Наша сеть партнеров Banwar
Suzuki Swift - зовсім недавно на російському ринку, але попит на нього вже встиг перевищити пропозицію. Цікаво: ціни - не найнижчі в сегменті, мотор - всього один, зібраний хетчбек в Угорщині (правда, поставляються і зроблені в Японії автомобілі). Чим же він так сподобався, що на нього вишикувалися черги?
Л юбопитство сподвигло нас взяти на тест топовий "угорський" Swift в комплектації GLX з 1.3-літровим 92-сильним двигуном і роботизованою механічною трансмісією.
Вид збоку нічого не нагадує? Це ж Mini, тільки в сучасному японському дизайнерському баченні! Та ж плоска рубана дах, що закінчується невеликим спойлером зі стоп-сигналом; ті ж обриси пологого капота, короткі звіси і схожий кут нахилу задніх дверей. В Suzuki нічого не мають проти такого порівняння - навпаки: навіть називають Swift "японським Mini". Дилери Suzuki одного разу пофарбували дах "Свіфта" в кольори британського прапора і виставили автомобіль в шоу-румі. І його швидко купили. Цікаво б побачити реакцію іншого боку, коли який-небудь недалекий відвідувач, зайшовши в автосалон, вказав би на загальні риси німецько-британського автомобіля з Suzuki Swift ...
Нехай за цілою низкою критеріїв японський двійник не можна порівняти з "німцем-британцем", і у номінального "азіата" є парочка фокусів. Наприклад, потрапити всередину Swift (як в більш дорогих автомобілях), можна без ключа і кнопок. Електронний блок реагує на що лежить в кишені брелок, розблокує двері - і доступ дозволений.
Інтер'єр розрахований на власника не надто вибагливого, але цінує стиль і комфорт; людини, що не потребує відволікаючих, які вибиваються із загальної картини інтер'єру дрібницях. Оці зачепитися особливо нема за що, але і дорікати Swift в зайвій простоті і невигадливості салону я не буду. Кермо трьохспиці з кнопками управління кондиціонером і "музикою" приємний по фактурі і розміром.
Те ж можна сказати і про сидіннях: вони оптимально, на мій погляд, поєднують комфорт і бічну підтримку, володіючи при цьому досить широким діапазоном регулювань. Сидіти ззаду мені здалося не так зручно, як спереду, але в цьому класі мало автомобілів, що мають на порядок кращі показники. Втім, двом пасажирам на "гальорці" буде вельми комфортно. До читання та стилістиці приладів претензій немає, а бортовий комп'ютер міг би бути і поінформатівнее: тут відображаються тільки температура за бортом і моментальний витрата палива ...
Правильне ім'я дали хетчбеку - "Swift" (або "Стриж", в перекладі з англійської). У міській штовханині він вміє пересуватися, як маленька в'юнка пташка, спритно прискорюючись й втручався в найвужчі щілини: благо, ширина його - всього 1 690 мм. А потужності в 92 кінських сили цілком достатньо для динамічного пересування по місту: більш того, 11 с до 100 км / год - зовсім не поганий показник! Єдине, що з обгонами на трасі доведеться бути обережніше, оскільки запасу тяги на "верхах" моторчику бракує.
Двигун - так само, як і центральний замок - запускається без ключа. Точніше, потрібно повернути пластикову рукоятку, вбудовану в замок запалювання. Моторчик об'ємом 1.3 л на холостих обертах практично беззвучний, та й в русі не порушував акустичного комфорту. У парі з двигуном працює роботизована "механіка", до якої претензій побільше, ніж до силового агрегату. По-перше, відсутність положення Parking. Доводиться використовувати гальмо стоянки з положенням "N". Хоча, це не така вже й проблема ...
Друге: тривалі паузи і поштовхи при перемиканнях. Практика показала, що скидання газу при зміні передачі дозволяє злегка згладити ривки, але від "ледачих" перемикань нікуди не дінешся ...
Низько літаючі стрижі - до дощу. Низько "летить" Swift - до підйому настрою і позитивних емоцій. І якщо трансмісія їх трохи попсувала, то настройка шасі і керованість повернули мою прихильність до хетчбеку, спочатку задане неабиякою зовнішністю і затишним інтер'єром. Так, ми не чекали спортивної гостроти, відсутність кренів і "кільцевої" стійкості - в занос автомобіль йде несподівано легко (що мені, до речі, сподобалося).
Але мене приємно здивувала "зібраність" автомобіля і знайдена інженерами-подвесочников золота середина між керованістю і комфортом. Swift впевнено "стоїть на колесах", чітко входячи в поворот і слідуючи в заданому напрямку з мінімальними нахилами і майже без випадів на переднє зовн-неї колесо.
Кермо наповнений зусиллям (змінним залежно від швидкості), зрозумілий і зручний, але додати трохи гостроти йому б не завадило. Але це, мабуть, буде вже автомобіль іншого рівня, для якого "механіка-робот" - зайве, а 1.3-літрового мотора буде вже недостатньо.
Стартова ціна Suzuki Swift - $ 14 900. У цю суму включені 1.3-літровий 92-сильний двигун з механічною 5-ступінчастою коробкою, ABS з EBD і BAS (система екстреного гальмування), 6 подушок безпеки, центральний замок, кондиціонер, електропакет, бічні електродзеркала з підігрівом, регульована по висоті рульова колонка, аудіопідготовка, іммобілайзер. Встановити замість механічної КП її роботизований варіант можна, доплативши ще близько $ 1 000. Топова комплектація (куди також входять CD-магнітола, 15-дюймові диски, протитуманні фари і система запуску двигуна без ключа Keyless) коштує $ 17 100.
Чим же він так сподобався, що на нього вишикувалися черги?Вид збоку нічого не нагадує?