Наша сеть партнеров Banwar
Паркетник для європейців - це SUV (Sport Utility Vehicle). А що таке кросовер в нашій країні?
У нас - це майже джип, тобто жаданий позашляховик. А що таке позашляховик для справжнього російського людини? Це обов'язково велика і респектабельна машина з великим і потужним мотором.
Skoda Yeti - це важкий зовні кросовер, який існує як в моно, так і в повноприводному виконанні. На вулиці Yeti сприймається оточуючими як цілком респектабельна машина. Але мало хто знає, що під капотом передньопривідного Yeti криється надзвичайно скромний за обсягом мотор в 1.2 літра, потужністю 105к.с., хоча у повнопривідної версії психологічно в характеристиках написані більш зрозумілі цифри: обсяг - 1.8 літра, потужність - 152 к.с.
І все ж, як їде моноприводних машина з настільки мало значними цифрами? Повірити в гідну динаміку, моторності поведінку й Не збиткову їзду з цим двигуном умоглядно дано далеко не всім.
Дивлячись на розміри автомобіля і зіставляючи їх з цифрою 1.2; в голові зароджуються сумніви: «Чи поїде машина взагалі?»
Поїде! Та ще й як! Люди з боку запросто можуть подумати, що під капотом машини коштує мотор не менше, ніж 1.8 або 2 літри ... Але тут всього лише 1.2л! Це не просто двигун. Це агрегат, що втілив в собі суму всіх інновацій, сучасних і ультрапроізводітельних технологій. Справжню суть мотора видає гордо написане заклинання. На кришці циліндро-поршневої групи двигуна великими літерами красується абревіатура TSI. У молодшого представника лінійки цих моторів майже не відчувається характерною для турбодвигунів турбоями. Силовий агрегат завжди в тонусі і готовий кинутися в бій! Але наскільки добре, на папері зрозуміти не вийде. Відчути його потенціал допоможе тільки тест-драйв ...
А що з коробкою? Адже більшість людей в глибині душі вважають, що автомат - це додаткове обтяження для «серця» автомобіля. А тут ще тиснуть на розум ці дивні цифри в 1.2. О! Насправді кращий друг TSI - робот DSG. На передньопривідні машини чехи ставлять переселектівную коробку з двома зчепленнями і 7-ю ступенями, а на старші машини з 1.8 і 4х4 той же DSG, але трохи іншої конструкції з 6-ма передачами. Головне, що інженери надзвичайно вдало здружили двигуни TSI з роботами DSG. І мотор, і коробка явно порозумілися. DSG чудово розкриває всю повноту можливостей шикарного двигуна. У спокійному режимі, в боротьбі за збереження вмісту гаманця, коробка при першій нагоді прагне переключитися вгору, щоб заощадити зайву краплю палива. У місті у Yeti 1.2 TSI витрата плескався на рівні 7-8 літрів / 100 км, а за містом, при крейсерській швидкості в 90 км / год, впав до дивовижної позначки в 5.1л / 100км! Але якщо економити немає настрою, і хочеться їхати швидше, азартніше і динамічніше, в меню DSG є положення «Спорт», позначене літерою «S». Тоді стрілка тахометра піднімається вище, стрілка спідометра стрімко йде вгору разом з нею, а їдуть поруч машини з кожною секундою йдуть все далі і далі і ось вже перетворюються в легені обриси контуру в дзеркалі заднього виду ...
Ну, а оскільки Yeti - кросовер, то в своєму житті йому неодмінно доведеться з'їхати в неглибокий яр, подолати косогор і промчати по вибоїстому путівцем. Передньопривідний Yeti був ще на зимовій гумі (Michelin X-Ice North XIN2) і їздив по російським просторам пізньою весною, коли за календарем уже давно літо, але на ділі ще сувора зима і сніг. Тому на «двоколісної» машині було вирішено сунутися трохи далі міста і виїхати туди, де неймовірно білий сніг лежить в дивовижних кількостях. А ось і перший поворот! Що лежить сніжний бруствер по краях дороги злітає майже в небо, тому бездумно «валити» боком в сліпий поворот на високій швидкості - небезпечно. І «Йеті» на передбачуваною швидкості в 50 км / год прагматично входить в пологий поворот середньої крутизни! Через двадцять хвилин дорога освоєна, знайдені ями, ділянки з сильним накатом, місця з особливо пухким снігом узбіч ... Тепер можна проїхати трохи динамічніше і активніше. Тим більше, що знайдений чудовий відрізок пологого повороту підходящої ширини і далеко недалекого простору. Швидкість трохи вище, вхід в поворот, робота кермом - автомобіль пару секунд трохи мете хвостом, а потім відновлює прямолінійне положення. Це мудрий друг ESP піклується про безпеку Yeti і його пасажирів. А що, якщо натиснути на кнопку його відключення, тим більше, що створені максимально безпечні умови для швидкісного ковзання? Натискання на кнопку дезактивації ESP. Дубль два. І ось Yeti вже захоплено ковзає в повороті, при цьому залишаючись цілком прогнозованим і слухняним. А адже система стабілізації у чеського SUV не відключається повністю ... Значить можливості шин і автомобіля настільки гарні, що дозволяють отримати водієві задоволення, при цьому не налякавши пасажирів. Їзда поза асфальтом для Skoda Yeti 1.2 (2WD) цілком допустима, хоча, звичайно, без перебору.
Минуло всього пару тижнів, а на небі вже світить сонце, на градуснику температура в +23, а на землі замість снігу проростає зелена травичка. Тест Skoda Yeti 1.8 DSG 4х4 проходив вже не календарної, а справжньої весни, поступово переходить в літо. Тому Yeti 4x4 освоював вже не снігові дисципліни, а російські поля, грунтовки та байраки. Шини на цій машині стояли шосейні, літні, зроблені явно для їзди по шикарному асфальту (Dunlop SP Sport 01), а ніяк не для підкорення російської дійсності. Але навіть на них, за умови умілих дій, повнопривідний Yeti може пробратися на дачу, в село або ще кудись. Привід задніх коліс забезпечує муфта Haldex, автоматично підключає наздоганяльні колеса при пробуксовці «морди». А все це благородіє підкріплено непоганий геометричній прохідністю, за винятком стандартного ящика для інструментів, що має вихід на вулицю ...
Але все-таки більшу частину пробігу чеський кросовер буде накручувати по асфальту, ну або по його нікчемному подобою в нашій країні. Тому зрозуміти, як їде повнопривідна модифікація по міській або заміській дорозі було не менш важливо, ніж випробувати здібності автомобіля на пересеченке. Особливо цікаво - наскільки сильно і разюче відрізняються швидкісні характеристики мотора 1.2 TSI від 1.8TSI? Адже характеристики молодшого в гамі двигуна були незрівнянні! І якщо машина з 1.2 настільки приголомшлива, що і протитанкова граната, то Skoda Yeti з 1.8 TSI - це воістину термоядерна зброя! Настав - і зробив стрибок в просторі.
Будь Skoda Yeti - дивно зручний і продуманий автомобіль. Звикання до його органам управління, його поведінки і реакцій відбувається блискавично. Прилади, кермо, педалі, сидіння - виваженість, з якої інженери і ергономісти підійшли до роботи над кожною деталлю вражає, вражає і радує. У салоні Yeti просторо: і попереду, і ззаду. А задній диван, незалежно від комплектації, регулюється в поздовжній площині. У повсякденному стані багажник кросовера не видатний, хоча і великий. Але легко трансформуємо, завдяки чому у нього є не одна конфігурація. Тут складаються не тільки спинки задніх сидінь, але їх подушки, а коли припре зовсім сильно, з машини можна деінсталювати кожну із секцій заднього дивана, хочеш одну, а хочеш все три. На стінках багажника гачки для фіксування сітки і дріб'язку, рельєфні поглиблення і розетка на 12V. Під підлогою - повнорозмірне запасне колесо на сталевому диску і стандартний ящик з інструментами.
Для всього світу Yeti випускається в місті Квасині і для нас в тому числі. На жаль, але скоро Yeti все ж забруднить наша споконвічно російська автопромисловість з стирчить з усіх щілин компетенцією. Адже 166-е Постанова уряду про промзбірку зобов'язує всіх іноземців підвищувати обсяги виробництва і збільшувати відсоток локалізації. А значить ГАЗ в біографії «Шкоди» неминучий ... Перші машини з Нижнього Новгорода вже пішли по країні ... Хоча і Чеські Yeti поки ще залишилися в продажу!
ціни
Прайс-лист кращого легкового кросовера, представленого в нашій країні, не лякає надлишкової жадібністю російського представництва марки на старті, хоча і насторожує тих, хто пам'ятає, скільки коштував Yeti в нашій країні відразу після дебюту. Зараз базова машина з переднім приводом, двигуном 1.2 TSI і механічною коробкою передач в самодостатньою комплектації Active варто 739 000 рублей. А тоді, влітку 2010, ця ж машина продавалася за зачаровують 699 000 рублів. Тестовий Yeti 1,8 TSI 4х4 DSG був втілений в найбагатшій комплектації Elegance, ціна якої з цим мотором і трансмісією склала 1 089 000 рублей. Дорожче фіксованою комплектації немає, хоча є численний список опцій. А ще зовсім недавно до нас прийшла Skoda Yeti з проміжним по потужності і динаміці двигуном 1.4 TSI (122л.с.) і механічною коробкою.
конкуренти
Клас кросоверів з легковими звичками сьогодні надзвичайно великий. І крім «Йеті» на ринку існує купа інших моделей. Тому конкурентів в сегменті SUV у «Шкоди» надзвичайно багато. Основні це:
1. VW Tiguan. Компактний кросовер Volkswagen Tiguan першої генерації дебютував в кінці 2007 року. А в 2011 серійна модель пережила рестайлінг, в ході якого, машина поміняла своє обличчя. Мотори для «Тігуан» типові для «Фольксвагенів»: бензинові - 1,4TSI (122л.с. або 150к) і 2,0TSI (170к або 200к.с.), а також дизель 2,0 л. (140к).
2. Kia Sportage / Hyundai ix35. Кросовер Hyundai ix35 прийшов на зміну моделі Tucson. Разом зі зміною поколінь змінилася і ідеологія. «Ай Ікс» 35 - більш асфальтова, більш легкова і більш витончена машина, ніж «туса». Kia Sportage третього покоління - соплатформенником ix35. Обидві корейських машини вельми гідні, а по-справжньому унікальними вони стають з топовим турбодизелем 2,0 потужністю 184 к.с.
3. Toyota RAV4. Компактний кросовер Toyota RAV4 нинішнього покоління стартував на ринку в 2006, але в 2009 році модель зазнала перший рестайлінг, а на наступний рік гримнуло друге оновлення. В ході першої модернізації змінилася зовнішність машини, а також з'явився подовжений кузов. Вдруге проявилися більш суттєві зміни. Змінилася трансмісія: замість заслуженого чотириступінчастого «автомата» U140F тепер кліноременний варіатор Aisin K111F, а колишню пятиступенчатую «механіку» Е352F змінила коробка ЕВ61 з шістьма передачами. Переглянули і лінійку моторів. Від «Авенсиса» новий дволітровий мотор 3ZR-AFE з системами зміни фаз газорозподілу Dual VVT-i, але для RAV4 його потужність збільшена до 158 к.с., а крутний момент - до 198 Нм.
Висловлюємо подяку офіційному дилеру Skoda автосалону «РРТ-АВТО» за наданий для тесту автомобіль!
А що таке кросовер в нашій країні?А що таке позашляховик для справжнього російського людини?
І все ж, як їде моноприводних машина з настільки мало значними цифрами?
В голові зароджуються сумніви: «Чи поїде машина взагалі?
А що з коробкою?
А що, якщо натиснути на кнопку його відключення, тим більше, що створені максимально безпечні умови для швидкісного ковзання?
TSI?