Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест нового Nissan X-Trail: навіть і не прикидається

Наша сеть партнеров Banwar

Естети лають дизайнерів, бачачи в новому X-Trail злегка збільшений в розмірах Qashqai. Чистюлі напружуються, без толку помахуючи долонькою у номерного знака. Обурюються засліплені далеким зустрічні далекобійники. Японський кросовер тепер собі на умі - і пропонує оточуючим прийняти це як даність.

Да уж, часи настали! Ще вчора Nissan уніфікував платформи, двигуни, ходову частину. Тепер взявся за дизайн. Раніше ж як було? Все зрозуміло - і чітко розділено. Колишній Qashqai? Компактний міський унісекс з нейтральним дизайном. Минулий X-Trail? Великий, сімейний, для любителів незграбного, "чоловічого" дизайну. З Murano теж було все ясно - той витав десь в космосі і мріяв стати звездолетом. Ну, а у рамного Pathfinder на "обличчі" було написано, що це пройдисвіт - в хорошому сенсі, тобто машина для тих, кому на асфальті жити нудно.

А зараз? Ну-ка, "кроси", будуйте в ряд! Одноликий наш загін ... Після зміни дизайнерської парадигми нові кросовери Qashqai, X-Trail, Murano і недавно примкнув до них вже не рамний Pathfinder виглядають так, немов намальовані однією людиною за один день! Зрозуміло, що така уніфікація економить виробничі витрати - але як їх тепер, питається, відрізняти один від одного?

Естети лають дизайнерів, бачачи в новому X-Trail злегка збільшений в розмірах Qashqai

При адаптації до Росії новий Nissan X-Trail отримав підігрів всього лобового скла вже в базовому оснащенні. Збільшена зона очищення двірниками, до камери заднього виду приладнаний омивач, а бачок для омивайки збільшений до 5 л. Для економії рідини "душ" фар включається окремою кнопкою. Новий X-Trail збирають в Пітері з локалізацією в 35%, план до 2016 року - 50%.

Представляючи журналістам новий X-Trail, в Nissan явно готувалися до такого питання: в прес-релізі виявився цілий розділ, що описує відмінності "Хітріле" від соплатформенного "Кашка" ! Cреднеразмерний X-Trail побільше: його кузов довшим на 26 см і вище на 12 см, колія на 2,5 см ширше, а колісна база на 6 см більше. Завдяки цьому обіцяні і більш просторий салон з високою посадкою пасажирів. Іду перевірити, але спотикаюся на порозі: отвори задніх дверей нового X-Trail не стали сильно ширше і зручніше, ніж в Qashqai, та й додаткового зовнішнього ущільнювача дверей не вистачає - пороги брудняться.

Зате посадка на задньому ряду реально вище, ніж в "Кашкай". Диван піднятий щодо передніх сидінь, огляд - як з гальорки театру, сидиш просторо і як на стільці, а не на низькій лавці. Ступень не тісно, ​​трансмісійний тунель невисокий і майже не заважає, а в ноги дме тепле повітря з підлогових дефлекторів - встановлені спеціально для Росії. Всістися зручніше допомагають широкий центральний підлокітник і м'яка майданчик під лікоть на двері. Але як же холод промерзла за ніч шкіра оббивки! Де ж підігрів заднього дивана, так потрібний взимку ?! Його немає - навіть за доплату!

Його немає - навіть за доплату

Найдешевший X-Trail - мотор 2 л, передній привід і "механіка" - коштує 1 249 000 рублей. Монопривод з варіатором - від 1 441 000 рублей, "двухпедальная" модель 4х4 - від 1 419 000 до 1 751 000 рублей. Вилка цін на 2,5-літрову модель - від 1 661 000 до 1 861 000 рублей. За дизель (тільки 4х4 і МКПП) попросять від 1 581 000 до 1 781 000 рублей. 50 000 рублів від ціни можна "віджати" по знижці за утилізацію або trade-in.

Відтавати, тільки коли 2-зонний клімат-контроль відігріває салон. До речі, взимку від ручного управління пуття більше, ніж від Auto: ззаду тепліше і скла не так запотівають. Сподобалося, що спинка заднього дивана хоч і плоска, але добре підтримує спину, не втомлює, плюс її можна відхилити назад (у Qashqai такої можливості немає). Тільки за стопором регулювання кута нахилу доводиться тягнутися назад впівоберта. Два сегмента заднього дивана також можна зрушити вперед. В "Кашкай" і цього немає. Правда, у нього відсутня і третій ряд сидінь, заради якого другий ряд в X-Trail зроблений зсувним. Але в Росію нові семимісцеві X-Trail вирішено не поставляти: попит на такі машини вкрай малий. Наприклад, семимісний Qashqai +2 попереднього покоління у нас брали лише через розтягнутої колісної бази і збільшеного обсягу багажника. Так що, від зсувного дивана п'ятимісний X-Trail пуття небагато: згодиться лише трохи подовжити багажник, коли поклажі багато, а задні місця не складеш через пасажирів.

До речі, на зледенілих і місцями схожих на вібростенд дорогах Карелії сплив один момент: якщо задні сидіння пустують, то на нерівностях їх спинки трясуться як в лихоманці. Та й в цілому X-Trail на горбистому і щербатому покритті виявився не таким вже тихонею - незважаючи на доопрацьовану шумоізоляцію та оздоблювальні матеріали. У ньому тихіше, ніж в попередника, але жорсткі зимові дороги все одно перетворюють кросовер в гучну вібро-акустичну камеру. Шарудить пісок, цокають камінчики по кузову, акомпанують "цвіркуни" в обробці салону: на нерівностях щось поскрипує в панорамним скляним даху, в панелі приладів, багажнику ... Спадщина пітерської збірки або нашу тестову машину встигли розхитати до нас?

Спадщина пітерської збірки або нашу тестову машину встигли розхитати до нас

На тлі простацького інтер'єру колишнього X-Trail, оздоблення новинки намагалися зробити зручніше, солідно і "по-багатому", додавши лиску і м'якого пластику. Двозонний клімат-контроль - вже в базі, ручник став електричним, але збережена функція підігріву і охолодження підстаканників. Всі м'яко, зручно і під рукою. Причіпок, навскидку, всього три: немає підігріву керма, діапазон його регулювання по вильоту малуватий, а блок другорядних клавіш захований в сліпій зоні зліва від рульової колонки.

На ходу новий X-Trail теж своєрідний. У порівнянні з попередником - більш, щільний, зібраний і стабільний на трасі, адже колісна база збільшилася на 75 мм, а колія стала на 35 мм ширше. Крен кузова стали менше. І колишня схильність до розгойдування стихла - з нею тепер бореться нова система Active Ride Control. Ні, вона не втручається в роботу амортизаторів підвіски, її принцип простіше: виявивши розкачку, автоматика, непомітно для водія, вибірково "прикушує" колеса гальмами і цим гасить коливання кузова. Нехитрий спосіб, але працює!

Ще сподобалося, що на паркувальних швидкостях кермо з електропідсилювачем майже невагомий. І на трасі X-Trail тепер рулится точніше - хоча з ростом швидкості відчувається, що дедалі більше зусилля на бублику швидше штучне, ніж натуральне. Для сімейного кроссовера, орієнтованого на безпеку і передбачувану керованість - нормальний рівень, піде.

Але сильно гнати як раз не хочеться: хоч і фільтрується підвіскою дорожня "дрібниця" - все одно жестковато, чорт забирай! Трясе, жести, вібрує на середніх нерівностях і бухає на великих ямах підвіскою новий "хитрий". Не любить він грейдери і дороги з вибоїнами, проситься в місто, на трасу, на хороший асфальт, під який він тепер заточений ще помітніше. Але ж для Росії йому спеціально підбирали калібрування амортизаторів: вони жорсткіше американських, але м'якше європейських. Нехай старий X-Trail і їхав розмашисто - тут він виразно йшов би м'якше, краще ковтаючи нерівності. Можливо, на базових шинах розмірністю 225/65 R17 і новий X-Trail був би комфортніше. Але всі тестові кросовери були взуті в шиповані Nokian Hakkapeliitta 7 розміром 225/60 R18, профіль у яких на 11 мм нижче.

Великий дисплей нової приборки показує мультики про розподіл крутного моменту по осях. Але як ми не старалися, буксуючи в режимі Auto 4WD на льоду і в снігу, заднього моста перепадало всього близько 25% тяги, а в решту часу кросовер вперто їхав фактично в моноприводних режимі. Примусовий поділ 50:50 можливо лише в режимі Lock, коли муфта максимально затиснута, але після 40 км / год її блокування розмикається.

Відмахав по карельським дорогах сотню кілометрів, зупиняємося, щоб перевести дух і помінятися за кермом. Заодно подивимося, чи працює система самоочищення задньої камери. Решта три камери, що входять в унікальну для даного класу кросоверів систему кругового огляду (така ж опція є у Qashqai), вже заліплені сльотою, як і п'яті двері. Але судячи з проталини на задньому номерному знаку, омивач камери функціонує, зберігаючи її чистою. Однак принцип спрацьовування шайтан-системи, що живе в багажнику, так і залишився загадкою. Ми вже й двірники включали, і заднім ходом їздили, і камеру снігом закидали, а омивач не включається. Ніссанівці так і сказали: мовляв, не будете чарувати, алгоритм у системи свій і складний, автоматика живе своїм життям.

Свій нюанс є і у системи безконтактного автоматичного відкривання багажника (є у всіх комплектаціях, крім базової). Інші виробники надають можливість дати команду на відкриття задніх дверей, махнувши ногою під бампером: це зручно, коли руки зайняті. У X-Trail ж інфрачервоний сенсор, що запускає електропривод дверей, знаходиться на верхній площині ніші номерного знака. Щоб він працював, функція повинна бути заздалегідь активована натисненням на кнопку в салоні, а ключ - лежати в кишені. Треба піднести долоню до датчика і чекати пару секунд, поки він зреагує на "длань просячи". При цьому рука буде знаходитися в лічених міліметрах від брудної двері - щоб не забруднитися, треба все робити дуже акуратно. А головне - якщо руки вільні, набагато простіше натиснути відповідає за ту ж саму операцію кнопку на ключі.

А головне - якщо руки вільні, набагато простіше натиснути відповідає за ту ж саму операцію кнопку на ключі

Мультимедіа Nissan Connect 2.0 з навігатором і екраном в 7 дюймів йде тільки в проміжній комплектуються SE + і топової LE +. У систему інтегрується смартфон, підключаються Facebook, Twitter, пошуковик Google Search і транслятор Eurosport. Сюди ж виводиться картинка з камер кругового огляду. Управлятися з мультимедіа зручно, а ось ручки клімат-контролю дрібнуваті.

Поки возилися з машиною, стемніло. Подивимося, як працюють нові, повністю світлодіодні фари Bi-LED (в списку стандартного оснащення топових комплектацією LE і LE +) з автоматичним перемиканням між ближнім і дальнім світлом. Перший режим сподобався майже денний яскравістю - та й противотуманки добре підсвічують полотно з боків. Але дальнє світло і не вразив цей: світити світить, і дальність начебто хороша - але не скажеш, щоб "ах", йому б яскравішою бути.

А ось через автомата перемикання з дальнього на ближнє того вечора мене обматюкав не один зустрічний далекобійник! На горбистих трасах, як в Карелії, через підйом спочатку виростає кабіна вантажівки, а його фари з'являються через кромки пагорба "тільки через кілька секунд. І всі ці секунди автоматика не бачить вантажівки, продовжуючи лупити в очі водієві дальнім світлом. На рівних дорогах цих проблем немає, але на гірках світлом краще командувати самому. Не забувши відключити автоматику - з нею ручне перемикання з ближнього на дальній може відбуватися з затримкою в кілька секунд.

Не забувши відключити автоматику - з нею ручне перемикання з ближнього на дальній може відбуватися з затримкою в кілька секунд

Створені за допомогою інженерів NASA передні крісла Zero Gravity гарні: м'які, широкі, затишні, як домашній диван! Плюс шкіра, сервоприводи і регульований поперековий підпір для водія. Але це - в двох топових комплектаціях LE і LE +. У комплектаціях простіше передні сидіння налаштовуються вручну, але підігрів крісел є у всіх машин без винятку.

З гамою двигунів все виявилося не настільки сліпуче. На жаль, організатори не привезли на тест дизельну версію 1,6 dCi. Шкода, адже представлений в 2011 році турбодизель R9M альянсу Renault-Nissan вийшов цікавим. Не дарма його ставлять не тільки на Qashqai і X-Trail, але і на новий Mercedes-Benz С-класу! На тлі попередника його робочий об'єм зменшився з 2 до 1,6 л, потужність скоротилася зі 150 до 130 к.с., але крутний момент колишній - 320 Нм при 2000 об / хв. Ще новий дизель на 20% економічніше, і за рівнем шуму випереджає більшість аналогічних агрегатів інших виробників. Можна відзначити ланцюговий привід ГРМ з заявленим ресурсом в 300 000 км, плюс міжсервісний інтервал у 20 000 км проти 15 000 км на бензинових двигунах.

Але гідромеханічного автомата, як раніше, не буде: в Росію новий дизельний X-Trail поставляється лише з повним приводом і 6-ступінчастою МКПП, хоча для Європи пропонують і варіатор. Принципово потрібні і дизель, і "двухпедальность"? Тоді - Qashqai, але така версія доступна тільки з переднім приводом.

До речі, новий Nissan X-Trail тепер теж можна купити в Росії в більш доступному монопривідному виконанні (попередній був тільки 4х4), яке заощаджує 110 000 рублей. Залишився і базовий варіант з 2-літровим бензиновим атмосферником, з якого ми і почали. Але сам ниссановский агрегат з індексом MR20DD неабияк відрізняється від попередника MR20DE. Впорскування палива - вже прямий, ступінь стиснення вище (11,2 проти 10,2), фази газорозподілу змінюються шляхом управління не тільки впускними, а й випускними клапанами. Через це мотор став на 3% економічніше (але і напевно більш вимогливим до якості бензину) і трохи додав у віддачі: потужність зросла з 141 до 144 к.с., крутний момент піднявся з 196 до 200 Нм і тепер досягається раніше.

Ззаду в X-Trail ніби й посадка висока, і місця вистачає, і спинка по куту регулюється. Але збоку голову підпирає звужена дах, а зверху нависає виступ панорамним скляним панелі: при зрості 180 см між стелею і верхівкою ледь проходить кулак. І ця зовсім не дешева "дах-небо", без якої багато хто б обійшлися, примусово включена в ціну трьох комплектацій з п'яти.

З повним приводом і варіатором наш тестовий дволітровий X-Trail вагою 1,69 т - найповільніший в сім'ї: до 100 км / год дереться за 12,1 секунди. Зірок з неба не хапає, що було очікувано, але якщо треба «не шашечки, а їхати", то тяги цього двигуна в місті і на трасі цілком вистачає. Звичайно, на обгонах і жвавих прискореннях двигун доведеться крутити, і на високих оборотах його звук вже з надривом і проривається крізь шумоізоляцію. Але в будь-якому випадку для спокійного і не бажає переплачувати покупця 2-літровий двигун - зовсім не бідняцький вибір, і сильно ущемленим себе на дорозі не відчуваєш. Така собі золота середина.

На цьому тлі бензиновий 2,5-літровий двигун обійдеться мінімум в 1 661 000 рублів (2-літрова версія коштує від 1 249 000 рублів) - цей мотор навіть дорожче, ніж дизель! Але і їзда з ним вже інша, більш напориста і динамічна. На розгонах і обгонах відчувається більший запас тяги і прискорення, так і паспортний розгін до 100 км / год скорочується до 10,5 секунд. При цьому сам 2,5-літровий двигун форсований ледь-ледь: потужність зросла з 169 до 171 к.с., крутний момент колишній (233 Нм), але теж розвивається на 400 оборотів раніше. Ще в Nissan заявляють, що 2,5-літровий мотор на 9% економічніше в змішаному циклі. Порівняти з попередником не вийшло, а ось "економічну" дуель двигун в 2,5 л виграв: після тесту бортовий комп'ютер показав витрату 10,3 л / 100 км проти 11,7 л / 100 км у 2-літрового мотора, який доводилося крутити частіше.

Порівняти з попередником не вийшло, а ось економічну дуель двигун в 2,5 л виграв: після тесту бортовий комп'ютер показав витрату 10,3 л / 100 км проти 11,7 л / 100 км у 2-літрового мотора, який доводилося крутити частіше

Колишній X-Trail підкорював своїм багажником-трансформером! Чим відповість нова модель? Замість колишніх висувних лотків - знімна полку, що ділить багажник на два поверхи. Пластиковий підлогу закритий тканинної оббивкою (вантаж тепер менше ковзає), а мінімальний обсяг "трюму" виріс з 479 до 497 л. Але якщо скласти другий ряд, виходить лише одна тисяча п'ятсот вісімдесят п'ять л проти тисяча сімсот сімдесят три л у попередника. Зате діставати повнорозмірну запаску з "підпілля" стало простіше.

Своя порція змін дісталася і варіатору Xtronic. У ньому змінена програма управління, перероблений масляний насос, знижений робочий рівень "трансміссіонкі", а саме масло тепер - менш в'язке. Підсумок - внутрішні втрати на тертя знижені на 40%, і це добре для економічності. Але все одно на малому ходу іноді можна почути, як він тихенько завиває. І на питання про ресурс варіатора ніссановци точних цифр не називають, запевняючи лише, що модернізований агрегат став надійніше, ніж раніше. Залишається вірити на слово і чекати перших підсумків експлуатації ...

До речі, якщо раніше варіатор імітував перемикання 6-ступеневої автомата, то тепер віртуальних ступенів вже сім. Орудувати ними можна і в ручному режимі, щоб підстьобнути машину - адже спортивного режиму у варіатора немає. Я покористувався ручним перемиканням всього пару раз, а далі поклався на автоматику: вона налаштована адекватно і оперативно реагує на додавання газу при прискореннях. Хоча на моторі 2,5 л, по відчуттях, варіатор все ж швидше, та й реакції на акселератор у цього движка гостріше. А ось великого ефекту від уповільнення передачами (в тому числі і в ручному режимі) спочатку не відчувається. Хоча заради цього на кросовер впроваджена нова система активного гальмування двигуном Active Engine Brake (так, вона теж є в Qashqai) - при уповільненні вона змінює передавальне відношення, імітуючи перехід на знижені ступені. І якщо треба скотитися з гірки, на гальмування варіатором краще не покладатися - для цього, як і раніше, є асистент їзди на спуску (в Qashqai його немає). Він підхоплює кросовер на самому початку ухилу, не даючи йому розігнатися. І X-Trail слухняно повзе вниз зі швидкістю не вище 7 км / год, а сама автоматика працює практично безшумно.

І X-Trail слухняно повзе вниз зі швидкістю не вище 7 км / год, а сама автоматика працює практично безшумно

Діагональне вивішування? Не перешкода: м'яко працює протівобуксовочная система з ним цілком справлялася. І задній бампер, за словами ніссанівці, став менш "загребущим" на пересіченій місцевості.

Однако асистент асистентом - а на позашляхові тестовій ділянці я все одно Обережним. Кліренс у X-Trail виріс з 200 до 210 мм (у Qashqai 200 мм), а задній звис вкоротили - але подивіться, яким довгим став звис передній! У минулій моделі "ніс" був коротший, а підрізана нижня частина збільшувала кут в'їзду. Якісь засадні місця і нерівності можна було проскочити ходом за рахунок геометрії кузова, не боячись застромитися в перший же горбок. А на новому X-Trail хрясь - і один захопився швидкістю колега ледь не "отрихтован" на купині передній бампер. Обережніше! За вибоїнах тепер не розженешся, я це засвоїв ще на тесті нового "Кашка" , У якого передній звис теж неабияк витягнувся.

Повний привід All-Mode 4х4-i з електромагнітною муфтою в приводі заднього моста узятий від минулої моделі, і в зв'язці з варіатором (а трансмісія 4х4 йде тільки з ним) при активній їзді по бездоріжжю питання стоїть так: що перегріється першим? Перевіряючи це, на цілину я не лізу - і так ясно, що вже через пару метрів це скінчиться фітнесом з лопатою. Так що тримаюся там, де снігу подрібніше, десь в полколеса. І їжу ходом, тому що внатяг X-Trail рухатися важко - не вистачає тяги, доводиться додавати обертів, ризикуючи заритися і сісти на черево. Пройнявши за коротким внедорожному ділянці, я відкриваю двері, а навколо машини вже "пахне смаженим" від перегрітих фрикционов муфти заднього моста. Ще так погарцевать - і вона точно відключиться від перегріву. А наступним в відмову піде варіатор - він довгих і важких буксування теж не любить. Загалом, по снігах і грязям краще скакати без фанатизму і подвигів, адже новий "хитрий" тепер ще більший "городянин".

Загалом, по снігах і грязям краще скакати без фанатизму і подвигів, адже новий хитрий тепер ще більший городянин

Крім антіклевковой системи, в комплекс управління шасі Nissan Chassis Control входить функція контролю траєкторії Active Trace Control. Вона бореться з недостатньою поворачиваемостью, вибірково пригальмовуючи колеса на дузі, допомагаючи цим "заправити" машину в поворот.

Після цього читачі напевно спитають: а не боятися чи в Nissan втратити частину покупців з-за такого нового X-Trail? Адже попередника в Росії як раз і любили за валізу незграбність, простоту, місткість, практичність і особливо за прохідність. І в 2014 році, навіть незважаючи на кризу, зміну покоління і падіння продажів на 13%, минулий X-Trail зайняв 4 місце в своєму класі. А тепер замість нього - якийсь міський піжон, нехай і багатше і сучасно оснащений. Піде народ, їй-Богу, піде!

Але в глобальному плані в Nissan цього не боятися. Підуть колишні, консервативні покупці? Прийдуть нові! Більш молоді, активні та урбанізовані - саме під них розрахований і новий агресивний дизайн, і численні електронні прибамбаси. А то, що кузов "зализали" ... Так він на ходу тихіше і економічніше - в нинішньому автомобільному світі це цінується вище естетики незграбних форм.

Важливіше інше. Раніше Qashqai і X-Trail чітко поділялися, було зрозуміло, кого і за що купують. А тепер відмінності між ними скулилися, фактично, тільки до нюансів комплектації, розмірів кузовів і двох двигунів! В іншому нові покоління кросоверів практично копіюють один одного, і не тільки зовнішністю і салонами, а й оснащенням. Наприклад, системи автоматичного паркування (паралельної і перпендикулярної), контролю смуги, втоми водія, сліпих зон і об'єктів, що рухаються ззаду ставляться на обидві моделі. "Розумні" світлодіодні фари, панорамний дах, клімат-контроль, мультимедіа, численні системи контролю шасі - теж.

А ось різниця у вартості ... Вилка цін на новий Qashai 2014 року випуску - від 998 000 до 1 499 000 рублей, за 2015 рік - від 1 076 000 до 1 671 000 рублей. За X-Trail доведеться віддати вже від 1 249 000 до 1 861 000 рублей. На дворі криза, доходи населення падають, до кредитами не підступишся. І російський покупець в цій ситуації вже двічі вважатиме, а точно варто переплачувати за новий X-Trail, якщо Qashqai дає фактично те ж саме і треба лише трохи потіснитися? Далі "ванговать" не будемо, в нинішній невизначений час будувати прогнози - що ворожити на воді. Почекаємо статистик продажів - вона все розставить по місцях.

Технічні характеристики (дані виробника):

Назва автомобіля Nissan X-Trail 2,0 Nissan X-Trail 2,5 Nissan X-Trail 1,6 dCi

габаритні розміри

Довжина, ширина, висота, мм 4640х1820х1715 4640х1820х1715 4640х1820х1715 Колісна база, мм 2705 2705 2705 Дорожній просвіт, мм 210 210 210 Колія передня, мм 1575 1575 1575 Колія задня, мм 1575 1575 1575 Радіус повороту по шинах, м 5,6 5,6 5,6 Обсяг багажника, л 497-1585 497-1585 497-1585

двигун

Тип двигуна 4-циліндровий, бензиновий 4-циліндровий, бензиновий 4-циліндровий турбодизель Максимальна потужність, к.с. 144 при 6000 об / хв 171 при 6000 об / хв 130 при 4000 об / хв Максимальний обертовий момент, Нм 200 при 4400 об / хв 233 при 4000 об / хв 320 при 1750 об / хв Об'єм двигуна, см3 1997 2488 1 598 Ступінь стиснення 11,2 10 15,4 Діаметр циліндра, мм 84 89 80 Хід поршня, мм 90,1 100 79,5

маса

Споряджена маса, кг 1525 (Передній привід, МКПП)
1555-1585 (Передній привід, варіатор)
1642-1692 (Повний привід, варіатор) 1659-1701 1675-1717 Вантажопідйомність, кг 435 435 435

трансмісія

Тип приводу Передній / Підключається повний що підключається повний що підключається повний КПП 6-МКПП / Варіатор CVT Варіатор CVT 6-МКПП

дінамічні характеристики

Максимальна ШВИДКІСТЬ, км / год

11,1 (Передній привід, МКПП)
11,7 (Передній привід, варіатор)
12,1 (Повний привід, варіатор)

190 186 Розгін 0-100 км / ч, з 183 (Передній привід, МКПП)
183 (Передній привід, варіатор)
180 (Повний привід, варіатор) 10,5 11,0

споживання паливо

Міський цикл, л / 100 км 11,2 (Передній привід, МКПП)
9,0 (Передній привід, варіатор)
9,4 (Повний привід, варіатор) 11,3 6,2 Заміський цикл, л / 100 км 6,6 (Передній привід, МКПП)
6,1 (Передній привід, варіатор)
6,4 (Повний привід, варіатор) 6,6 4,8 Змішаний цикл, л / 100 км 8,3 (Передній привід, МКПП)
7,1 (Передній привід, варіатор)
7,5 (Повний привід, варіатор) 8,3 5,3 Тип палива АІ-95 АІ-95 Дизельне Обсяг паливного бака, л 60 60 60

Автор Олександр Євдокимов, фото автора та Nissan

Раніше ж як було?
Колишній Qashqai?
Минулий X-Trail?
А зараз?
Зрозуміло, що така уніфікація економить виробничі витрати - але як їх тепер, питається, відрізняти один від одного?
Де ж підігрів заднього дивана, так потрібний взимку ?
Спадщина пітерської збірки або нашу тестову машину встигли розхитати до нас?
Принципово потрібні і дизель, і "двухпедальность"?
Чим відповість нова модель?
Діагональне вивішування?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов