Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі - Колеса.ру

  1. Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі З моменту старту російських продажів KIA Sportage...
  2. Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016
  3. За нас вже подумали
  4. В об'їзд заборон
  5. На бездоріжжі - вручну!
  6. Сумніви - світло!
  7. Чому вам не потрібен кросовер
  8. Всьому своє призначення
  9. Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі
  10. Скільки коштує свобода
  11. Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016
  12. За нас вже подумали
  13. В об'їзд заборон
  14. На бездоріжжі - вручну!
  15. Сумніви - світло!
  16. Чому вам не потрібен кросовер
  17. Всьому своє призначення
  18. Вам сподобається KIA Sportage 2,0 AT AWD якщо:
  19. Скільки коштує свобода
  20. Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016
  21. За нас вже подумали
  22. В об'їзд заборон
  23. На бездоріжжі - вручну!
  24. Сумніви - світло!
  25. Чому вам не потрібен кросовер
  26. Всьому своє призначення
  27. Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі
  28. Скільки коштує свобода
  29. Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016
  30. За нас вже подумали
  31. В об'їзд заборон
  32. На бездоріжжі - вручну!
  33. Сумніви - світло!
  34. Чому вам не потрібен кросовер
  35. Всьому своє призначення

Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі

Наша сеть партнеров Banwar

З моменту старту російських продажів KIA Sportage четвертого покоління пройшло чимало часу, але в містах він поки ще екзотика, а за їх межами - взагалі дивина. Бажання прискорити хід історії життя кросовера, приміряв полумаску Porsche, явно спровокував один з серпневих злив, що затопили Москву і область.

До оли у тебе є повноприводний автомобіль, майже позашляховик, нехай навіть без раздатки і поніжайкі, думки про всілякі активностях приходять самі собою. За вікном стіна води, каскади блискавок, а у тебе вже готова картинка ранкової вилазки на берег лісового озера ... Без динамічного троса, без хай-джеков, з однією лише докаткой в ​​багажнику.

Скільки коштує свобода

Чи жарт, віддати за машину 1 714 900 рублів - саме стільки сьогодні стоїть наш Sportage в комплектації Prestige - і при цьому залежати від показань погодних інформерів, кількості калюж на грунтовці і ступеня її розквашених? Зауважу, що мова йде все ж про дорогу, а не про гектарах орних земель.

Наш перший тест KIA Sportage, пройдений на дорогах Каталонії, відбив майже все, що є в цьому автомобілі: від дизайну до техніки, яка в четвертому поколінні практично не змінилася. Але в Іспанії свої умови і пріоритети. Повний привід у ній чи потрібен, як і комплектація Classic «Теплі опції», яка в Росії пропонується для моноприводних версій з «механікою» за 1 304 900 руб., З АКП і переднім приводом - за 1 364 900 рублів, а c 4WD і МКП за 1 384 900 рублів. У нас все інакше, і паркетник з монопріводом часто вважається суто жіночою забавою ... Втім, досить необачно, але не будемо забігати вперед.

Тест-драйви / Нові авто

Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016

Звичайно, каталонські дороги в околицях Барселони мало схожі на російські, і всі автомобілі на тесті були виключно в європейських комплектаціях (в Росії вони будуть трохи іншими). До того ж, в ...

09.02.2016

Тільки що закінчилося негода має на увазі, що по мокрій трасі я поїду без фанатизму, навіть не доводячи аналогову стрілку спідометра до дозволених 110 км / ч. Дійсно, в такому режимі KIA Sportage впевнено тримає дорогу, не схильний до аквапланування, плавний, тихий, економить паливо і не докучає частими зверненнями до шестиступінчастою АКП. Його 2,0-літровий, 150-сильний мотор серії NU, знайомий по багатьом моделям корейського концерну, здається мені майже ідеальним для заміського ритму. Хочеш - сам підтримуй швидкість, хочеш - віддай її на відкуп круїз-контролю.

У комплектації Prestige немає систем розпізнавання дорожніх знаків, утримання в смузі руху і контролю сліпих зон. Так, ще немає і електроприводів водійського і пасажирського сидінь, непогано хвалять своїм профілем і комбінованої, тканинної-шкіряною оббивкою. Зате присутні кнопковий запуск двигуна, ксенон фар, світлодіоди денних ходових вогнів, противотуманки, датчики дощу і світла, парктроніки і камера заднього виду з розміткою, семидюймовий екран мультимедійної системи з навігацією, Wi-Fi-приймачем і безліч корисних і красивих дрібниць. Цікаво, що Wi-Fi підключається лише до точки доступу, яка утворена вашим смартфоном. Спроба Законекть зі стаціонарним, від роутера, який є в будинку, успіхом не увінчалася. Єдине призначення бездротового інтернету - отримання інформації про пробки для вбудованої навігаційної системи. Малувато, звичайно, але і на тому спасибі.

За нас вже подумали

Отже, з озброєністю електронікою все відмінно, тільки перший же обгін відгукується в мені нервовим тремтінням. У добрій половині свого ходу, до подпружиненной сходинки, акселератор неабияк задемпфирован. Хоч притупували на ньому, хоч прихлопувати по ньому - толку мало. І лише в міру продавлювання цієї воістину мінної мембрани, електроніка розуміє, що пора додати в мотор вибухову порцію палива з повітрям або переходити на знижену передачу. Правда, витрата палива при такому алгоритмі і не думає перевалювати за «десятку» на «сотню».

KIA Sportage 2,0 AT AWD
Витрата на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 11,2 6,7 8,3

Ця особливість була і в минулому поколінні KIA Sportage, але хто міг подумати, що вона так комусь сподобається, що її залишать і в нинішньому. Зрозуміло, що таким чином конструктори відразу реалізували «режим намірів», страхуючи водія від надлишку оборотів, але чому б не активувати його клавішею з яким-небудь зрозумілим всім символом? А ось кнопка біля селектора АКП якраз включає «спортивні» настройки електронного блоку управління, при яких акселератор з «автоматом» і не думають "тупити".

Два роки тому, приблизно в цей же час, я їхав на рестайлинговом, повноприводному Sportage третього покоління з Карелії в Заполяр'ї. Без всякого відмови собі в будь-яких північних радощах: будь то гриби під Кондопогою або ягода близько Медвежьегорска. Звернув з траси, заїхав в лісок і - набивай пакети. Так, автомобіль був турбодизель (схожа, 2,0-літрова, 185-сильна версія за 1 834 900 руб. Запропонована і зараз) і, знову ж таки, повнопривідний. Але сьогодні тип двигуна не настільки важливий.

В об'їзд заборон

Добиратися до красивих місць стало все складніше. На яку грунтовки не ткнися - усюди кинуті поперек дороги бетонні блоки. На легковика не об'їдеш, а ось з кросовером можна спробувати. Заявлених 182 мм дорожнього просвіту, звичайно трохи, але з урахуванням минулих 170 мм, додаткові десять - абсолютно не зайві.

Рів з обвалилися стінками, глибиною сантиметрів тридцять і шириною в метр, Sportage долає «в лоб» лише трохи чиркнув «спідницею» бампери про грунт. Завдання, прямо скажемо, нескладна, але з деякими навантаженнями на кузов. Цвіркуни в салоні? Хм, на кшталт ніяких.

Ось вам і силовий каркас з високоміцних сталей ... При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі.

При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Ціна

1 714 900 рублів

Примусово замикати електрогідравлічну муфту від компанії Magna я поки не поспішаю. Автоматика повинна сама підключити задню вісь в разі пробуксовки коліс на передній. Що ж, потихеньку рушаємо. Машина повільно, але впевнено рухається вперед - схоже, дно калюжі тверде, але як тільки провідні колеса вийшли з води, KIA, взутий в найзвичайніші дорожні шини 225/60 R 17, почав подрисківать на місці в пошуках точки зачеплення. Суб'єктивно, електроніка зупинилася на секунду-півтори, але задня вісь справно підключилася, підштовхнувши автомобіль до виїзду. У минулому поколінні було приблизно так само, і принципових відмінностей у швидкодії муфти я так і не знайшов.

На бездоріжжі - вручну!

Натиснув на газ і тут же пошкодував про це. Автомобіль завиляв навіть на рівному, майже бесколейном ділянці глиняній каші. Все, вистачить експериментів, «блокують» вручну, кнопкою. Насправді в цей час електронасос подає максимальний тиск рідини на пакет фрикційних дисків, забезпечуючи 50% крутного моменту на задній осі.

Зовсім інша справа! Адже автоматика повного приводу Dynamax AWD постійно працює в імпульсному режимі, причому перерозподіляючи момент не по ходу п'єси, а хіба що визначаючи можливі події з преднатягом. Попросту кажучи, мінімальна тяга на задній осі є завжди. Але мені потрібна максимально можлива, причому відразу.

Зафіксований повнопровідного розклад на бездоріжжі куди краще. Ні про які «як по рейках» мови не йде, але ... Вже немає необхідності постійно підрулювати, коректуючи напрям руху, та й поїхали ми куди швидше без усякого побоювання. Стоп, а ось тут я, здається, знову поспішив.

Гальма у Sportage на рідкість беручкі, правда, з урахуванням того, що дорожня гума на глині ​​в помах ока перетворюється в чотири повноцінних лижі, зупиняється півторатонний кросовер не завжди в заданій точці. Але це вже проблеми зовсім не автомобіля.

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Короткі технічні характеристики

Габарити, мм (Д / Ш / В)

4 480/1 855/1 655

потужність:

150 к.с.

Максимальна швидкість:

180 км / год

Розгін 0-100 км / ч

11,6 с

Трансмісія:

шестиступінчаста, автоматична

привід:

Повний, AWD

Сумніви - світло!

Пристосуватися до слизького грунту і повному приводу не так вже й складно. До того ж поїздити з танковим завзяттям тут ще ніхто і не встиг, а, значить, де засадити Sportage, з першого разу і не знайти, та й завдання такої зовсім немає. Звичайно ж, заїзд в глибоку колію на дамбі буде вкрай необачним, а ось скотитися з гірки на хитку берегову крайку, майже в мул, можна ризикнути. При включеному асистент спуску автомобіль плавно, без юза, сповзає на берег. Не торкатись в цей час до акселератора - одна з умов успіху. Пара рухів кермом, розворот, прибутку! Назад, в гірку, вибираємося в звичайному повноприводному режимі, і знову успішно.

Майже годину інтенсивного замішування глини розпалює цікавість: а що ж у нас під днищем? Насамперед, обмацую муфту. Вона тепла, але на перегрів немає і натяку. Вся фішка в відмову від електромагнітної конструкції і перехід, ще в минулому поколінні Sportage, на згадану вже електрогідравлічну схему. Побіжний огляд потужної задньої багаторичажка також не викликає побоювань. На жаль, на цьому радості закінчуються. Розташована майже по поздовжній осі автомобіля вихлопна труба з резонатором - як безапеляційний вирок. Купання в глибоких грязьові ванни або снігу по коліно корейському паркетнику протипоказані навіть при всьому досконало AWD.

Статті / Практика

Чому вам не потрібен кросовер

За осені, ще до масового психозу, підвищення курсів і інших потрясінь, вибирали машину моєї дівчини. Нещодавно отримані права і шість з половиною сотень в кишені. Що брати? Спочатку довелося довго пояснювати, чому не ...

04.03.2015

"Чим допомогти"? Водій зупинився в парі метрів Hyundai ix35 - одноплатформеннік Sportage минулого покоління, з цікавістю оглядає мій дивовижний автомобіль. Ділюся враженнями і побоюваннями, а у відповідь чую те, про що, в общем-то, ні виробники, ні журналісти зазвичай не говорять ...

«Не потрібен цього кросоверу повний привід. На такий, сільської пересеченке, так точно. Без нього куди менше проблем. А прохідність ось вона, на всі випадки життя, та й обходиться дешевше »- мужик недбало стукнув ногою по зубастої, грязьовий гумі свого ix, глянув на мене поблажливо і поїхав по полю геть, як по хорошому асфальту ...

Всьому своє призначення

Напевно, на цьому місці варто було б поставити крапку, але не все так просто. Парадокс, про який далеко не всі знають, полягає в тому, що конструкція AWD Sportage, та й більшості кросоверів, заточена під дорожні умови експлуатації. Перебрав з газом в повороті, вилетів на слизьку ділянку траси - ось тоді електронно-механічні системи повного приводу розпускають перед водієм свій розкішний хвіст павича. І як би не намагалися автовиробники задекларувати універсальність такого популярного нині «паркетного» сегмента, його позашляхові здібності, це всього лише можливості, які, як не прикро, не є основними.

Тому в вимиті від грудок бруду вигляді Sportage мені подобається куди більше, а що вмістилося в розкладеному салоні повнорозмірний велосипед Stels виглядає там куди доречніше, ніж болотні чоботи і лопата. Для них призначені зовсім інші автомобілі.

Для них призначені зовсім інші автомобілі

Звичайно ж, конкурентів у нового KIA Sportage предостатньо. Серед основних - Toyota RAV4, Mazda CX-5, частково, Nissan X-Trail, не кажучи вже про одноплатформеннік Hyundai Tucson і всіляких кроссоверах з Китаю. Порядок цін на ці автомобілі, не рахуючи китайців, приблизно однаковий: від 1 200 тис. Рублів і вище. Якраз в початкових і непогано оснащених версіях (від 1 204 900 рублів) KIA володіє чималою перевагою. Базовий RAV4 і Mazda CX-5 стартують з позначки 1 299 тис. Рублів, а Nissan X-Trail не маючи в арсеналі повноцінної, гідротрансформаторной АКП і зовсім з 1 409 тис. Рублів. Правда, в насичених версіях KIA починає втрачати свою перевагу, і ось тоді в гру вступають ті самі дрібниці, на підставі яких покупець і робить вирішальний вибір.

Дмитро Юрасов

оглядач Kolesa.ru

Kia Sportage четвертого покоління (заводський індекс QL) створений за відомим рецептом: подивися, як зробив Hyundai, і зроби те ж саме, але краще. «Головний» корейський бренд майже завжди випускає нові моделі першими, а їх технічні клони під маркою Kia виходять у світ трохи пізніше, з урахуванням накопиченого досвіду і без «дитячих хвороб» (яскравий приклад - російський Hyundai Solaris, який зажадав модернізації підвіски, і Kia Rio , що обійшовся без цього). В даному випадку про подібні колізії говорити не доводиться, і платформа Sportage практично ідентична тій, на якій базується нинішній Hyundai Tucson. Це остання версія корпоративної «візки» J4, з 2006 року в різних варіаціях використовувалася як для Sportage і Tucson (ix35) колишніх поколінь, так і для легкових моделей (Hyundai i30 / Elantra, Kia cee'd / Cerato). Її найпомітніше відмінність від платформи третього Sportage (SL) - колісна база, подовжуючи на три сантиметри завдяки новим поздовжнім важелів незалежної задньої підвіски (природно, многоричажной), що дозволив оптимізувати кинематику і збільшити робочий хід, що зіграло в плюс для геометричної прохідності. Трохи збільшена і колія завдяки новим підрамник, а інша «геометрія» укупі з солідною масою, в свою чергу, зумовили необхідність в посиленні шасі. Тому у нового Sportage (як і у Tucson) свої, більш жорсткі, сайлентблоки і стабілізатори, більш масивні цапфи, поворотні кулаки і ступичні підшипники, і навіть штоки амортизаторів переднього МакФерсона стали товщі. Збільшено і діаметр гальмівних дисків, а рульовий механізм з електричним підсилювачем став трохи «гостріше».

На значні 39 відсотків підвищилася жорсткість кузова на кручення, і головна заслуга в цьому належить силовому каркасу, практично цілком виконаному з високоміцних сталей, частка яких зросла з 18 до 51 відсотка. Крім того, більш широко використовується прогресивний метод склеювання сталевих деталей: якщо раніше загальна довжина клейових швів була менше 15 метрів, то тепер - цілих 103. Прогрес наочно продемонстрували результати краш-тестів американського страхового інституту дорожньої безпеки IIHS: у випробуванні, що імітує перевертання автомобіля, стійки даху без надмірної деформації витримали навантаження, в 5,37 рази перевищує власну масу кросовера, тоді як у моделі попереднього покоління цей показник дорівнював 4,43. До речі, і в іншому тесті IIHS, на фронтальний удар з малим перекриттям, який попередник провалив, новий Sportage показав себе бездоганно, за що отримав найвищу оцінку Top Safety Pick +. Чи не менше уваги, ніж безпеки, розробники кузова приділили комфорту: істотно поліпшена шумоізоляція, причому не тільки підстави, а й верхній частині кузова, а для зниження вібрацій модернізовані пружні опори силового агрегату.

Самі ж двигуни і коробки передач практично не змінилися зі зміною поколінь - в усякому разі, в російській специфікації. Адже нам не пропонують ні потужних бензинових моторів сімейства Theta, з якими Sportage доступний американцям, ні європейського 1,7-літрового турбодизеля U2, знайомого нам по Hyundai i40, ні навіть 1,6-літрового мотора Gamma від Rio / Solaris, який виступає в ролі базового для Hyundai Tucson. Втім, останній все ж таки присутня в лінійці у вигляді 177-сильною турбоверсии і використовується лише в топової комплектації GT-Line Premuim, в блоці з семиступінчастою роботизованою коробкою і повнопривідною трансмісією. Для нас в гамі зберегли дволітровий турбодизель серії R, що має пьезофорсунками, систему акумуляторного уприскування Bosch і змінну геометрію крильчатки: в результаті модернізації його віддача зросла з 184 л. с. і 392 Нм до 185 л. с. і 400 Нм. У ролі ж базового - як і раніше 150-сильний бензиновий агрегат, також дволітровий, що відноситься до сімейства Nu, який дебютував в 2011 році на моделі Elantra в 1,8-літрової модифікації. Це длінноходная алюмінієва 16-клапанна «четвірка» з фазовращателямі на впуску і випуску, ланцюговим приводом ГРМ і багатоточковим уприскуванням із змінною конфігурацією впускного колектора. Існує модифікація з безпосереднім уприскуванням, що видає до 176 л. с., але російські умільці домагаються близькою віддачі за допомогою звичайного чіп-тюнінгу.

Базовий варіант трансмісії для бензинового дволітрового мотора - шестиступінчаста механічна коробка M6CF1 плюс привід тільки на передні колеса, дизельний ж кросовер в обов'язковому порядку має повний привід і «автомат». Гідромеханічні трансмісії з електронним управлінням і загальним позначенням A6LF Hyundai-Kia з 2009 року випускає самостійно, чого не скажеш про систему повного приводу, яку поставляє австрійська компанія Magna. Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях.

Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях

Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі

З моменту старту російських продажів KIA Sportage четвертого покоління пройшло чимало часу, але в містах він поки ще екзотика, а за їх межами - взагалі дивина. Бажання прискорити хід історії життя кросовера, приміряв полумаску Porsche, явно спровокував один з серпневих злив, що затопили Москву і область.

До оли у тебе є повноприводний автомобіль, майже позашляховик, нехай навіть без раздатки і поніжайкі, думки про всілякі активностях приходять самі собою. За вікном стіна води, каскади блискавок, а у тебе вже готова картинка ранкової вилазки на берег лісового озера ... Без динамічного троса, без хай-джеков, з однією лише докаткой в ​​багажнику.

Скільки коштує свобода

Чи жарт, віддати за машину 1 714 900 рублів - саме стільки сьогодні стоїть наш Sportage в комплектації Prestige - і при цьому залежати від показань погодних інформерів, кількості калюж на грунтовці і ступеня її розквашених? Зауважу, що мова йде все ж про дорогу, а не про гектарах орних земель.

Наш перший тест KIA Sportage, пройдений на дорогах Каталонії, відбив майже все, що є в цьому автомобілі: від дизайну до техніки, яка в четвертому поколінні практично не змінилася. Але в Іспанії свої умови і пріоритети. Повний привід у ній чи потрібен, як і комплектація Classic «Теплі опції», яка в Росії пропонується для моноприводних версій з «механікою» за 1 304 900 руб., З АКП і переднім приводом - за 1 364 900 рублів, а c 4WD і МКП за 1 384 900 рублів. У нас все інакше, і паркетник з монопріводом часто вважається суто жіночою забавою ... Втім, досить необачно, але не будемо забігати вперед.

Тест-драйви / Нові авто

Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016

Звичайно, каталонські дороги в околицях Барселони мало схожі на російські, і всі автомобілі на тесті були виключно в європейських комплектаціях (в Росії вони будуть трохи іншими). До того ж, в ...

09.02.2016

Тільки що закінчилося негода має на увазі, що по мокрій трасі я поїду без фанатизму, навіть не доводячи аналогову стрілку спідометра до дозволених 110 км / ч. Дійсно, в такому режимі KIA Sportage впевнено тримає дорогу, не схильний до аквапланування, плавний, тихий, економить паливо і не докучає частими зверненнями до шестиступінчастою АКП. Його 2,0-літровий, 150-сильний мотор серії NU, знайомий по багатьом моделям корейського концерну, здається мені майже ідеальним для заміського ритму. Хочеш - сам підтримуй швидкість, хочеш - віддай її на відкуп круїз-контролю.

У комплектації Prestige немає систем розпізнавання дорожніх знаків, утримання в смузі руху і контролю сліпих зон. Так, ще немає і електроприводів водійського і пасажирського сидінь, непогано хвалять своїм профілем і комбінованої, тканинної-шкіряною оббивкою. Зате присутні кнопковий запуск двигуна, ксенон фар, світлодіоди денних ходових вогнів, противотуманки, датчики дощу і світла, парктроніки і камера заднього виду з розміткою, семидюймовий екран мультимедійної системи з навігацією, Wi-Fi-приймачем і безліч корисних і красивих дрібниць. Цікаво, що Wi-Fi підключається лише до точки доступу, яка утворена вашим смартфоном. Спроба Законекть зі стаціонарним, від роутера, який є в будинку, успіхом не увінчалася. Єдине призначення бездротового інтернету - отримання інформації про пробки для вбудованої навігаційної системи. Малувато, звичайно, але і на тому спасибі.

За нас вже подумали

Отже, з озброєністю електронікою все відмінно, тільки перший же обгін відгукується в мені нервовим тремтінням. У добрій половині свого ходу, до подпружиненной сходинки, акселератор неабияк задемпфирован. Хоч притупували на ньому, хоч прихлопувати по ньому - толку мало. І лише в міру продавлювання цієї воістину мінної мембрани, електроніка розуміє, що пора додати в мотор вибухову порцію палива з повітрям або переходити на знижену передачу. Правда, витрата палива при такому алгоритмі і не думає перевалювати за «десятку» на «сотню».

KIA Sportage 2,0 AT AWD
Витрата на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 11,2 6,7 8,3

Ця особливість була і в минулому поколінні KIA Sportage, але хто міг подумати, що вона так комусь сподобається, що її залишать і в нинішньому. Зрозуміло, що таким чином конструктори відразу реалізували «режим намірів», страхуючи водія від надлишку оборотів, але чому б не активувати його клавішею з яким-небудь зрозумілим всім символом? А ось кнопка біля селектора АКП якраз включає «спортивні» настройки електронного блоку управління, при яких акселератор з «автоматом» і не думають "тупити".

Два роки тому, приблизно в цей же час, я їхав на рестайлинговом, повноприводному Sportage третього покоління з Карелії в Заполяр'ї. Без всякого відмови собі в будь-яких північних радощах: будь то гриби під Кондопогою або ягода близько Медвежьегорска. Звернув з траси, заїхав в лісок і - набивай пакети. Так, автомобіль був турбодизель (схожа, 2,0-літрова, 185-сильна версія за 1 834 900 руб. Запропонована і зараз) і, знову ж таки, повнопривідний. Але сьогодні тип двигуна не настільки важливий.

В об'їзд заборон

Добиратися до красивих місць стало все складніше. На яку грунтовки не ткнися - усюди кинуті поперек дороги бетонні блоки. На легковика не об'їдеш, а ось з кросовером можна спробувати. Заявлених 182 мм дорожнього просвіту, звичайно трохи, але з урахуванням минулих 170 мм, додаткові десять - абсолютно не зайві.

Рів з обвалилися стінками, глибиною сантиметрів тридцять і шириною в метр, Sportage долає «в лоб» лише трохи чиркнув «спідницею» бампери про грунт. Завдання, прямо скажемо, нескладна, але з деякими навантаженнями на кузов. Цвіркуни в салоні? Хм, на кшталт ніяких.

Ось вам і силовий каркас з високоміцних сталей ... При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі.

При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Ціна

1 714 900 рублів

Примусово замикати електрогідравлічну муфту від компанії Magna я поки не поспішаю. Автоматика повинна сама підключити задню вісь в разі пробуксовки коліс на передній. Що ж, потихеньку рушаємо. Машина повільно, але впевнено рухається вперед - схоже, дно калюжі тверде, але як тільки провідні колеса вийшли з води, KIA, взутий в найзвичайніші дорожні шини 225/60 R 17, почав подрисківать на місці в пошуках точки зачеплення. Суб'єктивно, електроніка зупинилася на секунду-півтори, але задня вісь справно підключилася, підштовхнувши автомобіль до виїзду. У минулому поколінні було приблизно так само, і принципових відмінностей у швидкодії муфти я так і не знайшов.

На бездоріжжі - вручну!

Натиснув на газ і тут же пошкодував про це. Автомобіль завиляв навіть на рівному, майже бесколейном ділянці глиняній каші. Все, вистачить експериментів, «блокують» вручну, кнопкою. Насправді в цей час електронасос подає максимальний тиск рідини на пакет фрикційних дисків, забезпечуючи 50% крутного моменту на задній осі.

Зовсім інша справа! Адже автоматика повного приводу Dynamax AWD постійно працює в імпульсному режимі, причому перерозподіляючи момент не по ходу п'єси, а хіба що визначаючи можливі події з преднатягом. Попросту кажучи, мінімальна тяга на задній осі є завжди. Але мені потрібна максимально можлива, причому відразу.

Зафіксований повнопровідного розклад на бездоріжжі куди краще. Ні про які «як по рейках» мови не йде, але ... Вже немає необхідності постійно підрулювати, коректуючи напрям руху, та й поїхали ми куди швидше без усякого побоювання. Стоп, а ось тут я, здається, знову поспішив.

Гальма у Sportage на рідкість беручкі, правда, з урахуванням того, що дорожня гума на глині ​​в помах ока перетворюється в чотири повноцінних лижі, зупиняється півторатонний кросовер не завжди в заданій точці. Але це вже проблеми зовсім не автомобіля.

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Короткі технічні характеристики

Габарити, мм (Д / Ш / В)

4 480/1 855/1 655

потужність:

150 к.с.

Максимальна швидкість:

180 км / год

Розгін 0-100 км / ч

11,6 с

Трансмісія:

шестиступінчаста, автоматична

привід:

Повний, AWD

Сумніви - світло!

Пристосуватися до слизького грунту і повному приводу не так вже й складно. До того ж поїздити з танковим завзяттям тут ще ніхто і не встиг, а, значить, де засадити Sportage, з першого разу і не знайти, та й завдання такої зовсім немає. Звичайно ж, заїзд в глибоку колію на дамбі буде вкрай необачним, а ось скотитися з гірки на хитку берегову крайку, майже в мул, можна ризикнути. При включеному асистент спуску автомобіль плавно, без юза, сповзає на берег. Не торкатись в цей час до акселератора - одна з умов успіху. Пара рухів кермом, розворот, прибутку! Назад, в гірку, вибираємося в звичайному повноприводному режимі, і знову успішно.

Майже годину інтенсивного замішування глини розпалює цікавість: а що ж у нас під днищем? Насамперед, обмацую муфту. Вона тепла, але на перегрів немає і натяку. Вся фішка в відмову від електромагнітної конструкції і перехід, ще в минулому поколінні Sportage, на згадану вже електрогідравлічну схему. Побіжний огляд потужної задньої багаторичажка також не викликає побоювань. На жаль, на цьому радості закінчуються. Розташована майже по поздовжній осі автомобіля вихлопна труба з резонатором - як безапеляційний вирок. Купання в глибоких грязьові ванни або снігу по коліно корейському паркетнику протипоказані навіть при всьому досконало AWD.

Статті / Практика

Чому вам не потрібен кросовер

За осені, ще до масового психозу, підвищення курсів і інших потрясінь, вибирали машину моєї дівчини. Нещодавно отримані права і шість з половиною сотень в кишені. Що брати? Спочатку довелося довго пояснювати, чому не ...

04.03.2015

"Чим допомогти"? Водій зупинився в парі метрів Hyundai ix35 - одноплатформеннік Sportage минулого покоління, з цікавістю оглядає мій дивовижний автомобіль. Ділюся враженнями і побоюваннями, а у відповідь чую те, про що, в общем-то, ні виробники, ні журналісти зазвичай не говорять ...

«Не потрібен цього кросоверу повний привід. На такий, сільської пересеченке, так точно. Без нього куди менше проблем. А прохідність ось вона, на всі випадки життя, та й обходиться дешевше »- мужик недбало стукнув ногою по зубастої, грязьовий гумі свого ix, глянув на мене поблажливо і поїхав по полю геть, як по хорошому асфальту ...

Всьому своє призначення

Напевно, на цьому місці варто було б поставити крапку, але не все так просто. Парадокс, про який далеко не всі знають, полягає в тому, що конструкція AWD Sportage, та й більшості кросоверів, заточена під дорожні умови експлуатації. Перебрав з газом в повороті, вилетів на слизьку ділянку траси - ось тоді електронно-механічні системи повного приводу розпускають перед водієм свій розкішний хвіст павича. І як би не намагалися автовиробники задекларувати універсальність такого популярного нині «паркетного» сегмента, його позашляхові здібності, це всього лише можливості, які, як не прикро, не є основними.

Тому в вимиті від грудок бруду вигляді Sportage мені подобається куди більше, а що вмістилося в розкладеному салоні повнорозмірний велосипед Stels виглядає там куди доречніше, ніж болотні чоботи і лопата. Для них призначені зовсім інші автомобілі.

Для них призначені зовсім інші автомобілі

Звичайно ж, конкурентів у нового KIA Sportage предостатньо. Серед основних - Toyota RAV4, Mazda CX-5, частково, Nissan X-Trail, не кажучи вже про одноплатформеннік Hyundai Tucson і всіляких кроссоверах з Китаю. Порядок цін на ці автомобілі, не рахуючи китайців, приблизно однаковий: від 1 200 тис. Рублів і вище. Якраз в початкових і непогано оснащених версіях (від 1 204 900 рублів) KIA володіє чималою перевагою. Базовий RAV4 і Mazda CX-5 стартують з позначки 1 299 тис. Рублів, а Nissan X-Trail не маючи в арсеналі повноцінної, гідротрансформаторной АКП і зовсім з 1 409 тис. Рублів. Правда, в насичених версіях KIA починає втрачати свою перевагу, і ось тоді в гру вступають ті самі дрібниці, на підставі яких покупець і робить вирішальний вибір.

Дмитро Юрасов

оглядач Kolesa.ru

Kia Sportage четвертого покоління (заводський індекс QL) створений за відомим рецептом: подивися, як зробив Hyundai, і зроби те ж саме, але краще. «Головний» корейський бренд майже завжди випускає нові моделі першими, а їх технічні клони під маркою Kia виходять у світ трохи пізніше, з урахуванням накопиченого досвіду і без «дитячих хвороб» (яскравий приклад - російський Hyundai Solaris, який зажадав модернізації підвіски, і Kia Rio , що обійшовся без цього). В даному випадку про подібні колізії говорити не доводиться, і платформа Sportage практично ідентична тій, на якій базується нинішній Hyundai Tucson. Це остання версія корпоративної «візки» J4, з 2006 року в різних варіаціях використовувалася як для Sportage і Tucson (ix35) колишніх поколінь, так і для легкових моделей (Hyundai i30 / Elantra, Kia cee'd / Cerato). Її найпомітніше відмінність від платформи третього Sportage (SL) - колісна база, подовжуючи на три сантиметри завдяки новим поздовжнім важелів незалежної задньої підвіски (природно, многоричажной), що дозволив оптимізувати кинематику і збільшити робочий хід, що зіграло в плюс для геометричної прохідності. Трохи збільшена і колія завдяки новим підрамник, а інша «геометрія» укупі з солідною масою, в свою чергу, зумовили необхідність в посиленні шасі. Тому у нового Sportage (як і у Tucson) свої, більш жорсткі, сайлентблоки і стабілізатори, більш масивні цапфи, поворотні кулаки і ступичні підшипники, і навіть штоки амортизаторів переднього МакФерсона стали товщі. Збільшено і діаметр гальмівних дисків, а рульовий механізм з електричним підсилювачем став трохи «гостріше».

На значні 39 відсотків підвищилася жорсткість кузова на кручення, і головна заслуга в цьому належить силовому каркасу, практично цілком виконаному з високоміцних сталей, частка яких зросла з 18 до 51 відсотка. Крім того, більш широко використовується прогресивний метод склеювання сталевих деталей: якщо раніше загальна довжина клейових швів була менше 15 метрів, то тепер - цілих 103. Прогрес наочно продемонстрували результати краш-тестів американського страхового інституту дорожньої безпеки IIHS: у випробуванні, що імітує перевертання автомобіля, стійки даху без надмірної деформації витримали навантаження, в 5,37 рази перевищує власну масу кросовера, тоді як у моделі попереднього покоління цей показник дорівнював 4,43. До речі, і в іншому тесті IIHS, на фронтальний удар з малим перекриттям, який попередник провалив, новий Sportage показав себе бездоганно, за що отримав найвищу оцінку Top Safety Pick +. Чи не менше уваги, ніж безпеки, розробники кузова приділили комфорту: істотно поліпшена шумоізоляція, причому не тільки підстави, а й верхній частині кузова, а для зниження вібрацій модернізовані пружні опори силового агрегату.

Самі ж двигуни і коробки передач практично не змінилися зі зміною поколінь - в усякому разі, в російській специфікації. Адже нам не пропонують ні потужних бензинових моторів сімейства Theta, з якими Sportage доступний американцям, ні європейського 1,7-літрового турбодизеля U2, знайомого нам по Hyundai i40, ні навіть 1,6-літрового мотора Gamma від Rio / Solaris, який виступає в ролі базового для Hyundai Tucson. Втім, останній все ж таки присутня в лінійці у вигляді 177-сильною турбоверсии і використовується лише в топової комплектації GT-Line Premuim, в блоці з семиступінчастою роботизованою коробкою і повнопривідною трансмісією. Для нас в гамі зберегли дволітровий турбодизель серії R, що має пьезофорсунками, систему акумуляторного уприскування Bosch і змінну геометрію крильчатки: в результаті модернізації його віддача зросла з 184 л. с. і 392 Нм до 185 л. с. і 400 Нм. У ролі ж базового - як і раніше 150-сильний бензиновий агрегат, також дволітровий, що відноситься до сімейства Nu, який дебютував в 2011 році на моделі Elantra в 1,8-літрової модифікації. Це длінноходная алюмінієва 16-клапанна «четвірка» з фазовращателямі на впуску і випуску, ланцюговим приводом ГРМ і багатоточковим уприскуванням із змінною конфігурацією впускного колектора. Існує модифікація з безпосереднім уприскуванням, що видає до 176 л. с., але російські умільці домагаються близькою віддачі за допомогою звичайного чіп-тюнінгу.

Базовий варіант трансмісії для бензинового дволітрового мотора - шестиступінчаста механічна коробка M6CF1 плюс привід тільки на передні колеса, дизельний ж кросовер в обов'язковому порядку має повний привід і «автомат». Гідромеханічні трансмісії з електронним управлінням і загальним позначенням A6LF Hyundai-Kia з 2009 року випускає самостійно, чого не скажеш про систему повного приводу, яку поставляє австрійська компанія Magna. Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях.

Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях

Вам сподобається KIA Sportage 2,0 AT AWD якщо:

  • На Porsche ви можете тільки поглядати;
  • Ви любите комфорт і простір в салоні;
  • Ви вже знайомі з повноприводними кроссоверами.

Вам не сподобається KIA Sportage 2,0 AT AWD якщо:

  • Ви часто дивитеся «в очі» автомобілю;
  • Ви чекаєте від нього неймовірних подвигів;
  • Вам просто шкода грошей.

Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі

З моменту старту російських продажів KIA Sportage четвертого покоління пройшло чимало часу, але в містах він поки ще екзотика, а за їх межами - взагалі дивина. Бажання прискорити хід історії життя кросовера, приміряв полумаску Porsche, явно спровокував один з серпневих злив, що затопили Москву і область.

До оли у тебе є повноприводний автомобіль, майже позашляховик, нехай навіть без раздатки і поніжайкі, думки про всілякі активностях приходять самі собою. За вікном стіна води, каскади блискавок, а у тебе вже готова картинка ранкової вилазки на берег лісового озера ... Без динамічного троса, без хай-джеков, з однією лише докаткой в ​​багажнику.

Скільки коштує свобода

Чи жарт, віддати за машину 1 714 900 рублів - саме стільки сьогодні стоїть наш Sportage в комплектації Prestige - і при цьому залежати від показань погодних інформерів, кількості калюж на грунтовці і ступеня її розквашених? Зауважу, що мова йде все ж про дорогу, а не про гектарах орних земель.

Наш перший тест KIA Sportage, пройдений на дорогах Каталонії, відбив майже все, що є в цьому автомобілі: від дизайну до техніки, яка в четвертому поколінні практично не змінилася. Але в Іспанії свої умови і пріоритети. Повний привід у ній чи потрібен, як і комплектація Classic «Теплі опції», яка в Росії пропонується для моноприводних версій з «механікою» за 1 304 900 руб., З АКП і переднім приводом - за 1 364 900 рублів, а c 4WD і МКП за 1 384 900 рублів. У нас все інакше, і паркетник з монопріводом часто вважається суто жіночою забавою ... Втім, досить необачно, але не будемо забігати вперед.

Тест-драйви / Нові авто

Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016

Звичайно, каталонські дороги в околицях Барселони мало схожі на російські, і всі автомобілі на тесті були виключно в європейських комплектаціях (в Росії вони будуть трохи іншими). До того ж, в ...

09.02.2016

Тільки що закінчилося негода має на увазі, що по мокрій трасі я поїду без фанатизму, навіть не доводячи аналогову стрілку спідометра до дозволених 110 км / ч. Дійсно, в такому режимі KIA Sportage впевнено тримає дорогу, не схильний до аквапланування, плавний, тихий, економить паливо і не докучає частими зверненнями до шестиступінчастою АКП. Його 2,0-літровий, 150-сильний мотор серії NU, знайомий по багатьом моделям корейського концерну, здається мені майже ідеальним для заміського ритму. Хочеш - сам підтримуй швидкість, хочеш - віддай її на відкуп круїз-контролю.

У комплектації Prestige немає систем розпізнавання дорожніх знаків, утримання в смузі руху і контролю сліпих зон. Так, ще немає і електроприводів водійського і пасажирського сидінь, непогано хвалять своїм профілем і комбінованої, тканинної-шкіряною оббивкою. Зате присутні кнопковий запуск двигуна, ксенон фар, світлодіоди денних ходових вогнів, противотуманки, датчики дощу і світла, парктроніки і камера заднього виду з розміткою, семидюймовий екран мультимедійної системи з навігацією, Wi-Fi-приймачем і безліч корисних і красивих дрібниць. Цікаво, що Wi-Fi підключається лише до точки доступу, яка утворена вашим смартфоном. Спроба Законекть зі стаціонарним, від роутера, який є в будинку, успіхом не увінчалася. Єдине призначення бездротового інтернету - отримання інформації про пробки для вбудованої навігаційної системи. Малувато, звичайно, але і на тому спасибі.

За нас вже подумали

Отже, з озброєністю електронікою все відмінно, тільки перший же обгін відгукується в мені нервовим тремтінням. У добрій половині свого ходу, до подпружиненной сходинки, акселератор неабияк задемпфирован. Хоч притупували на ньому, хоч прихлопувати по ньому - толку мало. І лише в міру продавлювання цієї воістину мінної мембрани, електроніка розуміє, що пора додати в мотор вибухову порцію палива з повітрям або переходити на знижену передачу. Правда, витрата палива при такому алгоритмі і не думає перевалювати за «десятку» на «сотню».

KIA Sportage 2,0 AT AWD
Витрата на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 11,2 6,7 8,3

Ця особливість була і в минулому поколінні KIA Sportage, але хто міг подумати, що вона так комусь сподобається, що її залишать і в нинішньому. Зрозуміло, що таким чином конструктори відразу реалізували «режим намірів», страхуючи водія від надлишку оборотів, але чому б не активувати його клавішею з яким-небудь зрозумілим всім символом? А ось кнопка біля селектора АКП якраз включає «спортивні» настройки електронного блоку управління, при яких акселератор з «автоматом» і не думають "тупити".

Два роки тому, приблизно в цей же час, я їхав на рестайлинговом, повноприводному Sportage третього покоління з Карелії в Заполяр'ї. Без всякого відмови собі в будь-яких північних радощах: будь то гриби під Кондопогою або ягода близько Медвежьегорска. Звернув з траси, заїхав в лісок і - набивай пакети. Так, автомобіль був турбодизель (схожа, 2,0-літрова, 185-сильна версія за 1 834 900 руб. Запропонована і зараз) і, знову ж таки, повнопривідний. Але сьогодні тип двигуна не настільки важливий.

В об'їзд заборон

Добиратися до красивих місць стало все складніше. На яку грунтовки не ткнися - усюди кинуті поперек дороги бетонні блоки. На легковика не об'їдеш, а ось з кросовером можна спробувати. Заявлених 182 мм дорожнього просвіту, звичайно трохи, але з урахуванням минулих 170 мм, додаткові десять - абсолютно не зайві.

Рів з обвалилися стінками, глибиною сантиметрів тридцять і шириною в метр, Sportage долає «в лоб» лише трохи чиркнув «спідницею» бампери про грунт. Завдання, прямо скажемо, нескладна, але з деякими навантаженнями на кузов. Цвіркуни в салоні? Хм, на кшталт ніяких.

Ось вам і силовий каркас з високоміцних сталей ... При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі.

При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Ціна

1 714 900 рублів

Примусово замикати електрогідравлічну муфту від компанії Magna я поки не поспішаю. Автоматика повинна сама підключити задню вісь в разі пробуксовки коліс на передній. Що ж, потихеньку рушаємо. Машина повільно, але впевнено рухається вперед - схоже, дно калюжі тверде, але як тільки провідні колеса вийшли з води, KIA, взутий в найзвичайніші дорожні шини 225/60 R 17, почав подрисківать на місці в пошуках точки зачеплення. Суб'єктивно, електроніка зупинилася на секунду-півтори, але задня вісь справно підключилася, підштовхнувши автомобіль до виїзду. У минулому поколінні було приблизно так само, і принципових відмінностей у швидкодії муфти я так і не знайшов.

На бездоріжжі - вручну!

Натиснув на газ і тут же пошкодував про це. Автомобіль завиляв навіть на рівному, майже бесколейном ділянці глиняній каші. Все, вистачить експериментів, «блокують» вручну, кнопкою. Насправді в цей час електронасос подає максимальний тиск рідини на пакет фрикційних дисків, забезпечуючи 50% крутного моменту на задній осі.

Зовсім інша справа! Адже автоматика повного приводу Dynamax AWD постійно працює в імпульсному режимі, причому перерозподіляючи момент не по ходу п'єси, а хіба що визначаючи можливі події з преднатягом. Попросту кажучи, мінімальна тяга на задній осі є завжди. Але мені потрібна максимально можлива, причому відразу.

Зафіксований повнопровідного розклад на бездоріжжі куди краще. Ні про які «як по рейках» мови не йде, але ... Вже немає необхідності постійно підрулювати, коректуючи напрям руху, та й поїхали ми куди швидше без усякого побоювання. Стоп, а ось тут я, здається, знову поспішив.

Гальма у Sportage на рідкість беручкі, правда, з урахуванням того, що дорожня гума на глині ​​в помах ока перетворюється в чотири повноцінних лижі, зупиняється півторатонний кросовер не завжди в заданій точці. Але це вже проблеми зовсім не автомобіля.

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Короткі технічні характеристики

Габарити, мм (Д / Ш / В)

4 480/1 855/1 655

потужність:

150 к.с.

Максимальна швидкість:

180 км / год

Розгін 0-100 км / ч

11,6 с

Трансмісія:

шестиступінчаста, автоматична

привід:

Повний, AWD

Сумніви - світло!

Пристосуватися до слизького грунту і повному приводу не так вже й складно. До того ж поїздити з танковим завзяттям тут ще ніхто і не встиг, а, значить, де засадити Sportage, з першого разу і не знайти, та й завдання такої зовсім немає. Звичайно ж, заїзд в глибоку колію на дамбі буде вкрай необачним, а ось скотитися з гірки на хитку берегову крайку, майже в мул, можна ризикнути. При включеному асистент спуску автомобіль плавно, без юза, сповзає на берег. Не торкатись в цей час до акселератора - одна з умов успіху. Пара рухів кермом, розворот, прибутку! Назад, в гірку, вибираємося в звичайному повноприводному режимі, і знову успішно.

Майже годину інтенсивного замішування глини розпалює цікавість: а що ж у нас під днищем? Насамперед, обмацую муфту. Вона тепла, але на перегрів немає і натяку. Вся фішка в відмову від електромагнітної конструкції і перехід, ще в минулому поколінні Sportage, на згадану вже електрогідравлічну схему. Побіжний огляд потужної задньої багаторичажка також не викликає побоювань. На жаль, на цьому радості закінчуються. Розташована майже по поздовжній осі автомобіля вихлопна труба з резонатором - як безапеляційний вирок. Купання в глибоких грязьові ванни або снігу по коліно корейському паркетнику протипоказані навіть при всьому досконало AWD.

Статті / Практика

Чому вам не потрібен кросовер

За осені, ще до масового психозу, підвищення курсів і інших потрясінь, вибирали машину моєї дівчини. Нещодавно отримані права і шість з половиною сотень в кишені. Що брати? Спочатку довелося довго пояснювати, чому не ...

04.03.2015

"Чим допомогти"? Водій зупинився в парі метрів Hyundai ix35 - одноплатформеннік Sportage минулого покоління, з цікавістю оглядає мій дивовижний автомобіль. Ділюся враженнями і побоюваннями, а у відповідь чую те, про що, в общем-то, ні виробники, ні журналісти зазвичай не говорять ...

«Не потрібен цього кросоверу повний привід. На такий, сільської пересеченке, так точно. Без нього куди менше проблем. А прохідність ось вона, на всі випадки життя, та й обходиться дешевше »- мужик недбало стукнув ногою по зубастої, грязьовий гумі свого ix, глянув на мене поблажливо і поїхав по полю геть, як по хорошому асфальту ...

Всьому своє призначення

Напевно, на цьому місці варто було б поставити крапку, але не все так просто. Парадокс, про який далеко не всі знають, полягає в тому, що конструкція AWD Sportage, та й більшості кросоверів, заточена під дорожні умови експлуатації. Перебрав з газом в повороті, вилетів на слизьку ділянку траси - ось тоді електронно-механічні системи повного приводу розпускають перед водієм свій розкішний хвіст павича. І як би не намагалися автовиробники задекларувати універсальність такого популярного нині «паркетного» сегмента, його позашляхові здібності, це всього лише можливості, які, як не прикро, не є основними.

Тому в вимиті від грудок бруду вигляді Sportage мені подобається куди більше, а що вмістилося в розкладеному салоні повнорозмірний велосипед Stels виглядає там куди доречніше, ніж болотні чоботи і лопата. Для них призначені зовсім інші автомобілі.

Для них призначені зовсім інші автомобілі

Звичайно ж, конкурентів у нового KIA Sportage предостатньо. Серед основних - Toyota RAV4, Mazda CX-5, частково, Nissan X-Trail, не кажучи вже про одноплатформеннік Hyundai Tucson і всіляких кроссоверах з Китаю. Порядок цін на ці автомобілі, не рахуючи китайців, приблизно однаковий: від 1 200 тис. Рублів і вище. Якраз в початкових і непогано оснащених версіях (від 1 204 900 рублів) KIA володіє чималою перевагою. Базовий RAV4 і Mazda CX-5 стартують з позначки 1 299 тис. Рублів, а Nissan X-Trail не маючи в арсеналі повноцінної, гідротрансформаторной АКП і зовсім з 1 409 тис. Рублів. Правда, в насичених версіях KIA починає втрачати свою перевагу, і ось тоді в гру вступають ті самі дрібниці, на підставі яких покупець і робить вирішальний вибір.

Дмитро Юрасов

оглядач Kolesa.ru

Kia Sportage четвертого покоління (заводський індекс QL) створений за відомим рецептом: подивися, як зробив Hyundai, і зроби те ж саме, але краще. «Головний» корейський бренд майже завжди випускає нові моделі першими, а їх технічні клони під маркою Kia виходять у світ трохи пізніше, з урахуванням накопиченого досвіду і без «дитячих хвороб» (яскравий приклад - російський Hyundai Solaris, який зажадав модернізації підвіски, і Kia Rio , що обійшовся без цього). В даному випадку про подібні колізії говорити не доводиться, і платформа Sportage практично ідентична тій, на якій базується нинішній Hyundai Tucson. Це остання версія корпоративної «візки» J4, з 2006 року в різних варіаціях використовувалася як для Sportage і Tucson (ix35) колишніх поколінь, так і для легкових моделей (Hyundai i30 / Elantra, Kia cee'd / Cerato). Її найпомітніше відмінність від платформи третього Sportage (SL) - колісна база, подовжуючи на три сантиметри завдяки новим поздовжнім важелів незалежної задньої підвіски (природно, многоричажной), що дозволив оптимізувати кинематику і збільшити робочий хід, що зіграло в плюс для геометричної прохідності. Трохи збільшена і колія завдяки новим підрамник, а інша «геометрія» укупі з солідною масою, в свою чергу, зумовили необхідність в посиленні шасі. Тому у нового Sportage (як і у Tucson) свої, більш жорсткі, сайлентблоки і стабілізатори, більш масивні цапфи, поворотні кулаки і ступичні підшипники, і навіть штоки амортизаторів переднього МакФерсона стали товщі. Збільшено і діаметр гальмівних дисків, а рульовий механізм з електричним підсилювачем став трохи «гостріше».

На значні 39 відсотків підвищилася жорсткість кузова на кручення, і головна заслуга в цьому належить силовому каркасу, практично цілком виконаному з високоміцних сталей, частка яких зросла з 18 до 51 відсотка. Крім того, більш широко використовується прогресивний метод склеювання сталевих деталей: якщо раніше загальна довжина клейових швів була менше 15 метрів, то тепер - цілих 103. Прогрес наочно продемонстрували результати краш-тестів американського страхового інституту дорожньої безпеки IIHS: у випробуванні, що імітує перевертання автомобіля, стійки даху без надмірної деформації витримали навантаження, в 5,37 рази перевищує власну масу кросовера, тоді як у моделі попереднього покоління цей показник дорівнював 4,43. До речі, і в іншому тесті IIHS, на фронтальний удар з малим перекриттям, який попередник провалив, новий Sportage показав себе бездоганно, за що отримав найвищу оцінку Top Safety Pick +. Чи не менше уваги, ніж безпеки, розробники кузова приділили комфорту: істотно поліпшена шумоізоляція, причому не тільки підстави, а й верхній частині кузова, а для зниження вібрацій модернізовані пружні опори силового агрегату.

Самі ж двигуни і коробки передач практично не змінилися зі зміною поколінь - в усякому разі, в російській специфікації. Адже нам не пропонують ні потужних бензинових моторів сімейства Theta, з якими Sportage доступний американцям, ні європейського 1,7-літрового турбодизеля U2, знайомого нам по Hyundai i40, ні навіть 1,6-літрового мотора Gamma від Rio / Solaris, який виступає в ролі базового для Hyundai Tucson. Втім, останній все ж таки присутня в лінійці у вигляді 177-сильною турбоверсии і використовується лише в топової комплектації GT-Line Premuim, в блоці з семиступінчастою роботизованою коробкою і повнопривідною трансмісією. Для нас в гамі зберегли дволітровий турбодизель серії R, що має пьезофорсунками, систему акумуляторного уприскування Bosch і змінну геометрію крильчатки: в результаті модернізації його віддача зросла з 184 л. с. і 392 Нм до 185 л. с. і 400 Нм. У ролі ж базового - як і раніше 150-сильний бензиновий агрегат, також дволітровий, що відноситься до сімейства Nu, який дебютував в 2011 році на моделі Elantra в 1,8-літрової модифікації. Це длінноходная алюмінієва 16-клапанна «четвірка» з фазовращателямі на впуску і випуску, ланцюговим приводом ГРМ і багатоточковим уприскуванням із змінною конфігурацією впускного колектора. Існує модифікація з безпосереднім уприскуванням, що видає до 176 л. с., але російські умільці домагаються близькою віддачі за допомогою звичайного чіп-тюнінгу.

Базовий варіант трансмісії для бензинового дволітрового мотора - шестиступінчаста механічна коробка M6CF1 плюс привід тільки на передні колеса, дизельний ж кросовер в обов'язковому порядку має повний привід і «автомат». Гідромеханічні трансмісії з електронним управлінням і загальним позначенням A6LF Hyundai-Kia з 2009 року випускає самостійно, чого не скажеш про систему повного приводу, яку поставляє австрійська компанія Magna. Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях.

Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях

Тест-драйв KIA Sportage 2,0 AT AWD на бездоріжжі

З моменту старту російських продажів KIA Sportage четвертого покоління пройшло чимало часу, але в містах він поки ще екзотика, а за їх межами - взагалі дивина. Бажання прискорити хід історії життя кросовера, приміряв полумаску Porsche, явно спровокував один з серпневих злив, що затопили Москву і область.

До оли у тебе є повноприводний автомобіль, майже позашляховик, нехай навіть без раздатки і поніжайкі, думки про всілякі активностях приходять самі собою. За вікном стіна води, каскади блискавок, а у тебе вже готова картинка ранкової вилазки на берег лісового озера ... Без динамічного троса, без хай-джеков, з однією лише докаткой в ​​багажнику.

Скільки коштує свобода

Чи жарт, віддати за машину 1 714 900 рублів - саме стільки сьогодні стоїть наш Sportage в комплектації Prestige - і при цьому залежати від показань погодних інформерів, кількості калюж на грунтовці і ступеня її розквашених? Зауважу, що мова йде все ж про дорогу, а не про гектарах орних земель.

Наш перший тест KIA Sportage, пройдений на дорогах Каталонії, відбив майже все, що є в цьому автомобілі: від дизайну до техніки, яка в четвертому поколінні практично не змінилася. Але в Іспанії свої умови і пріоритети. Повний привід у ній чи потрібен, як і комплектація Classic «Теплі опції», яка в Росії пропонується для моноприводних версій з «механікою» за 1 304 900 руб., З АКП і переднім приводом - за 1 364 900 рублів, а c 4WD і МКП за 1 384 900 рублів. У нас все інакше, і паркетник з монопріводом часто вважається суто жіночою забавою ... Втім, досить необачно, але не будемо забігати вперед.

Тест-драйви / Нові авто

Вперед, покемони: перший тест-драйв нового Kia Sportage 2016

Звичайно, каталонські дороги в околицях Барселони мало схожі на російські, і всі автомобілі на тесті були виключно в європейських комплектаціях (в Росії вони будуть трохи іншими). До того ж, в ...

09.02.2016

Тільки що закінчилося негода має на увазі, що по мокрій трасі я поїду без фанатизму, навіть не доводячи аналогову стрілку спідометра до дозволених 110 км / ч. Дійсно, в такому режимі KIA Sportage впевнено тримає дорогу, не схильний до аквапланування, плавний, тихий, економить паливо і не докучає частими зверненнями до шестиступінчастою АКП. Його 2,0-літровий, 150-сильний мотор серії NU, знайомий по багатьом моделям корейського концерну, здається мені майже ідеальним для заміського ритму. Хочеш - сам підтримуй швидкість, хочеш - віддай її на відкуп круїз-контролю.

У комплектації Prestige немає систем розпізнавання дорожніх знаків, утримання в смузі руху і контролю сліпих зон. Так, ще немає і електроприводів водійського і пасажирського сидінь, непогано хвалять своїм профілем і комбінованої, тканинної-шкіряною оббивкою. Зате присутні кнопковий запуск двигуна, ксенон фар, світлодіоди денних ходових вогнів, противотуманки, датчики дощу і світла, парктроніки і камера заднього виду з розміткою, семидюймовий екран мультимедійної системи з навігацією, Wi-Fi-приймачем і безліч корисних і красивих дрібниць. Цікаво, що Wi-Fi підключається лише до точки доступу, яка утворена вашим смартфоном. Спроба Законекть зі стаціонарним, від роутера, який є в будинку, успіхом не увінчалася. Єдине призначення бездротового інтернету - отримання інформації про пробки для вбудованої навігаційної системи. Малувато, звичайно, але і на тому спасибі.

За нас вже подумали

Отже, з озброєністю електронікою все відмінно, тільки перший же обгін відгукується в мені нервовим тремтінням. У добрій половині свого ходу, до подпружиненной сходинки, акселератор неабияк задемпфирован. Хоч притупували на ньому, хоч прихлопувати по ньому - толку мало. І лише в міру продавлювання цієї воістину мінної мембрани, електроніка розуміє, що пора додати в мотор вибухову порцію палива з повітрям або переходити на знижену передачу. Правда, витрата палива при такому алгоритмі і не думає перевалювати за «десятку» на «сотню».

KIA Sportage 2,0 AT AWD
Витрата на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 11,2 6,7 8,3

Ця особливість була і в минулому поколінні KIA Sportage, але хто міг подумати, що вона так комусь сподобається, що її залишать і в нинішньому. Зрозуміло, що таким чином конструктори відразу реалізували «режим намірів», страхуючи водія від надлишку оборотів, але чому б не активувати його клавішею з яким-небудь зрозумілим всім символом? А ось кнопка біля селектора АКП якраз включає «спортивні» настройки електронного блоку управління, при яких акселератор з «автоматом» і не думають "тупити".

Два роки тому, приблизно в цей же час, я їхав на рестайлинговом, повноприводному Sportage третього покоління з Карелії в Заполяр'ї. Без всякого відмови собі в будь-яких північних радощах: будь то гриби під Кондопогою або ягода близько Медвежьегорска. Звернув з траси, заїхав в лісок і - набивай пакети. Так, автомобіль був турбодизель (схожа, 2,0-літрова, 185-сильна версія за 1 834 900 руб. Запропонована і зараз) і, знову ж таки, повнопривідний. Але сьогодні тип двигуна не настільки важливий.

В об'їзд заборон

Добиратися до красивих місць стало все складніше. На яку грунтовки не ткнися - усюди кинуті поперек дороги бетонні блоки. На легковика не об'їдеш, а ось з кросовером можна спробувати. Заявлених 182 мм дорожнього просвіту, звичайно трохи, але з урахуванням минулих 170 мм, додаткові десять - абсолютно не зайві.

Рів з обвалилися стінками, глибиною сантиметрів тридцять і шириною в метр, Sportage долає «в лоб» лише трохи чиркнув «спідницею» бампери про грунт. Завдання, прямо скажемо, нескладна, але з деякими навантаженнями на кузов. Цвіркуни в салоні? Хм, на кшталт ніяких.

Ось вам і силовий каркас з високоміцних сталей ... При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі.

При підрослими на 20 мм передньому звисі, кутів з'їзду і в'їзду для повсякденних перешкод паркетнику все одно вистачає, і через мить ми опиняємося на глині, що раскисли, у краю здоровенною калюжі

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Ціна

1 714 900 рублів

Примусово замикати електрогідравлічну муфту від компанії Magna я поки не поспішаю. Автоматика повинна сама підключити задню вісь в разі пробуксовки коліс на передній. Що ж, потихеньку рушаємо. Машина повільно, але впевнено рухається вперед - схоже, дно калюжі тверде, але як тільки провідні колеса вийшли з води, KIA, взутий в найзвичайніші дорожні шини 225/60 R 17, почав подрисківать на місці в пошуках точки зачеплення. Суб'єктивно, електроніка зупинилася на секунду-півтори, але задня вісь справно підключилася, підштовхнувши автомобіль до виїзду. У минулому поколінні було приблизно так само, і принципових відмінностей у швидкодії муфти я так і не знайшов.

На бездоріжжі - вручну!

Натиснув на газ і тут же пошкодував про це. Автомобіль завиляв навіть на рівному, майже бесколейном ділянці глиняній каші. Все, вистачить експериментів, «блокують» вручну, кнопкою. Насправді в цей час електронасос подає максимальний тиск рідини на пакет фрикційних дисків, забезпечуючи 50% крутного моменту на задній осі.

Зовсім інша справа! Адже автоматика повного приводу Dynamax AWD постійно працює в імпульсному режимі, причому перерозподіляючи момент не по ходу п'єси, а хіба що визначаючи можливі події з преднатягом. Попросту кажучи, мінімальна тяга на задній осі є завжди. Але мені потрібна максимально можлива, причому відразу.

Зафіксований повнопровідного розклад на бездоріжжі куди краще. Ні про які «як по рейках» мови не йде, але ... Вже немає необхідності постійно підрулювати, коректуючи напрям руху, та й поїхали ми куди швидше без усякого побоювання. Стоп, а ось тут я, здається, знову поспішив.

Гальма у Sportage на рідкість беручкі, правда, з урахуванням того, що дорожня гума на глині ​​в помах ока перетворюється в чотири повноцінних лижі, зупиняється півторатонний кросовер не завжди в заданій точці. Але це вже проблеми зовсім не автомобіля.

KIA Sportage 2,0 AT AWD

Короткі технічні характеристики

Габарити, мм (Д / Ш / В)

4 480/1 855/1 655

потужність:

150 к.с.

Максимальна швидкість:

180 км / год

Розгін 0-100 км / ч

11,6 с

Трансмісія:

шестиступінчаста, автоматична

привід:

Повний, AWD

Сумніви - світло!

Пристосуватися до слизького грунту і повному приводу не так вже й складно. До того ж поїздити з танковим завзяттям тут ще ніхто і не встиг, а, значить, де засадити Sportage, з першого разу і не знайти, та й завдання такої зовсім немає. Звичайно ж, заїзд в глибоку колію на дамбі буде вкрай необачним, а ось скотитися з гірки на хитку берегову крайку, майже в мул, можна ризикнути. При включеному асистент спуску автомобіль плавно, без юза, сповзає на берег. Не торкатись в цей час до акселератора - одна з умов успіху. Пара рухів кермом, розворот, прибутку! Назад, в гірку, вибираємося в звичайному повноприводному режимі, і знову успішно.

Майже годину інтенсивного замішування глини розпалює цікавість: а що ж у нас під днищем? Насамперед, обмацую муфту. Вона тепла, але на перегрів немає і натяку. Вся фішка в відмову від електромагнітної конструкції і перехід, ще в минулому поколінні Sportage, на згадану вже електрогідравлічну схему. Побіжний огляд потужної задньої багаторичажка також не викликає побоювань. На жаль, на цьому радості закінчуються. Розташована майже по поздовжній осі автомобіля вихлопна труба з резонатором - як безапеляційний вирок. Купання в глибоких грязьові ванни або снігу по коліно корейському паркетнику протипоказані навіть при всьому досконало AWD.

Статті / Практика

Чому вам не потрібен кросовер

За осені, ще до масового психозу, підвищення курсів і інших потрясінь, вибирали машину моєї дівчини. Нещодавно отримані права і шість з половиною сотень в кишені. Що брати? Спочатку довелося довго пояснювати, чому не ...

04.03.2015

"Чим допомогти"? Водій зупинився в парі метрів Hyundai ix35 - одноплатформеннік Sportage минулого покоління, з цікавістю оглядає мій дивовижний автомобіль. Ділюся враженнями і побоюваннями, а у відповідь чую те, про що, в общем-то, ні виробники, ні журналісти зазвичай не говорять ...

«Не потрібен цього кросоверу повний привід. На такий, сільської пересеченке, так точно. Без нього куди менше проблем. А прохідність ось вона, на всі випадки життя, та й обходиться дешевше »- мужик недбало стукнув ногою по зубастої, грязьовий гумі свого ix, глянув на мене поблажливо і поїхав по полю геть, як по хорошому асфальту ...

Всьому своє призначення

Напевно, на цьому місці варто було б поставити крапку, але не все так просто. Парадокс, про який далеко не всі знають, полягає в тому, що конструкція AWD Sportage, та й більшості кросоверів, заточена під дорожні умови експлуатації. Перебрав з газом в повороті, вилетів на слизьку ділянку траси - ось тоді електронно-механічні системи повного приводу розпускають перед водієм свій розкішний хвіст павича. І як би не намагалися автовиробники задекларувати універсальність такого популярного нині «паркетного» сегмента, його позашляхові здібності, це всього лише можливості, які, як не прикро, не є основними.

Тому в вимиті від грудок бруду вигляді Sportage мені подобається куди більше, а що вмістилося в розкладеному салоні повнорозмірний велосипед Stels виглядає там куди доречніше, ніж болотні чоботи і лопата. Для них призначені зовсім інші автомобілі.

Для них призначені зовсім інші автомобілі

Звичайно ж, конкурентів у нового KIA Sportage предостатньо. Серед основних - Toyota RAV4, Mazda CX-5, частково, Nissan X-Trail, не кажучи вже про одноплатформеннік Hyundai Tucson і всіляких кроссоверах з Китаю. Порядок цін на ці автомобілі, не рахуючи китайців, приблизно однаковий: від 1 200 тис. Рублів і вище. Якраз в початкових і непогано оснащених версіях (від 1 204 900 рублів) KIA володіє чималою перевагою. Базовий RAV4 і Mazda CX-5 стартують з позначки 1 299 тис. Рублів, а Nissan X-Trail не маючи в арсеналі повноцінної, гідротрансформаторной АКП і зовсім з 1 409 тис. Рублів. Правда, в насичених версіях KIA починає втрачати свою перевагу, і ось тоді в гру вступають ті самі дрібниці, на підставі яких покупець і робить вирішальний вибір.

Дмитро Юрасов

оглядач Kolesa.ru

Kia Sportage четвертого покоління (заводський індекс QL) створений за відомим рецептом: подивися, як зробив Hyundai, і зроби те ж саме, але краще. «Головний» корейський бренд майже завжди випускає нові моделі першими, а їх технічні клони під маркою Kia виходять у світ трохи пізніше, з урахуванням накопиченого досвіду і без «дитячих хвороб» (яскравий приклад - російський Hyundai Solaris, який зажадав модернізації підвіски, і Kia Rio , що обійшовся без цього). В даному випадку про подібні колізії говорити не доводиться, і платформа Sportage практично ідентична тій, на якій базується нинішній Hyundai Tucson. Це остання версія корпоративної «візки» J4, з 2006 року в різних варіаціях використовувалася як для Sportage і Tucson (ix35) колишніх поколінь, так і для легкових моделей (Hyundai i30 / Elantra, Kia cee'd / Cerato). Її найпомітніше відмінність від платформи третього Sportage (SL) - колісна база, подовжуючи на три сантиметри завдяки новим поздовжнім важелів незалежної задньої підвіски (природно, многоричажной), що дозволив оптимізувати кинематику і збільшити робочий хід, що зіграло в плюс для геометричної прохідності. Трохи збільшена і колія завдяки новим підрамник, а інша «геометрія» укупі з солідною масою, в свою чергу, зумовили необхідність в посиленні шасі. Тому у нового Sportage (як і у Tucson) свої, більш жорсткі, сайлентблоки і стабілізатори, більш масивні цапфи, поворотні кулаки і ступичні підшипники, і навіть штоки амортизаторів переднього МакФерсона стали товщі. Збільшено і діаметр гальмівних дисків, а рульовий механізм з електричним підсилювачем став трохи «гостріше».

На значні 39 відсотків підвищилася жорсткість кузова на кручення, і головна заслуга в цьому належить силовому каркасу, практично цілком виконаному з високоміцних сталей, частка яких зросла з 18 до 51 відсотка. Крім того, більш широко використовується прогресивний метод склеювання сталевих деталей: якщо раніше загальна довжина клейових швів була менше 15 метрів, то тепер - цілих 103. Прогрес наочно продемонстрували результати краш-тестів американського страхового інституту дорожньої безпеки IIHS: у випробуванні, що імітує перевертання автомобіля, стійки даху без надмірної деформації витримали навантаження, в 5,37 рази перевищує власну масу кросовера, тоді як у моделі попереднього покоління цей показник дорівнював 4,43. До речі, і в іншому тесті IIHS, на фронтальний удар з малим перекриттям, який попередник провалив, новий Sportage показав себе бездоганно, за що отримав найвищу оцінку Top Safety Pick +. Чи не менше уваги, ніж безпеки, розробники кузова приділили комфорту: істотно поліпшена шумоізоляція, причому не тільки підстави, а й верхній частині кузова, а для зниження вібрацій модернізовані пружні опори силового агрегату.

Самі ж двигуни і коробки передач практично не змінилися зі зміною поколінь - в усякому разі, в російській специфікації. Адже нам не пропонують ні потужних бензинових моторів сімейства Theta, з якими Sportage доступний американцям, ні європейського 1,7-літрового турбодизеля U2, знайомого нам по Hyundai i40, ні навіть 1,6-літрового мотора Gamma від Rio / Solaris, який виступає в ролі базового для Hyundai Tucson. Втім, останній все ж таки присутня в лінійці у вигляді 177-сильною турбоверсии і використовується лише в топової комплектації GT-Line Premuim, в блоці з семиступінчастою роботизованою коробкою і повнопривідною трансмісією. Для нас в гамі зберегли дволітровий турбодизель серії R, що має пьезофорсунками, систему акумуляторного уприскування Bosch і змінну геометрію крильчатки: в результаті модернізації його віддача зросла з 184 л. с. і 392 Нм до 185 л. с. і 400 Нм. У ролі ж базового - як і раніше 150-сильний бензиновий агрегат, також дволітровий, що відноситься до сімейства Nu, який дебютував в 2011 році на моделі Elantra в 1,8-літрової модифікації. Це длінноходная алюмінієва 16-клапанна «четвірка» з фазовращателямі на впуску і випуску, ланцюговим приводом ГРМ і багатоточковим уприскуванням із змінною конфігурацією впускного колектора. Існує модифікація з безпосереднім уприскуванням, що видає до 176 л. с., але російські умільці домагаються близькою віддачі за допомогою звичайного чіп-тюнінгу.

Базовий варіант трансмісії для бензинового дволітрового мотора - шестиступінчаста механічна коробка M6CF1 плюс привід тільки на передні колеса, дизельний ж кросовер в обов'язковому порядку має повний привід і «автомат». Гідромеханічні трансмісії з електронним управлінням і загальним позначенням A6LF Hyundai-Kia з 2009 року випускає самостійно, чого не скажеш про систему повного приводу, яку поставляє австрійська компанія Magna. Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях.

Електрогідравлічна багатодискова муфта Dynamax спрацьовує швидко і м'яко, гнучко реагуючи на зміни умов руху, і не схильна до перегріву при великих навантаженнях

Вам сподобається KIA Sportage 2,0 AT AWD якщо:

  • На Porsche ви можете тільки поглядати;
  • Ви любите комфорт і простір в салоні;
  • Ви вже знайомі з повноприводними кроссоверами.

Вам не сподобається KIA Sportage 2,0 AT AWD якщо:

  • Ви часто дивитеся «в очі» автомобілю;
  • Ви чекаєте від нього неймовірних подвигів;
  • Вам просто шкода грошей.
Зрозуміло, що таким чином конструктори відразу реалізували «режим намірів», страхуючи водія від надлишку оборотів, але чому б не активувати його клавішею з яким-небудь зрозумілим всім символом?
Цвіркуни в салоні?
Майже годину інтенсивного замішування глини розпалює цікавість: а що ж у нас під днищем?
Що брати?
Чим допомогти"?
Зрозуміло, що таким чином конструктори відразу реалізували «режим намірів», страхуючи водія від надлишку оборотів, але чому б не активувати його клавішею з яким-небудь зрозумілим всім символом?
Цвіркуни в салоні?
Майже годину інтенсивного замішування глини розпалює цікавість: а що ж у нас під днищем?
Що брати?
Чим допомогти"?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов