Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Tест-драйв Audi A6 2002 - Audi A6 quattro Козирі в рукаві. Тест-драйви на Колесах

  1. Повний привід, швидкі і точні реакції, потужний двигун - що ще потрібно для впевненої їзди по зимових...
  2. У дусі часу
  3. "Повний фарш"
  4. "Пісня"
  5. підсумок
  6. У міру жорстка підвіска, відмінна шумоізоляція, відмінні динаміка (причому з самих "низів") і керованість,...
  7. кузов
  8. двигун
  9. Трансмісія
  10. Ходова частина

Наша сеть партнеров Banwar

Козирі в рукаві
латинські кільця
Особливості експлуатації Audi A6
Кожен кілометр буде коштувати вам приблизно 18 тенге
Друге покоління автомобіля Audi A6

Список оголошень про продаж Audi A6 quattro

Повний привід, швидкі і точні Козирі в рукаві   латинські кільця   Особливості експлуатації Audi A6   Кожен кілометр буде коштувати вам приблизно 18 тенге   Друге покоління автомобіля Audi A6   Список оголошень про продаж Audi A6 quattro   Повний привід, швидкі і точні   реакції, потужний двигун - що ще потрібно для впевненої їзди по зимових дорогах реакції, потужний двигун - що ще потрібно для впевненої їзди по зимових дорогах? Всі ці "козирі" в наявності у нашого сьогоднішнього гостя - Audi A6 quattro.

Досьє

Рік випуску автомобіля, наданого на тест, - 2002-й, двигун - 2.7-літрова V-подібна "шістка" з двома турбінами, потужність 250 л.с., КПП типтроник, повний привід. Комплектація: повний електропакет (склопідйомники, люк, дзеркала, регулювання передніх крісел з пам'яттю на три положення), роздільний клімат-контроль, шість подушок безпеки, ABS, ESP, бортовий комп'ютер, аудіосистема Bose, парктронік, шкіряний салон, дерев'яні вставки на панелі та дверях, електронний компас (у дзеркалі заднього виду). Пробіг по одометрі - 112 000 миль.

У дусі часу

Дизайн автомобілів з чотирма кільцями на гратах радіатора завжди йшов в ногу з часом, можливо, навіть трохи випереджаючи його. Округлі форми Audi A6 в кузові С5 виглядають цілком сучасно: деталі кузова перетікають одна в іншу, кутів майже немає, бампери інтегровані в крила так, що переходу практично непомітно, горбата дах з лобовим склом продовжує лінію капота, сильно нахилені задні стійки і пологе скло переходять в овальну корму.

Але і фамільних рис А6 не розгубив - чотири кільця на величезній решітці радіатора, великі задні ліхтарі і майже прямокутні фари нагадують Audi 100.
Можливо, саме через овальних форм і короткого багажника Audi А6 здається трохи менше попередника, насправді це не так, а в ширину і по висоті А6 навіть підріс на кілька сантиметрів.

"Повний фарш"

Шкіряна оббивка сидінь, м'який пластик панелей зі вставками з натурального дерева, якість виготовлення і підгонки деталей - все говорить про високий клас машини. Маса опцій дозволить насолодитися будь-якою поїздкою причому не тільки водієві. Електрорегулювання передніх крісел дозволяють дуже швидко підібрати зручну позу, а джойстик регулювання поперекового упору - підігнати її з точністю до міліметра.

Кермо теж регульований, з зручним ободом і компактно вбудованої подушкою безпеки, комбінацію приладів не перекриває. Два великих циферблата (тахометр і спідометр), чотири маленьких (температура масла, охолоджувальної рідини, рівень палива і вольтметр) і табло бортового комп'ютера добре видно в будь-яку погоду (скло щитка не відблискує). А при включенні габаритних вогнів стрілки і шкали підсвічуються рубіновим світлом, як і всі кнопки, важелі і навіть попільнички і прикурювач: червоне підсвічування - фірмовий стиль Audi.

Єдина незручність при зчитуванні інформації з приладової дошки може викликати дрібна кілометрова оцифровка спідометра і свідчення температурних датчиків в Форінгейтах (0F), причому не тільки на панелі, але і на екранчика клімат-контролю висвічуються "заокеанські градуси" - авто прибуло до нас з Америки. У верхній частині центральної консолі знаходяться кнопка відключення ESP, "аварійка" і висувається підсклянник, в середині - музичний центр з CD-чейнджером на 6 дисків і касетною декою, внизу - блок управління кліматичною установкою.

Коробка працює в двох режимах: як звичайний "автомат" і як "механіка" з послідовним перемиканням передач. Для включення останнього важіль з положення "D" перекладається вправо в спеціальний проріз. Напрямна виконана з металізованого пластика з лінійкою режимів АКПП, відразу привертає до себе увагу "туфля в кружечку" - нагадування особливо забудькуватим водіям (перед перемиканням необхідно натиснути на педаль гальма).
Заднє сидіння легко вміщує трьох пасажирів - місця вистачає, але середньому доведеться сидіти на невеликому горбку і спиною спиратися на жорсткий підлокітник.

"Пісня"

Повноприводна трансмісія, потужний турбований двигун, "спритний автомат" - не машина - пісня! Динаміка розгону просто приголомшлива - ніякої турбоями, підхоплення з холостих обертів і відчутне вдавлення в крісло, причому постійне. Перемикання передач відбувається абсолютно непомітно, а різке натиснення на педаль акселератора призводить до моментального спрацьовування режиму kick-down, "задумою" (властивої багатьом АКПП) тут і не пахне.
Фірмовий повний привід Audi A6 Quattro дозволяє відчувати себе на будь-якій дорозі більш ніж впевнено. Навіть літні покришки нашого сьогоднішнього гостя не перешкода - все під контролем електроніки. ABS і ESP завжди напоготові. Вони стійко борються за стабільність руху, перешкоджаючи найменших відхилень автомобіля від заданої траєкторії. Варто тільки трохи переборщити з газом в слизькому повороті - на панелі починає блимати жовтий трикутник (спрацьовує система проти ковзання), і почався було занесення миттєво припиняється, машина вирівнює корму і входить в поворот.

Електроніку можна і відключити, але я б на таке не зважився, особливо в місті і на слизькій дорозі. Керованість і маневреність А6 хороші на будь-якій швидкості. Машина контролюється без особливих зусиль, зусилля на кермі практично немає. Комфортна підвіска (навіть на пристойних вибоїнах машина лише злегка погойдується) і чудова шумоізоляція салону підкреслюють високий клас Audi A6. Відмінні гальма і чітке дію ABS при різкому гальмуванні на змішаному покритті - вище всіх похвал.

підсумок

"Локомотивна" тяга мотора, чітка робота "автомата", царство електроприводів, шикарні шкіряні сидіння, дорогі оздоблювальні матеріали, відмінна шумоізоляція і чуйні реакції на команди водія приносять задоволення від управління цією машиною. І, звичайно ж, повний привід Audi - дуже серйозний козир на зимових дорогах.

Павло Друзін.
Фото Анатолія ГОРНОСТАЛЕВА

наверх

У 1899 році Август У 1899 році Август   Хорьх заснував фірму Horch, до якої і йдуть корені компанії Audi Хорьх заснував фірму Horch, до якої і йдуть корені компанії Audi. У 1909 році через конфлікт з компаньйонами Августу довелося покинути фірму. Але через чотири тижні він заснував нову компанію. Треба сказати, що вигадуванням назви для свого нового дітища Хорьх особливо не утруднявся, а просто назвав свою фірму так само, як і першу - Horch. Його колишнім компаньйонам це страшенно не сподобалося і вони подали на Августа в суд, вимагаючи змінити назву. Коли почався суд у цій справі, на одному із засідань все шуміли і голосно розмовляв, тут суддя закликав висловлювати думки тихіше і вимовив слово херен (з німецької перекладається - слухати), а один з присутніх відразу сказав це слово по латині - аудіо. Воно сподобалося присутнім, і було вирішено таким словом назвати новий завод.

Але є ще одна версія про походження назви компанії Audi. По ній Август Хорьх з подачі сина одного з його нових компаньйонів просто-напросто перевів своє прізвище з німецької мови на латинський. Слово horch c німецької перекладається як послухай або навіть почуй, таке ж значення має і латинське слово audi.

Справжня емблема компанії Audi - це не всім відомі чотири переплетені кільця, а слово Audi, вписане в еліпс сірого кольору. На сучасних автомобілях цієї марки дана історична емблема розташована на передніх крилах - між колісної аркою і передніми дверима. Все тому, що оригінальний і винахідливий Август Хорьх вирішив офіційну емблему свого другого підприємства встановлювати не на пробці радіатора (як тоді було прийнято), а збоку, поруч з колісною нішею. А на головне місце Хорьх помістив стилізовану одиницю, яка символізувала первородство Audi серед всіх "хорьхов".

У 1932 році відбулося злиття компаній Horch, Audi, DKW і Vanderer. Об'єднаний концерн отримав назву Auto Union і емблему - чотири переплетені кільця, які символізують співробітництво чотирьох вихідних компаній. У 1949 році в Інгольштадті було створено нове суспільство Auto Union GmbH, яке продовжило автомобільні традиції "Чотирьох Кілець". Але вже через два роки, після смерті Августа Хорьха, концерн за рішенням акціонерів був перейменований в Audi Auto Union Gmbh. Нове підприємство було оголошено повноправним наступником Auto Union і тому зберегло емблему останньої - переплетені кільця.
У 1965 році підприємство Audi AG об'єдналася з компанією Volkswagen, утворивши концерн VAG. В цьому ж році був випущений автомобіль, знову ніс на борту овальну емблему. Він називався просто Audi. Після цього, через чотири роки, відбулося злиття Audi і фірми NSU. Компанія стала називатися Audi NSU Auto Union AG.

І, нарешті, в 1985 році під тиском акціонерів компанія перейменовується в останній раз - вона перетворюється в відому і нині Audi AG.
Що ж означає назва моделі А6? Спочатку назви автомобілів марки Audi укладали в собі просто число (наприклад, Audi 100). Дані цифри визначали кількість кінських сил двигуна. Час минав, потужності росли, і тому для ліквідації плутанини влітку 1994 року в Інгольштадті ввели нову систему позначень: "А" як перша буква в слові Audi, за нею - ієрархічне число. Так і вийшов послідовний ряд від А2 до А8. Таким чином, Audi 100 перетворився на А6.

Аліна Фінці.
За матеріалами російської преси

наверх

У міру жорстка підвіска, відмінна шумоізоляція, відмінні динаміка (причому з самих "низів") і керованість, багате оснащення - все це складові Audi A6. Так і хочеться перефразувати вислів з фільму "Бумер" - "класна тачка турбовая А6".

Основні технічні характеристики Audi A6, наданого на тест (дані заводу-виготовлювача для нового автомобіля):
- об'єм двигуна - 2 671 куб. см;
- потужність двигуна - 250 к.с. при 5 800 об / хв;
- максимальний крутний момент - 350 Nm прі1 800-4 500 об / хв;
- максимальна швидкість - 245 км / ч;
- динаміка розгону (від 0 до 100 км / ч) - 7.4 с;
- витрата палива на трасі складає 8.8 л / 100 км, в місті - 18.1 л / 100 км;
- кліренс - 120 мм.

кузов

Він повністю оцинкований і відмінно протистоїть корозії. Крім того, щоб знизити вагу, капот і кришку багажника Audi A6 виготовили з алюмінію. Але ці деталі досить складні в ремонті і, як правило, при пошкодженні підлягають заміні.

двигун

Він до капітального ремонту здатний прослужити близько 500 тисяч км, але багато в чому його ресурс залежить від стилю їзди і своєчасності обслуговування, оскільки складний по конструкції мотор вимагає до себе підвищеної уваги. Необхідно використовувати тільки якісні масла і міняти їх кілька частіше, ніж на простому атмосферному агрегаті, в іншому випадку швидко застукають гидрокомпенсатори. Газорозподільний механізм цього мотора приводиться ременем, який, згідно з регламентом виробника, необхідно міняти через кожні 120 тисяч км, але в наших умовах рекомендується оновлювати його через кожні 90 тисяч км, при цьому не зайвим буде замінити і помпу. Свічки запалювання теоретично розраховані на 60 тисяч км, але все ж в наших умовах їх рекомендується міняти в два рази частіше.

Турбіни справно служать приблизно 150 тисяч км в залежності від стилю їзди. Перед їх заміною необхідно поміняти маслоподающую трубку. Вона закоксовивается, як правило, від неякісного масла або несвоєчасної його заміни, і нова турбіна довго не прослужить.

Трансмісія

Автоматичну коробку передач з можливістю ручного перемикання еталоном надійності навряд чи назвеш. Справно служить вона лише протягом приблизно 150-170 тисяч км (це навіть при дбайливому ставленні). Після цього пробігу, можливо, доведеться замінити фрікціони. Масло, згідно з регламентом виробника, необхідно міняти через кожні 50 тисяч км.

Ходова частина

Підвіска Audi A6 в міру жорстка і забезпечує автомобілю відмінну стійкість навіть на високій швидкості, але досить складна по конструкції. Передня - на чотирьох важелях, змонтована на підрамнику, задня - незалежна, на своєму підрамнику. Тут уже по два важеля на колесо, і на кожному важелі по три сайлентблока. Зразкові терміни служби деяких елементів ходової частини: нижні передні важелі (спереду) - 30-35 тисяч км, нижні задні важелі (спереду) - 45 тисяч км, кермові тяги і їх наконечники - 45-60 тисяч км, передні амортизатори - 105-120 тисяч км, поперечні регулювальні тяги (в задній підвісці) - 75-90 тисяч км, сайлентблоки нижніх важелів, а також верхні і нижні сайлентблоки куркулів - 90-100 тисяч км, задні амортизатори - 120-130 тисяч км.

наверх

Відразу після покупки будь-якого Відразу після покупки будь-якого   уживаного автомобіля, як правило, змінюються масла, свічки запалювання і фільтри (оскільки в більшості випадків достовірно невідомо, коли в останній раз здійснювалося ТО) уживаного автомобіля, як правило, змінюються масла, свічки запалювання і фільтри (оскільки в більшості випадків достовірно невідомо, коли в останній раз здійснювалося ТО). Таким чином, протягом року необхідно буде двічі замінити моторне масло. Одна така процедура обійдеться приблизно в 10 000 тенге. На заміну масла в автоматичній коробці передач доведеться витратити близько 15 000 тенге.
Протягом року необхідно поміняти паливний фільтр (2 500 тенге), а також повітряний фільтр (2 000 тенге) і свічки запалювання (комплект свічок коштує приблизно 3 600 тенге).

На незапланований ремонт будь-яких вузлів і агрегатів залишимо 20 000 тенге.

Орієнтовні ціни * на деякі запчастини для тестованого автомобіля:
- комплект передніх важелів -: 72 000 тенге (оригінал);
- наконечник рульової тяги - 2 000 тенге (дублікат);
- рульова тяга - 2 000 тенге (дублікат);
- передній амортизатор - 12 000 тенге (оригінал);
- задній амортизатор - 12 000 тенге (оригінал).
* Ціни на запчастини отримані в результаті обдзвону декількох торгових точок, що займаються продажем запчастин на автомобілі марки Audi

Крім перерахованих вище витрат необхідно сплатити податок на транспорт (точний об'єм двигуна - 2 671 куб. См, сума податку відповідно складе 19 761 тенге), оформити страховий поліс ГПО - 14 121 тенге (мінімальна вартість страхового поліса для жителя м.Алмати) і пройти техогляд (300 тенге). На 20 тисяч км при середній витраті палива 13.5 л / 100 км буде потрібно 2 700 літрів бензину. При середній ціні 97 тенге за літр бензину АІ-96 отримуємо суму 261 900 тенге. Отже, якщо ви стали власником автомобіля Audi A6 2002 року випуску, вам може знадобитися приблизно 360 000 тенге (або близько $ 3 000) на його утримання та експлуатацію протягом року (при річному пробігу 20 тисяч км).

наверх

Перший показ Audi A6 другого Перший показ Audi A6 другого   покоління відбувся в 1997 році на автосалоні в Женеві покоління відбувся в 1997 році на автосалоні в Женеві. Цей автомобіль став помітно більше в порівнянні з попереднім поколінням, а зовні виглядає як авто класу люкс. Спочатку автомобіль випускався лише в кузові седан, а роком пізніше, в лютому 1998 року, була представлена ​​версія універсалу Audi A6 Avant. По виду внутрішньої обробки існує три варіанти: Advance (в перекладі - досконалість), Ambition (в перекладі - амбіція) і Ambiente (в перекладі - спокій). Всі вони відрізняються оформленням салону: з використанням тканини і інкрустацією приладової панелі деревом і алюмінієм.

До 1999 року автомобіль комплектувався чотирма бензиновими двигунами об'ємом 1.8 л, 20 клапанів (125 к.с.), 1.8 л, 20 клапанів з турбонаддувом (150 к.с.), 2.4 л V6, 24 клапана (165 к.с.) і 2.8 л V6, 30 клапанів (193 к.с.), а також двома дизельними моторами з турбонаддувом об'ємом 1.9 л (до 2001 року - 110 к.с., а з 2001 року - 130 к.с.) і 2.5 л V6, 24 клапана, потужністю 150 к.с. (З 2000 року - 180 к.с., а з 2001 року - 155 к.с.). У 1999 році до лінійки бензинових силових агрегатів додалися два мотори об'ємом 2.7 л V6 Biturbo (230 к.с.) і 4.2 л V8, 40 клапанів, потужністю 300 к.с. Потужність двигуна об'ємом 1.8 л Turbo була збільшена на 30 "конячок". В цьому ж році публіці були представлені дві "заряджені" версії S6 з мотором об'ємом 4.2 л, потужністю 340 к.с. і RS6 з двигуном об'ємом 4.2 л з двома турбінами (Biturbo), потужністю 450 к.с.

У 2001 році відбувся рестайлінг Audi A6. Нові моделі можна дізнатися за новою (подвійний) решітці радіатора, ксеноновими фарами (як опція - з дальнім світлом) і зміненим заднім ліхтарям. З цього року до вже існуючих додався бензиновий двигун об'ємом 3 л V6 (220 к.с.), а потужність моторів об'ємом 2.4 л і 2.7 л Biturbo була збільшена: першого - на 5 л.с., а другого - на 20 "коней ". У 2004 році відбулася зміна покоління моделі.

Підготував Віталій Шелкопляс.
Використано дані Автокаталоги і російської автомобільної преси.
Фото Анатолія ГОРНОСТАЛЕВА

наверх

Що ж означає назва моделі А6?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов