Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Lincoln Continental з фільму «Брат» - Колеса.ру

  1. Тест-драйв Lincoln Continental з фільму «Брат» Фільм, несподівано «народний» за мірками артхаусного...
  2. усередині
  3. В русі
  4. Віддам Lincoln в хороші руки
  5. 17-й рік разом
  6. експлуатація
  7. плани
  8. Історія моделі
  9. Тест-драйв Lincoln Continental з фільму «Брат»
  10. зовні
  11. усередині
  12. В русі
  13. Віддам Lincoln в хороші руки
  14. 17-й рік разом
  15. експлуатація
  16. плани
  17. Історія моделі
  18. Тест-драйв Lincoln Continental з фільму «Брат»
  19. зовні
  20. усередині
  21. В русі
  22. Віддам Lincoln в хороші руки
  23. 17-й рік разом
  24. експлуатація
  25. плани
  26. Історія моделі

Тест-драйв Lincoln Continental з фільму «Брат»

Наша сеть партнеров Banwar

Фільм, несподівано «народний» за мірками артхаусного режисера Олексія Балабанова, миттєво був розтягнули на цитати, а Данила Багров став культовим героєм цілого покоління. Долі, в основному сумні, головних учасників культурного явища всім відомі. Пора дізнатися, що стало з другорядними чотирьохколісними персонажами. Знайомимося з тим самим Lincoln Continental найманого вбивці Татарина, зіграного Віктором Сухоруковим.

зовні

На початку 70-х босам американського автопрому стало зрозуміло, наскільки непостійний автомобільний патріотизм співвітчизників. Боротьбу з німецькими загарбниками було вирішено вести їх же зброєю. Першими відреагували в GM, кинувши на амбразури Cadillac Seville. Ford затримався з відповіддю на рік, але млинець на ім'я Lincoln Versailles вийшов грудкою. А що якщо не придумувати нові імена, а представити клієнтові старого друга в новому обличчі? Ось так і розжалували Lincoln Continental з повнорозмірних в средньорозмірні седани.

Зміна іміджу обернулася не тільки зменшенням розмірів. Бажаючи не відставати від Cadillac з їх дивакуватим Seville другого покоління, мало похід на класичний седан, дизайнери, надихнувшись Lincoln Zephyr кінця 30-х років, і створили самий незвичайний зовні Continental.

Бажаючи не відставати від Cadillac з їх дивакуватим Seville другого покоління, мало похід на класичний седан, дизайнери, надихнувшись Lincoln Zephyr кінця 30-х років, і створили самий незвичайний зовні Continental

Прямі лінії, широкий гриль решітки радіатора, велика кількість хрому ... З традиційних складових стилістам вдалося зліпити неординарний образ, що запам'ятовується, що змушує здивовано дивитися услід скошеного багажника з топорщащейся фірмової виштамповкою.

З традиційних складових стилістам вдалося зліпити неординарний образ, що запам'ятовується, що змушує здивовано дивитися услід скошеного багажника з топорщащейся фірмової виштамповкою

Тому і запам'ятався Lincoln кіноманам. Майнувши в «Брате» лише три рази, він начисто затьмарив культовий для тієї епохи Grand Cherokee, на якому пересувалася банда Круглого.

усередині

усередині

В салон колишнього кінореквізіта веде двері з домофоном. Кодовий замок, предок сучасного безключового доступу - відома фішка Лінкольнів. Інша пристрасть фордовского люкс-бренду - випуск дизайнерських версій своїх моделей. Наш рестайлінговий Continental створений у співпраці з французьким модним будинком Givenchy - факт засвідчений відповідним написом на задніх стеклах. Перший власник переплатив за цей седан менш ніж $ 3 100.

Перший власник переплатив за цей седан менш ніж $ 3 100

Навряд чи Татарин, недбало раскинувший розпальцьовкою на величезному кермі з подковообразной маточиною, розумів, яким автомобілем він керує.

«Автомат», електропакет, солідна зовнішність - що ще треба процвітаючому бандиту? Хто в Лінкольні не бував, краси не бачив!

Я сиджу на місці Данила Багрова, але вдаватися до сумних думок про долю талановитого актора заважають навколишні мене розкоші. Синій інтер'єр щедро розбавлений декором з натурального шпону. До біса шкіру, холодну на морозі і смажачі на сонці, будь вона хоч тричі Connolly. Мягчайшіе крісла оббиті чудовим велюром, одним з кращих матеріалів для автомобільної меблів. Інтер'єри представницьких Зілов не дарма обшивалися саме їм.

Витончена елегантність, привнесена Givenchy, легко губиться під напором фордовских технологій. Електроприводами всього і вся знавця старих «американців» не здивуєш. Більшу частину опцій я бачив на дводверних Mark V і Mark IV 70-х років. А ось велика кількість різнокаліберних дисплеїв, цифрова приладова панель, електронний клімат-контроль і просунутий бортовий комп'ютер - щось новеньке. Тоді Форд розраховував затьмарити драйверські БМВ з Мерседесами тотальним хай-теком.

Сховатися від навали електроніків, що витіснили з передньої панелі навіть годинник Cartier, можна тільки на задньому дивані. Тут просторо, годі й казати, але не розгуляєшся, як може здатися, дивлячись з боку на п'ятиметровий седан (5 Пробіг: 110 мм, якщо бути точним). При довжині майже дорівнює подовженому W126, Continental по колісній базі поступається навіть W123. Спритність дизайнерів і ніякого шахрайства.

В русі

«Не брат ти мені!» - легко може сказати йому старий Continental з 302-м V8. І буде правий! Наш Lincoln цікавий не тільки особистим знайомством з Бодровим і Сухоруковим. Під капотом «американця» стоїть німецький дизель, і це не результат свопу ! Все своє, рідне, на американському заводі встановлене. Continental, задуманий як відповідь європейцям, не міг обійтися без дизеля. По крайней мере, так вважали фордовские боси. У Cadillac Seville є, значить, і у нас буде.

Lincoln Continental

Трансмісія: автоматична ZF 4HP22 4 ступені

Двигун: M21D24

Якщо в GM використовували власний мотор на важкому паливі (V8 5,7), то в Ford в прямому сенсі слова звернули проти суперника його ж зброю і закупили новітню на той час розробку BMW. Дизельна рядна «турбошестерка» M21D24, вироблена на австрійському заводі Steyr, що стала першим дизелем баварської марки, ріднить Continental з «Трешками» Е30 і «п'ятірками» Е28 і Е34 . Ще більше родичів можна знайти по лінії коробки. Чотириступінчастий «автомат» ZF 4HP22 за свою багаторічну кар'єру ставилося на добру половину європейських моделей 80-90-х, від Maserati до Volvo.

Це у баварців 114-сильний дизель з його 210 Нм вважався неслабим хлопцем навіть на тлі легендарних бензинових «шісток» - Е28 524td свого часу був найшвидшим серійним дизельним седаном. А в Америці рядна "шістка" поступалася по віддачі молодшому Essex V6 3,8, не кажучи вже про топової «вісімці». Незважаючи на це дизель відмінно вписується в концепцію американського дредноута - неспішний розгін, плавні перемикання ...

Ось тільки дредноутом Lincoln бути перестав. Побудований на платформі Fox (привіт Мустанг!) Continental позбувся рами, зате зберіг вірність заднього приводу, ставши останнім в своєму сімействі седаном з класичним компонуванням. Передня підвіска - стійки Макферсон, ззаду - нерозрізний міст. Колишній хиткості рамних мастодонтів немає і в помині. А чудова плавність ходу нікуди не поділася, навіть незважаючи на відмову від задньої пневмоподвески на конкретному автомобілі, що типово для давно зросійщених старих «американців». Головне, що Continental приємно управляти не тільки тримаючи кермо однією рукою і вальяжно виставивши лікоть у відкрите вікно. Можна і пошустріть!

Lincoln Continental
Заявлений витрата палива на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 12 8 10

Любителям справжньою американської техніки буде не вистачати об'ємного баса V8, заради якого варто заглушити магнітолу. Тут дизельному Lincoln крити нічим - торохтить «німець» по-тракторному. Зате витрата в змішаному циклі реально укласти в 10 літрів на сотню. Родичам з V8 і V6 таке і не снилося.

Родичам з V8 і V6 таке і не снилося

Але дизельний свято тривало недовго. У зв'язку з припиненням поставок в США E28 524td, компанія BMW перестала відвантажувати Ford і самі двигуни. Дизельних Лінкольнів в результаті було зроблено всього 1 500 штук. З тих пір подібні мотори під капотом Continental не з'являлися. В GM вчинили аналогічно, закинувши ідею дизельного преміум. Погралися і буде. Що ж, тим уникальнее.

Віддам Lincoln в хороші руки

Як і коли потрапив в Росію цей Lincoln Continental сьомого покоління, історія замовчує. Відомо лише, що народився він в 1984 році, а до нас прибув з Нового Орлеана. Скільки господарів змінив «американець» на новій батьківщині, теж невідомо, але в 90-х він потрапив на Ленфільм. Там Lincoln примітив режисер Олексій Балабанов, який шукав реквізит для зйомок свого четвертого фільму.

Зігравши покладену роль бандитського екіпажу, Lincoln мав всі шанси згнити на задвірках Ленфільму, але був викуплений ентузіастом на ім'я Андрій. Про те, що це саме той самий автомобіль, можна було судити також за непрямими ознаками: скол на задньому лівому ліхтарі, постійно моргає лампа відсутності палива і палаюча лампа оповіщення про перегорілих габаритах.

Андрій почав відновлювати автомобіль, варили і перефарбовував цілком кузов (тоді-то автомобіль і втратив свою початкову двобарвне забарвлення), перетягував стелю, оновлював шкіру на кермі ... Але через кілька років зрозумів, що не дивлячись на любов до автомобіля, підтримувати його в належному стані немає ні фінансів, ні часу.

Але через кілька років зрозумів, що не дивлячись на любов до автомобіля, підтримувати його в належному стані немає ні фінансів, ні часу

Продавати Continental аби кому у Андрія не було ніякого бажання, до того ж в кінці дев'яностих американські янгтаймери не користувалися особливим попитом. Так у 2000 році Lincoln виявився у Максима, друга Андрія. Це був подарунок.

17-й рік разом

Максим не став повертати машині ні рідної забарвлення, ні бічні хромові молдинги. На жаль, за стільки років експлуатації Lincoln побував в декількох невеликих ДТП, тому часткову перефарбовування седан пережив не раз. Після однієї з аварій Максиму довелося шукати кузовні деталі по всій країні. Пощастило, що відразу два донора знайшлися в Москві. З них-то і були зняті передній бампер, решітка радіатора і фари.

Відносно серйозних проблем з технікою Максим згадав тільки два випадки. У першому випадку в «автоматі» пропали всі передачі, крім задньої. Все б нічого, але неприємність сталася в дорозі. Довелося заднім ходом, вивернувши шию, під здивованими поглядами оточуючих їхати через все місто на сервіс. Ремонт тоді обійшовся майже в 40 000 рублів.

Другий випадок пов'язаний з обривом ременя ГРМ, через що зламало распредвал, коромисла і загнув два клапана. Станом на грудень 2008 року вартість запчастин потягнула майже на 10 000 рублів і в стільки ж обійшлася робота.

Інші поломки, на кшталт перебирання рульової рейки і заміни помпи, можна віднести до рядових. З ходової, завдяки заміні задньої пневмоподвески на пружини колишніми власниками, немає ніяких проблем. Заміна кульових і стійок стабілізатора - ось і всі неприємності за шістнадцять років.

Заміна кульових і стійок стабілізатора - ось і всі неприємності за шістнадцять років

експлуатація

Перший час Максим їздив на Continental тільки влітку. Але з огляду на надмірну зайнятість і бажання все робити самому процес підготовки до сезону ніколи не проходив швидко. Ось і виходило, що поки приведеш все в порядок, встигаєш зробити пару виїздів - і вже пора знову на зимівлю. Був період, коли зимівля затягнулася, і автомобіль простояв без руху два роки.

Салон не був належним чином підготовлений до тривалої стоянці, тому дерев'яне оздоблення потріскалася і пішла хвилями. Максим все відновив власними руками, але з тих пір Continental не варто склавши руки. Автомобіль повинен їздити, а не стояти, тому ось вже більше десяти років Lincoln використовується в щоденному режимі, переграє по частоті використання другий авто - Ford Focus останнього покоління (пробіг за два роки - 1 400 км), на якому після «американця» їздити просто не цікаво. Обслуговує свою машину Максим самостійно.

плани

Замінити лобове скло (на замовлення - 7 000 рублів), переварити пороги і нарешті повністю перефарбувати.

Історія моделі

1980 рік ознаменувався крутими змінами в житті Lincoln Continental. Зняття з виробництва моделі шостого покоління вилилося в перегляд усієї концепції модельного ряду марки. Відтепер статус повнорозмірною моделі перейшов до Town Car, а наступний, сьомий Continental був понижений у званні, в результаті ставши спадкоємцем не надто вдалого среднеразмерного Lincoln Versailles. Як наслідок, нова модель, що вийшла тільки в 1982 році, переїхала на платформу Fox і в порівнянні з шостим поколінням «всохла» в колісній базі на 226 мм, скоротивши довжину майже на півметра.

Як наслідок, нова модель, що вийшла тільки в 1982 році, переїхала на платформу Fox і в порівнянні з шостим поколінням «всохла» в колісній базі на 226 мм, скоротивши довжину майже на півметра

На фото: 1980-81 Lincoln Continental Town Car

У перший рік виробництва на Continental ставилися карбюраторний V8 5,0 потужністю 131 л. с. і Essex V6 3,8 на 112 л. с. У 1983 році їм на зміну прийшов вприськовий V8 об'ємом 5 літрів від Town Car. У 1984 році на догоду наростаючою дизельної моді Continental обзавівся турбодизельной рядної «шісткою» BMW, зістикувати з чотириступінчатим «автоматом» ZF. Бензинові версії комплектувалися «автоматом» власного виробництва. 1987 став останнім для Lincoln Continental шостого покоління - в 1988 році з конвеєра в Віксоме, штат Мічиган, почали сходити седани восьмого покоління.

Тест-драйв Lincoln Continental з фільму «Брат»

Фільм, несподівано «народний» за мірками артхаусного режисера Олексія Балабанова, миттєво був розтягнули на цитати, а Данила Багров став культовим героєм цілого покоління. Долі, в основному сумні, головних учасників культурного явища всім відомі. Пора дізнатися, що стало з другорядними чотирьохколісними персонажами. Знайомимося з тим самим Lincoln Continental найманого вбивці Татарина, зіграного Віктором Сухоруковим.

зовні

На початку 70-х босам американського автопрому стало зрозуміло, наскільки непостійний автомобільний патріотизм співвітчизників. Боротьбу з німецькими загарбниками було вирішено вести їх же зброєю. Першими відреагували в GM, кинувши на амбразури Cadillac Seville. Ford затримався з відповіддю на рік, але млинець на ім'я Lincoln Versailles вийшов грудкою. А що якщо не придумувати нові імена, а представити клієнтові старого друга в новому обличчі? Ось так і розжалували Lincoln Continental з повнорозмірних в средньорозмірні седани.

Зміна іміджу обернулася не тільки зменшенням розмірів. Бажаючи не відставати від Cadillac з їх дивакуватим Seville другого покоління, мало похід на класичний седан, дизайнери, надихнувшись Lincoln Zephyr кінця 30-х років, і створили самий незвичайний зовні Continental.

Бажаючи не відставати від Cadillac з їх дивакуватим Seville другого покоління, мало похід на класичний седан, дизайнери, надихнувшись Lincoln Zephyr кінця 30-х років, і створили самий незвичайний зовні Continental

Прямі лінії, широкий гриль решітки радіатора, велика кількість хрому ... З традиційних складових стилістам вдалося зліпити неординарний образ, що запам'ятовується, що змушує здивовано дивитися услід скошеного багажника з топорщащейся фірмової виштамповкою.

З традиційних складових стилістам вдалося зліпити неординарний образ, що запам'ятовується, що змушує здивовано дивитися услід скошеного багажника з топорщащейся фірмової виштамповкою

Тому і запам'ятався Lincoln кіноманам. Майнувши в «Брате» лише три рази, він начисто затьмарив культовий для тієї епохи Grand Cherokee, на якому пересувалася банда Круглого.

усередині

усередині

В салон колишнього кінореквізіта веде двері з домофоном. Кодовий замок, предок сучасного безключового доступу - відома фішка Лінкольнів. Інша пристрасть фордовского люкс-бренду - випуск дизайнерських версій своїх моделей. Наш рестайлінговий Continental створений у співпраці з французьким модним будинком Givenchy - факт засвідчений відповідним написом на задніх стеклах. Перший власник переплатив за цей седан менш ніж $ 3 100.

Перший власник переплатив за цей седан менш ніж $ 3 100

Навряд чи Татарин, недбало раскинувший розпальцьовкою на величезному кермі з подковообразной маточиною, розумів, яким автомобілем він керує.

«Автомат», електропакет, солідна зовнішність - що ще треба процвітаючому бандиту? Хто в Лінкольні не бував, краси не бачив!

Я сиджу на місці Данила Багрова, але вдаватися до сумних думок про долю талановитого актора заважають навколишні мене розкоші. Синій інтер'єр щедро розбавлений декором з натурального шпону. До біса шкіру, холодну на морозі і смажачі на сонці, будь вона хоч тричі Connolly. Мягчайшіе крісла оббиті чудовим велюром, одним з кращих матеріалів для автомобільної меблів. Інтер'єри представницьких Зілов не дарма обшивалися саме їм.

Витончена елегантність, привнесена Givenchy, легко губиться під напором фордовских технологій. Електроприводами всього і вся знавця старих «американців» не здивуєш. Більшу частину опцій я бачив на дводверних Mark V і Mark IV 70-х років. А ось велика кількість різнокаліберних дисплеїв, цифрова приладова панель, електронний клімат-контроль і просунутий бортовий комп'ютер - щось новеньке. Тоді Форд розраховував затьмарити драйверські БМВ з Мерседесами тотальним хай-теком.

Сховатися від навали електроніків, що витіснили з передньої панелі навіть годинник Cartier, можна тільки на задньому дивані. Тут просторо, годі й казати, але не розгуляєшся, як може здатися, дивлячись з боку на п'ятиметровий седан (5 Пробіг: 110 мм, якщо бути точним). При довжині майже дорівнює подовженому W126, Continental по колісній базі поступається навіть W123. Спритність дизайнерів і ніякого шахрайства.

В русі

«Не брат ти мені!» - легко може сказати йому старий Continental з 302-м V8. І буде правий! Наш Lincoln цікавий не тільки особистим знайомством з Бодровим і Сухоруковим. Під капотом «американця» стоїть німецький дизель, і це не результат свопу ! Все своє, рідне, на американському заводі встановлене. Continental, задуманий як відповідь європейцям, не міг обійтися без дизеля. По крайней мере, так вважали фордовские боси. У Cadillac Seville є, значить, і у нас буде.

Lincoln Continental

Трансмісія: автоматична ZF 4HP22 4 ступені

Двигун: M21D24

Якщо в GM використовували власний мотор на важкому паливі (V8 5,7), то в Ford в прямому сенсі слова звернули проти суперника його ж зброю і закупили новітню на той час розробку BMW. Дизельна рядна «турбошестерка» M21D24, вироблена на австрійському заводі Steyr, що стала першим дизелем баварської марки, ріднить Continental з «Трешками» Е30 і «п'ятірками» Е28 і Е34 . Ще більше родичів можна знайти по лінії коробки. Чотириступінчастий «автомат» ZF 4HP22 за свою багаторічну кар'єру ставилося на добру половину європейських моделей 80-90-х, від Maserati до Volvo.

Це у баварців 114-сильний дизель з його 210 Нм вважався неслабим хлопцем навіть на тлі легендарних бензинових «шісток» - Е28 524td свого часу був найшвидшим серійним дизельним седаном. А в Америці рядна "шістка" поступалася по віддачі молодшому Essex V6 3,8, не кажучи вже про топової «вісімці». Незважаючи на це дизель відмінно вписується в концепцію американського дредноута - неспішний розгін, плавні перемикання ...

Ось тільки дредноутом Lincoln бути перестав. Побудований на платформі Fox (привіт Мустанг!) Continental позбувся рами, зате зберіг вірність заднього приводу, ставши останнім в своєму сімействі седаном з класичним компонуванням. Передня підвіска - стійки Макферсон, ззаду - нерозрізний міст. Колишній хиткості рамних мастодонтів немає і в помині. А чудова плавність ходу нікуди не поділася, навіть незважаючи на відмову від задньої пневмоподвески на конкретному автомобілі, що типово для давно зросійщених старих «американців». Головне, що Continental приємно управляти не тільки тримаючи кермо однією рукою і вальяжно виставивши лікоть у відкрите вікно. Можна і пошустріть!

Lincoln Continental
Заявлений витрата палива на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 12 8 10

Любителям справжньою американської техніки буде не вистачати об'ємного баса V8, заради якого варто заглушити магнітолу. Тут дизельному Lincoln крити нічим - торохтить «німець» по-тракторному. Зате витрата в змішаному циклі реально укласти в 10 літрів на сотню. Родичам з V8 і V6 таке і не снилося.

Родичам з V8 і V6 таке і не снилося

Але дизельний свято тривало недовго. У зв'язку з припиненням поставок в США E28 524td, компанія BMW перестала відвантажувати Ford і самі двигуни. Дизельних Лінкольнів в результаті було зроблено всього 1 500 штук. З тих пір подібні мотори під капотом Continental не з'являлися. В GM вчинили аналогічно, закинувши ідею дизельного преміум. Погралися і буде. Що ж, тим уникальнее.

Віддам Lincoln в хороші руки

Як і коли потрапив в Росію цей Lincoln Continental сьомого покоління, історія замовчує. Відомо лише, що народився він в 1984 році, а до нас прибув з Нового Орлеана. Скільки господарів змінив «американець» на новій батьківщині, теж невідомо, але в 90-х він потрапив на Ленфільм. Там Lincoln примітив режисер Олексій Балабанов, який шукав реквізит для зйомок свого четвертого фільму.

Зігравши покладену роль бандитського екіпажу, Lincoln мав всі шанси згнити на задвірках Ленфільму, але був викуплений ентузіастом на ім'я Андрій. Про те, що це саме той самий автомобіль, можна було судити також за непрямими ознаками: скол на задньому лівому ліхтарі, постійно моргає лампа відсутності палива і палаюча лампа оповіщення про перегорілих габаритах.

Андрій почав відновлювати автомобіль, варили і перефарбовував цілком кузов (тоді-то автомобіль і втратив свою початкову двобарвне забарвлення), перетягував стелю, оновлював шкіру на кермі ... Але через кілька років зрозумів, що не дивлячись на любов до автомобіля, підтримувати його в належному стані немає ні фінансів, ні часу.

Але через кілька років зрозумів, що не дивлячись на любов до автомобіля, підтримувати його в належному стані немає ні фінансів, ні часу

Продавати Continental аби кому у Андрія не було ніякого бажання, до того ж в кінці дев'яностих американські янгтаймери не користувалися особливим попитом. Так у 2000 році Lincoln виявився у Максима, друга Андрія. Це був подарунок.

17-й рік разом

Максим не став повертати машині ні рідної забарвлення, ні бічні хромові молдинги. На жаль, за стільки років експлуатації Lincoln побував в декількох невеликих ДТП, тому часткову перефарбовування седан пережив не раз. Після однієї з аварій Максиму довелося шукати кузовні деталі по всій країні. Пощастило, що відразу два донора знайшлися в Москві. З них-то і були зняті передній бампер, решітка радіатора і фари.

Відносно серйозних проблем з технікою Максим згадав тільки два випадки. У першому випадку в «автоматі» пропали всі передачі, крім задньої. Все б нічого, але неприємність сталася в дорозі. Довелося заднім ходом, вивернувши шию, під здивованими поглядами оточуючих їхати через все місто на сервіс. Ремонт тоді обійшовся майже в 40 000 рублів.

Другий випадок пов'язаний з обривом ременя ГРМ, через що зламало распредвал, коромисла і загнув два клапана. Станом на грудень 2008 року вартість запчастин потягнула майже на 10 000 рублів і в стільки ж обійшлася робота.

Інші поломки, на кшталт перебирання рульової рейки і заміни помпи, можна віднести до рядових. З ходової, завдяки заміні задньої пневмоподвески на пружини колишніми власниками, немає ніяких проблем. Заміна кульових і стійок стабілізатора - ось і всі неприємності за шістнадцять років.

Заміна кульових і стійок стабілізатора - ось і всі неприємності за шістнадцять років

експлуатація

Перший час Максим їздив на Continental тільки влітку. Але з огляду на надмірну зайнятість і бажання все робити самому процес підготовки до сезону ніколи не проходив швидко. Ось і виходило, що поки приведеш все в порядок, встигаєш зробити пару виїздів - і вже пора знову на зимівлю. Був період, коли зимівля затягнулася, і автомобіль простояв без руху два роки.

Салон не був належним чином підготовлений до тривалої стоянці, тому дерев'яне оздоблення потріскалася і пішла хвилями. Максим все відновив власними руками, але з тих пір Continental не варто склавши руки. Автомобіль повинен їздити, а не стояти, тому ось вже більше десяти років Lincoln використовується в щоденному режимі, переграє по частоті використання другий авто - Ford Focus останнього покоління (пробіг за два роки - 1 400 км), на якому після «американця» їздити просто не цікаво. Обслуговує свою машину Максим самостійно.

плани

Замінити лобове скло (на замовлення - 7 000 рублів), переварити пороги і нарешті повністю перефарбувати.

Історія моделі

1980 рік ознаменувався крутими змінами в житті Lincoln Continental. Зняття з виробництва моделі шостого покоління вилилося в перегляд усієї концепції модельного ряду марки. Відтепер статус повнорозмірною моделі перейшов до Town Car, а наступний, сьомий Continental був понижений у званні, в результаті ставши спадкоємцем не надто вдалого среднеразмерного Lincoln Versailles. Як наслідок, нова модель, що вийшла тільки в 1982 році, переїхала на платформу Fox і в порівнянні з шостим поколінням «всохла» в колісній базі на 226 мм, скоротивши довжину майже на півметра.

Як наслідок, нова модель, що вийшла тільки в 1982 році, переїхала на платформу Fox і в порівнянні з шостим поколінням «всохла» в колісній базі на 226 мм, скоротивши довжину майже на півметра

На фото: 1980-81 Lincoln Continental Town Car

У перший рік виробництва на Continental ставилися карбюраторний V8 5,0 потужністю 131 л. с. і Essex V6 3,8 на 112 л. с. У 1983 році їм на зміну прийшов вприськовий V8 об'ємом 5 літрів від Town Car. У 1984 році на догоду наростаючою дизельної моді Continental обзавівся турбодизельной рядної «шісткою» BMW, зістикувати з чотириступінчатим «автоматом» ZF. Бензинові версії комплектувалися «автоматом» власного виробництва. 1987 став останнім для Lincoln Continental шостого покоління - в 1988 році з конвеєра в Віксоме, штат Мічиган, почали сходити седани восьмого покоління.

Тест-драйв Lincoln Continental з фільму «Брат»

Фільм, несподівано «народний» за мірками артхаусного режисера Олексія Балабанова, миттєво був розтягнули на цитати, а Данила Багров став культовим героєм цілого покоління. Долі, в основному сумні, головних учасників культурного явища всім відомі. Пора дізнатися, що стало з другорядними чотирьохколісними персонажами. Знайомимося з тим самим Lincoln Continental найманого вбивці Татарина, зіграного Віктором Сухоруковим.

зовні

На початку 70-х босам американського автопрому стало зрозуміло, наскільки непостійний автомобільний патріотизм співвітчизників. Боротьбу з німецькими загарбниками було вирішено вести їх же зброєю. Першими відреагували в GM, кинувши на амбразури Cadillac Seville. Ford затримався з відповіддю на рік, але млинець на ім'я Lincoln Versailles вийшов грудкою. А що якщо не придумувати нові імена, а представити клієнтові старого друга в новому обличчі? Ось так і розжалували Lincoln Continental з повнорозмірних в средньорозмірні седани.

Зміна іміджу обернулася не тільки зменшенням розмірів. Бажаючи не відставати від Cadillac з їх дивакуватим Seville другого покоління, мало похід на класичний седан, дизайнери, надихнувшись Lincoln Zephyr кінця 30-х років, і створили самий незвичайний зовні Continental.

Бажаючи не відставати від Cadillac з їх дивакуватим Seville другого покоління, мало похід на класичний седан, дизайнери, надихнувшись Lincoln Zephyr кінця 30-х років, і створили самий незвичайний зовні Continental

Прямі лінії, широкий гриль решітки радіатора, велика кількість хрому ... З традиційних складових стилістам вдалося зліпити неординарний образ, що запам'ятовується, що змушує здивовано дивитися услід скошеного багажника з топорщащейся фірмової виштамповкою.

З традиційних складових стилістам вдалося зліпити неординарний образ, що запам'ятовується, що змушує здивовано дивитися услід скошеного багажника з топорщащейся фірмової виштамповкою

Тому і запам'ятався Lincoln кіноманам. Майнувши в «Брате» лише три рази, він начисто затьмарив культовий для тієї епохи Grand Cherokee, на якому пересувалася банда Круглого.

усередині

усередині

В салон колишнього кінореквізіта веде двері з домофоном. Кодовий замок, предок сучасного безключового доступу - відома фішка Лінкольнів. Інша пристрасть фордовского люкс-бренду - випуск дизайнерських версій своїх моделей. Наш рестайлінговий Continental створений у співпраці з французьким модним будинком Givenchy - факт засвідчений відповідним написом на задніх стеклах. Перший власник переплатив за цей седан менш ніж $ 3 100.

Перший власник переплатив за цей седан менш ніж $ 3 100

Навряд чи Татарин, недбало раскинувший розпальцьовкою на величезному кермі з подковообразной маточиною, розумів, яким автомобілем він керує.

«Автомат», електропакет, солідна зовнішність - що ще треба процвітаючому бандиту? Хто в Лінкольні не бував, краси не бачив!

Я сиджу на місці Данила Багрова, але вдаватися до сумних думок про долю талановитого актора заважають навколишні мене розкоші. Синій інтер'єр щедро розбавлений декором з натурального шпону. До біса шкіру, холодну на морозі і смажачі на сонці, будь вона хоч тричі Connolly. Мягчайшіе крісла оббиті чудовим велюром, одним з кращих матеріалів для автомобільної меблів. Інтер'єри представницьких Зілов не дарма обшивалися саме їм.

Витончена елегантність, привнесена Givenchy, легко губиться під напором фордовских технологій. Електроприводами всього і вся знавця старих «американців» не здивуєш. Більшу частину опцій я бачив на дводверних Mark V і Mark IV 70-х років. А ось велика кількість різнокаліберних дисплеїв, цифрова приладова панель, електронний клімат-контроль і просунутий бортовий комп'ютер - щось новеньке. Тоді Форд розраховував затьмарити драйверські БМВ з Мерседесами тотальним хай-теком.

Сховатися від навали електроніків, що витіснили з передньої панелі навіть годинник Cartier, можна тільки на задньому дивані. Тут просторо, годі й казати, але не розгуляєшся, як може здатися, дивлячись з боку на п'ятиметровий седан (5 Пробіг: 110 мм, якщо бути точним). При довжині майже дорівнює подовженому W126, Continental по колісній базі поступається навіть W123. Спритність дизайнерів і ніякого шахрайства.

В русі

«Не брат ти мені!» - легко може сказати йому старий Continental з 302-м V8. І буде правий! Наш Lincoln цікавий не тільки особистим знайомством з Бодровим і Сухоруковим. Під капотом «американця» стоїть німецький дизель, і це не результат свопу ! Все своє, рідне, на американському заводі встановлене. Continental, задуманий як відповідь європейцям, не міг обійтися без дизеля. По крайней мере, так вважали фордовские боси. У Cadillac Seville є, значить, і у нас буде.

Lincoln Continental

Трансмісія: автоматична ZF 4HP22 4 ступені

Двигун: M21D24

Якщо в GM використовували власний мотор на важкому паливі (V8 5,7), то в Ford в прямому сенсі слова звернули проти суперника його ж зброю і закупили новітню на той час розробку BMW. Дизельна рядна «турбошестерка» M21D24, вироблена на австрійському заводі Steyr, що стала першим дизелем баварської марки, ріднить Continental з «Трешками» Е30 і «п'ятірками» Е28 і Е34 . Ще більше родичів можна знайти по лінії коробки. Чотириступінчастий «автомат» ZF 4HP22 за свою багаторічну кар'єру ставилося на добру половину європейських моделей 80-90-х, від Maserati до Volvo.

Це у баварців 114-сильний дизель з його 210 Нм вважався неслабим хлопцем навіть на тлі легендарних бензинових «шісток» - Е28 524td свого часу був найшвидшим серійним дизельним седаном. А в Америці рядна "шістка" поступалася по віддачі молодшому Essex V6 3,8, не кажучи вже про топової «вісімці». Незважаючи на це дизель відмінно вписується в концепцію американського дредноута - неспішний розгін, плавні перемикання ...

Ось тільки дредноутом Lincoln бути перестав. Побудований на платформі Fox (привіт Мустанг!) Continental позбувся рами, зате зберіг вірність заднього приводу, ставши останнім в своєму сімействі седаном з класичним компонуванням. Передня підвіска - стійки Макферсон, ззаду - нерозрізний міст. Колишній хиткості рамних мастодонтів немає і в помині. А чудова плавність ходу нікуди не поділася, навіть незважаючи на відмову від задньої пневмоподвески на конкретному автомобілі, що типово для давно зросійщених старих «американців». Головне, що Continental приємно управляти не тільки тримаючи кермо однією рукою і вальяжно виставивши лікоть у відкрите вікно. Можна і пошустріть!

Lincoln Continental
Заявлений витрата палива на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 12 8 10

Любителям справжньою американської техніки буде не вистачати об'ємного баса V8, заради якого варто заглушити магнітолу. Тут дизельному Lincoln крити нічим - торохтить «німець» по-тракторному. Зате витрата в змішаному циклі реально укласти в 10 літрів на сотню. Родичам з V8 і V6 таке і не снилося.

Родичам з V8 і V6 таке і не снилося

Але дизельний свято тривало недовго. У зв'язку з припиненням поставок в США E28 524td, компанія BMW перестала відвантажувати Ford і самі двигуни. Дизельних Лінкольнів в результаті було зроблено всього 1 500 штук. З тих пір подібні мотори під капотом Continental не з'являлися. В GM вчинили аналогічно, закинувши ідею дизельного преміум. Погралися і буде. Що ж, тим уникальнее.

Віддам Lincoln в хороші руки

Як і коли потрапив в Росію цей Lincoln Continental сьомого покоління, історія замовчує. Відомо лише, що народився він в 1984 році, а до нас прибув з Нового Орлеана. Скільки господарів змінив «американець» на новій батьківщині, теж невідомо, але в 90-х він потрапив на Ленфільм. Там Lincoln примітив режисер Олексій Балабанов, який шукав реквізит для зйомок свого четвертого фільму.

Зігравши покладену роль бандитського екіпажу, Lincoln мав всі шанси згнити на задвірках Ленфільму, але був викуплений ентузіастом на ім'я Андрій. Про те, що це саме той самий автомобіль, можна було судити також за непрямими ознаками: скол на задньому лівому ліхтарі, постійно моргає лампа відсутності палива і палаюча лампа оповіщення про перегорілих габаритах.

Андрій почав відновлювати автомобіль, варили і перефарбовував цілком кузов (тоді-то автомобіль і втратив свою початкову двобарвне забарвлення), перетягував стелю, оновлював шкіру на кермі ... Але через кілька років зрозумів, що не дивлячись на любов до автомобіля, підтримувати його в належному стані немає ні фінансів, ні часу.

Але через кілька років зрозумів, що не дивлячись на любов до автомобіля, підтримувати його в належному стані немає ні фінансів, ні часу

Продавати Continental аби кому у Андрія не було ніякого бажання, до того ж в кінці дев'яностих американські янгтаймери не користувалися особливим попитом. Так у 2000 році Lincoln виявився у Максима, друга Андрія. Це був подарунок.

17-й рік разом

Максим не став повертати машині ні рідної забарвлення, ні бічні хромові молдинги. На жаль, за стільки років експлуатації Lincoln побував в декількох невеликих ДТП, тому часткову перефарбовування седан пережив не раз. Після однієї з аварій Максиму довелося шукати кузовні деталі по всій країні. Пощастило, що відразу два донора знайшлися в Москві. З них-то і були зняті передній бампер, решітка радіатора і фари.

Відносно серйозних проблем з технікою Максим згадав тільки два випадки. У першому випадку в «автоматі» пропали всі передачі, крім задньої. Все б нічого, але неприємність сталася в дорозі. Довелося заднім ходом, вивернувши шию, під здивованими поглядами оточуючих їхати через все місто на сервіс. Ремонт тоді обійшовся майже в 40 000 рублів.

Другий випадок пов'язаний з обривом ременя ГРМ, через що зламало распредвал, коромисла і загнув два клапана. Станом на грудень 2008 року вартість запчастин потягнула майже на 10 000 рублів і в стільки ж обійшлася робота.

Інші поломки, на кшталт перебирання рульової рейки і заміни помпи, можна віднести до рядових. З ходової, завдяки заміні задньої пневмоподвески на пружини колишніми власниками, немає ніяких проблем. Заміна кульових і стійок стабілізатора - ось і всі неприємності за шістнадцять років.

Заміна кульових і стійок стабілізатора - ось і всі неприємності за шістнадцять років

експлуатація

Перший час Максим їздив на Continental тільки влітку. Але з огляду на надмірну зайнятість і бажання все робити самому процес підготовки до сезону ніколи не проходив швидко. Ось і виходило, що поки приведеш все в порядок, встигаєш зробити пару виїздів - і вже пора знову на зимівлю. Був період, коли зимівля затягнулася, і автомобіль простояв без руху два роки.

Салон не був належним чином підготовлений до тривалої стоянці, тому дерев'яне оздоблення потріскалася і пішла хвилями. Максим все відновив власними руками, але з тих пір Continental не варто склавши руки. Автомобіль повинен їздити, а не стояти, тому ось вже більше десяти років Lincoln використовується в щоденному режимі, переграє по частоті використання другий авто - Ford Focus останнього покоління (пробіг за два роки - 1 400 км), на якому після «американця» їздити просто не цікаво. Обслуговує свою машину Максим самостійно.

плани

Замінити лобове скло (на замовлення - 7 000 рублів), переварити пороги і нарешті повністю перефарбувати.

Історія моделі

1980 рік ознаменувався крутими змінами в житті Lincoln Continental. Зняття з виробництва моделі шостого покоління вилилося в перегляд усієї концепції модельного ряду марки. Відтепер статус повнорозмірною моделі перейшов до Town Car, а наступний, сьомий Continental був понижений у званні, в результаті ставши спадкоємцем не надто вдалого среднеразмерного Lincoln Versailles. Як наслідок, нова модель, що вийшла тільки в 1982 році, переїхала на платформу Fox і в порівнянні з шостим поколінням «всохла» в колісній базі на 226 мм, скоротивши довжину майже на півметра.

Як наслідок, нова модель, що вийшла тільки в 1982 році, переїхала на платформу Fox і в порівнянні з шостим поколінням «всохла» в колісній базі на 226 мм, скоротивши довжину майже на півметра

На фото: 1980-81 Lincoln Continental Town Car

У перший рік виробництва на Continental ставилися карбюраторний V8 5,0 потужністю 131 л. с. і Essex V6 3,8 на 112 л. с. У 1983 році їм на зміну прийшов вприськовий V8 об'ємом 5 літрів від Town Car. У 1984 році на догоду наростаючою дизельної моді Continental обзавівся турбодизельной рядної «шісткою» BMW, зістикувати з чотириступінчатим «автоматом» ZF. Бензинові версії комплектувалися «автоматом» власного виробництва. 1987 став останнім для Lincoln Continental шостого покоління - в 1988 році з конвеєра в Віксоме, штат Мічиган, почали сходити седани восьмого покоління.

А що якщо не придумувати нові імена, а представити клієнтові старого друга в новому обличчі?
«Автомат», електропакет, солідна зовнішність - що ще треба процвітаючому бандиту?
А що якщо не придумувати нові імена, а представити клієнтові старого друга в новому обличчі?
«Автомат», електропакет, солідна зовнішність - що ще треба процвітаючому бандиту?
А що якщо не придумувати нові імена, а представити клієнтові старого друга в новому обличчі?
«Автомат», електропакет, солідна зовнішність - що ще треба процвітаючому бандиту?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов