Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Opel Mokka (Опель Мокка). Opel Mokka: Розвиваючий ідею

  1. ціни
  2. конкуренти

Наша сеть партнеров Banwar

Кілька років тому на ринку Європи і Росії продавалася унікальна машина - Ford Fusion - компактний хетчбек з переднім приводом і високим, для подібного сегмента, кліренсом.

Унікальність моделі визначалася поєднанням компактних габаритів, непоганий місткістю і ідеальної геометричної прохідністю для міста.
Дивно, але конкурентів у цієї машини практично не було. Вони почали з'являтися лише на заході кар'єри "фьюжін" та й то - тільки в скромних кількостях, а тому Ford святкував успіх в поодинці. Успіх виявився гучним. В окремі роки дістати новий Fusion в Росії було проблематично.
З відходом "фьюжін" з конвеєра за тему взялися з новими силами. Причому відразу кілька марок. Вони усвідомили основи, але трохи переглянули ідеологію. Тепер це компактний автомобіль для міста, але з присутністю в деяких версіях повного приводу.

Тепер це компактний автомобіль для міста, але з присутністю в деяких версіях повного приводу

Opel Mokka - яскравий приклад подальшої сходинки розвитку. Завдання і цілі у цієї машини залишилися колишніми: місто і його штучні перепони - люки, бордюри, бруківка. Можливий повний привід тут не для підкорення бездоріжжя, а лише для керованості і більшої впевненості в собі і в автомобілі. Саме тому на повнопривідних "Мокко" шильдик 4x4 максимально скромних розмірів. Він ніби показує: повний привід в цій машині не головне.

Він ніби показує: повний привід в цій машині не головне

На чолі кута тут інші особливості. Наприклад, симпатична зовнішність або стильний салон. Як і всі "Опелі" нинішніх поколінь Mokka не тільки функціонально практичний, але й елегантно гарний. Зовні це компактна, але переконлива машина. Всередині - вишукана і добротна річ. "Мокко" доречно і правильно красуватися. Маркетологи і дизайнери запропонували для цієї машини масу деталей по індивідуалізації всього автомобіля в цілому і салону, зокрема. Солідності цікавого інтер'єру надають відмінні матеріали обробки та збирання високої якості. У такій атмосфері приємно проводити час, тим більше, що у випадку з "Опелем" естетика не конфліктують з зручністю. Ергономіка у "Мокко" по-європейськи зразкова. Єдиний мінус - оглядовість (перш за все, тому, особливо, якщо машина не обладнана системами допомоги при парковці), навіть незважаючи на відносно скромні габарити. Примітно, що при досить скромною довжині ззаду не критично тісно навіть дорослим людям, хоча якщо "накинутися" на "Мокко" вп'ятьох, навряд чи буде затишно, та й місця для вантажу всіх п'ятьох не вистачить - багажник тут маленький. Під його підлогою маленький органайзер, а під ним ... порожнеча. Запасного колеса і навіть "докатки" тут немає. В Європі це допустимо, у нас - ні. Причина - опціональний велобагажник FlexFix. У випадках, якщо його немає, Mokka укомплектований хоча б "докаткой".

У випадках, якщо його немає, Mokka укомплектований хоча б докаткой

Поряд з ергономікою німцям вдалося шасі. Його настройка викликає беззастережне повагу. Машина їде безпечно і прогнозованого навіть по поганому асфальту весняної Росії, пружно долаючи негаразди. Суперкомфорт, звичайно, не вийшло, але для автомобіля з відточеною керованістю результат виявився дуже гідним. Про те - наскільки, розумієш, коли потрапляєш на рівну дорогу європейського рівня. Точні і однозначні реакції, мінімальні крени, відмінні гальма. Прищепити подібний рівень комфорту автомобілю з такими звичками - майстерність гідне поваги. Роботи у інженерів і настройщиків було багато, адже в основі "Мокко" корейська платформа Gamma II, на якій побудований, наприклад, Aveo. Тому, щоб прищепити "Опелю" більш інтелігентний характер, всі деталі і тонкощі німці педантично налаштовували "у себе вдома".

Тому, щоб прищепити Опелю більш інтелігентний характер, всі деталі і тонкощі німці педантично налаштовували у себе вдома

Гамма моторів для російського ринку не багата. На вибір пропонується два бензинові двигуни потужністю 140 к.с. - один перевірений часом атмосферник 1.8, інший відносно свіжий турбомотор 1.4 (перший видає 178 Нм крутного моменту, а другий 200 Нм). Обидва двигуни вже відомі по інших моделях марки, а восени до них повинен приєднатися варіант з турбодизелем.

Обидва двигуни вже відомі по інших моделях марки, а восени до них повинен приєднатися варіант з турбодизелем

Тестовий екземпляр був оснащений найбільш широко відомим безнаддувних мотором 1.8 (140 к.с. і 178 Нм), шестиступінчастим "автоматом" і автоматично підключається повним приводом (за замовчуванням - привід передній), при активації якого крутний момент може розподілятися в співвідношенні від 100 / 0 до 50/50. Їде така машина цілком пристойно. Суб'єктивно, жвавіше інших сучасних автомобілів концерну GM з таким же силовим агрегатом, що, швидше за все, пов'язано з вагою. У зв'язку з цим особливо здивував і спантеличив витрата палива двигуна. У міському циклі бортовий комп'ютер засмучувала цифрою 18.8 л / 100 км. Трохи обнадіює лише факт необкатанності машини, проїхала менше 1000 км.
Але з міським рельєфом "Мокка" справляється непогано з найперших кілометрів. Хоча на машинах з перших партій бордюри треба брати обережно - кромка їх переднього бампера піднята над асфальтом всього на 150 мм. Цього мало, особливо для моделі претендує на звання кросовера, тому в російському представництві вирішили змінити форму переднього бампера "Мокко" для нашої країни, після чого висота від асфальту до уразливого елементу кузова зросла на 30 мм. У поєднанні з кліренсом в 190 мм це помітно полегшує життя на дорогах нашої країни. Це не з чуток знають власники Ford Fusion. Адже в арсеналі "Форда" були зіставні характеристики (кліренс Ford Fusion 180 мм), що дозволяло йому впевнено почувати себе на сільських грунтовках і міському асфальті з штучними і природними перешкодами. Opel Mokka ж став грамотним продовжувачем ідеї, поповнивши собою молодий сегмент понад компактних кросоверів. Успіх затії вже підтверджують цифри. На європейській арені менше, ніж за рік на автомобіль надійшло більше 100 000 замовлень.

На європейській арені менше, ніж за рік на автомобіль надійшло більше 100 000 замовлень

ціни

Мінімальна вартість нового Opel Mokka на сьогоднішній день становить 729 000 рублей. Це ціна за машину з двигуном 1.8 (140 к.с. і 178 Нм), п'ятиступінчастою механікою, переднім приводом в мінімальній комплектації Essentia. Автомобіль з такою ж агрегатної базою, але в більш "просунутої" версії Enjoy оцінюється в 800 000 рублей, а максимальне оснащення Cosmo продається за 855 000 рублей. Автомобіль з цим же мотором, але з "автоматом" доступний виключно з повним приводом. Його початкова вартість 915 000 рублів (версія Enjoy), а ціна машини в більш оснащеної фіксованою комплектації Cosmo - 970 000 рублей. Тестовий Mokka саме в такому базовому оснащенні, проте ряд встановлених опцій (шкіряна обробка салону, велобагажник FlexFix, навігаційна система та ін.) Підняли ціну машини до 1 103 000 рублей. Mokka з турбованим 1.4 (140 к.с. і 200 Нм) продається в Росії тільки в поєднанні з повним приводом і шестиступінчастою механічною коробкою передач. Ціни на фіксовані комплектації (тобто без урахування опцій) автомобіля з такою агрегатної базою коливаються в межах 895 000 - 950 000 рублей.

Ціни на фіксовані комплектації (тобто без урахування опцій) автомобіля з такою агрегатної базою коливаються в межах 895 000 - 950 000 рублей

конкуренти

Клас субкомпактних кросоверів - поняття умовне. З одного боку, він тісно межує з хетчбек, з іншого, з компактними кросоверами. Рівень оснащення і агрегатна база в цьому сегменті сильно різниться в залежності від цін. Тому і конкуренти різні. Суперниками базових машин можуть бути і "підняті" моноприводні хетчбеки, а його конкуренти більш дорогих, повнопривідних версій вже досить серйозні кросовери. Так чи інакше, з Opel Mokka Змагатися Kia Soul, Nissan Juke, Suzuki SX4, Subaru XV і навіть Skoda Yeti, а також новоспечені і ще не прийшли в Росію Renault Captur і Peugeot 2008.

Так чи інакше, з Opel Mokka Змагатися Kia Soul, Nissan Juke, Suzuki SX4, Subaru XV і навіть Skoda Yeti, а також новоспечені і ще не прийшли в Росію Renault Captur і Peugeot 2008

Висловлюємо подяку офіційному дилеру "Опель" в Казані - автосалону "Барс Авто" (г. Казань, вул. Батьківщини 1, тел. (843) 204-00-00) - за допомогу в організації тест-драйву.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов