Наша сеть партнеров Banwar
Dmitry | 2 Жовтень 2013, 21:46 |
Audi Q5 рейстайлінг 2013
Давно була мрія - проїхатися на автомобілі Audi Q5 (Ауді Ку 5). І ось, мрія збулася - побував на тест-драйві Audi Q5 в автосалоні Audi Центр Ульяновськ.
Трохи більше року тому я вже тестував автомобіль Audi Q3 і про це можна прочитати в Тест драйв Audi Q3 .
Тест драйв Q5 проходив в автосалоні Audi Центр Ульяновськ. Буквально 1 вересня автосалон переїхав на нову адресу, про що я докладно розповідав в Audi Центр Ульяновськ переїхав на нову адресу .
На тест був наданий автомобіль: 4-х циліндровий бензиновий двигун 2.0 TFSI з безпосереднім уприскуванням, турбокомпресором і системою зміни підйому клапанів Audi valvelift system, потужність 225 к.с., крутний момент 350 Н * м; фірмовий постійний повний привід Quattro c міжосьовим диференціалом з коронними шестернями; система ESC (Electonic Stability Control) - електронний контроль стійкості; шкіряний салон; легкосплавні диски 18 ". Колір білий. Кліренс 200 мм. Вартість тестованого автомобіля 2 070 000 рублей.
Автосалон АЦ Ульяновськ і Audi Q5
ЕКСТЕР'ЄР
Зовні Audi Q5 нічим особливо не виділяється. Звичайний невичурний дизайн, присутні загальні атрибути марки. Але щось в автомобілі мене все одно притягує. Фірмова решітка радіатора Singleframe з фасками по кутах стала виглядати більш стильно. На великих литих дисках автомобіль виглядає ефектно і презентабельно. Може бути не практично, але краса вимагає жертв. Сподобалася головна оптика, фари стали більш витонченими, а ходові вогні, виготовлені як одна суцільна смуга, виглядають дуже ефектно на автомобілі.
Інтер'єр Audi Q5 рейстайлінг 2013
інтер'єр
Всередині автомобіль не здається великим, але місця я думаю досить для мого зросту 187 см. На центральній консолі розмістився маленький дисплей мультимедіа системи без навігації, який злегка повернуть до водія. Якщо ви все ж хочете отримати автомобіль з навігацією, то за цю опцію потрібно буде доплатити до основної вартості автомобіля приблизно 160 000 рублей. Але за таку суму ви отримаєте іншу аудіо систему, великий ЖК дисплей, кольоровий дисплей бортового комп'ютера замість монохромного, підключення телефону по інтерфейсу Bluetooth.
В автомобілі встановлені звичайні сидіння, але за доплату можна замовити спортивні з бічною підтримкою. В принципі мені було зручно і в звичайних. Оброблені вони двома видами шкіри. Центральна частина сидінь оброблена шкірою наппа, яка в жарку погоду допоможе не пітніти спині.
Задні сидіння теж комфортні, місця для пасажирів ззаду досить. Але мені не сподобався високий тунель між задніми сидіннями. Виходить, що сидіти ззаду зручно тільки двом пасажирам. Третього можна розмістити при бажанні і необхідності, але чи комфортно буде для нього? Скоріш за все ні. Запитав у менеджера, чому такий високий тунель. Він відповів, що це пов'язано з системою повного приводу. На форумах читав відгуки автовласників Audi Q5, які пишуть, що даний тунель особливих проблем не доставляє. Але в брудну погоду, якщо розміщувати на задньому сидінні трьох пасажирів, то з упевненістю можу сказати, що тунель буде забруднений брудом.
Інтер'єр Q5 виглядає дуже добротно і якісно, було приємно торкатися до елементів оббивки і торпедо. На тестовому автомобілі салон чорного кольору з темно коричневими вставками, але виглядало все строго і спокійно.
Хороша приладова панель, все видно, чітка графіка. Взагалі мені дуже подобається графіка на приладових панелях всіх автомобілів концерну Volkswagen AG, куди входить і Audi AG.
У базовій комплектації аудіо система особливо не вразила, грає собі і грає. За додаткову плату можна встановити більш просунуте аудіо обладнання, але треба чи ні, кожен для себе вибирає сам.
головна оптика
ЯК AUDI Q5 ЇДЕ
У базовій версії не встановлена система безключового доступу, тому автомобіль заводиться з ключа-брелока, який потрібно втопити в спеціальному гнізді, при цьому обов'язково потрібно натиснути педаль гальма, інакше машина не заведеться. Але навіть якщо ви забудете натиснути педаль гальма, на дисплеї бортового комп'ютера висвітиться підказка, що потрібно зробити. Система нагадає вам, що потрібно натиснути педаль гальма.
На холостому ходу двигун працює дуже тихо, його практично не чутно. Звичайно, цьому сприяє відмінна шумоізоляція. Двигун можна почути тільки при динамічних розгонах.
Динаміка розгону мені дуже сподобалася, педаль газу туга, але натиснувши її, отримуєш чумовое прискорення. Хоча зазначу, що через тугий педалі і без звички виходить різке натискання, а їзда від цього стає засмиканою.
Audi Q5 дуже добре рулится. У базовій комплектації зручний і приємний на дотик 4-х спицеве кермо. Як опцію можна замовити спортивний 3-х спицеве. На автомобілі встановлено рульове управління із змінним передавальним відношенням і електромеханічним підсилювачем.
Комфорту при їзді досить, але сказати, що автомобіль хиткий не можна. Сильні нерівності відчуваєш, але не жорстко, а як-то пружно. При цьому на автомобілі встановлена звичайна пружинна підвіска (в комплектації написано європейська, що це означає - з'ясувати не вдалося). Як опцію можна встановити на автомобіль систему Audi Drive Select, яка працює в декількох режимах: ефективний, комфортний, динамічний, автоматичний. Також є призначений для користувача режим, коли ви можете самостійно змінити налаштування двигуна, підвіски, АКПП. На форумах багато радять не шкодувати на цю систему грошей. Якщо ви замовляєте систему Audi Drive Select, то на автомобіль встановлюються адаптивні амортизатори з електронним управлінням ступеня жорсткості.
8-ступінчаста автоматична коробка перемикання передач (tiptronic компанії ZF) перемикається плавно, перемикання не відчуваються. Є спортивний режим і режим ручного перемикання передач. При цьому зауважу, що на автомобілі можна їхати і спокійно, для цього досить плавно натискати на газ.
Педаль гальма туга, але звикнути до неї можна швидко. До кінця тест-драйву я навчився вміло нею користуватися і машина перестала клювати при гальмуваннях.
Маршрут тест-драйву Audi Q5
ОПЦИИ І ОСОБЛИВОСТІ
На Q5 вже в базі встановлюється система Start-Stop (старт / стоп), яка глушить двигун автомобіля під час зупинок на світлофорах або в пробках. Така система покликана економити паливо. Але на тесті я попросив її відключити. А система рекуперації, яка теж йде в базі, дозволяє накопичувати електроенергію при гальмуванні автомобіля.
Електронний ручник незвичний, але реалізована на його основі система Auto Hold, дозволяє не тримати ногу на педалі гальма під час зупинок на світлофорах і в пробках. Просто зупинилися, прибрали ногу з педалі, автомобіль нікуди не поїде. Далі просто достатньо натиснути педаль акселератора і машина почне рух.
Сподобався один з цікавих способів як можна заглушити двигун. Досить перевести важіль АКПП в положенні паркінг і відкрити водійські двері.
На жаль, безключевого доступ і кнопка старт / стоп для пуску двигуна доступні як опції, а це додаткові витрати.
Багажник досить місткий, отвір широкий, низька навантажувальна висота. Електроприводом дверей багажника оснащуються всі автомобілі без винятку. У ніші багажника розташувалася докатка, яку не треба накачувати (цікавий варіант). При цьому в базову комплектацію домкрат не входить, його замінює комплект для ремонту шин. Мені здається, що це дивно для російських умов - автомобіль без домкрата.
Камера заднього виду не входить в базову комплектацію, але є задні датчики паркування, звукове сповіщення і візуалізація на ЖК дисплеї штатного головного пристрою. В принципі можна обійтися і без камери.
Двигун 2.0 TFSI 225 к.с. 350 Н * м
ГАРАНТІЯ І СЕРВІС
Про гарантію почув від менеджера цікаву інформацію. Гарантія 2 роки без обмеження пробігу. Але якщо ви по сервісній книжці проходили всі ТО і під час, то гарантія на двигун і коробку - може бути до 5 років.
Межсервіний інтервал 15000 км або 1 раз на рік.
За доплату можна встановити гарні диски
ІНФОРМАЦІЯ ВІД МЕНЕДЖЕРА
Як не крути, але Ульяновськ це провінційне місто, тому менеджер розповів мені, що в автосалон в основному надходять базові комплектації з недорогими опціями, які збільшують ціну автомобіля незначно.
Якщо вас не влаштовує базова комплектація з недорогими опціями, то ви можете замовити автомобіль повністю сконфігурованих для вас. За словами менеджера так вийде дешевше, ніж, якщо дозамовляти обладнання в подальшому. Чекати такий автомобіль доведеться від 3-х до 6-ти місяців, уклавши попередній договір і внісши 10% від вартості автомобіля в касу автосалону.
Audi Q5 бувають німецької збірки і калузької. Цікава історія про Калузьку збірку: автомобілі збираються в Німеччині, потім перевозяться в Бельгію, там знімають колеса, бампера і ще щось по дрібниці, зливають технологічні рідини. Далі автомобілі перевозять до Росії в Калугу. Там їх знову збирають, заливають рідини, і автомобілі як би зроблені в Росії. Автомобілі збирають роботи (ось, цю фразу я не зрозумів - що там збирати, якщо вже все зібрано). Після цього 6 днів машину тестуються на якість.
«Чому автомобілі збирають таким чином?» - задався я питанням. Виявляється не для того, щоб уникнути податків, а тому що російські чиновники люблять марку Audi і ось, для них і збирають автомобілі в Калузі.
Поговорили ми з менеджером і про відому проблему дорейсталінгового Audi Q5 - жор масла. На новий Q5 встановлюється новий доопрацьований двигун. Проблема із зайвою витратою масла зникла. Мало того двигун може перетравлювати бензин не нижче 92. Трохи здивувало. Але менеджер порадив заправлятися тільки на брендових АЗС, і сказав, що до брендових теж треба ставитися критично, тому що може бути написано Лукойл, а насправді це не Лукойл.
Наскільки мені відомо, двигуни з безпосереднім уприскуванням вимагають якісного бензину, але зі слів менеджера клієнти говорять, що нарікань немає, двигун невибагливий в цьому плані. У мене є сумніви, але буду відслідковувати інформацію з цього приводу на форумах і в автомобільних виданнях.
Додатково за доплату на автомобіль треба встановлювати бризковики передні і задні, захист картера двигуна. Але вже в базовій комплектації є ворсові килимки салону.
Парковка у Audi Центр Ульяновськ
Audi Q5 рейстайлінг 2013
Вирізка зі списку комплектацій Audi Q5 рейсталінг 2013
Опис системи Audi Drive Select
Опціонально можна замовити аудіо систему Bang & Olufsen
Ще тест драйви:
ПОДЕЛИТЕСЬ НАШОЇ СТАТТІ З ДРУЗЯМИ
Рубрика: Audi Q5 , Тест Драйв | Коментарів: 4 »
«Чому автомобілі збирають таким чином?