- Тест акумуляторної батареї - вимоги Ч об акумулятор не підвів у відповідальний момент, потрібно періодично...
- Тест зарядного пристрою
- тест акумулятора
Тест акумуляторної батареї - вимоги
Наша сеть партнеров Banwar
Ч об акумулятор не підвів у відповідальний момент, потрібно періодично тестувати акумуляторну систему. Тесту піддають:
- всі електричні з'єднання акумуляторної батареї (Надійність контактів, відсутність окислення, справність проводів та ізоляції);
- сам акумулятор (ємність і стан заряду акумулятора);
- зарядний пристрій (струм і напруга зарядки ).
Про ператівность - дуже важлива вимога: тест акумулятора не повинен займати багато часу. У ряді випадків акумулятор можна виводити з експлуатації на час проведення тесту.
Перевірка електричних з'єднань акумуляторної батареї
Н а проводах, клемах і акумуляторах не повинно бути слідів оксидів або білого нальоту. Ізоляція всіх проводів не повинна мати ушкоджень. Не допускаються незатянутой болтові або гвинтові з'єднання, незатянутой конічні клеми, бовтаються ножові клеми.
Тест зарядного пристрою
Про бично перевіряють дві головних характеристики зарядного пристрою: струм на початку зарядки акумулятора і напруга в кінці зарядки .
Д ля вимірювання струму, акумулятор злегка розряджають (знімаючи з нього кілька відсотків заряду), включають зарядний пристрій і протягом декількох секунд вимірюють струмовими кліщами постійного струму зарядний струм. Зарядний струм не повинен перевищувати максимального струму, зазначеного в технічних характеристиках акумулятора (зазвичай 20-30% від номінальної ємності акумулятора ).
Д ля вимірювання напруги акумулятор повністю заряджають і вольтметром вимірюють напругу зарядки. Воно не повинно перевищувати 2.3 В / елемент для буферного режиму експлуатації акумулятора і 2.4 В / елемент для циклічного режиму експлуатації.
тест акумулятора
В про час експлуатації або зберігання акумулятор старіє - втрачає частину ємності за рахунок сульфатации - освіти на пластинах великих і погано розчинних кристалів сірчанокислого свинцю. В цьому випадку, частина сірки, що знаходиться зазвичай в електроліті акумулятора, виявляється пов'язаної на пластинах, кількість сірчаної кислоти в електроліті зменшується, і щільність електроліту падає. Вимірювання ємності акумулятора важкий і тривалий процес, тому раніше основним методом тесту акумулятора був тест щільності електроліту - він дозволяв вчасно помітити сульфатацію акумулятора. Контроль щільності електроліту - найнадійніший метод швидкої перевірки традиційних кислотних акумуляторів. Він не вимагав виведення акумулятора з експлуатації, проводився швидко, не вимагав високої кваліфікації і дозволяв наближено прогнозувати стан акумулятора на найближчу перспективу.
З овременного герметичні свинцеві акумулятори не мають отвори, через яке забирався електроліт для тесту. Тому для тесту сучасних акумуляторів застосовують електронні тестери свинцевих акумуляторів ( тестери акумуляторних батарей ). Ці прилади дозволяють провести тест свинцевого акумулятора за кілька секунд. Чи не виводячи акумулятор з експлуатації, тестер показує ємність акумулятора і його напруга. Під час тесту акумулятора вистачатиме розряджається, а в ланцюзі батареї не виникає ніяких перешкод. Застосування приладу для вхідного контролю акумуляторів і наступні періодичні перевірки під час експлуатації дозволяють зробити об'єктивний прогноз терміну служби акумулятора.