Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Skoda Yeti (Шкода Йеті). Skoda Yeti 1.2TSI і 1.8TSI 4х4: Чеські пріоритети

  1. ціни
  2. конкуренти

Наша сеть партнеров Banwar

Паркетник для європейців - це SUV (Sport Utility Vehicle). А що таке кросовер в нашій країні?

У нас - це майже джип, тобто жаданий позашляховик. А що таке позашляховик для справжнього російського людини? Це обов'язково велика і респектабельна машина з великим і потужним мотором.

Це обов'язково велика і респектабельна машина з великим і потужним мотором

Skoda Yeti - це важкий зовні кросовер, який існує як в моно, так і в повноприводному виконанні. На вулиці Yeti сприймається оточуючими як цілком респектабельна машина. Але мало хто знає, що під капотом передньопривідного Yeti криється надзвичайно скромний за обсягом мотор в 1.2 літра, потужністю 105к.с., хоча у повнопривідної версії психологічно в характеристиках написані більш зрозумілі цифри: обсяг - 1.8 літра, потужність - 152 к.с.

с

І все ж, як їде моноприводних машина з настільки мало значними цифрами? Повірити в гідну динаміку, моторності поведінку й Не збиткову їзду з цим двигуном умоглядно дано далеко не всім.

Дивлячись на розміри автомобіля і зіставляючи їх з цифрою 1.2; в голові зароджуються сумніви: «Чи поїде машина взагалі?»

Поїде! Та ще й як! Люди з боку запросто можуть подумати, що під капотом машини коштує мотор не менше, ніж 1.8 або 2 літри ... Але тут всього лише 1.2л! Це не просто двигун. Це агрегат, що втілив в собі суму всіх інновацій, сучасних і ультрапроізводітельних технологій. Справжню суть мотора видає гордо написане заклинання. На кришці циліндро-поршневої групи двигуна великими літерами красується абревіатура TSI. У молодшого представника лінійки цих моторів майже не відчувається характерною для турбодвигунів турбоями. Силовий агрегат завжди в тонусі і готовий кинутися в бій! Але наскільки добре, на папері зрозуміти не вийде. Відчути його потенціал допоможе тільки тест-драйв ...

Відчути його потенціал допоможе тільки тест-драйв

А що з коробкою? Адже більшість людей в глибині душі вважають, що автомат - це додаткове обтяження для «серця» автомобіля. А тут ще тиснуть на розум ці дивні цифри в 1.2. О! Насправді кращий друг TSI - робот DSG. На передньопривідні машини чехи ставлять переселектівную коробку з двома зчепленнями і 7-ю ступенями, а на старші машини з 1.8 і 4х4 той же DSG, але трохи іншої конструкції з 6-ма передачами. Головне, що інженери надзвичайно вдало здружили двигуни TSI з роботами DSG. І мотор, і коробка явно порозумілися. DSG чудово розкриває всю повноту можливостей шикарного двигуна. У спокійному режимі, в боротьбі за збереження вмісту гаманця, коробка при першій нагоді прагне переключитися вгору, щоб заощадити зайву краплю палива. У місті у Yeti 1.2 TSI витрата плескався на рівні 7-8 літрів / 100 км, а за містом, при крейсерській швидкості в 90 км / год, впав до дивовижної позначки в 5.1л / 100км! Але якщо економити немає настрою, і хочеться їхати швидше, азартніше і динамічніше, в меню DSG є положення «Спорт», позначене літерою «S». Тоді стрілка тахометра піднімається вище, стрілка спідометра стрімко йде вгору разом з нею, а їдуть поруч машини з кожною секундою йдуть все далі і далі і ось вже перетворюються в легені обриси контуру в дзеркалі заднього виду ...

Тоді стрілка тахометра піднімається вище, стрілка спідометра стрімко йде вгору разом з нею, а їдуть поруч машини з кожною секундою йдуть все далі і далі і ось вже перетворюються в легені обриси контуру в дзеркалі заднього виду

Ну, а оскільки Yeti - кросовер, то в своєму житті йому неодмінно доведеться з'їхати в неглибокий яр, подолати косогор і промчати по вибоїстому путівцем. Передньопривідний Yeti був ще на зимовій гумі (Michelin X-Ice North XIN2) і їздив по російським просторам пізньою весною, коли за календарем уже давно літо, але на ділі ще сувора зима і сніг. Тому на «двоколісної» машині було вирішено сунутися трохи далі міста і виїхати туди, де неймовірно білий сніг лежить в дивовижних кількостях. А ось і перший поворот! Що лежить сніжний бруствер по краях дороги злітає майже в небо, тому бездумно «валити» боком в сліпий поворот на високій швидкості - небезпечно. І «Йеті» на передбачуваною швидкості в 50 км / год прагматично входить в пологий поворот середньої крутизни! Через двадцять хвилин дорога освоєна, знайдені ями, ділянки з сильним накатом, місця з особливо пухким снігом узбіч ... Тепер можна проїхати трохи динамічніше і активніше. Тим більше, що знайдений чудовий відрізок пологого повороту підходящої ширини і далеко недалекого простору. Швидкість трохи вище, вхід в поворот, робота кермом - автомобіль пару секунд трохи мете хвостом, а потім відновлює прямолінійне положення. Це мудрий друг ESP піклується про безпеку Yeti і його пасажирів. А що, якщо натиснути на кнопку його відключення, тим більше, що створені максимально безпечні умови для швидкісного ковзання? Натискання на кнопку дезактивації ESP. Дубль два. І ось Yeti вже захоплено ковзає в повороті, при цьому залишаючись цілком прогнозованим і слухняним. А адже система стабілізації у чеського SUV не відключається повністю ... Значить можливості шин і автомобіля настільки гарні, що дозволяють отримати водієві задоволення, при цьому не налякавши пасажирів. Їзда поза асфальтом для Skoda Yeti 1.2 (2WD) цілком допустима, хоча, звичайно, без перебору.

2 (2WD) цілком допустима, хоча, звичайно, без перебору

Минуло всього пару тижнів, а на небі вже світить сонце, на градуснику температура в +23, а на землі замість снігу проростає зелена травичка. Тест Skoda Yeti 1.8 DSG 4х4 проходив вже не календарної, а справжньої весни, поступово переходить в літо. Тому Yeti 4x4 освоював вже не снігові дисципліни, а російські поля, грунтовки та байраки. Шини на цій машині стояли шосейні, літні, зроблені явно для їзди по шикарному асфальту (Dunlop SP Sport 01), а ніяк не для підкорення російської дійсності. Але навіть на них, за умови умілих дій, повнопривідний Yeti може пробратися на дачу, в село або ще кудись. Привід задніх коліс забезпечує муфта Haldex, автоматично підключає наздоганяльні колеса при пробуксовці «морди». А все це благородіє підкріплено непоганий геометричній прохідністю, за винятком стандартного ящика для інструментів, що має вихід на вулицю ...

А все це благородіє підкріплено непоганий геометричній прохідністю, за винятком стандартного ящика для інструментів, що має вихід на вулицю

Але все-таки більшу частину пробігу чеський кросовер буде накручувати по асфальту, ну або по його нікчемному подобою в нашій країні. Тому зрозуміти, як їде повнопривідна модифікація по міській або заміській дорозі було не менш важливо, ніж випробувати здібності автомобіля на пересеченке. Особливо цікаво - наскільки сильно і разюче відрізняються швидкісні характеристики мотора 1.2 TSI від 1.8TSI? Адже характеристики молодшого в гамі двигуна були незрівнянні! І якщо машина з 1.2 настільки приголомшлива, що і протитанкова граната, то Skoda Yeti з 1.8 TSI - це воістину термоядерна зброя! Настав - і зробив стрибок в просторі.

Настав - і зробив стрибок в просторі

Будь Skoda Yeti - дивно зручний і продуманий автомобіль. Звикання до його органам управління, його поведінки і реакцій відбувається блискавично. Прилади, кермо, педалі, сидіння - виваженість, з якої інженери і ергономісти підійшли до роботи над кожною деталлю вражає, вражає і радує. У салоні Yeti просторо: і попереду, і ззаду. А задній диван, незалежно від комплектації, регулюється в поздовжній площині. У повсякденному стані багажник кросовера не видатний, хоча і великий. Але легко трансформуємо, завдяки чому у нього є не одна конфігурація. Тут складаються не тільки спинки задніх сидінь, але їх подушки, а коли припре зовсім сильно, з машини можна деінсталювати кожну із секцій заднього дивана, хочеш одну, а хочеш все три. На стінках багажника гачки для фіксування сітки і дріб'язку, рельєфні поглиблення і розетка на 12V. Під підлогою - повнорозмірне запасне колесо на сталевому диску і стандартний ящик з інструментами.

Під підлогою - повнорозмірне запасне колесо на сталевому диску і стандартний ящик з інструментами

Для всього світу Yeti випускається в місті Квасині і для нас в тому числі. На жаль, але скоро Yeti все ж забруднить наша споконвічно російська автопромисловість з стирчить з усіх щілин компетенцією. Адже 166-е Постанова уряду про промзбірку зобов'язує всіх іноземців підвищувати обсяги виробництва і збільшувати відсоток локалізації. А значить ГАЗ в біографії «Шкоди» неминучий ... Перші машини з Нижнього Новгорода вже пішли по країні ... Хоча і Чеські Yeti поки ще залишилися в продажу!

Хоча і Чеські Yeti поки ще залишилися в продажу

ціни

Прайс-лист кращого легкового кросовера, представленого в нашій країні, не лякає надлишкової жадібністю російського представництва марки на старті, хоча і насторожує тих, хто пам'ятає, скільки коштував Yeti в нашій країні відразу після дебюту. Зараз базова машина з переднім приводом, двигуном 1.2 TSI і механічною коробкою передач в самодостатньою комплектації Active варто 739 000 рублей. А тоді, влітку 2010, ця ж машина продавалася за зачаровують 699 000 рублів. Тестовий Yeti 1,8 TSI 4х4 DSG був втілений в найбагатшій комплектації Elegance, ціна якої з цим мотором і трансмісією склала 1 089 000 рублей. Дорожче фіксованою комплектації немає, хоча є численний список опцій. А ще зовсім недавно до нас прийшла Skoda Yeti з проміжним по потужності і динаміці двигуном 1.4 TSI (122л.с.) і механічною коробкою.

) і механічною коробкою

конкуренти

Клас кросоверів з легковими звичками сьогодні надзвичайно великий. І крім «Йеті» на ринку існує купа інших моделей. Тому конкурентів в сегменті SUV у «Шкоди» надзвичайно багато. Основні це:

1. VW Tiguan. Компактний кросовер Volkswagen Tiguan першої генерації дебютував в кінці 2007 року. А в 2011 серійна модель пережила рестайлінг, в ході якого, машина поміняла своє обличчя. Мотори для «Тігуан» типові для «Фольксвагенів»: бензинові - 1,4TSI (122л.с. або 150к) і 2,0TSI (170к або 200к.с.), а також дизель 2,0 л. (140к).

2. Kia Sportage / Hyundai ix35. Кросовер Hyundai ix35 прийшов на зміну моделі Tucson. Разом зі зміною поколінь змінилася і ідеологія. «Ай Ікс» 35 - більш асфальтова, більш легкова і більш витончена машина, ніж «туса». Kia Sportage третього покоління - соплатформенником ix35. Обидві корейських машини вельми гідні, а по-справжньому унікальними вони стають з топовим турбодизелем 2,0 потужністю 184 к.с.

с

3. Toyota RAV4. Компактний кросовер Toyota RAV4 нинішнього покоління стартував на ринку в 2006, але в 2009 році модель зазнала перший рестайлінг, а на наступний рік гримнуло друге оновлення. В ході першої модернізації змінилася зовнішність машини, а також з'явився подовжений кузов. Вдруге проявилися більш суттєві зміни. Змінилася трансмісія: замість заслуженого чотириступінчастого «автомата» U140F тепер кліноременний варіатор Aisin K111F, а колишню пятиступенчатую «механіку» Е352F змінила коробка ЕВ61 з шістьма передачами. Переглянули і лінійку моторів. Від «Авенсиса» новий дволітровий мотор 3ZR-AFE з системами зміни фаз газорозподілу Dual VVT-i, але для RAV4 його потужність збільшена до 158 к.с., а крутний момент - до 198 Нм.

, а крутний момент - до 198 Нм

Висловлюємо подяку офіційному дилеру Skoda автосалону «РРТ-АВТО» за наданий для тесту автомобіль!

А що таке кросовер в нашій країні?
А що таке позашляховик для справжнього російського людини?
І все ж, як їде моноприводних машина з настільки мало значними цифрами?
В голові зароджуються сумніви: «Чи поїде машина взагалі?
А що з коробкою?
А що, якщо натиснути на кнопку його відключення, тим більше, що створені максимально безпечні умови для швидкісного ковзання?
TSI?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов