Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Audi A3 (Ауді А3). Audi A3 Sedan: Багатоликий

  1. ціни
  2. конкуренти

Наша сеть партнеров Banwar

Офіційне ім'я нового седана А3 на домашньому ринку в Німеччині - Audi A3 Limousine. У російській мові сенс цього слова іншого, ніж чим в Європі. Російського змісту "лімузина" в А3 Sedan немає.

Насправді - це компактний автомобіль з габаритами сучасних гравців B-сегмента, хоча самі німці позиціонують цю машину в гольф-класі (С), а наступного за ієрархією Audi A4 відводять місце в ще більш високому сегменті D, при тому, що братські Skoda Octavia і Volkswagen Jetta при порівнянних розмірах, вважаються представниками когорти автомобілів гольф-класу.

Офіційне ім'я нового седана А3 на домашньому ринку в Німеччині - Audi A3 Limousine Офіційне ім'я нового седана А3 на домашньому ринку в Німеччині - Audi A3 Limousine

З такими розмірами А3 Sedan - природжений житель Європи, хоча маркетологи Audi, затіваючи цю машину, зробили ставки не на домашні ринки, а на США, Китай і Росію. У нас трьохоб'ємна модифікацію А3 нарекли звичним словом седан і саме на неї в Росії покладаються великі надії, в Європі ж честь A3 захищатимуть традиційні хетчбеки, а седан стане лише доповненням.

Насправді - це компактний автомобіль з габаритами сучасних гравців B-сегмента Насправді - це компактний автомобіль з габаритами сучасних гравців B-сегмента

Росія ... У нещодавній рекламі Audi наша країна супроводжувалася слоганом «територія quattro». Під це заклинання повнопривідна лінійка Audi Q проживала життя у всіх кліматичних зонах країни, відзначившись і в сибірської природі, і в тісній Москві.

Найменший седан марки теж не позбавлений версії quattro. Хоча ідеологія повного приводу тут зовсім інша. Стандартний, 130 міліметровий, кліренс автомобіля придатний хіба що для подолання першого снігу, який випав на асфальт в строго обмеженою дозуванні. Повний привід тут потрібен лише заради мотора, тому і доступний він виключно в топової версії з найбільш потужним 1.8 TFSI.

А3 Sedan - природжений житель Європи, хоча маркетологи Audi, затіваючи цю машину, зробили ставки не на домашні ринки, а на США, Китай і Росію

Підкріплений диханням тубонаддувом такий бензиновий агрегат зухвало, але делікатно утискує в сидіння і прискорює пейзаж за вікном. На чистому асфальті автомобіль прицільно, без відхилень, летить вперед навіть на зимових шинах, зачаровуючи дух приємними перевантаженнями і компрометуючи совість порушенням ПДР.

Помітна енергоозброєність (1.8 TFSI - 180 к.с., 250 Нм) в поєднанні з необтяжливим вагою і помірними розмірами перетворюють цю машину в снаряд, управляти яким найправильніше на рівному асфальті зі стабільним коефіцієнтом зчеплення.

Найменший седан марки теж не позбавлений версії quattro

На зимових дорогах Росії, які рясно политі отруйними реагентами, присипані снігом і скуті льодом, розкрити всі можливості двигуна не вдається. Тестовий екземпляр яскраво-червоного кольору з бензиновим турбомотором 1.8 TFSI (180 к.с., 250 Нм) і роботизованою коробкою S-tronic, в моноприводних виконанні зі спортивним пакетом відчайдушно опирався російської зими. Швидкий старт зі світлофора в снігу обертався втручанням електроніки, яка стримує пориви мотора. Швидкісний поворот на льоду був додатковим ризиком. Перестроювання на міксті - черговою загрозою.

Повний привід тут потрібен лише заради мотора, тому і доступний він виключно в топової версії з найбільш потужним 1 Повний привід тут потрібен лише заради мотора, тому і доступний він виключно в топової версії з найбільш потужним 1.8 TFSI

Взимку в їзді на переднеприводном А3 Sedan з могутнім 1.8 TFSI занадто багато обмежень і компромісів. Мотор підганяє, шасі дозволяє, а клімат не схвалює. Система quattro частково вирішує ці протиріччя, але навряд чи позбавляє від всіх проблем.

По-справжньому знімає зимові складнощі лише сонячна Європа з рівним асфальтом, захоплюючими серпантинами і лояльним лімітом швидкісного режиму. Новий A3 Sedan залишається європейським автомобілем не тільки по крові (він проводиться в Угорщині), а й по суті, вимагаючи для себе м'якого клімату, рівних доріг і якісного бензину.

Тестовий екземпляр яскраво-червоного кольору з бензиновим турбомотором 1.8 TFSI (180 к.с., 250 Нм) і роботизованою коробкою S-tronic, в моноприводних виконанні зі спортивним пакетом відчайдушно опирався російської зими

А ще A3 Sedan - це підкреслений європеєць в реакціях і звичках. Однозначна зворотний зв'язок, передбачувано правильні відповіді на органи управління і безпечно прозорі рефлекси. В основі седана A3 все та ж модульна платформа MQB, на якій базуються інші останні моделі сегмента «C» концерну Volkswagen AG. Це і новий SEAT Leon, і свіжа Skoda Octavia, і VW Golf сьомого генерації. У версіях з простими моторами в конструкції задньої підвіски - балка, на потужних модифікаціях - вигадлива многоричажка. Стрижень характеру у всіх автомобілів один - стрімкість, точність, вивіреність. А ось півтони у кожної з машин унікальні.

В основі седана A3 все та ж модульна платформа MQB, на якій базуються інші останні моделі сегмента «C» концерну Volkswagen AG В основі седана A3 все та ж модульна платформа MQB, на якій базуються інші останні моделі сегмента «C» концерну Volkswagen AG

У випадку з Audi A3 Sedan це своєрідна універсальність. Вона не має нічого спільного з господарським тлумаченням цього слова. Йдеться про характер поведінки на дорозі. У звичках А3 Sedan багатогранний і багатоликий. На цей рахунок у деяких комплектаціях є навіть спеціальна кнопка - drive select. Це перемикач настрою, душі і емоцій. Перші чотири режими вже з попередньо встановленими настройками, а п'ятий - individual «збирається» особисто водієм. У цьому режимі можливо відкалібрувати відгуки на основні органи управління і прищепити «правильна» поведінка ключовим агрегатів - коробці і двигуну. А необхідність власноручного налаштування тут є. Поведінка четвірки стандартних конфігурацій змушує знаходити компроміси і зважати на нюансами і капризами кожного з режимів. Efficiency - маніакально заточений на економію палива.

Efficiency - маніакально заточений на економію палива

Ідеологія турбомотора і переселектівного робота без того мають у своєму розпорядженні до економною їзді. Вони за замовчуванням не марнотрати, а в екорежіме поводяться так, ніби вдарив нафтова криза, економлячи кожну краплю бензину. Їзда під девізом Efficiency не балує задоволенням. Коробка блискавично переходить на вищі передачі. Обороти завжди не вище двох тисяч. Зупинка на світлофорі глушить автомобіль. Початок руху обертається спочатку затримкою при пуску двигуна, а потім і короткочасної паузою у відгуку на педаль. І якщо систему «старт-стоп» можна відключити, то настрій робота S-tronic можливо змінити тільки переходом в наступний режим Audi drive select.

І якщо систему «старт-стоп» можна відключити, то настрій робота S-tronic можливо змінити тільки переходом в наступний режим Audi drive select

Конфігурація Comfort скорочує розрив між акселератором і стрибком автомобіля вперед. Економний start-stop активується і деактивується за бажанням. Comfort підходить для повсякденної їзди в міських пробках. Машина не спокушає, не підганяє, що не компрометує на хуліганство, і при цьому не баритися на світлофорі. Режим dynamic значно «гаряче». Передачі нижче, обороти вище. Стрілка тахометра не падає менше 2500 об / хв, охоче долітаючи до 4000-5000 об / хв. Але сніжним зимовим днем ​​це перетворюється в проблему, хоча система стабілізації і не дає приводів для занепокоєння. Конфігурація Auto - інструмент, адаптується до манери їзди. Він теж підходить для буденних цілей. Режим individual для цього підходить подвійно.

Як і будь-який Audi, A3 Sedan лаконічний, консервативний і суворий. У загальному і цілому в ньому немає ніяких одкровень і вже тим більше революцій. Всі елементи дизайну відомі не перший рік і не одне покоління. Начебто все зазвичай, зовсім непомітно і дуже буденно, а в результаті виходить підкреслено стильний образ з витонченістю ліній і вишуканістю деталей. У габаритних розмірах A3 Sedan елементи дизайну заграли по-новому. На таке сприйняття налаштовують не тільки пропорції, але і салон. В інтер'єрі присутній добротність, але відсутній грунтовність, характерна для старших моделей. Замість цього легкість, лаконічність, мінімалізм, підкріплені високою якістю матеріалів. Центральна консоль - це два «сопла» повітропроводів, блок клавіш і кліматична установка. Ніяких надмірностей. Навіть виїжджає зверху дисплей не перевантажувати картину.

Ергономіка салону гідна з поправками на розмір. Високим людям на передньому сидінні в A3 хочеться сісти нижче і зовсім не сідати назад. Там відверто тісно над головою. В іншому - звична атмосфера Audi з відгомонами від Volkswagen. Хоча спірні нюанси все ж знайшлися. Гучність аудіосистеми тут регулюється або звичними кнопками на кермі, або ... круглим мікшером на центральному тунелі, праворуч від селектора коробки S-tronic. Для водія дивно незручно ... А ще в Audi чомусь немає USB ... Навіть в якості опції ...

Навіть в якості опції

Опції. Невід'ємний додаток будь-якій європейській машини, особливо з преміум-сегмента. Опції безпосередньо впливають на враження від автомобіля. Тестовий екземпляр був оснащений спортивними сидіннями. Це не ралійні ковші з нещадною бічною підтримкою, а делікатні крісла з ортопедичним профілем, широким спектром налаштувань і приємною оббивкою. Такий же спортивної була підвіска. Вона зменшує кліренс на 15 мм і робить автомобіль жорсткіше. Решта добавки - смаківщина. Взагалі список опцій для седана A3 найширший і в основному він заточений під розширення індивідуальності, милування і краси. Технологічних опцій явно менше, ніж стилістичних і саме вони багато в чому визначають ціну.

В інтер'єрі присутній добротність, але відсутній грунтовність, характерна для старших моделей В інтер'єрі присутній добротність, але відсутній грунтовність, характерна для старших моделей. Замість цього легкість, лаконічність, мінімалізм, підкріплені високою якістю матеріалів

ціни

Пропоновані в якості доповнення опції здатні значно наростити ціну, хоча вхідний квиток починається з 990 000 рублів. Це ціна автомобіля з бензиновим 1.4 TFSI (122 к.с., 200Нм) і семиступінчастим S-tronic. А3 Sedan з механікою можливий тільки в парі з 1.8 TFSI (180 к.с., 250 Нм) мінімум за 1 039 000 рублей. Audi A3 1.8 TFSI, S-tronic, quattro продає за ціною від 1 194 000 рублей. Стартова ціна на дизельний варіант посилання - 1 160 000 рублей. Все інше - питання комплектацій і безмежної кількості опцій.

Drive select - це перемикач настрою, душі і емоцій Drive select - це перемикач настрою, душі і емоцій

конкуренти

З найближчих суперників Audi A3 седан - передньопривідний Mercedes-Benz CLA. Напевно всередині BMW зараз кипить робота над відповіддю «Мерседесу» і «Ауді». Інших, порівнянних по іміджу конкурентів, в цьому сегменті поки немає, хоча якщо розширити рамки, видаливши іміджеву складову, то кількість легкових седанів при ціновому ліміті в 1,3 мільйона рублів в BC класах буде зашкалювати.

Перші чотири режими вже з попередньо встановленими настройками, а п'ятий - individual «збирається» особисто водієм Перші чотири режими вже з попередньо встановленими настройками, а п'ятий - individual «збирається» особисто водієм

Висловлюємо подяку офіційному дилеру Audi в Казані - автосалону «Ауді Центр Казань» (г. Казань, вул. Проспект Перемоги 93, (843) 518-48-84) за наданий для тесту автомобіль.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов