- Тест-драйв Honda GLR125 (CB125F) Сьогодні день обіцяє бути цікавим, так як мені належить познайомитися...
- Тест-драйв Honda GLR125 (CB125F)
Тест-драйв Honda GLR125 (CB125F)
Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні день обіцяє бути цікавим, так як мені належить познайомитися ближче з оновленою моделлю мотоцикла Honda CB125F. Погода цьому сприяє. Тому, закинувши екіпіровку в машину, висуваюся на місце зустрічі з представниками Honda. Через півтори години руху по Київським пробкам я досяг своєї мети. Уже, заїжджаючи на паркінг, звертаю увагу наскільки новий 125 кубовий мотоцикл схожий на свого старшого брата CB650F. Невеликий обсяг при ближчому розгляді видають лише загальна легкість конструкції і розмірність коліс.
При вигляді нової моделі, відразу ж впадає в очі велика повноцінна фара головного світла, витримана в новій стилістиці Honda, а також нові аеродинамічні обтічники навколо паливного бака. Наступною особливістю є зміна масивного багажника на красиву, що повторює обводи корми, декоративну алюмінієву ручку. Все це органічно поєднується зі стоп-сигналом, поворотниками і заднім крилом. Глушник на новому мотоциклі став більшого розміру, а розмір хромованою накладки зменшився, оголюючи чорну, матову банку. Всі ці нововведення надають моделі ще більш агресивний і дорослий вигляд. Мотоцикл виглядає по стрітфайтерскі, що вигідно виділяє його на тлі всіх своїх однокласників.
Вставляю ключ в замок запалювання і мотоцикл оживає, задзижчав бензонасос, загоряється і гасне «сheck ENGINE», горить зеленим "нейтраль". Відразу про себе відзначаю, що при міському шумі в попередньому СВ125Е крім вібрації ідентифікувати роботу двигуна було складно, а тут мотоцикл приємно бурчить і стрілка тахометра показує робочі обороти.
Сонце пригріває і в хромованою кришці бака відображаються біжать по небу хмари - час пригод настав, але спочатку на заправку. Заливна ємність бака по техпаспорту 13 літрів. У баку було пару літрів і до повного бака виходить всього 200 гривень, але навіть якщо порахувати заправку з нуля, то 300 гривень вам вистачить в середньому на 600 км., І це з урахуванням прогріву. Згоден, дика цифра, але витрата інжектора становить в районі 2-х літрів на 100 км. Незвично відчувати те саме незручне почуття, коли ти відмахав дві сотні кілометрів змішаного циклу, а у тебе залишилося ще більше половини бака. Витрата палива в CB125F воістину вражає своєю економічністю, що дає можливість сприймати свободу в повній мірі, а не від заправки і до заправки.
Але повернемося до початку сьогоднішнього дня. Заправивши повний бак, виїжджаю на Велику Окружну дорогу. Від Вишневого в бік Жулян все варто, звичайно ж належить міжряддя. Габарити Honda CB125F cоставляют 2035х765х1080 мм і дозволяють мотоциклу легко рухатися по завантаженому трафіку. Поступово моя швидкість виростає з 20 до 40 км / ч, тут варто себе притримати, адже маневрування обмежена. Та й деякі водії авто спеціально вирулює так, що доводиться зменшувати, об'їжджаючи машини мало не торкаючись бамперів. По дорозі в пробці зустрічаються самотні сумні чопперисти, їм важко і не комфортно.
Зазначу цікаву особливість мотоцикла. Сукупність динаміки і маси мотоцикла перетворюють їзду в веселий атракціон. Стрілка тахометра то злітає вгору прагнучи до червоної зони, то падає вниз. Двигун досить еластичний, але щоб відчувати себе впевнено в щільному потоці машин доводиться активно працювати газом і лапкою перемикання передач, що, втім, не викликає ніякого дискомфорту. Зазвичай їзда навіть у відносно вільному місті для досвідченого райдера - задоволення сумнівне, але Хонда CB125F мене радує, підвіска в комплекті з литими колесами вісімнадцятого радіусу добре справляється з міськими напливами і ямами, бровками, і тротуарами. Я без проблем пересуваюся по пробкам і можу запарковаться де завгодно, будь це центр або спальний район.
Заїхавши в кафешку на ланч, я проаналізував в чому основні відмінності від попередньої моделі.
Основне фундаментальне нововведення - це безпосереднє уприскування палива, а саме - фірмовий хондовский PGM-FI, який дозволяє 125-ти кубовому двигуну повітряного охолодження розвивати 10,6 к.с потужності і 10,2 Нм крутного моменту, що дозволяє мотоциклу розганяється до 115 км на годину.
Завдяки присутності балансування вала двигун змінив злегка свою форму, що призвело до зміни форми рами. Мотор став менше вібрувати у всьому діапазоні оборотів, а сталева трубчаста рама стала міцніше і жорсткіше. Рівень масла перевіряється щупом, просто і зрозуміло.
Приладова панель має класичний аналоговий вид, інформативна, також досить крупна і добре підсвічена діодами, що, в свою чергу, дозволяє їй бути читається навіть в яскраву сонячну погоду.
Органи управління стандартні для Хонди, тут нічого зайвого. Високий і не дуже широкий кермо робить вашу посадку ще більш зручною і прямий, хороші дзеркала середнього розміру з панорамними стеклами також універсальні для мотоцикліста будь-якого зростання. Сидіння анатомічне ламаної форми, зручне, але досить жорстке при першій посадці. Під сидінням знаходиться набір інструментів і сервісна книга з інструкцією. В принципі є місце для всяких корисних дрібниць таких, як противоугонка, легкий дощовик або ремкомплект для гуми. Пасажирські та водійські підніжки розміщені на великий алюмінієвої консолі, забезпечені чіпкими гумовими накладками з можливістю їх складання.
За передню амортизацію відповідає вилка з ходом в 120 мм і товщиною пера 31 мм. Задня частина представлена двома амортизаторами з ходом 120 мм і можливістю 5-ти ступінчастою регулювання жорсткості пружини. Робота амортизаторів в місті залишає враження керованого і добре збитого мотоцикла.
Переднє гальмо - дисковий гідравлічний, діаметр диска 240 мм, працює в парі з двохпоршневими супортом. Задній же гальмо - 130 мм барабанна установка, перевірена роками. Компанія Honda встановила гальмівну систему з запасом, і на мій погляд, у тандему диск-супорт на CB125F взагалі немає конкурентів у своєму класі. Цей факт підтвердять багато мотоциклісти. Протягом всього тест драйву гальмівна система жодного разу не дала засумніватися в своїй ефективності.
Після ланчу я зустрівся з фотографом і висунувся на місце фотосесії. «Сібішка» прийняла на борт пасажира з рюкзаком, напханий всякими камерами і об'єктивами. Незважаючи на легкий протест, ми все-таки прокотилися для розігріву через тягучку по мосту на правий берег і назад, щоб на з'їзді з моста повернути в напрямку села Кийлів - красивого мальовничого місця під Києвом.
З цього моменту почалося все найцікавіше. Якщо я думав, що бачив пробки, то я помилявся. Вузька двухполосная, суцільно в ямах, дорога була настільки завантажена, що часом доводилося з'їжджати на ґрунтове узбіччя і «ендуро». Honda CB125F впоралася і з цим завданням. Звичайно, ходу і м'якості підвіски нахапає для повноцінного «оффроад», але проїхати цей стояк залишивши заздрісні погляди автомобілістів ми змогли досить швидко.
Дорога до цього мальовничого містечка являє собою стару діряву бетонку з асфальтовими латками і закритими поворотами вздовж парканів котеджних селищ всіх мастей. Чим ні полігон для випробування двигуна на обгонах, підвіски, рульової і сидіння на комфорт в умовах подорожі, нехай не надто довгого, але все-таки дальняк.
Як і в місті, всі вузли та агрегати новинки показали себе добре. Можливість обгону присутній цілком динамічна від 60 до 80 км / год і спокійна від 80 до 100 км / ч. Вітрозахисту на таких швидкостях вистачає з головою, але завжди є можливість докупити універсальне вітрове скло.
Крейсерська швидкість з пасажиром за містом дорівнює 80 км / год. До цих показників швидко звикаєш, і через деякий час, легко робиш обгони і випередження.
При завантаженому мотоциклі гальма працюють всі так само ефективно, а підвіска стає трохи м'якше. Можливо, я б і хотів сидіння помягче, але пасажир не скаржився, а це показник. Конструкція заднього пластика дозволяють легко встановити універсальні текстильні кофри, або рамки під жорсткі кофри, що буде корисно людям бажаючим подорожувати. Нова трубчаста рама і кріплення двигуна не дозволяють використовувати дуги від попередньої моделі, але на ринку вже є багато бюджетних пропозицій, тому проблем з придбанням не буде.
Добравшись без пригод, трохи перепочивши і пофотографувати, ми зібралися назад до Києва. Двигун приємно бурчав, і мотоцикл летів до дому, залишаючи далеко позаду розлив Дніпра, поля і гаї Київської області. За навушників розливався легкий блюз, а сонце, граючи на візира шолома, доповнювало цю картину якоїсь кіношної нереальністю. Так ми і дісталися до швидкісного многополосного шосе, що веде в місто.
Як Проміжні підсумки, в завершенні мого огляду, хотілося б відзначити, що Honda в черговий раз випустила вдалий і бюджетний універсальний мотоцикл, який відмінно підійде як новачкам, так і досвідченим мотоциклістам, людям, що живуть в місті і за його межами, для роботи і подорожей . Honda СВ125F легко пересувається в міських пробках з такою ж швидкістю, як по вільному шосе, володіє сучасним дизайном, інжектроним уприскуванням палива і потужними гальмами і, якщо ви потребуєте в мотоциклі, який реально може вам подарувати ще одну ступінь свободи, то нова «сібішка» - ваш вибір.
Автор Іван Борщ
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Honda GLR125 (CB125F)
Сьогодні день обіцяє бути цікавим, так як мені належить познайомитися ближче з оновленою моделлю мотоцикла Honda CB125F. Погода цьому сприяє. Тому, закинувши екіпіровку в машину, висуваюся на місце зустрічі з представниками Honda. Через півтори години руху по Київським пробкам я досяг своєї мети. Уже, заїжджаючи на паркінг, звертаю увагу наскільки новий 125 кубовий мотоцикл схожий на свого старшого брата CB650F. Невеликий обсяг при ближчому розгляді видають лише загальна легкість конструкції і розмірність коліс.
При вигляді нової моделі, відразу ж впадає в очі велика повноцінна фара головного світла, витримана в новій стилістиці Honda, а також нові аеродинамічні обтічники навколо паливного бака. Наступною особливістю є зміна масивного багажника на красиву, що повторює обводи корми, декоративну алюмінієву ручку. Все це органічно поєднується зі стоп-сигналом, поворотниками і заднім крилом. Глушник на новому мотоциклі став більшого розміру, а розмір хромованою накладки зменшився, оголюючи чорну, матову банку. Всі ці нововведення надають моделі ще більш агресивний і дорослий вигляд. Мотоцикл виглядає по стрітфайтерскі, що вигідно виділяє його на тлі всіх своїх однокласників.
Вставляю ключ в замок запалювання і мотоцикл оживає, задзижчав бензонасос, загоряється і гасне «сheck ENGINE», горить зеленим "нейтраль". Відразу про себе відзначаю, що при міському шумі в попередньому СВ125Е крім вібрації ідентифікувати роботу двигуна було складно, а тут мотоцикл приємно бурчить і стрілка тахометра показує робочі обороти.
Сонце пригріває і в хромованою кришці бака відображаються біжать по небу хмари - час пригод настав, але спочатку на заправку. Заливна ємність бака по техпаспорту 13 літрів. У баку було пару літрів і до повного бака виходить всього 200 гривень, але навіть якщо порахувати заправку з нуля, то 300 гривень вам вистачить в середньому на 600 км., І це з урахуванням прогріву. Згоден, дика цифра, але витрата інжектора становить в районі 2-х літрів на 100 км. Незвично відчувати те саме незручне почуття, коли ти відмахав дві сотні кілометрів змішаного циклу, а у тебе залишилося ще більше половини бака. Витрата палива в CB125F воістину вражає своєю економічністю, що дає можливість сприймати свободу в повній мірі, а не від заправки і до заправки.
Але повернемося до початку сьогоднішнього дня. Заправивши повний бак, виїжджаю на Велику Окружну дорогу. Від Вишневого в бік Жулян все варто, звичайно ж належить міжряддя. Габарити Honda CB125F cоставляют 2035х765х1080 мм і дозволяють мотоциклу легко рухатися по завантаженому трафіку. Поступово моя швидкість виростає з 20 до 40 км / ч, тут варто себе притримати, адже маневрування обмежена. Та й деякі водії авто спеціально вирулює так, що доводиться зменшувати, об'їжджаючи машини мало не торкаючись бамперів. По дорозі в пробці зустрічаються самотні сумні чопперисти, їм важко і не комфортно.
Зазначу цікаву особливість мотоцикла. Сукупність динаміки і маси мотоцикла перетворюють їзду в веселий атракціон. Стрілка тахометра то злітає вгору прагнучи до червоної зони, то падає вниз. Двигун досить еластичний, але щоб відчувати себе впевнено в щільному потоці машин доводиться активно працювати газом і лапкою перемикання передач, що, втім, не викликає ніякого дискомфорту. Зазвичай їзда навіть у відносно вільному місті для досвідченого райдера - задоволення сумнівне, але Хонда CB125F мене радує, підвіска в комплекті з литими колесами вісімнадцятого радіусу добре справляється з міськими напливами і ямами, бровками, і тротуарами. Я без проблем пересуваюся по пробкам і можу запарковаться де завгодно, будь це центр або спальний район.
Заїхавши в кафешку на ланч, я проаналізував в чому основні відмінності від попередньої моделі.
Основне фундаментальне нововведення - це безпосереднє уприскування палива, а саме - фірмовий хондовский PGM-FI, який дозволяє 125-ти кубовому двигуну повітряного охолодження розвивати 10,6 к.с потужності і 10,2 Нм крутного моменту, що дозволяє мотоциклу розганяється до 115 км в годину.
Завдяки присутності балансування вала двигун змінив злегка свою форму, що призвело до зміни форми рами. Мотор став менше вібрувати у всьому діапазоні оборотів, а сталева трубчаста рама стала міцніше і жорсткіше. Рівень масла перевіряється щупом, просто і зрозуміло.
Приладова панель має класичний аналоговий вид, інформативна, також досить крупна і добре підсвічена діодами, що, в свою чергу, дозволяє їй бути читається навіть в яскраву сонячну погоду.
Органи управління стандартні для Хонди, тут нічого зайвого. Високий і не дуже широкий кермо робить вашу посадку ще більш зручною і прямий, хороші дзеркала середнього розміру з панорамними стеклами також універсальні для мотоцикліста будь-якого зростання. Сидіння анатомічне ламаної форми, зручне, але досить жорстке при першій посадці. Під сидінням знаходиться набір інструментів і сервісна книга з інструкцією. В принципі є місце для всяких корисних дрібниць таких, як противоугонка, легкий дощовик або ремкомплект для гуми. Пасажирські та водійські підніжки розміщені на великий алюмінієвої консолі, забезпечені чіпкими гумовими накладками з можливістю їх складання.
За передню амортизацію відповідає вилка з ходом в 120 мм і товщиною пера 31 мм. Задня частина представлена двома амортизаторами з ходом 120 мм і можливістю 5-ти ступінчастою регулювання жорсткості пружини. Робота амортизаторів в місті залишає враження керованого і добре збитого мотоцикла.
Переднє гальмо - дисковий гідравлічний, діаметр диска 240 мм, працює в парі з двохпоршневими супортом. Задній же гальмо - 130 мм барабанна установка, перевірена роками. Компанія Honda встановила гальмівну систему з запасом, і на мій погляд, у тандему диск-супорт на CB125F взагалі немає конкурентів у своєму класі. Цей факт підтвердять багато мотоциклісти. Протягом всього тест драйву гальмівна система жодного разу не дала засумніватися в своїй ефективності.
Після ланчу я зустрівся з фотографом і висунувся на місце фотосесії. «Сібішка» прийняла на борт пасажира з рюкзаком, напханий всякими камерами і об'єктивами. Незважаючи на легкий протест, ми все-таки прокотилися для розігріву через тягучку по мосту на правий берег і назад, щоб на з'їзді з моста повернути в напрямку села Кийлів - красивого мальовничого місця під Києвом.
З цього моменту почалося все найцікавіше. Якщо я думав, що бачив пробки, то я помилявся. Вузька двухполосная, суцільно в ямах, дорога була настільки завантажена, що часом доводилося з'їжджати на ґрунтове узбіччя і «ендуро». Honda CB125F впоралася і з цим завданням. Звичайно, ходу і м'якості підвіски нахапає для повноцінного «оффроад», але проїхати цей стояк залишивши заздрісні погляди автомобілістів ми змогли досить швидко.
Дорога до цього мальовничого містечка являє собою стару діряву бетонку з асфальтовими латками і закритими поворотами вздовж парканів котеджних селищ всіх мастей. Чим ні полігон для випробування двигуна на обгонах, підвіски, рульової і сидіння на комфорт в умовах подорожі, нехай не надто довгого, але все-таки дальняк.
Як і в місті, всі вузли та агрегати новинки показали себе добре. Можливість обгону присутній цілком динамічна від 60 до 80 км / год і спокійна від 80 до 100 км / ч. Вітрозахисту на таких швидкостях вистачає з головою, але завжди є можливість докупити універсальне вітрове скло.
Крейсерська швидкість з пасажиром за містом дорівнює 80 км / год. До цих показників швидко звикаєш, і через деякий час, легко робиш обгони і випередження.
При завантаженому мотоциклі гальма працюють всі так само ефективно, а підвіска стає трохи м'якше. Можливо, я б і хотів сидіння помягче, але пасажир не скаржився, а це показник. Конструкція заднього пластика дозволяють легко встановити універсальні текстильні кофри, або рамки під жорсткі кофри, що буде корисно людям бажаючим подорожувати. Нова трубчаста рама і кріплення двигуна не дозволяють використовувати дуги від попередньої моделі, але на ринку вже є багато бюджетних пропозицій, тому проблем з придбанням не буде.
Добравшись без пригод, трохи перепочивши і пофотографувати, ми зібралися назад до Києва. Двигун приємно бурчав, і мотоцикл летів до дому, залишаючи далеко позаду розлив Дніпра, поля і гаї Київської області. За навушників розливався легкий блюз, а сонце, граючи на візира шолома, доповнювало цю картину якоїсь кіношної нереальністю. Так ми і дісталися до швидкісного многополосного шосе, що веде в місто.
Як Проміжні підсумки, в завершенні мого огляду, хотілося б відзначити, що Honda в черговий раз випустила вдалий і бюджетний універсальний мотоцикл, який відмінно підійде як новачкам, так і досвідченим мотоциклістам, людям, що живуть в місті і за його межами, для роботи і подорожей . Honda СВ125F легко пересувається в міських пробках з такою ж швидкістю, як по вільному шосе, володіє сучасним дизайном, інжектроним уприскуванням палива і потужними гальмами і, якщо ви потребуєте в мотоциклі, який реально може вам подарувати ще одну ступінь свободи, то нова «сібішка» - ваш вибір.
Автор Іван Борщ
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Honda GLR125 (CB125F)
Сьогодні день обіцяє бути цікавим, так як мені належить познайомитися ближче з оновленою моделлю мотоцикла Honda CB125F. Погода цьому сприяє. Тому, закинувши екіпіровку в машину, висуваюся на місце зустрічі з представниками Honda. Через півтори години руху по Київським пробкам я досяг своєї мети. Уже, заїжджаючи на паркінг, звертаю увагу наскільки новий 125 кубовий мотоцикл схожий на свого старшого брата CB650F. Невеликий обсяг при ближчому розгляді видають лише загальна легкість конструкції і розмірність коліс.
При вигляді нової моделі, відразу ж впадає в очі велика повноцінна фара головного світла, витримана в новій стилістиці Honda, а також нові аеродинамічні обтічники навколо паливного бака. Наступною особливістю є зміна масивного багажника на красиву, що повторює обводи корми, декоративну алюмінієву ручку. Все це органічно поєднується зі стоп-сигналом, поворотниками і заднім крилом. Глушник на новому мотоциклі став більшого розміру, а розмір хромованою накладки зменшився, оголюючи чорну, матову банку. Всі ці нововведення надають моделі ще більш агресивний і дорослий вигляд. Мотоцикл виглядає по стрітфайтерскі, що вигідно виділяє його на тлі всіх своїх однокласників.
Вставляю ключ в замок запалювання і мотоцикл оживає, задзижчав бензонасос, загоряється і гасне «сheck ENGINE», горить зеленим "нейтраль". Відразу про себе відзначаю, що при міському шумі в попередньому СВ125Е крім вібрації ідентифікувати роботу двигуна було складно, а тут мотоцикл приємно бурчить і стрілка тахометра показує робочі обороти.
Сонце пригріває і в хромованою кришці бака відображаються біжать по небу хмари - час пригод настав, але спочатку на заправку. Заливна ємність бака по техпаспорту 13 літрів. У баку було пару літрів і до повного бака виходить всього 200 гривень, але навіть якщо порахувати заправку з нуля, то 300 гривень вам вистачить в середньому на 600 км., І це з урахуванням прогріву. Згоден, дика цифра, але витрата інжектора становить в районі 2-х літрів на 100 км. Незвично відчувати те саме незручне почуття, коли ти відмахав дві сотні кілометрів змішаного циклу, а у тебе залишилося ще більше половини бака. Витрата палива в CB125F воістину вражає своєю економічністю, що дає можливість сприймати свободу в повній мірі, а не від заправки і до заправки.
Але повернемося до початку сьогоднішнього дня. Заправивши повний бак, виїжджаю на Велику Окружну дорогу. Від Вишневого в бік Жулян все варто, звичайно ж належить міжряддя. Габарити Honda CB125F cоставляют 2035х765х1080 мм і дозволяють мотоциклу легко рухатися по завантаженому трафіку. Поступово моя швидкість виростає з 20 до 40 км / ч, тут варто себе притримати, адже маневрування обмежена. Та й деякі водії авто спеціально вирулює так, що доводиться зменшувати, об'їжджаючи машини мало не торкаючись бамперів. По дорозі в пробці зустрічаються самотні сумні чопперисти, їм важко і не комфортно.
Зазначу цікаву особливість мотоцикла. Сукупність динаміки і маси мотоцикла перетворюють їзду в веселий атракціон. Стрілка тахометра то злітає вгору прагнучи до червоної зони, то падає вниз. Двигун досить еластичний, але щоб відчувати себе впевнено в щільному потоці машин доводиться активно працювати газом і лапкою перемикання передач, що, втім, не викликає ніякого дискомфорту. Зазвичай їзда навіть у відносно вільному місті для досвідченого райдера - задоволення сумнівне, але Хонда CB125F мене радує, підвіска в комплекті з литими колесами вісімнадцятого радіусу добре справляється з міськими напливами і ямами, бровками, і тротуарами. Я без проблем пересуваюся по пробкам і можу запарковаться де завгодно, будь це центр або спальний район.
Заїхавши в кафешку на ланч, я проаналізував в чому основні відмінності від попередньої моделі.
Основне фундаментальне нововведення - це безпосереднє уприскування палива, а саме - фірмовий хондовский PGM-FI, який дозволяє 125-ти кубовому двигуну повітряного охолодження розвивати 10,6 к.с потужності і 10,2 Нм крутного моменту, що дозволяє мотоциклу розганяється до 115 км в годину.
Завдяки присутності балансування вала двигун змінив злегка свою форму, що призвело до зміни форми рами. Мотор став менше вібрувати у всьому діапазоні оборотів, а сталева трубчаста рама стала міцніше і жорсткіше. Рівень масла перевіряється щупом, просто і зрозуміло.
Приладова панель має класичний аналоговий вид, інформативна, також досить крупна і добре підсвічена діодами, що, в свою чергу, дозволяє їй бути читається навіть в яскраву сонячну погоду.
Органи управління стандартні для Хонди, тут нічого зайвого. Високий і не дуже широкий кермо робить вашу посадку ще більш зручною і прямий, хороші дзеркала середнього розміру з панорамними стеклами також універсальні для мотоцикліста будь-якого зростання. Сидіння анатомічне ламаної форми, зручне, але досить жорстке при першій посадці. Під сидінням знаходиться набір інструментів і сервісна книга з інструкцією. В принципі є місце для всяких корисних дрібниць таких, як противоугонка, легкий дощовик або ремкомплект для гуми. Пасажирські та водійські підніжки розміщені на великий алюмінієвої консолі, забезпечені чіпкими гумовими накладками з можливістю їх складання.
За передню амортизацію відповідає вилка з ходом в 120 мм і товщиною пера 31 мм. Задня частина представлена двома амортизаторами з ходом 120 мм і можливістю 5-ти ступінчастою регулювання жорсткості пружини. Робота амортизаторів в місті залишає враження керованого і добре збитого мотоцикла.
Переднє гальмо - дисковий гідравлічний, діаметр диска 240 мм, працює в парі з двохпоршневими супортом. Задній же гальмо - 130 мм барабанна установка, перевірена роками. Компанія Honda встановила гальмівну систему з запасом, і на мій погляд, у тандему диск-супорт на CB125F взагалі немає конкурентів у своєму класі. Цей факт підтвердять багато мотоциклісти. Протягом всього тест драйву гальмівна система жодного разу не дала засумніватися в своїй ефективності.
Після ланчу я зустрівся з фотографом і висунувся на місце фотосесії. «Сібішка» прийняла на борт пасажира з рюкзаком, напханий всякими камерами і об'єктивами. Незважаючи на легкий протест, ми все-таки прокотилися для розігріву через тягучку по мосту на правий берег і назад, щоб на з'їзді з моста повернути в напрямку села Кийлів - красивого мальовничого місця під Києвом.
З цього моменту почалося все найцікавіше. Якщо я думав, що бачив пробки, то я помилявся. Вузька двухполосная, суцільно в ямах, дорога була настільки завантажена, що часом доводилося з'їжджати на ґрунтове узбіччя і «ендуро». Honda CB125F впоралася і з цим завданням. Звичайно, ходу і м'якості підвіски нахапає для повноцінного «оффроад», але проїхати цей стояк залишивши заздрісні погляди автомобілістів ми змогли досить швидко.
Дорога до цього мальовничого містечка являє собою стару діряву бетонку з асфальтовими латками і закритими поворотами вздовж парканів котеджних селищ всіх мастей. Чим ні полігон для випробування двигуна на обгонах, підвіски, рульової і сидіння на комфорт в умовах подорожі, нехай не надто довгого, але все-таки дальняк.
Як і в місті, всі вузли та агрегати новинки показали себе добре. Можливість обгону присутній цілком динамічна від 60 до 80 км / год і спокійна від 80 до 100 км / ч. Вітрозахисту на таких швидкостях вистачає з головою, але завжди є можливість докупити універсальне вітрове скло.
Крейсерська швидкість з пасажиром за містом дорівнює 80 км / год. До цих показників швидко звикаєш, і через деякий час, легко робиш обгони і випередження.
При завантаженому мотоциклі гальма працюють всі так само ефективно, а підвіска стає трохи м'якше. Можливо, я б і хотів сидіння помягче, але пасажир не скаржився, а це показник. Конструкція заднього пластика дозволяють легко встановити універсальні текстильні кофри, або рамки під жорсткі кофри, що буде корисно людям бажаючим подорожувати. Нова трубчаста рама і кріплення двигуна не дозволяють використовувати дуги від попередньої моделі, але на ринку вже є багато бюджетних пропозицій, тому проблем з придбанням не буде.
Добравшись без пригод, трохи перепочивши і пофотографувати, ми зібралися назад до Києва. Двигун приємно бурчав, і мотоцикл летів до дому, залишаючи далеко позаду розлив Дніпра, поля і гаї Київської області. За навушників розливався легкий блюз, а сонце, граючи на візира шолома, доповнювало цю картину якоїсь кіношної нереальністю. Так ми і дісталися до швидкісного многополосного шосе, що веде в місто.
Як Проміжні підсумки, в завершенні мого огляду, хотілося б відзначити, що Honda в черговий раз випустила вдалий і бюджетний універсальний мотоцикл, який відмінно підійде як новачкам, так і досвідченим мотоциклістам, людям, що живуть в місті і за його межами, для роботи і подорожей . Honda СВ125F легко пересувається в міських пробках з такою ж швидкістю, як по вільному шосе, володіє сучасним дизайном, інжектроним уприскуванням палива і потужними гальмами і, якщо ви потребуєте в мотоциклі, який реально може вам подарувати ще одну ступінь свободи, то нова «сібішка» - ваш вибір.
Автор Іван Борщ
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.