- німецькі нотки
- Свій шлях
- Інтер'єр невластивий Mazda. Єдине, що не сподобалося, - мазка блискуча вставка на торпедо, вже дуже...
- Щиток приладів хоч і зберіг традиційні для Mazda круглі форми, але тепер колодязі менш глибокі.
- Роз'єми для підключення мультимедійних пристроїв є у всіх СХ-5.
- На кермі - управління музикою, а для СХ-5 з АКП - стандартне управління круїз-контролем і підключається...
- недопрівод
- Тест-драйв Mazda CX-5: Головна зброя
- резюме
- Силовий агрегат і динаміка
- Фінанси і оснащення
- Загальні дані
- двигун
- Трансмісія
- Ходова частина
- експлуатаційні показники
Наша сеть партнеров Banwar
Сегмент компактних кросоверів останнім часом дуже популярний. Все нові й нові виробники представляють в ньому свої моделі. Зараз настала черга провести тест-драйв Mazda CX-5. Компанія презентує свій перший компактний SUV - СХ-5, оснащений революційним силовим агрегатом.
Компактний кросовер Mazda CX-5 побудований на новій платформі і повинен стати не тільки на порядок економічніше і екологічніше попередніх представників марки, але і дати старт нової філософії дизайну модельної лінійки - KODO, що означає «дух руху». Зовнішність цього кросовера дійсно змінилася, «особа» моделі не схоже ні на одну серійну Mazda. А що ж з філософією Zoom-Zoom - бажанням яскраво жити і водити? Її ніхто не відміняв - нові Mazda також даруватимуть радість від водіння. Спробуємо переконатися в цьому.
німецькі нотки
Всередині кросовер Mazda CX-5 теж відрізняється від інших моделей Mazda - салон став більш суворим. Таке враження, що при створенні інтер'єру дизайнерів надихали імениті німецькі конкуренти. Матеріали добротні і приємні на дотик, та й якість не підкачало - зібрано все акуратно.
Що стосується комплектації, то тестова Mazda CX-5 представлена в середньому на рівні оснащення Core, який в той же час є максимальним для моноприводной версії. Найбільш «нафарширована» і дорога комплектація High пропонується тільки для повнопривідних CX-5. Але і наша машина непогано «упакована» - є двозонний клімат-контроль, 5,8-дюймовий кольоровий дисплей, круїз-контроль, датчик світла і багато іншого.
Посадка в авто зручна, крісла в міру м'які, з хорошою бічною підтримкою і досить довгою подушкою. Є регулювання висоти, поперекової підтримки і триступеневий обігрів.
Незважаючи на компактні розміри, в Mazda СХ-5 просторо, майже як в СХ-7.
Оглядовість непогана, зовнішні дзеркала великі. Однак габарити відчуваються не дуже добре, а парктроника немає. Звичайно він встановлюється спереду і ззаду, та ще з камерою заднього виду на повнопривідних версіях. Також його можна знайти і в списку опцій для нашої машини за 2200 грн. зі звичайними датчиками, 3500 грн. варто «відеоверсія».
Свій шлях
Сьогодні автовиробники, борючись за чистоту навколишнього середовища і економію палива, масово почали розробляти двигуни малого об'єму з турбонаддувом. Mazda обрала кардинально протилежний шлях - вона створила унікальний атмосферний мотор, який встановлений під капотом Mazda CX-5. Цей бензиновий 2,0-літровий 150-сильний агрегат - єдиний, яким оснащуються СХ-5 для України. Двигун, побудований за технологією Skyactiv, набагато більш економічна і екологічніше попередника. Його секрет - висока ступінь стиснення - 14: 1, майже як у турбодизельних моторів, але при цьому двигун працює на звичайному 95-му бензині. Здавалося б, при такому ступені стиснення обов'язково повинна з'явитися руйнує силовий агрегат детонація, але інженери подбали про це - вони впровадили цілий комплекс технічних рішень, що знижують температуру всередині камери згоряння (високі тиск і температура провокують виникнення детонації). Найпомітніші з них - випускний колектор, збудований на зразок спортивних зі схемою 4-2-1, зміна фаз газорозподілу і безпосереднє уприскування палива.
У тому, що двигун Mazda не відрізняється хорошим «апетитом», ми переконалися і в ході тест-драйву Mazda CX-5. Так, витрата палива становив всього 7,0 літра в міському циклі. А маючи на меті домогтися мінімального споживання, я спробував їздити дуже акуратно пустельними міськими вулицями. При цьому у мене пішло всього 4,9 л / 100 км. Показник, потрібно відзначити, більш ніж хороший.
Зазначу також роботу системи, що вносить свою лепту в економію палива. Це Start & Stop, або, як називає її Mazda, I-stop. Особливість системи - легке управління. Так-так, саме управління. Водій за допомогою педалі гальма може сам вирішувати, коли вимикати мотор при зупинці, а коли ні. Так, при зупинці двигун продовжує працювати, але варто трохи дотиснути педаль гальма - і він глухне. Запускається мотор в двох випадках - коли починаєш відпускати гальмо або при невеликому відхиленні рульового колеса. До речі, запуск силового агрегату відбувається всього за 0,35 секунди. Є і кнопка, за допомогою якої можна деактивувати I-stop до наступного запуску двигуна.
Що стосується розгінної динаміки, то, за заводськими даними, вона становить 9,3 секунди до ста кілометрів на годину. Прискорюється машина рівно, навіть не віриться, що Mazda СХ-5 виїжджає з 10 секунд при розгоні до "сотні". Однак, це дійсно так, що підтвердили і наші виміри. В чому секрет? Зараз дізнаєтеся ...
Інтер'єр невластивий Mazda. Єдине, що не сподобалося, - мазка блискуча вставка на торпедо, вже дуже помітні пилинки, та й сліди залишаються від дотиків.
Також незручно розташована кнопка запуску двигуна.
Щиток приладів хоч і зберіг традиційні для Mazda круглі форми, але тепер колодязі менш глибокі.
Відключається системою I-stop Mazda СХ-5 можна керувати однією педаллю гальма, самостійно вирішуючи, глушити мотор чи ні.
Роз'єми для підключення мультимедійних пристроїв є у всіх СХ-5.
Окулярник вміщує лише компактні моделі очок.
На кермі - управління музикою, а для СХ-5 з АКП - стандартне управління круїз-контролем і підключається по Bluetooth телефоном.
В кишені як передніх, так і задніх дверей легко поміщаються 2,0-літрові баклажки з водою.
розкриваючи секрети
Такий же революційної, як двигун, виявилася 6-ступінчаста автоматична трансмісія Skyactiv-drive. У нас нею оснащуються все кросовери Mazda CX-5, за винятком базової моноприводной версії. Інженери компанії запевняли, що ця трансмісія краще не тільки їх попередніх АКП, але і «роботів» конкурентів. Працює вона дійсно м'яко і плавно, перемикання передач відбуваються ледь помітно, тяга наростає рівно, майже як з варіатором. Саме ця плавність і краде відчуття від загалом непоганий динаміки СХ-5. Крім того, АКП допомагає економити паливо. Машина з «автоматом» Skyactiv-drive на 7% економічніше АКП попереднього покоління. А в місті Mazda CX-5 з такою трансмісією споживає всього на 200 г більше бензину, ніж аналогічне авто з МКП. Секрет в хитрому гідротрансформаторі, замикає після перемикання передач.
недопрівод
Звичайно, «тягнути» монопривідний, нехай і кросовер Mazda СХ-5, на бездоріжжі - справа невдячна і марна, тому позашляхові якості СХ-5 ми перевіримо, протестувавши його повнопривідну версію. Проте, якусь думку про авто вже склалося. Дорожній просвіт передньопривідного СХ-5 (215 мм) - один з найбільших в класі. Але на бездоріжжі може перешкодити довгий передній звис, через якого кут в'їзду становить всього 18,6 градуса. Втім, в місті це не настільки важливо.
Підвіска, як і у інших Mazda, щільна. Енергоємність непогана, хоча її робота добре чутна. Але це вже недолік шумоізоляції.
Змінилися відчуття і в рульовому управлінні, адже тепер Mazda переходить на використання електропідсилювача. Інформативність керма стала трохи гірше, і це не дивлячись на те, що бублик тут «гостра», як в деяких «заряджених» машинах. Від упору до упору - трохи більше двох з половиною оборотів.
Тест-драйв Mazda CX-5: Головна зброя
Офіційний імпортер Mazda в Україні в цьому році обрав модель СХ-5 своєю головною зброєю в боротьбі за клієнта. В кросовері Mazda СХ-5 покупця має залучити всі, крім ціни. Так, наша моноприводних версія з АКП коштує майже $ 35 тисяч. Аналогічні передньопривідні кросовери з автоматичною трансмісією набагато дешевше. А ось серед кросоверів з колісною формулою 4х4 конкуренція вище, так як варіантів покупки набагато більше. І тут вартість СХ-5 вже можна порівняти з основними конкурентами.
резюме
Кузов і комфорт
Усередині Mazda СХ-5 здається більше, ніж зовні. У салоні буде зручно навіть високим людям. Ергономіка ретельно вивірена, до будь-якої з кнопок на торпедо тягнутися не доводиться. Багажник великий, а спинки задніх сидінь складаються в пропорції 40:20:40. Кнопка запуску двигуна розташована не дуже зручно.
Силовий агрегат і динаміка
Новий двигун виявився дійсно економічним. При цьому у нього немає провалів тяги, властивих малооб'ємним турбомотор конкурентів. Сподобалася також комфортна робота нової автоматичної трансмісії. Та й керована система I-stop, мабуть, найкраща з подібних. Бензиновий атмосферний мотор хоч і хороший, але він єдиний, з яким СХ-5 поставляється в Україну. Тоді як європейцям доступний і новітній 2,0-літровий 175-сильний турбодизель. Шумоізоляція моторного відсіку і колісних арок недостатня. Згідно афоризму «закуска градус краде» комфортне перемикання трансмісії згладжує враження від непоганий динаміки.
Фінанси і оснащення
До традиційного для багатьох «японців» пакетного оснащення Mazda додала список опцій. Але навіть без них і наш автомобіль в середній комплектації досить добре «упакований». Ціни на новинку досить високі. Зручності при постановці машини на стоянку безсумнівно додало б наявність парктроника в моноприводной версії, але він в списку опцій. Mazda CX-5
Загальні дані
Тип кузова
універсал
Дверей / місць
5/5
Габарити, Д / Ш / В, мм
4555/1840/1670
База, мм
2700
Кліренс, мм
215
Маса споряджена / повна, кг
1345/1930
Обсяг багажника, л
443/1560
Обсяг бака, л
55
двигун
Тип
бенз. з непоср. впр.
Роз. і к-ть цил. / кл. на цил.
R4 / 4
Обсяг, см куб.
1 997
Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв
110 (150) / 6000
Макс. кр. мом., Нм / об / хв
210/4000
Трансмісія
тип приводу
передній
КП
6-ст. авт.
Ходова частина
Гальма передні / задні
диск. вент. / диск.
Підвіска передня / задня
независ. / независ.
Підсилювач
електро
Шини
225/65 R17
експлуатаційні показники
Максимальна швидкість, км / год
191
Розгін 0-100 км / ч, з
9,3
Расх. траса-місто, л / 100 км
5,4-7,9
Гарантія, років / км
3/100000
Періодичність ТО, км
15000
Вартість ТО, грн.
тисяча сімсот тридцять-п'ять
Вартість тестованого автомобіля, грн. * 279 900
* Для авто з тестованим силовим агрегатом
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
А що ж з філософією Zoom-Zoom - бажанням яскраво жити і водити?В чому секрет?