі, а також адаптивний «круїз», що працює до повної зупинки. A5 / S5 зауважує пішоходів, причому самостійно приймає рішення про гальмування, якщо водій не реагує на ситуацію. Бачить небезпечно наближаються з будь-якого боку машини, а фонове підсвічування починає блимати, якщо ви збираєтеся вийти і починаєте відкривати двері, не помітивши перешкоду.

Підходячи до Audi A5 Coupe з 190-сильним 4-циліндровим турбодизелем, чуєш характерні «тракторні» нотки в гучному голосі мотора, що працює на холостих обертах, однак всередині та ж тиша, що і в машинах з бензиновим двигуном, а вібрації не відчуваються в принципі . За кермом на трасі після «Ескі» ніби повертаєшся з небес на землю, здається, що 7,2 секунди до «сотні» - це нестерпно довго. Втім, S5 досить скоро стирається з пам'яті, та й «безлімітні» шматки автобану зустрічаються рідше і рідше, а на звичайній дорозі з обмеженням 130 км / год динаміки вистачає позаочі. Причому 7-ступінчастий преселективний «робот» S-Tronic, яким оснащуються для Росії все А5 з «молодшими» двигунами, працює куди швидше 8-ступінчастою АКПП ZF, що йде в комплекті з V6 на Audi S5 Coupe. Перемикання практично не розривають потік потужності, машина буквально слід за педаллю газу, тоді як традиційний «автомат» все ж дозволяє помітити невелику затримку, особливо в комфортному режимі. Дизельний А5 - досить швидкий, але зовсім не вибуховий, зате економічний: заявлена ​​витрата палива в міському режимі складає всього 5,1 літра на 100 км. Цей мотор - відмінний варіант для тих, кому поспішати не хочеться, просто подобаються купе. У Німеччині таких водіїв багато і на куди більш дорогих спортивних автомобілях. Вони не соромляться їздити в крайньому правому ряду зі швидкістю 80 км / год - просто насолоджуються життям і хорошим фінансовим становищем.

4-дверний Audi A5 Sportback дістався мені останнім, але підкорив відразу. Ну і що, що таке «купе» - це чисто маркетинговий хід, двері-то і тут безрамкові, а силует куди цікавіше седана А4, з яким А5 ділить платформу і агрегатную базу. «Правильне» купе занадто егоїстично, ззаду за рослим водієм не сядеш, а Sportback дозволяє без проблем завантажити другу пару дорослих пасажирів на задній ряд, і це не стане важким болем всього екіпажу.

«Правильне» купе занадто егоїстично, ззаду за рослим водієм не сядеш, а Sportback дозволяє без проблем завантажити другу пару дорослих пасажирів на задній ряд, і це не стане важким болем всього екіпажу

Обсяг багажника A5 Coupe становить 465 л (+10 л до колишнього покоління), спинка дивана складається по частинах, можна окремо опустити центр, кришка відкривається «з ноги». У Sportback багажні двері з електроприводом, корисний об'єм вантажного відділення можна довести до 480 л

До того ж мені дуже сподобався 4-циліндровий бензиновий турбомотор TFSI, що видає з двох літрів 249 кінських сил, яким був оснащений тестовий Sportback. Це, на мій погляд, оптимальний по динаміці варіант. Для трек-днів він слабенький, але в звичайній експлуатації з ним, з одного боку, не засумуєш - розгін до "сотні" за 6 секунд, з іншого - витрата палива за містом лише трохи більше, ніж у дизельного автомобіля - 5,6 літра на «сотню». Але головне - динаміка: на відміну від дизеля, вона зовсім не відчувається ущербної в порівнянні з «Еской», тут, скоріше, навпаки - S5 здається занадто різким.

Sportback на 60 міліметрів довше купе по базі, проте на керованості в умовах звичайних доріг це ніяк не відбивається - ті ж чіткі реакції на рулежку, такі ж чіпкі, які не потребують звикання гальма, та й 7-ступінчастий «робот» S-tronic «живе »в повній згоді з бензиновим мотором. Чи не вдалося помітити і великої різниці в настройках підвіски - що в Німеччині, що в Данії, де фінішував наш короткий «автопробіг», дороги вилизані до дзеркальної гладкості. Однаково комфортної тут здається і стандартна підвіска, і «спортивна». Так що 2,0-літровий бензиновий Audi A5 Sportback - золота середина. Живи я в Європі - задумався б про його купівлю. Так, по правді сказати, і в Росії від «спортбека» б не відмовився. Може бути, це ознака наближення старості, але після зустрічі з Audi A5 «німці» вже не здаються мені безликими і нестерпно нудними, просто свою пристрасть до водіння вони приховують під стриманими, політкоректними формами. Недарма ж саме в Німеччині до сих пір не відмовилися від «безлімітних» автобанів, на яких спрагу швидкості обмежує тільки автомобільна електроніка та почуття самозбереження.

ціни

Audi A5 в кузові Coupe і Sportback в ідентичних комплектаціях коштують однаково, але тільки 5-дверний Sportback можна купити в початковій версії з переднім приводом.

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI S tronic (передній привід): від 2 355 000 руб.
Audi A5 Sportback 2.0 TDI S tronic quattro Design: від 2 590 000 руб.
Audi A5 Sportback 2.0 TDI S tronic quattro Sport: від 2 590 000 руб.
Audi A5 Sportback 2.0 TFSI S tronic quattro Design: від 2 730 000 руб.
Audi A5 Sportback 2.0 TDI S tronic quattro Sport: від 2 730 000 руб.
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI tiptronic quattro: від 3 850 000 руб.
Audi A5 Coupe 2.0 TDI S tronic quattro Design: від 2 590 000 руб.
Audi A5 Coupe 2.0 TDI S tronic quattro Sport: від 2 590 000 руб.
Audi A5 Coupe 2.0 TFSI S tronic quattro Design: від 2 730 000 руб.
Audi A5 Coupe 2.0 TDI S tronic quattro Sport: від 2 730 000 руб.
Audi S5 Coupe 3.0 TFSI tiptronic quattro: від 3 850 000 руб.

Технічні характеристики тестованих Audi A5 / S5 (дані виробника)

Audi A5 Coupe 2.0 TDI Audi A5 Sportback 2.0 TFSI Audi S5 Coupe 3.0 TFSI Кузов Тип Купе Хетчбек Купе Кількість місць / дверей 4/2 5/5 4/2 Двигун Тип Дизельний, з турбонаддувом Бензиновий, з турбонаддувом Бензиновий, з турбонаддувом Розташування двигуна Спереду поздовжньо Спереду поздовжньо Спереду поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд 6, V-образно Робочий об'єм, куб. см 1968 1984 2995 Потужність, к.с. при об / хв 190 / 3800-4200 249 / 5000-6000 354 / 5400-6400 Крутний момент, Нм при об / хв 400 / 1750-3000 370 / 1600-4500 500 / 1370-4500 Трансмісія Привід Постійний повний Постійний повний Постійний повний Коробка передач 7-РКПВ (S tronic) 7-РКПВ (S tronic) 8-АКПП Гальма Передні Дискові вентильовані Дискові вентильовані Дискові вентильовані Задні Дискові Дискові вентильовані Дискові вентильовані Підвіска Передня Незалежна, пружинна, на подвійних поперечних важелях Незалежна, пружинна, на подвійних поперечних важелях Незалежна, пружинна, на подвійних поперечних ри агах Задня незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, багатоважільна Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4673х1843х1386 4733х1843х1386 4692х1843х1368 Колісна база, мм 2764 2824 2764 Кліренс, мм н.д. н.д. н.д. Споряджена / повна маса, кг 1640/2080 1610/2105 1690/2115 Обсяг паливного бака, л 58 58 58 Обсяг багажника, л 465 480 465 Шини 245/40 R18 255/35 R19 255/40 R19 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 235 250 250 Розгін до 100 км / год, сек. 7.2 6.0 4.7 Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 4,6 6,4 7,4 Викиди СО2, г / км, ек. клас 121, Euro-6 136, Euro-6 170 Euro-6 Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація 2 590 000 2 590 000 3 850 000 Оснащення системами безпеки Audi A5 Coupe 2.0 TDI Audi A5 Sportback 2.0 TFSI Audi S5 Coupe 3.0 TFSI Фронтальні подушки безпеки (водій / пасажир) + + + Бічні подушки безпеки + + + Шторки безпеки + + + Колінна подушка безпеки водія / пасажира + + + Надувні ремені безпеки для задніх пасажирів - - - система стабілізації ESP + + + Антипробуксовочна система TCS + + + Антиблокувальна система гальм ABS + + + Brake Assist + + + Камера заднього виду + ​​+ + Парктронік + + + Система допомоги при паркуванні + + + Світлодіодні фари + + + Кс еноновие фари - - - Адаптивні фари + + + Система допомоги при перестроюванні + + + Система спостереження за розміткою + + + Система запобігання попутних зіткнень + + + Система розпізнавання дорожніх знаків + + + Система контролю втоми водія + + + Включення аварійної сигналізації при екстреному гальмуванні + + +

конкуренти

BMW 4 Series

Базова комплектація BMW 4 Series Включає в себе 8-діапазонну автоматичності коробку передач, біксенонові фари, спортивне шкіряне рульова колесо, клімат-контроль, перемикач режімів руху, функцію Auto Start / Stop, медіасістему BMW Professional з кольоровим дисплеєм діагоналлю 6,5 дюйма. У списку Додатковий устаткування підігрів передніх сидінь и рульова колеса, світлодіодні "противотуманки", проекційний дисплей, асистент Паркування и водіння, двозонній клімат-контроль. Доступні три лінії обробки: Sport, Modern і Luxury і спортивний M-пакет з жорсткою підвіскою, спортивними гальмами, диференціалом підвищеного тертя і власним обвісом. На додаток є M Performance Power Kit - інші настройки двигуна, що збільшують потужність. Опциональная адаптивна підвіска оснащується системою динамічного регулювання жорсткості амортизаторів. Початкові двигуни - 2,0-літровий бензиновий R4 і турбодизель однакового обсягу і потужності - 184 к.с. Максимальна швидкість, відповідно, 236 і 235 км / год, час розгону до «сотні» - 7,3 і 7,5 секунди. В середині лінійки 4-циліндровий 2,0-літровий мотор потужністю 245 к.с., який видає максимальний крутний момент 350 Нм в діапазоні 1250-4800 об / хв. Максимальна швидкість 250 км / год (обмежена), розгін до 100 км / год за 6,4 секунди. Нагорі - 3,0-літрова рядна "шістка" потужністю 326 к.с. (5800-6000 об / хв), максимальний крутний момент 400 Нм (1200-5000) - розгін з 0 до 100 км / год зажадає всього 5,4 секунди. Максимальна швидкість 250 км / год також обмежена електронікою. З усіма моторами агрегатується 8-ступінчастий "автомат". Ціни на купе- «четвірку» починаються від 2 490 000 рублів і доходять до 3 280 000 рублів.

Mercedes-Benz C-Class

Світова прем'єра Mercedes-Benz C-Class купе відбулася восени 2015 року у Франкфурті. Від попередника нова двухдверка C-класу відрізняється великими габаритами: плюс 95 мм в довжину, 40 мм в ширину і додаткові 80 мм колісної бази. Візуально нове купе C-Class вийшло схожим на флагманський S-Class в більш компактному виконанні. Є як задне-, так і повнопривідні версії. Базовим двигуном, як і для седана C-класу, став 1,6-літровий бензиновий турбомотор (С180) потужністю 150 к.с. Модифікація С300, завдяки 245-сильному мотору, розганяється до «сотні» за 6 секунд. Під капотом AMG-версій знаходиться 4,0-літровий двигун V8 з двома турбокомпресорами, що розвиває 476 к.с. потужності (650 Нм) в базовому C63 AMG і 510 к.с. (700 Нм) у виконанні C63S AMG. Ціни стартують с 2 530 000 рублів і доходять до 5 320 000 рублей за 510-сильний задньопривідний AMG. Найпотужніший (367 к.с.) повнопривідний Mercedes-Benz C 43 AMG 4MATIC коштує від 3 920 000 рублей.

Lexus RC

Lexus RC 200t має привід тільки на задні колеса і оснащується 2,0-літровим бензиновим турбомотором потужністю 245 к.с. при 5800 об / хв з обертовим моментом 350 Нм при 4400 об / хв. Мотор йде в комплекті з 8-ступінчастою АКПП. Час розгону до 100 км / год складає 7,5 секунди. На Lexus RC в «зарядженої» версії F ставлять 5,0-літровий атмосферний V8 з віддачею в 477 л.с. і обертовим моментом 530 Нм при 4800-5600 об / хв. Привід також тільки задній. Цей мотор дозволяє японському купе розганятися до «сотні» за 4,5 секунди і розвивати максимальну швидкість в 270 км / ч. Lexus RC 200t коштує від 3 926 000 рублей, ціни на Lexus RC F починаються з 6 439 000 рублей.

Історія

Audi A5 випускається з 2007 року, але з тих пір і до появи в 2016 році нинішнього, другого покоління, автомобіль пережив лише один рестайлінг в 2011 році. В основі першого покоління лежить модульна платформа MLB. Мотори бензинові об'ємом 1,8; 2,0; 3,0 і 3,2 літра, турбодизелі 2,0; 2,7; 3,0 літра. Версія S оснащувалася 4,2-літровим V8 потужністю 354 к.с. У 2009 році Audi A5 отримала 5-дверну версію Sportback, в 2010 році з'явилася Audi RS5 потужністю 450 к.с., в 2011 році місце V8 під капотом Audi S5 зайняв V-подібний 6-циліндровий мотор потужністю 333 к.с. c приводним нагнітачем.

Фотобонус

Що поробиш, таких вольностей німецька дисципліна не дозволяє, але, може, воно й на краще?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов