Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

тест акумуляторів

Наша сеть партнеров Banwar

НА ГОЛОВНУ

Назад (АВТО корисності / Статті)

Тест акумуляторів: не приведи Господи АМПЕР-ЧАС ...



За матеріалами журналу "За кермом"
Михайло Васильєв
Михайло Колодочкин
Опубліковано в №05.2006
«НАВІЩО ВИ ВСЕ ЦЕ перевіряти?»
Таке питання часто доводиться чути після виходу в світ черговий акумуляторної експертизи ... Кому, мовляв, потрібні всі ці морозильні камери, дати випуску і струми холодної прокрутки? Треба простіше: побачив крутий бренд - хапай! І не мудрувати зі своїми ампер-годинами.
На щастя, питання і поради такого роду виходять, як правило, тільки від торговців, незадоволених оприлюдненими результатами. Що ж - це їхня справа. На нашому боці і минула зима, швиденько роз'яснити всім справжню суть холодних прокручувань та інших перевірок при мінус 30 ° С.
Коротше, пропонуємо вашій увазі останні результати випробувань батарей. Інформацію про те, що і де ми перевіряли, знайдете в «Нашій довідці», а тим, хто призабув «акумуляторну» термінологію, радимо зазирнути в «Коментар експерта». Освіжити в пам'яті інформацію про маркування батарей і гарантії фірм-виробників, а також про технічні особливості роботи акумуляторів вам допоможуть наші колишні публікації - їх список наводимо окремо. Почнемо, мабуть?
ДЕВІЗ буфетник?
Акумулятор повинен бути свіжим - чим він гірший за булгаковської осетрини? З цим в общем-то ніхто особливо і не сперечається. Однак продають нам як і раніше чортзна-що - холодною зимою це було особливо прикро. Купуєш нову батарею, вважаючи, що та свідомо свіжа, а з'ясовується, що вона вже розряджена відсотків десь на 90! І дай-то бог, якщо вона «прочухається» і згадає молодість - а якщо ні?
Забігаючи наперед, відзначимо, що нам пощастило - все батареї «прочухалися». Але звертаємо увагу всіх оптимістів в рожевих окулярах: проблема свіжості до сих пір не вирішена! Магазини часто не стежать за станом батарей і не намагаються їх заряджати! На доказ наводимо таблицю. Лівий стовпець - це реальний стан батарей в момент їх придбання, правий - після трьох циклів «розряд-заряд». Теоретично ці показники повинні бути дуже близькими, причому бажано тризначними, але - на жаль ...
З 22 придбаних акумуляторів найсвіжішим виявився - хто б міг подумати? - «Амур»: 95 хвилин резервної ємності! А ось на «Пауера», схоже, хтось зазіхав - від повної загибелі його відокремлювали жалюгідні 12 хвилин! Після підзарядки результати сильно підрівняти - при цьому в лідерах виявився знову-таки «Амур», а також «Титан Арктик» і «Звір».
РОЗКРУЧУВАННЯ і прокрутка
Поки експерти поглинені розрядами і зарядами, зробимо ще один реверанс в сторону невдоволених результатами минулих років. Мовляв, хто вам дозволив порівнювати кальцієві батареї зі «звичайними»? Це те ж саме, що «Лексус» рівняти з «Волгою»!
Найцікавіше, подібні питання задають якраз прихильники «лексусів» - читай, кальцієвих батарей! І частіше за все тому, що жодна експертиза ще не виявила переважної переваги одного типу батарей перед іншим. Перспективність різних технологій може обговорюватися, але всі вони мають рівне право на існування (ЗР, 2004, № 8). А споживачеві цікавіше розрізняти батареї дещо по іншим, більш «приземлених» ознаками. Наприклад, їх можна розділити на дві групи - без доступу до заливним отворам ( «Медаліст», «Бош» і «Варта») і з доступом до них (всі інші).
За інших рівних умов батареї з першої групи більше підійдуть власникам сучасних автомобілів з потужною енергетикою і високою стабільністю бортового напруги. Така батарея проживе року три-чотири і обслуговувати її не потрібно - хіба що при необхідності зарядити методом постійної напруги. А ось батареї з другої групи менш вимогливі - як до способу зарядки, так і до стану бортсети. Більш того, вони здатні переносити навіть глибокі розряди, хоча, зрозуміло, краще до цього не доводити. І водичку в них підливати можна ... Втім, саме час перейти від слів до справи.
Струмом холодної прокрутки батареї відчували неодноразово, причому в різних умовах. Спочатку - заявленим струмом при мінус 18 ° С: изволь видати те, що сам же наобіцяв! Потім - єдиним струмом 420 А: так простіше зіставляти таланти різних батарей. А під завісу - все той же, але - при мінус 30 ° С: як при єдиному струмі, так і при заявленому. З формальної точки зору, таку перевірку можна назвати факультативною, але нам вона представляється надзвичайно важливою. Зрештою, хіба мало що вимагає стандарт, якщо у нас взимку буває дуже холодно!
В цілому експертиза нас приємно здивувала: вперше за останній час обійшлося без явних провалів. Виняток склала якраз нестандартна перевірка заявленим струмом при мінус 30 ° С, яка виявилася непосильною двом батареям. Зауважимо, до речі, що з єдиним струмом 420 А все представлені акумулятори проблем не мали - пригоди починалися на більш високих рубежах. На нашу думку, багато виробників кілька завищили реальна межа своїх «струмових» можливостей, що в підсумку і гукнулося на морозі. Між іншим, струми понад 420 А кому-то реально можуть і не знадобитися: ті ж ВАЗи при всьому бажанні не зможуть «висмоктати» з батареї більше, навіть коли стартер взагалі не крутить ...
ПЕРШІ І ОСТАННІ СЕРЕД РІВНИХ?
Офіційний вердикт експертизи такий: все батареї відповідають вимогам стандарту! Але навіть в рамках допуску можливо поділ за принципом «краще-гірше». Тому підсумкове розташування акумуляторів в «фотогалереї» наведено згідно з нашими оцінками, враховує і поведінку на «нестандартному» морозі, і стабільність результатів по всіх циклах випробувань, і співвідношення ціна / якість, і просте розходження характеристик. Вибирайте!
ОСНОВНІ ПОПЕРЕДНІ СТАТТІ
«Щасливі ампер-годин не спостерігають» (ЗР, 2000, № 10)
«Яким банкам довіряти?» (ЗР, 2002 № 9)
«Келих мартіні для холодного пуску» (ЗР, 2004, № 11)
«Три тижні в ванні» (ЗР, 2004, № 12)
«З чого починається гарантія?» (ЗР, 2005 № 4)
КОМЕНТАР ЕКСПЕРТА
РЕЗЕРВНА ЕМКОСТЬ акумулятори
Цей параметр характеризує час у хвилинах, яке дозволить рухатися на автомобілі при несправному генераторі в холодну дощову ніч. Струм споживання при цьому приймають рівним 25 А.
Резервну ємність вимірювали двічі - безпосередньо після закупівлі батарей і після декількох циклів «заряд-розряд».
ТОК холодного прокручування
Цей параметр характеризує пускові властивості батареї. При температурі мінус 18 ° С акумулятор повинен видавати заявлений струм протягом 10 с, не разряжаясь нижче 7,5 В. Після паузи 10 з розряд продовжують до залишкової напруги 6,0 В струмом 0,6 від початкового. Сумарний час такого двоступеневого розряду має становити не менше 90 с.
Перевірка проводилася на протязі семи циклів «заряд-розряд». Стандартна процедура була доповнена декількома факультативними. Зокрема, батареї перевіряли не тільки заявленим струмом, а й єдиним для всіх 420 А. Крім того, ці перевірки проходили як при рекомендованих мінус 18 ° С, так і при мінус 30 ° С.
ВИПРОБУВАННЯ НА ПРИЙОМ ЗАРЯДУ
Цей параметр характеризує загальний стан батареї. Чим швидше вона приймає заряд, тим краще.
Батареї розрядили струмом 5,5 А і охолодили до температури 0 ° С, після чого їх заряджали протягом 10 хвилин при напрузі 14,4 В. Фіксували ток заряду в кінці 10-ї хвилини.
ВИПРОБУВАННЯ НА Саморозряд
Цей параметр також говорить про загальний стан батареї. Чим він нижчий, тим краще.
Батареї в стані бездіяльності зберігали протягом 21 діб при температурі 40 ° С. Потім їх охолодили до мінус 18 ° С і навантажили струмом, що становить 0,6 від заявленого струму холодної прокрутки. Напруга через 30 з розряду має бути не менше 8,5 В.
НАША ДОВІДКА
Місце проведення експертизи - ФГУП 21 НДІ та МО РФ.
Об'єкт випробувань - 22 стартерні акумуляторні батареї з номінальною ємністю 55 А.ч, закуплені редакцією ЗР в центральних магазинах Москви.
Основні нормативні документи - ГОСТ 959-2002,
DIN EN 60095-1.

Основні нормативні документи - ГОСТ 959-2002,   DIN EN 60095-1

Акумулятор MEDALIST ( «Медаліст»), США-Корея Заявлений струм розряду - 430 А Орієнтовна ціна - 1450 руб. Американо-корейська «батарейка» який сезон впевнено тримається в лідерах наших тестів. Ось і знову - пройшовши без єдиного зауваження через все цикли випробувань, «Медаліст» практично не злазив з подіуму. Втім, іншого від нього і не чекали - звикли. Правда, пам'ятається, раніше він був подешевше ... Наша думка: відмінний виріб. Акумулятор BOSCH SILVER ( «Бош Сільвер»), Німеччина Заявлений струм розряду - 420 А Орієнтовна ціна - 1500 руб. Цікаво, але раніше «Бош» в число переможців наших експертиз ніколи не входив - весь час щось заважало. І ще: вартість батареї на теперішній час далеко не найвища! Окремо відзначимо здатність приймати високий зарядний струм і впевнену поведінку при мінус 30 ° С! І всі випробування пройдені з першої спроби ... Наша думка: відмінний виріб. Акумулятор «АМУР», Росія Заявлений струм розряду - 425 А Орієнтовна ціна - 850 руб. Здається, цього масивного виробу (16,9 кг!) Посміхнулася удача на ім'я «Свіжість». Початкове лідерство по резервної ємності далося взнаки: маловідома батарея легко пройшла всі випробування без збоїв! А загальний час розряду в морозилці взагалі одне з кращих. І окреме спасибі за ціну: тут «Амур» просто поза конкуренцією! Наша думка: приємна несподіванка! Акумулятор MEDALIST ( «Медаліст»), США-Корея Заявлений струм розряду - 430 А Орієнтовна ціна - 1450 руб Акумулятор VARTA BLUE DYNAMIC ( «Варта блю динамік»), Німеччина Заявлений струм розряду - 420 А Орієнтовна ціна - 1550 руб. «Варта» виступила добре - кращий зарядний струм, найнижчий саморазряд. У колишні роки траплялося, що вимоги стандарту вона долала не з першої спроби. Цього разу зауважень не було взагалі. Правда, при «факультативних» мінус 30 ° С батарея явно «збавила оберти», але в цілому все обійшлося. Наша думка: гарний виріб. Акумулятор «ЗВІР-55», Росія Заявлений струм розряду - 440 А Орієнтовна ціна - 1600 руб. «Звіра» намагалися заморити продавці, але не встигли: 40 хвилин початкової резервної ємності після підзарядок виросли аж до 116! Випробування виріб витримало дуже гідно, в тому числі при позамежних температурах. Категорично не сподобалася тільки ціна - віднесемо цей недолік до жадібності продавців. Наша думка: добре, але шалено дорого. Акумулятор BANNER ( «Банер»), Австрія Заявлений струм розряду - 450 А Орієнтовна ціна - 1750 руб. Змучена російськими підробками австрійська фірма все-таки втрималася на нашому ринку - хоч і з позамежної ціною. Виріб прекрасно приймає зарядний струм і відрізняється низьким саморазрядом. В іншому - впевнене рівне виступ в «середині колони». Окремо відзначимо непогану поведінку на морозі. Наша думка: ціна обігнала якість. Акумулятор TOPLA ENERGY ( «Топл Енерджі»), Словенія Заявлений струм розряду - 480 А Орієнтовна ціна - 1250 руб. Зазвичай «Топл» лідирувала в наших експертизах. Цього ж разу ... Ні, жодного збою не зафіксовано, та й ціна у імпортного вироби цілком доступна, але батарея виявилася не відмінною, а просто хорошою. А ми вже звикли до її присутності на п'єдесталі. З плюсів виділимо хорошу холодостійкість. Наша думка: добре, та й недорого. Акумулятор MUTLU ( «Мутлу»), Туреччина Заявлений струм розряду - 450 А Орієнтовна ціна - 1300 руб. Турецькі батареї на малий попит поскаржитися не можуть - той випадок, коли бренд пробив собі дорогу доступністю і гарною якістю. У цій експертизі нічого несподіваного - залік по всіх позиціях і підтвердження надійності марки. До п'єдесталу не дісталися, але він же тісний, на всіх не вистачає. Наша думка: зразковий середняк! Акумулятор «ТИТАН ARCTIC», Росія Заявлений струм розряду - 510 А Орієнтовна ціна - 1200 руб. Ще один показовий приклад на користь свіжості. Споконвічні 82 хвилини резервної ємності - а це другий результат з усіх - успішно переросли в хороші показники на всіх етапах. Правда, заявлений струм, на наш погляд, трохи завищений - єдині для всіх 420 А далися куди легше. Наша думка: очікуваний результат! Акумулятор АкТех, Росія Заявлений струм розряду - 425 А Орієнтовна ціна - 1250 руб. Сибірська батарея виступила добре, а в морозильнику при мінус 30 ° навіть продемонструвала найтриваліший розряд. В інших номінаціях - просто хороші показники, без «зірок з неба»; хіба що саморазряд міг бути поменше. Ціна? Ну хотілося б подешевше, звичайно ... Наша думка: своїх грошей коштує. Акумулятор ЗиД, Росія Заявлений струм розряду - 445 А Орієнтовна ціна - 1050 руб. І знову замах на вбивство - горе-продавці вберегли всього 36 хвилин резервної ємності! Здається, будь ковровского батарея свіжіше, могла б підібратися ближче до лідерів: адже навіть в такому стані вона в підсумку пройшла випробування без зауважень! А кому не хочеться з хорошистів потрапити в відмінники? Наша думка: батарея за торгівлю не у відповіді! Акумулятор SELENIUS ( «Селеніус»), Росія Заявлений струм розряду - 450 А Орієнтовна ціна - 1450 руб. Подольчанін засмутив резервної ємністю - після підзарядки виявився в хвості! Чому вихідні 66 хвилин перетворилися всього лише в 85, залишається загадкою. Проте загальне враження дуже навіть непогана: особливо порадували відмінні властивості при мінус 30 ° С! Причому навіть при струмі 450 А! Наша думка: непогано, але могло бути краще. Акумулятор «ПІЛОТ SILVER», Росія Заявлений струм розряду - 480 А Орієнтовна ціна - 1400 руб. Саратовський «Срібний пілот» з самого початку тримався в тіні. Жодного зауваження не заробив, але і до лідерів наблизитися не спробувала. Тому ні хвалити, ні лаяти нема за що: все рівно і спокійно. Але ціна при цьому здається явно завищеною - як і заявлений струм. Наша думка: дорогувато, та й результат середній. Акумулятор INCI AKU .. CLASSIC ( «инчі Аку Класик»), Туреччина Заявлений струм розряду - 460 А Орієнтовна ціна - 1100 руб. Від цього «турецкоподданного» ніяких несподіванок не чекали - типове середнє виріб без гучного біографії. Так і вийшло: батарея байдуже пройшла через все морозильники та амперметри, вкладаючись як в вимоги стандарту, так і в факультативні запити. Загалом, нормально. Наша думка: ціна відповідає показникам. Акумулятор ПАЗ, Росія Заявлений струм розряду - 450 А Орієнтовна ціна - 1250 руб. Подольчаніна похвалимо за інформативну етикетку - ось що означає стара закваска! З мінусів відзначимо деяке небажання приймати зарядний струм - 14,91 А проти 18,93 А у тій же «Варти». Всі інші роблять це охоче ... А так - все нормально, в тому числі підсумки перебування в морозильній камері. Наша думка: нормальне вітчизняний виріб. Акумулятор TYUMEN ( «Тюмень»), Росія Заявлений струм розряду - 440 А Орієнтовна ціна - 1300 руб. Сибірячка розчарувала тим, що замість очікуваного лідерства видала хоч і бездоганні, але далеко не кращі показники. Якщо врахувати ще й виросла вартість, то в порівнянні з минулим експертизою співвідношення ціна / якість явно знизилося. Але проколів немає! Наша думка: добре, але чекали кращого! Акумулятор «Електроісточник», Росія Заявлений струм розряду - 420 А Орієнтовна ціна - 1100 руб. Батарея з волзьких берегів засмутила найвищим саморазрядом, поступившись лідерам більше одного вольта. Решта випробування розчарувань не принесли - батарея автоматично опинилася зарахованої в розряд твердих середняків. Напевно, це можна вважати досягненням. Наша думка: дуже посередньо ... Акумулятор ZUBR ( «Зубр»), Білорусія Заявлений струм розряду - 440 А Орієнтовна ціна - 1400 руб. Білоруський «Зубр» спіткнувся, було, на першій же перевірці струму холодної прокрутки, але потім подумав і більше не дурив. Правда, в морозилці йому явно не сподобалося - заявлений струм виявився зависокий. Але в цілому випробування витримав. До речі, це - найлегша батарея з усіх: 13,6 кг. Наша думка: чесно кажучи, хвалити нема за що. Акумулятор ISTA STANDART ( «Іста Стандарт»), Україна Заявлений струм розряду - 450 А Орієнтовна ціна - 1050 руб. «Іста» не змогла з ходу видати заявлений струм холодної прокрутки, але потім «оклигав» і стала показувати ті результати, які в неї з самого початку заклали. Підсумок - виконання нормативних вимог, але, скажімо так, без блиску. Відзначимо доступну для імпортного вироби ціну. Наша думка: від імпорту очікуєш кращих результатів. Акумулятор «ТИТАН HD», Росія Заявлений струм розряду - 480 А Орієнтовна ціна - 1150 руб. Заявлені 480 А виявилися «Титану» не зовсім під силу. Насилу видавши цей струм з другої спроби, батарея нормально відпрацювала при струмі 420 А, але візит до заявленого струмом в морозильник при мінус 30 ° С тривав лише ... 3 секунди! Та й саморазряд у батареї - один з найпомітніших. Так що залік хоч і отриманий, але враження не дуже. Наша думка: задовольняє вимогам стандарту. Акумулятор «ПІЛОТ», Росія Заявлений струм розряду - 460 А Орієнтовна ціна - 1050 руб. Ще один «Пілот» з Саратова відлітав, чесно кажучи, «не дуже». Найнижча резервна ємність, невміння видати заявлений струм на першому циклі випробувань і повний провал при мінус 30 ° С! Так, це «факультативна» перевірка, але інші-то її витримали! Здається, винен завищений заявлений струм ... Наша думка: задовольняє вимогам стандарту. Резервна ємність випробовуваних акумуляторних батарей За матеріалами журналу "За кермом"

НА ГОЛОВНУ

Назад (АВТО корисності / Статті)

«НАВІЩО ВИ ВСЕ ЦЕ перевіряти?
Кому, мовляв, потрібні всі ці морозильні камери, дати випуску і струми холодної прокрутки?
Почнемо, мабуть?
ДЕВІЗ буфетник?
Акумулятор повинен бути свіжим - чим він гірший за булгаковської осетрини?
І дай-то бог, якщо вона «прочухається» і згадає молодість - а якщо ні?
З 22 придбаних акумуляторів найсвіжішим виявився - хто б міг подумати?
Мовляв, хто вам дозволив порівнювати кальцієві батареї зі «звичайними»?
ПЕРШІ І ОСТАННІ СЕРЕД РІВНИХ?
Ціна?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов