Наша сеть партнеров Banwar
З моменту появи першого покоління Audi A5 пройшло вже дев'ять років, хоча за що минає генерації і не скажеш ... Проте, слідом за новим поколінням Audi A4, в світ вийшла друга генерація Audi A5 - купе, побудованого на платформі молодшого седана. Зовнішність новинки змінилася в дусі інших свіжих моделей марки, а в особливості, спорідненої Audi A4. Суб'єктивно найсильніше дизайн нового Audi A5 змінився саме попереду
Особливо помітно схожість з корми: ті ж ліхтарі, практично ті ж виштамповки на багажнику. Передня частина відрізняється від «четвірки» значніше. Тут у купе інший бампер, інша оптика і капот з «ребрами». Збоку автомобіль пізнаваний і відрізняється від попередника тільки деталями, а якщо ж оцінювати екстер'єр комплексно, то за рахунок двухдверного виконання A5 виглядає на порядок атлетичнішим і стрімкіше, ніж A4. Загальна довжина і колісна база у A5 менше, а колія спереду і ззаду - ширше. При цьому технічно в основі обох машин лежить однакова платформа MLB evo.
Задня оптика і оформлення дверей багажника нагадує рестайлінговий Audi A8 і новий Audi A4
Інтер'єр багато в чому повторює нові моделі Audi . Перш за все, в очі кидається його легкість. Нічого зайвого! Особливо, якщо заховати екран мультимедійної системи MMI-system. Тоді залишаться лише дефлектори і блок кліматичної установки. Архітектура панелі така, що візуально здається, ніби її основна частина підвішена в повітрі, а центральний тунель виростає з глибини.
Найсильніше зв'язок з попередником читається збоку
Своєрідними фішками салонів Audi останніх років вже стали довгий фальш-дефлектор перед носом переднього пасажира і електронний щиток приладів - перед очима водія. Його свідчення можна підлаштовувати під індивідуальні переваги власника, укрупнювати намальовані прилади, виводити карту на весь екран, балуватися іншими можливостями ... Зрозуміло, враження від салону посилює якість матеріалів і збірки. Навіть на відео видно, що всі елементи приємні на дотик і чинно підігнані одна до одної. У житті захоплення буде ще сильніше!
На перших парах на російському ринку A5 буде пропонуватися з з повним приводом Quattro і двома двигунами на вибір: дизельним 2.0 TDI і бензиновим 2.0 TFSI потужністю 190 к.с. і 249 к.с. відповідно. Німці заявляють, що обидва агрегату поєднують в собі високу мощностную віддачу і відносно низький витрата. Не виключено, що з часом гамма силових агрегатів розширити, причому швидше за все, до низу. Між тим у верхній частині списку буде стояти версія з 3.0 TFSI. Шість циліндрів і турбонаддув. Такий варіант розвиває 354 к.с. - на 21 к.с. більше попередника і іменується Audi S5.
Співпрацювати з двигунами А5 на нашому ринку буде семиступінчаста роботизована коробка S tronic. Модель Audi S5 Coup ?, в свою чергу, отримає восьмиступінчастою автомат tiptronic з повним приводом Quattro, а опціонально S5 буде оснащуватися спортивним заднім міжколісним диференціалом для більш динамічного і точного водіння. В результаті тепер купе S5 розганяється до 100 км / год за 4,7 с - на 0,2 с швидше, ніж раніше.
На замовлення покупця купе може оснащуватися електронно-керованими амортизаторами - частиною системи Audi drive select, яка вибирає схожі режими роботи двигуна, трансмісії і амортизаторів. Доповнити список можна електромеханічним підсилювачем керма зі змінним зусиллям. Вузол буде міняти передавальне число рейки в залежності від швидкості і кута повороту.
Audi S5 відрізняє аеродинамічним обвісом, іншими колісними дисками, посиленими гальмами, сріблястими корпусами дзеркал
Більш заряджений і бойової Audi S5 зовні відрізняється маленькими деталями. Обиватель їх навіть не помітить, а фанат відразу визначить, що це потужна модифікація моделі. Сріблясті дзеркала, світла решітка радіатора, більш виражені м'язи, тобто спойлер, на кришці багажника, потужний дифузор ззаду і найгучніший вихлоп. Велетенський голос, змішаний зі свистом турбіни чутно навіть на демонстраційному відео. Насправді звук, швидше за все, буде ще голосніше.
На перших порах німці представили тільки купе, але безсумнівно згодом гамма кузовів A5 розшириться до п'ятидверної версії Sportback, а також 4-х або 5-ти місцевого кабріолета. Але навіть класичне купе привезуть в Росію нескоро - до початку сімнадцятого року. Не випадково, виїзний тест-драйв для автомобільних журналістів вже відгримів, а публікувати їздові враження ще не можна.
Модель Audi S5 Coup ?