Наша сеть партнеров Banwar
У боротьбі проти органів управління інженери Audi явили світу вельми цікаву конструкцію автоматичної безступінчатим трансмісії, що іменується "кліноцепной варіатор". Ключове слово - ланцюговий: роль більш звичного для трансмісій CVT ременя тут виконує плоска многозвенная ланцюг виробництва фірми Luk.
У чому полягає перевага "автомата" над традиційною "механікою", думаю, пояснювати не треба. Украй Зледащіли людство безперестанку шукає все нові способи спихнути свою роботу на слухняні залізяки. І адже знаходить же! Але задоволення триває недовго, і ось уже ейфорія змінюється численними претензіями: то, бачте, витрата палива великий, то динаміка розгону ніби як млява. Що будемо робити? І знову йде пошук оптимуму.
У боротьбі проти органів управління інженери Audi явили світу вельми цікаву конструкцію автоматичної безступінчатим трансмісії, що іменується "кліноцепной варіатор". Ключове слово - ланцюговий: роль більш звичного для трансмісій CVT ременя тут виконує плоска многозвенная ланцюг виробництва фірми Luk. Що це дає? Перш за все ланцюг дозволяє передавати більший крутний момент на ведучі колеса в порівнянні з традиційними кліноременним варіаторами. А ще теоретично ланцюг повинна бути надійніше - втім, і ремені нині такі, що, найімовірніше, переживуть саму машину. До речі, "мультитроником" оснащуються автомобілі з приводом тільки на передню вісь - як, наприклад, цей Audi A4 з дволітровим атмосферним мотором.
Прокатимся? Управління варіатором нічим не відрізняється від звичайного "автомата": такий же селектор, та й положення на ньому ті ж самі. Так буде Drive! Під капотом починає зароджуватися життя: в той час як коробка плавно змінює передавальне число, двигун настільки ж плавно розкручується, через що процес набору швидкості здається флегматичним. А як повинен? Традиційні CVT-трансмісії діють менш вишукано: при розгоні мотор виходить на "крейсерські" обороти і працює на одній ноті, а варіатор плавно змінює передавальне відношення. Так що multitronic в даному випадку виглядає більш переважно: двигун при наборі швидкості видає цілком природний звук.
"Мультитроник" наділений уміщем незвичайної сили з адаптивною логікою, завдяки чому коробка підлаштовується під стиль їзди конкретного індивідуума. Якщо нікуди не поспішати, то мотор тихохонько шелестить собі в зоні низьких оборотів, а набір швидкості відбувається по-котячому м'яко і плавно. Але варто тільки кілька разів прискоритися "в підлогу", як варіатор розцінює це як заклик до дії і "відпускає" стрілку тахометра в зону максимальної тяги - і тоді машина немов прокидається. "A-четверта" з кішки перетворюється в рись: м'якість повадок нікуди не дівається, але відчувається, що тонус тут зовсім інший - автомобіль набирає хід з набагато більшим ентузіазмом.
Так, а тепер накажемо варіатору перетворитися в пятиступенчатую "механіку". Ця вправа multitronic виконує на тверду п'ятірку, миттєво підкоряючись командам, які надходять все з того ж селектора. До речі, в порівнянні з механічною коробкою варіатор Audi володіє кращою паливною економічністю і динамічними характеристиками - по крайней мере, за офіційними даними. Але для цього доведеться знову повернутися в автоматичний режим. Невже оптимум знайдено?
Схоже на те. Але технологічно насичений multitronic - аж ніяк не найдешевша з можливих трансмісій. Однак такий іміджевий бренд, як Audi, може і повинен приймати ідеальні рішення.
Що будемо робити?Що це дає?
Прокатимся?
А як повинен?
Невже оптимум знайдено?