Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Audi TT Coupe: Егоїстка

Наша сеть партнеров Banwar

Всі автомобільні компанії без винятку створюють автомобілі так, щоб в них чого-небудь, та не вистачало Всі автомобільні компанії без винятку створюють автомобілі так, щоб в них чого-небудь, та не вистачало. Якщо взяти бюджетні моделі, розраховані на коло клієнтів з невеликим або середнім достатком, то бажання додати в них ту чи іншу опцію з'являється, мало, не відразу. Машини середньої цінової категорії, скажімо вартістю від 40 до 80 тисяч, відразу перепрошую, якщо кого образив, створюються з урахуванням того, щоб клієнт платив додаткові гроші за свої додаткові побажання. Все що коштує дорожче, напихати найсучаснішими системами і пристроями, а кожна новинка - це ще один етап в шаленому змаганні технократичного свавілля, коли кожен новий представницький автомобіль комплектується найостаннішими електронними технологіями, а на проїжджаючих в цих машинах людей так і хочеться показати пальцем і сказати: «Дивись, Intel Inside поїхав!»

Але залишилася ще категорія транспортних засобів, в яких є все в тому обсязі, в якому це може знадобитися для безпечного, комфортного і десь навіть спортивного пересування. Що приємно, парк таких автомобілів помітно розширюється, а їх власники можуть похвалитися в якійсь мірі унікальним і гарним смаком. Серед плеяди спортивних купе з'явилася нова Audi TT , Яка і потрапила до нас в руки, щоб і ми могли відчути себе в деякій мірі егоїстами. Чому егоїстами? Та все дуже просто. Власник Audi TT за визначенням егоїст - він один, максимум зі своїм супутником або супутницею, може насолодитися усіма принадами нової Audi TT. Знаючі люди можуть заперечити, гордо поправив окуляри або схрестивши руки на грудях: «Стривайте, адже схема посадки в Audi TT 2 + 2!». І вони будуть праві, дійсно ззаду є два місця, але ви спробуйте на них сісти. Ми спробували - жахливі враження, коліна продавлюють наскрізь обшиті червоною шкірою спинки передніх сидінь, голова проробляє те ж саме з заднім склом, при цьому тулуб вигинається буквою «зю», а на купині верхівка постійно перевіряється на міцність. І це єдиний недолік нової Audi TT і то, для тих, хто з якихось немислимим причин купив німецьке купе для перевезення великої родини.

Зате попереду комфорт і затишок як раз для егоїста. Причепитися тут не до чого, у новій TT є все, що потрібно для розміреним або спортивної їзди, а також всі, щоб відчувати себе в своє тарілці. В очі відразу кидається яскраво-червоний салон: сидіння і частини центрального тунелю з дверима оббиті шкірою Fine Nappa - це назва часто зустрічається в дорогих автомобілях, для тих, хто в цьому хоч трохи розбирається, пояснюємо - Nappa це така якісна шкіра, для дизайнерів і любителів помацати є інші варіанти шкіряної обробки - Authentic, Valetta або комбінована з замшею. Ми абсолютно точно впевнені, що при будь-яких розкладах, сидіти комфортно і приємно, а бічна підтримка не залишить байдужим жодного шанувальника швидких швидкостей. В Audi TT все зосереджено на передньому ряду, адже позаду люди поїдуть тільки в разі гострої необхідності. Місце водія це особливий культ - навколо нього розташувалися всі принади і фішки цього егоїстичного автомобіля. В купе з червоним кольором дизайн приладової панелі, торпедо, керма і ще десятка два різних деталей підкреслені алюмінієвими вставками. Загалом потрібного ефекту в Audi досягли повністю - а ефект цей називається захопленням. Органи управління елегантні й функціональні, шкіряний мультируль на спортивний лад не цілий, а з прямим низом і виступами для зручного рогачі, за ним елегантна приладова панель, на якій яскраво позначені спідометр і тахометр. По центру розташувався інформаційний дисплей, наступний за більшістю сучасних моделей Audi і Volkswagen .

Природно тут є необхідний набір функцій, що дозволяють налаштувати положення за кермом практично ідеально. Відчуття ніби цей автомобіль створювався саме під вас, не покидає до кінця поїздки. Химерний важіль КПП приємно брати в руку, аудіосистема «Audi symphony» з акустикою Bose, що встановлюється тільки за додаткову плату, прекрасно озвучує салон. Треба відзначити, що список додаткового обладнання для Audi TT Coupe невеликий, вибирати доведеться між оббивкою сидінь, аудіосистемою, рулями і інтерфейсом Bluetooth для мобільного телефону. Всі основні принади входять вже в базове оснащення, причому як для 2,0-літрової турбированной версії, так і для 251-сильною. Головна відмінність тільки в тому, що більш потужна TT володіє повним приводом, який для двигуна 2,0T не доступний зовсім. Список серійного обладнання включає в себе практично всі корисні і потрібні опції, з приємних - парктроніки ззаду, бі-ксенонові фари, протитуманні фари, сервоприводи передніх сидінь, спинка заднього крісла, яка перетворює простір за передніми пасажирами в більш практичне. З недоліків можна відзначити автоматичний клімат-контроль, який не поділений на дві зони. З іншого боку, при такому невеликому обсязі салону, як в Audi TT, двохзонна кліматична установка можлива і не потрібна.

Експресивний зовнішній вигляд купе не залишить байдужим навіть тих, хто вважає марку Audi «не своєю». Треба сказати, що дизайнери німецької компанії по своїй натурі дуже ледачі люди. Вони ліплять на кожну нову модель одну й ту ж саму трапецієподібну грати радіатора. Але їх відмовки про те, що це красиво і стильно здаються нам переконливими, і Audi TT тому пряме підтвердження. Тут вона виглядає навіть краще, ніж на інших моделях з Інгольштадта. Вузькі фари, рельєфний капот і опукло-увігнуті боки - черговий вдалий етап прагнення автомобільних дизайнерів до агресивної спортивності. Найменший діаметр колісних дисків для TT - 17 дюймів, а найбільший - 18. Ззаду потужність характеризують два окремі вихлопні труби, зате форма багажника, задніх і протитуманного ліхтарів створює враження такої собі посмішки - спочатку обставив на трасі і посміхнувся на прощання - реверанс на адресу слабких суперників на дорозі. У розряд жіночих або чоловічих Audi TT однозначно відправити не можна, з вікон сусідніх машин витріщалися і ті і інші, непристойно показуючи пальцями і збуджено дихаючи на скла своїх автомобілів. Ще б пак - тут нічим не заперечиш, екстер'єр нової TT сучасний, красивий і привабливий. При створенні були обрані легкі алюмінієві деталі в купе зі сталевими елементами, які суттєво зменшили вагу автомобіля. Але рекорд поставити не вдалося, Audi TT важить майже 1,5 тонни, на щастя, це не вплинуло на її динамічні характеристики.

Милуватися Audi TT можна також довго, як вогнем або зоряним небом, але проїхатися на ній хочеться ще більше. Лютневі морози купе підкорила своїм повним приводом quattro, а в екстрених випадках в дію вступала система стабілізації (ESP), яка об'єднана в єдине ціле з антипробуксовочною, антиблокувальною і іншими допоміжними пасивними системами безпеки. Занос автомобіля спровокувати дуже складно, корекція руху настає в найпотрібніший момент, коли корми Audi TT починає зісковзувати убік. Педаль акселератора відгукується на натискання приємним пестить слух риком, 250 к.с. потужності V-образного 6-циліндрового мотора вистачає щоб стрімке купе розвинуло швидкість в 100 км / год всього за 5,7 секунд, а понад 250 км / ч розігнатися не дозволить електроніка.

6-ступінчаста автоматична коробка передач знаменитої серії DSG з секвентальним (ручним) режимом перемикання, що носить в кузові TT назву S-tronic вимагає окремої похвали. По-перше, при будь-якому режимі руху, тим більше в спортивному, перемикання передач відбуваються настільки чітко і швидко, що відчути будь-які поштовхи або провали просто не можливо. Але найголовніше - вона забезпечує Audi TT приголомшливо низьку витрату палива - 14 літрів на сотню в важких міських умовах і близько 8-9 літрів при вільному заміському режимі руху, практично повну відповідність заявленим виробником технічними характеристиками. Економія досягається за рахунок продуманої роботи АКПП. Так, при швидкості 50-60 км / год автомобіль їде на 6-ій передачі, а стрілка тахометра знаходиться в безпосередній близькості до позначки 1000 об / хв, тобто Audi TT їде практично на холостих обертах. Варто тільки натиснути на педаль сильніше або втиснути її в підлогу, активувавши «кикдаун», АКПП миттєво скидає передачі на 2-3 ступені нижче, негайно прискорюючи автомобіль. До речі, про технічні характеристики - Audi TT з АКПП S-tronic один з небагатьох автомобілів, у якого параметри руху, як по витраті палива, так і за динамічними характеристиками перевершують аналогічні для тієї ж моделі з тим же двигуном, але з механічною КПП. Максимальний крутний момент в 320 Нм досягається вже при 2500 об / хв, а передачі в ручному режимі можна перемикати не тільки важелем КПП на центральному тунелі, але і підрульовими «пелюстками».

При досягненні швидкості 120 км / год Audi TT «викидає» додаткову амуніцію у вигляді висувається з дверей багажного відділення спойлера, який збільшує притискну силу і створює умови для більш чіткого управління. Знижуючи швидкість до 80 км / ч, задній спойлер самостійно складається назад. Найбільш цікаві можуть подивитися і похвалитися цим ноу-хау перед своїми знайомими на нерухомому автомобілі, натискаючи кнопку на центральному тунелі. Поруч можна поміняти налаштування підвіски і жорсткість амортизаторів, в результаті чого м'яке і комфортне купе може стати жорстким, але від цього більш чітким в управлінні. Дана опція для Audi TT оцінена в $ 2000.. Електропідсилювач керма помітно змінює зусилля при збільшенні швидкості, зате на нерухомому автомобілі крутити «баранку» можна одним пальцем.

Початкова вартість Audi TT з повним приводом і АКПП S-tronic становить $ 73000, доповнюючи базову комплектацію усіма найкращими і дорогими опціями, ціна може вирости на 10-15 тисяч доларів США, але навіть в цьому випадку її вартість повністю себе виправдовує. У ній є все, що потрібно від подібної машини, і в той же час немає нічого зайвого, ніж можна було б знехтувати.

Чому егоїстами?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов