Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Infiniti FX37 / FX50 / FX30D: Infiniti FX30d

  1. Історія моделі
  2. Зовнішній вигляд
  3. Що цікавого в салоні?
  4. дизельний драйв
  5. Ціни і конкуренти
  6. Загальна оцінка автомобіля командою InfoCar.ua

Наша сеть партнеров Banwar

Чого не вистачало кросоверу Infiniti FX ? Стилю, оригінальності, потужності, динаміки? Та ні, всі ці якості він наділений сповна. Тоді чого ж? Дизельного двигуна! І в цьому році дане упущення було виправлено - на суд публіки компанія представила Infiniti FX30d.

Продиктований такий крок не тільки бажанням зробити FX більш економічним, але і запропонувати покупцям більший вибір, чи то пак зробити модель більш конкурентоспроможною, адже майже всі однокласники мають в своєму арсеналі дизельні агрегати, а деякі і не один!

Історія моделі

Взагалі, середньорозмірний позашляховик, яким є Infiniti FX (клас K2), досить молодий. Дебют його відбувся в 2003 році і це, фактично, був перший SUV бренду. Гігантський QX з'явився лише через рік. Не секрет, що як і вся продукція Infiniti, герой нашого тесту був націлений на американський ринок, тому і максимально відповідав його запитам. Але ось дизайн у автомобіля вийшов настільки незвичайний, що був тепло прийнятий як за океаном, так і у нас. Адже нічого подібного серед преміальних позашляховиків тоді на ринку не було.

Кросовер FX з моменту свого створення стояв особняком, багато в чому завдяки своєму незвичайному і сміливому дизайну. З огляду на тенденцію, з якою маркетологи люблять називати зараз багато кузова "купейними", ми б сказали, що Infiniti FX - це "позашляхове чотирьохдверне купе".

Але крім вражаючого стилю новинка отримала і ряд цікавих технічних рішень, запозичених у інших моделей Infiniti і Nissan. Йдеться про такі речі, як платформа FM (Front Midship - поздовжнє розташування двигуна спереду, але в межах колісної бази), двигун VQ35DE, який встановлювався на купе 350Z і навіть на останнє покоління легендарного Skyline і повний привід ATTESA E-TS, також застосовується на японських купе.

У другому поколінні, яке випускається з 2008 року, модель FX не втратила своєї самобутності і як і раніше непогано виділяється серед однокласників. Двигуни додали в потужності, а сам автомобіль - в динаміці, але це були як і раніше бензинові V6 і V8.

Ситуацію вирішено було підправити, додавши в лінійку дизельний мотор. Розробляти принципово новий агрегат спеціально для цього покоління не стали, а взяли за основу вже використовується на інших моделях альянсу Renault-Nissan. Наприклад, на позашляховику Nissan Pathfinder. Але для FX30d його злегка модернізували і оснастили вельми цікавими "фішками", про які ми розповімо нижче.


Зовнішній вигляд

Поки ж побіжно пройдемося по зовнішніх відмінностей, які дісталися лінійці FX цього модельного року. Їх можна побачити тільки спереду, та й то, якщо уважно придивитися. Нова радіаторна решітка - ось що відрізняє Фейсліфтінговий машини від попередніх. Вона стала більшою, отримала увігнуті з боків краю, а також змінений малюнок - тепер це лаконічні і строгі прорізи замість колишніх витіюватих "сот". Друга відмінність - інше обрамлення протитуманних фар, але це можна віднести до розряду ну дуже вже непомітних змін. Більше жодних нововведень немає і перед нами все той же "накачаний" і агресивний кросовер. Зовні відрізнити дизельну версію можна тільки по шильдіку на багажнику, а також по характерному дизельному гуркоту. На холостих обертах він чути досить чітко і незважаючи на всі зусилля інженерів "видає" автомобіль. Але якщо поставити його в ряд з дизельними однокласниками, то шуму він виробляє чи більше.

Однак що не похвалити дизайнерів, які створили такий оригінальний, і в той же час "довгограючий" вигляд? Вже скільки років на конвеєрі, а як і раніше відмінно виглядає. Та й краса з практичністю поєднуються непогано - тут і ошатні хромовані вставки, і незабарвлений пластик внизу корпусу "по колу" (з таким не страшно отримати дрібні садна). Чимало суперечок досі викликають "зябра" за передніми колісними арками, але на наш погляд вони цілком доречні - спортивний автомобіль все-таки, хоч і дизельний.

Що цікавого в салоні?

Всередині автомобіль виявляється помітно менше, ніж можна уявити, дивлячись на нього зовні. Похилі і обтічні форми кузова крадуть простір і салону, і багажника. Але, тим не менше, Infiniti FX готовий прийняти на борт чотирьох пасажирів, для яких буде забезпечений належний комфорт. Так, формально автомобіль, звичайно, п'ятимісний, та ось сидіти третім на другому ряду сидінь - зовсім не радісна перспектива. У попереку жорстко, сидиш як на табуретці, стеля тисне, а ще й центральний тунель високий. Зовсім інша справа влаштується на одному з інших чотирьох місць!


Сидіння в FX, оброблені стеганой шкірою з перфорацією, не тільки красиві, але ще і дуже зручні. Якщо говорити про задньому дивані, то тут запасу для ніг і місця над головою вистачить навіть для високих пасажирів. А в далекій дорозі дуже до речі доведеться спинка, яку можна трохи відкидати назад. Шкода тільки, процесу посадки / висадки заважають великі колісні арки.

Передні місця на порядок комфортніше. Крім стандартних регулювань, можна налаштувати і поперековий підпір, а для більшого комфорту передбачений триступеневий підігрів і вентиляція сидінь. Завдяки перфоріванной шкірі і цих опцій навіть в сильну спеку сидіти в таких кріслах комфортно. Чи не ускладнив нас і процес налаштування їх "під себе" - посадку підбирали швидко і потім насолоджувалися комфортом. І начебто нічого незвичайного зовні, але їдеш - і відпочиваєш. А адже в комплектації Sport і зовсім встановлюються спортивні передні сидіння з регулюванням бічної підтримки і висувним валиком під коліна.

Однак наша версія трохи скромніше і носить назву Elegance + NAVI. Взагалі, це поняття тут досить відносне, оскільки вже в базі FX оснащений майже усіма належними для нього опціями, а далі йдуть лише незначні відмінності, як та ж навігація або спорт-пакет. А ще є окремо стоїть версія Black з абсолютно чорним салоном. Що ж стосується тестового екземпляра, то його салон був світло-кремового кольору, що додавало йому краси і візуально збільшувало внутрішній простір. Єдине, з чим на наш погляд, перемудрили в дизайні інтер'єру - це з різними вставками на передній консолі, а також дверях.


Приставка NAVI в назві модифікації означає, що тут встановлена ​​русифікована навігація, яка відмінно справляється зі своїми обов'язками. Сподобалася нам і можливість її гнучкого налаштування. Крім показань GPS на 8-ми дюймовий дисплей виводяться дані аудіосистеми, клімат-контролю, сервісне меню (можна навіть переглянути тиск в шинах), а також камера заднього виду, яка вміє прокладати траєкторії. Є тут і фірмова система кругового спостереження Around View Monitor (AVM), яка за допомогою чотирьох камер формує картинку навколо автомобіля, як ніби зняту з супутника. Виглядає цікаво, і, що найголовніше, значно полегшує парковку.

На водійському місці відчуваєш себе майже як за кермом спорткупе. Принаймні зв'язка "сидіння-педалі-кермо" дуже цьому сприяє. Передня консоль чітко розділяє зони на водійську і пасажирську, а центральний тунель високий і зійде майже за підлокітник. Здорово і те, що майже при будь-посадці і налаштування рульового колеса прилади залишаються добре проглядаються. До речі, в ході фейслифтинга змінилися тільки вони. Навіть не самі, а всього лише підсвічування - тепер вона стала білою.


Як і раніше слабким місцем Infiniti FX є дуже скромний обсяг багажника, рівний 376 літрам. Да уж, у багатьох седанів B-класу і то більше буде. А тут поклав буквально пару валіз і все - простір вичерпано. Зате для зручності є сервопривід двері, який можна активувати і з місця водія. "Докатка", а разом з нею і акумулятор знаходиться під міцним фальшпідлогою багажника.

дизельний драйв

Отже, як ми вже згадали, дизельний двигун для версії 30d був узятий з наявних агрегатів альянсу, причому цей же двигун можна зустріти і деяких моделях Renault. Але в Інфініті наполегливо відхрещуються від такого споріднення, мовляв, все у нас своє. Ось така хитра штука маркетинг!

Мотор V6 об'ємом 3 літри і потужністю 238 к.с. розвиває божевільний крутний момент в 550 ньютон-метрів. Це навіть більше, ніж у найпотужнішою версією FX з мотором V8! Така значна цифра потрібна не тільки для успішної "війни" з конкурентами, а й для колосального запасу тяги, який присутній на будь-який з семи ступенів гідромеханічного "автомата". А "фішки", про які ми сказали спочатку - це спеціальні електронно-керовані опори двигуна, здатні змінювати жорсткість залежно від умов роботи двигуна.

У перших поїздках ми взагалі не чули жодних відмінностей в звуках і шумах в порівнянні з бензиновими версіями. Однак різниця відчувалася, варто було тільки нам зупиниться. Саме в цьому положенні шум і вібрації (хоч і невеликі, але вони є) можна почути найбільше. І, як не крути, чути дизельні нотки з під капота такого Infiniti незвично. Але варто почати рух і вібрації разом з характерними звуками разом пропадають. А інженерам вдалося так налаштувати вихлопну систему, що по звуку наш автомобіль не відрізняється від бензинових версій.

Розгін упевнений і потужний, відбувається він за 8.3 секунди до сотні, що як мінімум на півтори секунди повільніше, ніж у бензинових "родичів". У місті FX30d показав себе відмінно - завдяки великому моменту, що крутить завжди існує запас для того, щоб прискориться або зробити обгін навіть не перемикаючись на знижені передачі. Взагалі, у дизельної версії в найголовнішими рисами характеру є спокій і відсутність суєти. Бензинові модифікації так і рвуться в бій, постійно підганяючи водія, а тут, як ти різко на акселератор не дави, підриву не отримаєш. Тільки плавне прискорення. І навіть в ручному режимі не вдається домогтися ні ривків ні перегазовок, властивих бензинових версій. До роботи коробки передач у нас зауважень немає, саме так і повинен працювати сучасний "автомат" - м'яко і точно. Пошкодувати можна лише про відсутність зимового режиму (але режим "Спорт" є), втім він компенсується все тієї ж величезною тягою, яка не повинна давати шинам зриватися в пробуксовку на зимовому покритті.


Шини тут, до речі, 20-го діаметру і не дуже низького профілю, що дозволяє менше помічати нюанси дорожнього покриття. Але все-таки хвилі, а особливо "колейность" FX не надто любить. В принципі, керованість і повадки на дорозі в плані стійкості і кренів у дизельної версії такі ж, як і у бензинової з двигуном V6.

Для більш повного порівняння під час нашого тесту ми прокотилися на FX 37S, яку нам люб'язно надав дилерський центр «ВіДі Ліберті» , Розташований прямо ТЦ "Арена Сіті Плаза". Як ми і очікували, бензинова версія, та ще й у виконанні Sport більш жвава, а точніше навіть різка, ніж її дизельний побратим. Трохи більше відкрив дросель - слід швидке прискорення, починаєш працювати пелюстками - починаються більш різкі перемикання і гальмування двигуном з перегазовкой. Але за спорт треба платити, і в першу чергу витратою палива. Його значення в місті в середньому коливаються в межах 16-18 літрів, але якщо "наступати" більше і частіше, то легко перевалять і за два десятка. А ось утриматися від цього дуже складний?

Тепер ми добралися, мабуть, до головного - витрати палива у Infiniti FX30d. Так ось, за час випробувань цифра на борткомпьютеру трималася в районі 12 літрів, а коли ми почали їздити швидше і активніше, зросла до 13, але на цьому і зупинилася, хоча спокійніше їздити ми не стали. Отже, виходить майже дворазова економія в порівнянні з бензиновим 3.7, ну а про п'ятилітрову версію ми взагалі скромно промовчимо.

Виходить, що Infiniti дійсно запропонував цікаву модифікацію FX, яка зможе зацікавити людей, здебільшого їздять все ж спокійніше, ніж зриваючись від світлофора до світлофора. Та й сказати, що FX30d позбавлений динаміки або азарту теж було б неправильно. Просто він став ступеня, зважених.

Ціни і конкуренти

Ціна на Infiniti FX 30d починається від 68.650 у.о. При цьому важливо відзначити що ціна бензинової і дизельної версії, як не дивно, практично не відрізняється. За ці гроші пропонується комплектація Elegance, яка фактично має повний список опцій. За нею йдуть версії, що відрізняються наявністю навігації, Sport пакета, а також з виконаним в чорних кольорах салоном.

У нас був другий рівень оснащення, тобто Elegance + NAVI, але в ньому додається не тільки русифікована навігація, 8-ми дюймовий дисплей по центру торпедо замість 7-ми дюймового, а також і система кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, система, що запобігає наїзд на перешкоду і система інтелектуального гальмування. Любителів музики порадує аудіосистема класу Hi-Fi від Bose. Вартість такої комплектації, що побувала у нас на тесті - 71915 у.о. Ну а максимальний рівень оснащення обійдеться в 74515 у.о.

За ці або приблизно такі ж гроші з однокласників можна купити в більш менш хорошому оснащенні лише дизельну версію Volkswagen Tuareg (3.0, 240 л.с.) або такі моделі, як Volvo XC90 (2.4, 200 л.с.), Mercedes-Benz M-Classe (2.2, 204 л.с.), Land Rover Discovery (2.7, 190 л.с.), Audi Q7 (3.0, 240 л.с.) і BMW X5 (3.0, 245 л.с.). Правда останні за ціну FX доступні лише в слабо оснащених версіях. Доукомплектувати їх до порівнянного з FX рівня ми отримаємо подорожчання майже в півтора рази. В принципі з урахуванням того, що чималу частину власників моделі FX складають жінки, то також варто віднести до конкурентів Інфініті і німецькі кросовери поменше класом, наприклад BMW X3 або Audi Q5 , Які за ціну FX можна купити вже в непоганій комплектації.

А кого з конкурентів виберете Ви? Натисніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

Загальна оцінка автомобіля командою InfoCar.ua

сподобалося:

  • Цікавий зовнішній вигляд
  • оснащеність опціями
  • Відмінна тяга двигуна
  • Витрати палива

Не сподобалося:

  • Не дуже просторий салон
  • маленький багажник
  • Невелика вібрація на холостих

Крім того, бажаючих придбати дизельний автомобіль часто хвилює і вартість ТО, яка у випадку з дизелем зазвичай значно вище. Тому ми уточнили у офіційного дилера «ВіДі Ліберті» ціни на обслуговування і звели їх в таблицю. В результаті виявилося, що у випадку з FX, купуючи дизельну версію, власник заощаджує і на обслуговуванні. Чому? Для нас поки загадка ...

Періодичність ТО Вартість ТО, грн тис. Км місяців Дизель FX30d Бензин FX37 10 6 1 277 1 530 20 12 2 948 1 530 30 18 1 277 6 241 40 24 3 830 1 530 50 30 1 277 1 530 60 36 3 700 6 937 70 42 1 277 1 530 80 48 4 062 1 530 90 54 1 277 7 234 100 60 2 948 1 530 110 66 1 277 1 530 120 72 4 581 6 937 Разом за 6 років або 120 тис. км пробігу 29.731 грн 39.589 грн

26 вересня 2012 року. Владислав Матяш , Спеціально для InfoCar.ua

Стилю, оригінальності, потужності, динаміки?
Тоді чого ж?
Однак що не похвалити дизайнерів, які створили такий оригінальний, і в той же час "довгограючий" вигляд?
Що цікавого в салоні?
А ось утриматися від цього дуже складний?
А кого з конкурентів виберете Ви?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов