Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Audi Q5: друга глава

Наша сеть партнеров Banwar

Найперший Audi Q5 з'явився в 2008 році і став дебютним компактним вседорожником німецької марки. Модель протрималася на конвеєрі 8 років і знайшла понад 1,6 млн. Покупців, що являє відмінним показником для недешевого автомобіля преміум-сегмента. Тепер естафету прийняв новий Audi Q5 другого покоління.

Найперший Audi Q5

Вседорожник залишається впізнаваним, але разом з тим, його дизайн став серйозніше. Передня частина виконана в стилі старшої моделі Audi Q7 . Трапецієвидні грати радіатора збільшена в розмірах, а ось фари стали вузькими. В тестованому автомобілі передня оптика світлодіодна і доповнена активною матрицею, що змінює напрям і інтенсивність пучка світла. Капот і боковини стали більш профільованими, а передні крила більше розширені. Ззаду Audi Q5 виглядає знайомо: обволікає п'яті двері, стрілоподібні ліхтарі, великий спойлер. Вихлопні труби тепер інтегровані в бампер.

Вихлопні труби тепер інтегровані в бампер

Новий Audi Q5 підріс до 4663 мм в довжину, 1893 мм в ширину і 1 659 мм у висоту при колісній базі в 2820 мм. Нова модульна платформа MLB Evo має на увазі активне використання алюмінієвих і магнієвих сплавів, а тому маса зменшена на 90 кг - до 1845 кг в даній версії. Також коефіцієнт лобового опору знижений до 0,30.

Також коефіцієнт лобового опору знижений до 0,30

В обробці салону поєднуються шкіра і алькантара, присутні дерево і алюміній. У четирехспіцевий рульового колеса істотно зменшена в розмірах центральна пластина. У базовій версії встановлені традиційні циферблати приладів, але в тестованому автомобілі передбачена цифрова панель - 12,3-дюймовий дисплей із змінною конфігурацією. Наприклад, можна вивести карту навігаційної системи: прилади в цьому випадку зменшаться і розташуються по краях. Дані можуть проектуватися і на лобове скло.

Дані можуть проектуватися і на лобове скло

Центральна панель Audi Q5, як і раніше, повернена до водія. Зверху до неї прикріплений 8,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи MMI. Для навігації в меню передбачені джойстик і сенсорна панель біля Т-образного селектора автоматичної трансмісії. Кнопок стало менше, а перемикачі клімат-контролю доповнені невеликими екранчиками, що відображають виставлену температуру.

Кнопок стало менше, а перемикачі клімат-контролю доповнені невеликими екранчиками, що відображають виставлену температуру

У рульової колонки змінюються висота і глибина. Передні сидіння м'які і комфортабельні, але при цьому мають хорошою бічною підтримкою. Вони регулюються за допомогою електроприводу, причому є і пам'ять на настройки. Також передбачені підігрів і вентиляція. Висока посадка і тоненькі стійки даху забезпечують відмінну оглядовість у всіх напрямках, допомагають і великі дзеркала заднього виду.

Висока посадка і тоненькі стійки даху забезпечують відмінну оглядовість у всіх напрямках, допомагають і великі дзеркала заднього виду

Водія і переднього пасажира розділяє високий трансмісійний тунель. Центральний підлокітник ховає бокс, в якому знаходяться USB-роз'єм і бездротова зарядка для смартфонів.

На другому ряду Audi Q5 стало на 10 мм більше місця для ніг, трохи збільшений і запас над головою. Задні сидіння також оснащені підігрівом і горизонтальної регулюванням. Залежно від їх положення обсяг багажника становить 550-610 л, а зі складеними кріслами другого ряду (в співвідношенні 40:20:40) зростає до 1550 л. До речі, всі Audi Q5 отримали електропривод п'ятої двері.

Тестований позашляховик оснащений дуже багато: система доступу без ключа, електропакет, датчики дощу і світла, трьохзонний клімат-контроль, потужну аудіосистему, зв'язок Bluetooth, камери кругового огляду, парктронік, адаптивний круїз-контроль. Також передбачено 7 подушок безпеки, системи стабілізації і контролю тиску в шинах, технології автоматичного уповільнення, моніторингу «сліпих» зон і дотримання смуги руху.

Під капотом позашляховика - 2,0-літровий турбодизель потужністю 190 л. с. Максимальний крутний момент в 400 Н ∙ м досягається при 1750 об / хв. Цього достатньо, щоб швидко здійснити обгін, але для більш бадьорого поведінки автомобіля все ж необхідно розкручувати мотор до 3000 об / хв. «Четвірка» працює дуже тихо і не відразу вдається зрозуміти, що перед нами турбодизель. Новий Audi Q5 розганяється до 100 км / год за 7,9 с і розвиває 218 км / ч.

Двигун відповідає стандартам Євро-6 і навіть доповнений системою впорскування сечовини (бак заповнюється під час планового ТО). Паспортний витрата палива - 5,5 л / 100 км у міському циклі і 5,0 л / 100 км - в заміському. Втім, в реальному житті і при активній їзді «апетит» побільше - приблизно 7,5-8,5 л / 100 км.

Втім, в реальному житті і при активній їзді «апетит» побільше - приблизно 7,5-8,5 л / 100 км

Також в Україні пропонують бензинові версії з 2,0-літровим 252-сильним турбомотором і 3,0-літровим V6 потужністю 354 л. с. Останній - встановлюють на заряджений Audi SQ5.

Роботизована 7-ступінчаста трансмісія з двома зчепленнями тепер перемикає передачі швидше і працює більш плавно. У 2,0-літрових версій - новий повний привід Quattro ultra. Його особливість в тому, що в цілях економії палива задня вісь може відключатися. Втім, на мокрій і слизькій дорозі, при різкому старті, буксирування причепа і при температурі нижче нуля тяга передається на всі чотири колеса.

Оскільки тест-драйв проходив в холодну і мокру погоду, то Audi Q5 постійно залишався повнопривідним і зчеплення з дорогою було на висоті. Система векторизації тяги зменшила недостатню обертальність. Рульове управління точне, хоча і не дуже інформативне. Також слід зазначити істотно поліпшену шумоізоляцію: в салоні стало значно тихіше.

Ще одним нововведенням моделі є пневмопідвіска. По-перше, вона дозволяє збільшити кліренс до 235 мм для подолання бездоріжжя. По-друге, завдяки їй суттєво покращено комфорт їзди. Навіть в спортивному режимі dynamic їзду не можна назвати жорсткою, хоча крен кузова при цьому невеликі. У комфортабельному режимі навіть з 19-дюймовими дисками їзда надзвичайно плавна і все огріхи наших доріг поглинаються практично непомітно.

Новий Audi Q5 в Україні коштує від 1,5 млн. Гривень, хоча вартість автомобіля в сумірною комплектації коштує 2,3 млн. Гривень.

Технічні характеристикиAudi Q5

Тип кузова універсал Кількість дверей / місць, шт. 5/5 Споряджена / повна маса, кг 1845/2440 Довжина / ширина / висота, мм 4663/1893/1659 Колісна база, мм 2820 Колія передня / задня, мм 1616/1609 Кліренс (дорожній просвіт), мм 185-235 Обсяг багажника , л 550/1550 Діаметр розвороту, м 11,7 Двигун Робочий об'єм, см3 +1968 Тип Дизельний, з турбонаддувом Розташування спереду, поздовжньо Розташування і кількість циліндрів В ряд, 4 кількість клапанів / розподілвалів, шт. 16/2 Макс. потужність, л. с. при об / хв 190 при 3800 Макс. крутний момент, Н · м при об / хв 400 при 1750-3000 Паливо / ємність бака, л Дт / 65 Тип приводу підключається повний Коробка передач 7-ст. роботизована, з двома зчепленнями Передня підвіска Незалежна, багатоважільна, з пневмоелементами, зі стабілізатором поперечної стійкості Задня підвіска Незалежна, багатоважільна, з пневмоелементами, зі стабілізатором поперечної стійкості Гальма передні дискові, вентильовані Гальма задні дискові, вентильовані Сервісні і гальмівні системи ABS, EBD, ESP , ASR Кількість подушок безпеки, шт. 7 Розмір шин 235/55 R19 Час розгону від 0 до 100 км / год, з 7,9 Максимальна швидкість, км / год 218 Витрата палива, л / 100 км міський цикл 5,5 заміський цикл 5,0 змішаний цикл 5,2 вартість автомобіля, гривень 2 299 000 Перше техобслуговування, км 20 000 Періодичність техобслуговування, км 20 000

Повні версії статей опубліковані в журналі "Тест-Драйв" № 01 '2018

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов