Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні познайомимося з одним з останніх "бестселерів" від альянсу Nissan-Renault. Отже: Nissan Qashqai, в Японії і Австралії відомий як Nissan Dualis, а в США "фігурує" під ім'ям Nissan Rogue. "Кашкай" або як у нас жартома називають "Кашак", являє собою компактний "кросовер", названий на честь племені кашкаїв з іранської провінції Фарс.
Протягом короткого періоду часу Qashqai вирвався в лідери ринку "кросоверів" в Україні, підтвердивши теорію, що високий дорожній просвіт важливіший для споживача, ніж наявність системи повного приводу.
Перші моделі побачили світ у 2006-му році, в 2010-му був проведений фейс-ліфтинг і через чотири роки з'являється друге покоління автомобіля.
Презентація пройшла в листопаді 2013 року в Лондоні, де і був розроблений дизайн успішної першої генерації, продажі почалися з січня 2014 го, а до 2015-го обіцяють "заряджену" версію Nismo.
Проте, в Україні вже доступний широкий асортимент і різноманітність комплектацій, який складається з бензинових моторів об'ємом 1,2 і 2 літри, потужністю 115 і 144 к.с. відповідно, а також цікавий турбодизель, об'ємом 1,6 літра, потужністю 130 к.с. і обертовим моментом в 320 Нм.
Дизель пропонується тільки з варіатором, а до бензиновим моторам можна вибрати і механічну КПП.
Повнопривідна версія у продажу тільки з 2-х літровим бензиновим двигуном, також є цікава версія з 1,5 літровим турбодизелем на "механіці", але в Україні вона поки не доступна.
Познайомимося ближче з найцікавішою, на нашу думку, версією з дизельним двигуном в максимальній комплектації за ціною приблизно в 31500 $.
Зовнішність автомобіля поєднує в собі плавні і футуристичні лінії кузова з суворою оптикою фар, надаючи відчуття сміливих дизайнерських рішень з певною стриманістю. Дизайн нового покоління також розроблявся в Лондоні, під керівництвом японського фахівця і відповідає всім останнім віянням світовому моди.
Рівень комплектації також вражає, тут і система контролю втоми водія, контроль за якою рядності, моніторинг сліпих зон, камери з усіх боків автомобіля, асистент паркування, навігація, датчики світла, дощу, система курсової стійкості і панорамний дах на всю довжину стелі.
Варіантів обробки також кілька, в мінімальних комплектаціях пропонується салон з тканини, в версіях подорожче, з світлою або темною шкіри.
Місця в салоні стало більше, але заднім пасажирам все одно не дуже затишно, зате покращено якість самих сидінь, в порівнянні з попередньою версією.
Приємно радує панорамний люк і висока посадка водія. Завівши кнопкою запуску автомобіль, приладова панель оживає під приємний рокіт дизельного двигуна.
Комбінація варіатора і турбированного дизельного двигуна дає в результаті вражаючі показники економічності і плавності ходу. Не дивлячись на потужний двигун з хорошим крутним моментом, змусити його прискоритися максимально варіатор не в змозі і тут дуже доречна була б механічна трансмісія.
Також вона стала б у пригоді на бездоріжжі і в зимову пору року. Керованість автомобіля непогана, але дуже вже культивована, немає відчуття зворотного зв'язку на кермі, тому любителям активного водіння доведеться деякий час звикати. Причина цього електропідсилювач керма, який іноді намагається підключитися до процесу управління, проте легкість керма зручна при паркуванні. Проходження поворотів не викликає ускладнень, якщо не забувати про більш високий центр ваги, до гальмівної системи також нарікань немає.
В цілому в плані безпеки автомобіль однозначно додав і це підвищує стандарти для всього сегмента, оскільки "Кочівник" лідирує з продажу в Україні фактично з моменту появи на ринку.
Резюме для Nissan Qashqai: лідерство складно захопити, але ще складніше втримати. Нова модель "Кашак" кардинально змінилася і готова здавати нові стандарти на ринку. Ми ж, як споживачі хочемо бачити версію з дизелем і повним приводом, а також супер економічний 1,5 дизель з механікою за доступною ціною.
Nissan Qashqai LE 1.6
- Вартість: від 308 270 грн (473 930 грн - тестована версія)
- Об'єм двигуна: 1598 куб. см
- Потужність: 130 к.с. при 4000 об / хв
- Крутний момент: 320 Н / м при 1750 об / хв
- Розгін до 100 км / год: 11.1 з
- Максимальна швидкість: 183 км / год
- Витрата палива (місто / шосе / змішаний): 5.6 / 4.5 / 4.9 л
- Довжина: 4.377 м
- Ширина: 1.837 м
- Висота: 1.595 м
- Дорожній просвіт: 185 мм
- Обсяг багажника: 430 -1585 літрів
- Паливний бак: 60 літрів
- Розмір використовуваних покришок: 215/60 R17
Читайте також:
Тест-драйв Lexus Es Hybrid
Тест-драйв Kia Ceed
Тест-драйв Renault Duster
Тест-драйв Toyota Land Cruiser Prado
Тест-драйв Peugeot 2008
Тест-драйв Toyota Corolla
Тест драйв Seat Leon ST
Тест-драйв Lexus GX 460
Тест драйв Toyota Highlander
Тест-драйв Honda CR-V
Тест-драйв Renault Dokker
Тест-драйв Auris Hybrid
Тест-драйв Acura Mdx
Тест-драйв Сitroen C4 Grand Picasso
Тест-драйв ACURA MDX і LEXUS RX
Тест-драйв Renault Megane