Наша сеть партнеров Banwar
Civic здобув популярність в Росії відразу після своєї появи в нашій країні - ще в 2006 році. Консервативний російський автомобільний ринок прийняв цю футуристичну модель на ура!
Емоційний і яскравий дизайн «Сивика» припав до душі багатьом. В результаті вже через кілька місяців після початку продажів дилери відмовлялися приймати замовлення - закінчилася квота. І тільки через рік ситуація вирівнялася, а божевільні черги скоротилися до півроку.
">">
Задок оновленого Honda Civic видають нові задні ліхтарі з більш рельєфними обрисами стоп-сигналів.
">
Чому ж Honda Civic так полюбилася російським автолюбителям? В першу чергу - це стильний і емоційний дизайн. Стрімкий силует, котячий пращури передньої оптики і присадкуватий вигляд вигідно відрізняли Honda від конкурентів. Рестайлінговий Civic отримав нову, більш виразну передню оптику, оригінальні протитуманні фари, новий агресивний передній бампер і решітку радіатора, а також нові задні ліхтарі з більш рельєфними обрисами стоп-сигналів. Ось начебто і все зовнішні відмінності. Трохи, скажете ви? Однак на тлі свого попередника оновлена версія помітно посвіжішало.
">">
Що стосується інтер'єру, то «космічний» дизайн передньої панелі з двоповерховими приладами залишився незмінним. Це не дивно, адже чималий відсоток власників Honda Civic вибрали його саме за дизайн салону, який і до цього дня є втіленням майбутнього.
">
Що стосується інтер'єру, то «космічний» дизайн передньої панелі з двоповерховими приладами залишився незмінним. Це не дивно, адже чималий відсоток власників Honda Civic вибрали його саме за дизайн салону, який і до цього дня є втіленням майбутнього. З внесених змін слід виділити лише нові, більш якісні матеріали обробки сидінь, а також оптимізовану форму сидінь.
">"> Рестайлінговий Civic отримав нову, більш виразну передню оптику, оригінальні протитуманні фари, новий агресивний передній бампер і решітку радіатора. ">
Зручне рульове колесо невеликого діаметру, що володіє регулюванням в двох площинах, вище всяких похвал. Прилади, як в «космоліт» майбутнього, розділені на два рівні: на нижньому розмістився великий тахометр, різні контрольні лампи і невеликий екран маршрутного комп'ютера, на другому поверсі - цифровий спідометр і електронні покажчики температури двигуна і рівня бензину. Стильно. Однак краса вимагає жертв: підібравши зручне положення водійського крісла і рульової колонки, виявляєш, що верхня частина «бублика» керма повністю перекрила другий поверх приладів. Щоб дізнатися поточну швидкість і залишок палива, доводиться або піднімати, або опускати голову. В іншому до ергономіки претензій немає.
На задньому ряду просторо. На гальорку без проблем поміщаються троє дорослих пасажирів. Завдяки відсутності центрального тунелю комфорт в дальній поїздці їм забезпечений, в ось тільки диван спрофільовані для двох, тому центральному сідокові в тривалій подорожі буде незручно. Обсяг багажника становить 455 літрів, спинку заднього сидіння можна скласти в пропорції 60:40 прямо з багажника за допомогою спеціальних ручок. Раніше кришку багажника можна було відкрити тільки за допомогою важеля в салоні. У рестайлінгової версії цей недолік врахували, і тепер все комплектації Honda Civic отримали функцію дистанційного відкриття багажника з ключа. Маленький бардачок компенсований місткими місцями для дріб'язку, які розмістилися в центральній консолі, на тунелі, в дверях і підлокітнику.
Технічну частину рестайлінг торкнувся. Оновлена Honda Civic, як і раніше, оснащується бензиновим двигуном i-VTEC об'ємом 1,8 літра потужністю 140 к.с. На вибір доступні 6-ступінчаста механічна трансмісія і 5-ступінчастий "автомат". На Civic з автоматичною трансмісією в топової комплектації Executive є підрульові пелюстки для ручного управління.
">">
Прилади, як в «космоліт» майбутнього, розділені на два рівні: на нижньому розмістився великий тахометр, різні контрольні лампи і невеликий екран маршрутного комп'ютера, на другому поверсі - цифровий спідометр і електронні покажчики температури двигуна і рівня бензину. Стильно.
">
140-сильний мотор тягне з азартом. П'ятиступінчаста АКПП швидко і плавно клацає передачами, однак пауза при перемиканні «вниз» надмірно велика, через що втрачаються дорогоцінні секунди при обгонах. Не можна не відзначити і зручний педальний вузол з «підлоговим» газом.
З «руління» у Сивика теж все в порядку. Седан відмінно тримає пряму, причому на кермі дуже чітко простежується «нульове» положення. У поворотах радує гарне зусилля і зворотний зв'язок. Якщо перевищити швидкість при вході у віраж, то Honda починає вередувати і зісковзує назовні траєкторії. Не в останню чергу такі звички викликані зимовими шинами Yokohama , Які так норовлять пискнути в будь-якому мало-мальськи швидкому повороті.
">">
На задньому ряду просторо. На гальорку без проблем поміщаються троє дорослих пасажирів. Завдяки відсутності центрального тунелю комфорт в дальній поїздці їм забезпечений, в ось тільки диван спрофільовані для двох, тому центральному сідокові в тривалій подорожі буде незручно.
">
Підвіска у Honda Civic зібрана, але дещо жорстка. Жодна нерівність не обходиться без уваги, а на швидкості більше 100 км / ч в салон починають прориватися сторонні шуми від шин: недостатня шумоізоляція - визнаний бич всіх «японців».
В ході рестайлінгу для всіх комплектацій був доданий лінійний вихід AUX. Виконання Elegance отримало клімат-контроль, сигналізацію і задній підлокітник, а топовий Executive - довгоочікуваний ксенон.
">">
Обсяг багажника становить 455 літрів, спинку заднього сидіння можна скласти в пропорції 60:40 прямо з багажника за допомогою спеціальних ручок. Раніше кришку багажника можна було відкрити тільки за допомогою важеля в салоні. У рестайлінгової версії цей недолік врахували, і тепер все комплектації Honda Civic отримали функцію дистанційного відкриття багажника з ключа.
">
Ціна базової Honda Civic в комплектації Comfort з МКПП складе 704 550 рублів, а максимально укомплектований седан з «автоматом», який побував у нас на тесті, спустошить гаманець на 875 350 рублів. Оновлений Civic пропонується в 7 різних кольорах, 2 з яких - New Red і Urban Titanium - є новими. Доплата за забарвлення «металік» становить 9150 рублів.
">">
З «руління» у Сивика теж все в порядку. Седан відмінно тримає пряму, причому на кермі дуже чітко простежується «нульове» положення. У поворотах радує гарне зусилля і зворотний зв'язок.
">
Автор: Руслан Галімов
Трохи, скажете ви?