Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв бронеавтомобіля «Тигр». Зона комфорту

  1. Тест-драйв бронеавтомобіля «Тигр». Зона комфорту Для того, щоб зрозуміти, на що насправді здатен...
  2. Фотобонус
  3. Технічні характеристики бронеавтомобіля «Тигр» (дані виробника)
  4. Фотобонус
  5. Технічні характеристики бронеавтомобіля «Тигр» (дані виробника)

Тест-драйв бронеавтомобіля «Тигр». Зона комфорту

Наша сеть партнеров Banwar

Для того, щоб зрозуміти, на що насправді здатен броньований автомобіль, потрібен справжній військовий полігон. І бажано - навесні, коли всі дороги перетворюються в напрямку, а ймовірність знайти на свою п'яту точку пригоди багаторазово збільшується. Але зараз - зима, під колесами машини - промерзла земля полігону в центральній Росії: ми знайдемо пригоди і тут! Сьогодні Drom.ru тестує бронеавтомобіль «Тигр»!

Ось і ворота полігону. Перша зустріч з «Тигром». Здалеку (або на фотографіях) він не здавався величезним, але поблизу - справжній сталевий гігант! Важить шість з половиною тонн, а в довжину - майже п'ять метрів. Він простий: виглядає як цегла. Оку нема за що зачепитися, немає тут якихось витончених граней або інших «модних» дизайнерських вишукувань. Але, погодьтеся, в цій своїй простоті він гарний. Тепер потрібно не впасти в бруд обличчям, постаратися відкрити двері без видимих ​​зусиль - вже дуже важко тягнути важіль - і забратися на місце поруч з водієм.

Звідки взявся «Тигр»?

«Тигр» - російський багатоцільовий автомобіль підвищеної прохідності, бронеавтомобіль. Основним замовником броньовика виступала фірма Bin Jabr Group з ОАЕ. Перші три зразка, що вийшли з заводу ГАЗ, яким було присвоєно найменування Tiger HMTV, в декількох варіантах представили в Абу-Дабі на міжнародній виставці озброєння IDEX-2001. Замовник залишився задоволений машиною, але арабська сторона без пояснень відмовилася від проведення випробувань автомобілів в ОАЕ, які були прописані в контракті, і розірвала його. Автомобілі та частина документації залишилися у компанії BJG, її інженери спільно з закордонними фахівцями допрацювали конструкцію броньовика і з червня 2005 року запустили виробництво ідентичних «Тигру» бронеавтомобілів Nimr. Але і у ГАЗу залишився розроблений зразок, і за рішенням глави заводу в 2002 році було зібрано три автомобілі. Саме їх під назвою ГАЗ-2975 «Тигр» представили на виставці МIMS-2002. Машиною зацікавилося керівництво МВС РФ і виступило замовником. Серійне виробництво почалося знову ж на Арзамаському машинобудівному заводі в 2005 році, там здійснюється і по сей день. На Горьківському заводі броньовики «Тигр» більше не випускають.

Усередині комфортно і тепло, немає брязкоту металу і гуркоту підвіски. Мене з водієм розділяє більше метра, але спілкуємося ми, не підвищуючи голосу. Всередині «Тигра» є кондиціонер, короба з боєприпасами по бортах, кріплення для зброї і термоси. Але навіщо загартованому спецназівці такий комфорт? Здається, що інженери почали думати про те, що і боєць - перш за все людина. Це дуже добре! Спробуйте залізти на місце мехвода в БТР-Д, нічого не зачепивши і не покалічити, особливо коли зростання більше метра вісімдесяти. Тут же - повне відчуття безпеки, а все, що потрібно, під рукою. Машина герметична і містка. Броньовик офіційно вміщує шість чоловік в повній амуніції, але, дивлячись на внутрішній обсяг, здається, що може поміститися і більше.

«Тигр» створювався як автомобіль для швидкої доставки особового складу до місця бойових дій, а також для диверсійної діяльності. За словами водія - машина маневрена і для поставлених завдань підходить якнайкраще, незважаючи на свої значні габарити. «Тигр» покликаний врятувати особовий склад, укривши його під своєю бронею в разі обстрілу, або уберегти від вибуху фугасу за допомогою спеціального броньового листа під днищем. Навіть якщо супостат простріляє все колеса, машина збереже можливість пересуватися своїм ходом з включеною системою підкачки коліс.

Броня і озброєння

У центральній частині кузова є люк, з якого можна висунутися і вести вогонь з гранатомета АГС-17, кулемета «Корд», спершись при цьому на край люка - свого роду броня з боку спини бійця. Але потрібно розуміти, що протиосколочна і противопульная захист «Тигра» не в змозі зупинити бронебійну болванку. На стелі у лобового скла - блок управління установкою 902Б «Хмара» - це вже стандартна опція в вітчизняних бойових машинах. Вм'ятини на фото - не що інше, як результат випробування броні після виходу з заводу. Ні, броньовик не розстрілювали з великого калібру і не облямовують тисячами осколків: в кожен бронелистами під великим тиском вистрілюють сталевими кульками. Таким чином перевіряють якість сталі і відповідність рівню бронювання - третього класу балістичного захисту.

Поки я сиджу поряд з водієм, під колесами - типовий російський путівець з ямами різного калібру, які ... зовсім не помічаєш, незважаючи на те, що стрілка спідометра наближається до позначки 70 км / год. Ніякого дискомфорту! Таку швидкість на грунті - читай, в поле - «Тигр» тримає легко і невимушено. Підвіска на здвоєних важелях розрахована на серйозне бездоріжжя, тому багато «стандартні» нерівності залишаються для «Тигра» непоміченими. За словами водія, і 100 км / год по путівцем для цієї машини не проблема. І це ще не межа: максимальна швидкість броньовика - 160 км / ч, але вже на асфальті. Як впоратися з цією брилою стали на такій швидкості - залишається загадкою.

Тим часом ми дісталися до самого мальовничого місця полігону, і настав час самому сісти за кермо. Забратися на місце водія дуже просто. Незважаючи на невелику площу скління, огляд цілком стерпний. Але важкі двері я поки не закриваю, бо «піч» працює ... як працюють всі «грубки» у вітчизняній військовій техніці - можуть висушити вологу в декількох метрах навколо. Але це вже причіпки! У кріслі досить зручно. Навколо водія все дуже просто і знайоме кожному, хто сидів за кермом, наприклад, «КАМАЗа»: спідометр, тахометр, датчики і покажчики тиску масла, температури охолоджуючої рідини і рівня палива, схожі кнопки ...

Температура в салоні стабілізувалася, закриваємо двері і запускаємо мотор. На перший погляд може здатися, що чотири циліндри і всього 215 л.с. - занадто мало для такого громила. Зате обсяг ярославського турбодизеля ЯМЗ-5347-10 складає цілих 4,4 л, а момент - 735 Нм! Військових зазвичай мало цікавить витрата палива, але цей двигун ще й економічний: витрата - всього 12-16 л на 100 км, що забезпечує запас ходу не менше 600 км.

Першу передачу використовують, як правило, на сильному бездоріжжя або при русі з великим завантаженням. Так що сміливо стартуємо з другої, і пейзаж полігону невідворотно починає насуватися. Третя передача, турбодизель абсолютно не напружується, а швидкість все зростає! «Тигр» йде плавно, всередині тихо і дуже комфортно. Лише зрідка тишу порушує рідкісний удар бронелиста під днищем про замерзлий лід значною колії. Попереду - крутий підйом. Знову легко переходжу на другу сходинку, і машина спокійно забирається наверх.

У «Тигра» дуже короткі звіси і спереду, і ззаду. Завдяки такій геометрії і кліренсу в 400 мм кути в'їзду і з'їзду складають значні 52 градуси. Лід глибокої колії йому не страшний: спускаючись з гірки, машина смачно дробить його бронелистом. Управління досить гостре і навіть нагадує легкове. Звикаєш швидко і мимоволі збільшуєш темп руху. Але, тим не менше, броньовик вимагає від водія плавності. Коли попереду на швидкості виникла яма глибиною в половину машини, я спробував піти від неї поворотом керма. Такої неповаги «Тигр» мені не пробачив, і задня частина відразу пішла на обгін. Але скидання газу і повернення «бублика» поставили броньовик на шлях істинний. Не підтримав мене автомобіль і в рішенні вилізти з колії: на мої потуги вивернути кермо він ліниво відповідав поверненням на траєкторію. Тим більш несподівано виявився момент, коли «Тигр» розкарячився поперек дороги. Краще не допускати ніяких різкий рухів кермом. Те ж стосується і гальм: переборщивши із зусиллям правої ноги, легко можна «на юзах» прослизнути повз повороту, тому що у нашого зразка АБС немає. Та й водій каже, що АБС особливо не допоможе, враховуючи масу і інерцію броньовика.

До речі, весь цей час ми пересувалися лише на задньому приводі! Розвороти через колію, стрибки в ями - для «Тигра» немає нічого простішого. Гума коштує зовсім не "зла», але навіть на ній межа прохідності цього броньовика дуже далекий від звичного цивільній людині. В'їжджаючи в поле - в глибокий «пухляк» - автомобіль як локомотив чистить шлях посеред снігової пелени. Раптом машина злегка хитнулася. Що це? Дерево, що впало під снігом? Дрібниці. Їдемо далі.

«Тигр» - не тільки досить компактний, у порівнянні з броневиками на озброєнні інших країн, автомобіль, але ще і дуже тихий: гуркіт дизеля ледь чутний. Ідеальний транспорт для диверсійної діяльності! Адже чим менше і непомітніше мета, тим складніше в неї потрапити

Після підключення переднього «моста» і включення всіх блокувань броньовик, природно, рухається ще впевненіше. Здається, що йому і зовсім сам чорт не брат! Правда, радіус розвороту збільшується значно, але кого це хвилює в подібних умовах? Треба - розвернемося тут і зараз, без оглядки на пеньки йди крижані бруствери. Машину дійсно дуже важко закопати або втопити.

У ТТХ написано, що бронеавтомобіль «Тигр» може подолати брід завглибшки до 1,2 м. Однак, за розповідями водія, - це далеко не межа. Двигун та навісне обладнання розташовані високо, ближче до кришки капота, а повітрозабірник виведений на дах. Але плавати «Тигр», на відміну від БТР, не вміє. Зате вітчизняним інженерам в кмітливості не відмовиш. Який пристрій потрібно придумати для того, щоб двері вагою більше 60 кг не перетворилася в гільйотину? Винаходити велосипед не стали, просто застосували металевий упор, що фіксується при відкритті дверей

Який же результат цього дня на полігоні? У «Тигре» складно знайти мінуси, він дійсно класний і при цьому цілком комфортний - як для водія, так і для бійців. Бронеавтомобіль легко справляється з покладеними на нього завданнями: ти бачиш мету, а машина, незважаючи на перешкоди, прокладає шлях. Причому робить це вельми швидко. Взимку є потужна «піч», влітку - «кондиціонер». Він - як БТР, тільки в два рази менше і в багато разів комфортабельніше і людяніше. Відчувається всередині нього якийсь спокій, впевнена захист і приємна ізоляція від зовнішнього світу. Дивно говорити таке про військову техніку, але я виявився в зоні комфорту. Шкода, але покинути її доведеться. «Тигру» пора відпочивати.

Технічні характеристики бронеавтомобіля «Тигр» (дані виробника)

Кузов Тип Універсал (SUV), броньований Кількість місць / люків 6/5 Двигун Тип Турбодізель (ЯМЗ-5347-10) Кількість і розташування циліндрів 4, в ряд Робочий об'єм, л 4,43 Потужність, к.с. при об / хв 215 / н. д. Момент, що крутить, Нм при об / хв 735 / н. д. Трансмісія Привід, з тим, що підключається мостом, міжосьовий диференціал зі зниженою передачею в «раздатке», самоблокувалися міжколісні диференціали і колісні редуктори Коробка передач 5-МКПП Гальма Передні Барабанні, пневмогидравлические Задні Барабанні, пневмогидравлические Підвіска Передня Незалежна, торсіонна, на здвоєних важелях Задня незалежна, торсіонна, на здвоєних важелях Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4610/2200/2000 Колісна база, мм 3000 Кліренс, мм 400 Споряджена / повна маса, кг 6400/8000 обсяг Топл вних баків, л 68 + 68 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год За шосе - до 150, по грунту - до 100 Розгін до 100 км / год, сек. н. д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 12-16, в залежності від умов Викиди СО2, г / км, ек. клас н. д. Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація Більш 8 000 000

Фотобонус

Тест-драйв бронеавтомобіля «Тигр». Зона комфорту

Для того, щоб зрозуміти, на що насправді здатен броньований автомобіль, потрібен справжній військовий полігон. І бажано - навесні, коли всі дороги перетворюються в напрямку, а ймовірність знайти на свою п'яту точку пригоди багаторазово збільшується. Але зараз - зима, під колесами машини - промерзла земля полігону в центральній Росії: ми знайдемо пригоди і тут! Сьогодні Drom.ru тестує бронеавтомобіль «Тигр»!

Ось і ворота полігону. Перша зустріч з «Тигром». Здалеку (або на фотографіях) він не здавався величезним, але поблизу - справжній сталевий гігант! Важить шість з половиною тонн, а в довжину - майже п'ять метрів. Він простий: виглядає як цегла. Оку нема за що зачепитися, немає тут якихось витончених граней або інших «модних» дизайнерських вишукувань. Але, погодьтеся, в цій своїй простоті він гарний. Тепер потрібно не впасти в бруд обличчям, постаратися відкрити двері без видимих ​​зусиль - вже дуже важко тягнути важіль - і забратися на місце поруч з водієм.

Звідки взявся «Тигр»?

«Тигр» - російський багатоцільовий автомобіль підвищеної прохідності, бронеавтомобіль. Основним замовником броньовика виступала фірма Bin Jabr Group з ОАЕ. Перші три зразка, що вийшли з заводу ГАЗ, яким було присвоєно найменування Tiger HMTV, в декількох варіантах представили в Абу-Дабі на міжнародній виставці озброєння IDEX-2001. Замовник залишився задоволений машиною, але арабська сторона без пояснень відмовилася від проведення випробувань автомобілів в ОАЕ, які були прописані в контракті, і розірвала його. Автомобілі та частина документації залишилися у компанії BJG, її інженери спільно з закордонними фахівцями допрацювали конструкцію броньовика і з червня 2005 року запустили виробництво ідентичних «Тигру» бронеавтомобілів Nimr. Але і у ГАЗу залишився розроблений зразок, і за рішенням глави заводу в 2002 році було зібрано три автомобілі. Саме їх під назвою ГАЗ-2975 «Тигр» представили на виставці МIMS-2002. Машиною зацікавилося керівництво МВС РФ і виступило замовником. Серійне виробництво почалося знову ж на Арзамаському машинобудівному заводі в 2005 році, там здійснюється і по сей день. На Горьківському заводі броньовики «Тигр» більше не випускають.

Усередині комфортно і тепло, немає брязкоту металу і гуркоту підвіски. Мене з водієм розділяє більше метра, але спілкуємося ми, не підвищуючи голосу. Всередині «Тигра» є кондиціонер, короба з боєприпасами по бортах, кріплення для зброї і термоси. Але навіщо загартованому спецназівці такий комфорт? Здається, що інженери почали думати про те, що і боєць - перш за все людина. Це дуже добре! Спробуйте залізти на місце мехвода в БТР-Д, нічого не зачепивши і не покалічити, особливо коли зростання більше метра вісімдесяти. Тут же - повне відчуття безпеки, а все, що потрібно, під рукою. Машина герметична і містка. Броньовик офіційно вміщує шість чоловік в повній амуніції, але, дивлячись на внутрішній обсяг, здається, що може поміститися і більше.

«Тигр» створювався як автомобіль для швидкої доставки особового складу до місця бойових дій, а також для диверсійної діяльності. За словами водія - машина маневрена і для поставлених завдань підходить якнайкраще, незважаючи на свої значні габарити. «Тигр» покликаний врятувати особовий склад, укривши його під своєю бронею в разі обстрілу, або уберегти від вибуху фугасу за допомогою спеціального броньового листа під днищем. Навіть якщо супостат простріляє все колеса, машина збереже можливість пересуватися своїм ходом з включеною системою підкачки коліс.

Броня і озброєння

У центральній частині кузова є люк, з якого можна висунутися і вести вогонь з гранатомета АГС-17, кулемета «Корд», спершись при цьому на край люка - свого роду броня з боку спини бійця. Але потрібно розуміти, що протиосколочна і противопульная захист «Тигра» не в змозі зупинити бронебійну болванку. На стелі у лобового скла - блок управління установкою 902Б «Хмара» - це вже стандартна опція в вітчизняних бойових машинах. Вм'ятини на фото - не що інше, як результат випробування броні після виходу з заводу. Ні, броньовик не розстрілювали з великого калібру і не облямовують тисячами осколків: в кожен бронелистами під великим тиском вистрілюють сталевими кульками. Таким чином перевіряють якість сталі і відповідність рівню бронювання - третього класу балістичного захисту.

Поки я сиджу поряд з водієм, під колесами - типовий російський путівець з ямами різного калібру, які ... зовсім не помічаєш, незважаючи на те, що стрілка спідометра наближається до позначки 70 км / год. Ніякого дискомфорту! Таку швидкість на грунті - читай, в поле - «Тигр» тримає легко і невимушено. Підвіска на здвоєних важелях розрахована на серйозне бездоріжжя, тому багато «стандартні» нерівності залишаються для «Тигра» непоміченими. За словами водія, і 100 км / год по путівцем для цієї машини не проблема. І це ще не межа: максимальна швидкість броньовика - 160 км / ч, але вже на асфальті. Як впоратися з цією брилою стали на такій швидкості - залишається загадкою.

Тим часом ми дісталися до самого мальовничого місця полігону, і настав час самому сісти за кермо. Забратися на місце водія дуже просто. Незважаючи на невелику площу скління, огляд цілком стерпний. Але важкі двері я поки не закриваю, бо «піч» працює ... як працюють всі «грубки» у вітчизняній військовій техніці - можуть висушити вологу в декількох метрах навколо. Але це вже причіпки! У кріслі досить зручно. Навколо водія все дуже просто і знайоме кожному, хто сидів за кермом, наприклад, «КАМАЗа»: спідометр, тахометр, датчики і покажчики тиску масла, температури охолоджуючої рідини і рівня палива, схожі кнопки ...

Температура в салоні стабілізувалася, закриваємо двері і запускаємо мотор. На перший погляд може здатися, що чотири циліндри і всього 215 л.с. - занадто мало для такого громила. Зате обсяг ярославського турбодизеля ЯМЗ-5347-10 складає цілих 4,4 л, а момент - 735 Нм! Військових зазвичай мало цікавить витрата палива, але цей двигун ще й економічний: витрата - всього 12-16 л на 100 км, що забезпечує запас ходу не менше 600 км.

Першу передачу використовують, як правило, на сильному бездоріжжя або при русі з великим завантаженням. Так що сміливо стартуємо з другої, і пейзаж полігону невідворотно починає насуватися. Третя передача, турбодизель абсолютно не напружується, а швидкість все зростає! «Тигр» йде плавно, всередині тихо і дуже комфортно. Лише зрідка тишу порушує рідкісний удар бронелиста під днищем про замерзлий лід значною колії. Попереду - крутий підйом. Знову легко переходжу на другу сходинку, і машина спокійно забирається наверх.

У «Тигра» дуже короткі звіси і спереду, і ззаду. Завдяки такій геометрії і кліренсу в 400 мм кути в'їзду і з'їзду складають значні 52 градуси. Лід глибокої колії йому не страшний: спускаючись з гірки, машина смачно дробить його бронелистом. Управління досить гостре і навіть нагадує легкове. Звикаєш швидко і мимоволі збільшуєш темп руху. Але, тим не менше, броньовик вимагає від водія плавності. Коли попереду на швидкості виникла яма глибиною в половину машини, я спробував піти від неї поворотом керма. Такої неповаги «Тигр» мені не пробачив, і задня частина відразу пішла на обгін. Але скидання газу і повернення «бублика» поставили броньовик на шлях істинний. Не підтримав мене автомобіль і в рішенні вилізти з колії: на мої потуги вивернути кермо він ліниво відповідав поверненням на траєкторію. Тим більш несподівано виявився момент, коли «Тигр» розкарячився поперек дороги. Краще не допускати ніяких різкий рухів кермом. Те ж стосується і гальм: переборщивши із зусиллям правої ноги, легко можна «на юзах» прослизнути повз повороту, тому що у нашого зразка АБС немає. Та й водій каже, що АБС особливо не допоможе, враховуючи масу і інерцію броньовика.

До речі, весь цей час ми пересувалися лише на задньому приводі! Розвороти через колію, стрибки в ями - для «Тигра» немає нічого простішого. Гума коштує зовсім не "зла», але навіть на ній межа прохідності цього броньовика дуже далекий від звичного цивільній людині. В'їжджаючи в поле - в глибокий «пухляк» - автомобіль як локомотив чистить шлях посеред снігової пелени. Раптом машина злегка хитнулася. Що це? Дерево, що впало під снігом? Дрібниці. Їдемо далі.

«Тигр» - не тільки досить компактний, у порівнянні з броневиками на озброєнні інших країн, автомобіль, але ще і дуже тихий: гуркіт дизеля ледь чутний. Ідеальний транспорт для диверсійної діяльності! Адже чим менше і непомітніше мета, тим складніше в неї потрапити

Після підключення переднього «моста» і включення всіх блокувань броньовик, природно, рухається ще впевненіше. Здається, що йому і зовсім сам чорт не брат! Правда, радіус розвороту збільшується значно, але кого це хвилює в подібних умовах? Треба - розвернемося тут і зараз, без оглядки на пеньки йди крижані бруствери. Машину дійсно дуже важко закопати або втопити.

У ТТХ написано, що бронеавтомобіль «Тигр» може подолати брід завглибшки до 1,2 м. Однак, за розповідями водія, - це далеко не межа. Двигун та навісне обладнання розташовані високо, ближче до кришки капота, а повітрозабірник виведений на дах. Але плавати «Тигр», на відміну від БТР, не вміє. Зате вітчизняним інженерам в кмітливості не відмовиш. Який пристрій потрібно придумати для того, щоб двері вагою більше 60 кг не перетворилася в гільйотину? Винаходити велосипед не стали, просто застосували металевий упор, що фіксується при відкритті дверей

Який же результат цього дня на полігоні? У «Тигре» складно знайти мінуси, він дійсно класний і при цьому цілком комфортний - як для водія, так і для бійців. Бронеавтомобіль легко справляється з покладеними на нього завданнями: ти бачиш мету, а машина, незважаючи на перешкоди, прокладає шлях. Причому робить це вельми швидко. Взимку є потужна «піч», влітку - «кондиціонер». Він - як БТР, тільки в два рази менше і в багато разів комфортабельніше і людяніше. Відчувається всередині нього якийсь спокій, впевнена захист і приємна ізоляція від зовнішнього світу. Дивно говорити таке про військову техніку, але я виявився в зоні комфорту. Шкода, але покинути її доведеться. «Тигру» пора відпочивати.

Технічні характеристики бронеавтомобіля «Тигр» (дані виробника)

Кузов Тип Універсал (SUV), броньований Кількість місць / люків 6/5 Двигун Тип Турбодізель (ЯМЗ-5347-10) Кількість і розташування циліндрів 4, в ряд Робочий об'єм, л 4,43 Потужність, к.с. при об / хв 215 / н. д. Момент, що крутить, Нм при об / хв 735 / н. д. Трансмісія Привід, з тим, що підключається мостом, міжосьовий диференціал зі зниженою передачею в «раздатке», самоблокувалися міжколісні диференціали і колісні редуктори Коробка передач 5-МКПП Гальма Передні Барабанні, пневмогидравлические Задні Барабанні, пневмогидравлические Підвіска Передня Незалежна, торсіонна, на здвоєних важелях Задня незалежна, торсіонна, на здвоєних важелях Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4610/2200/2000 Колісна база, мм 3000 Кліренс, мм 400 Споряджена / повна маса, кг 6400/8000 обсяг Топл вних баків, л 68 + 68 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год За шосе - до 150, по грунту - до 100 Розгін до 100 км / год, сек. н. д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 12-16, в залежності від умов Викиди СО2, г / км, ек. клас н. д. Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація Більш 8 000 000

Фотобонус

Тест-драйв бронеавтомобіля «Тигр». Зона комфорту

Для того, щоб зрозуміти, на що насправді здатен броньований автомобіль, потрібен справжній військовий полігон. І бажано - навесні, коли всі дороги перетворюються в напрямку, а ймовірність знайти на свою п'яту точку пригоди багаторазово збільшується. Але зараз - зима, під колесами машини - промерзла земля полігону в центральній Росії: ми знайдемо пригоди і тут! Сьогодні Drom.ru тестує бронеавтомобіль «Тигр»!

Ось і ворота полігону. Перша зустріч з «Тигром». Здалеку (або на фотографіях) він не здавався величезним, але поблизу - справжній сталевий гігант! Важить шість з половиною тонн, а в довжину - майже п'ять метрів. Він простий: виглядає як цегла. Оку нема за що зачепитися, немає тут якихось витончених граней або інших «модних» дизайнерських вишукувань. Але, погодьтеся, в цій своїй простоті він гарний. Тепер потрібно не впасти в бруд обличчям, постаратися відкрити двері без видимих ​​зусиль - вже дуже важко тягнути важіль - і забратися на місце поруч з водієм.

Звідки взявся «Тигр»?

«Тигр» - російський багатоцільовий автомобіль підвищеної прохідності, бронеавтомобіль. Основним замовником броньовика виступала фірма Bin Jabr Group з ОАЕ. Перші три зразка, що вийшли з заводу ГАЗ, яким було присвоєно найменування Tiger HMTV, в декількох варіантах представили в Абу-Дабі на міжнародній виставці озброєння IDEX-2001. Замовник залишився задоволений машиною, але арабська сторона без пояснень відмовилася від проведення випробувань автомобілів в ОАЕ, які були прописані в контракті, і розірвала його. Автомобілі та частина документації залишилися у компанії BJG, її інженери спільно з закордонними фахівцями допрацювали конструкцію броньовика і з червня 2005 року запустили виробництво ідентичних «Тигру» бронеавтомобілів Nimr. Але і у ГАЗу залишився розроблений зразок, і за рішенням глави заводу в 2002 році було зібрано три автомобілі. Саме їх під назвою ГАЗ-2975 «Тигр» представили на виставці МIMS-2002. Машиною зацікавилося керівництво МВС РФ і виступило замовником. Серійне виробництво почалося знову ж на Арзамаському машинобудівному заводі в 2005 році, там здійснюється і по сей день. На Горьківському заводі броньовики «Тигр» більше не випускають.

Усередині комфортно і тепло, немає брязкоту металу і гуркоту підвіски. Мене з водієм розділяє більше метра, але спілкуємося ми, не підвищуючи голосу. Всередині «Тигра» є кондиціонер, короба з боєприпасами по бортах, кріплення для зброї і термоси. Але навіщо загартованому спецназівці такий комфорт? Здається, що інженери почали думати про те, що і боєць - перш за все людина. Це дуже добре! Спробуйте залізти на місце мехвода в БТР-Д, нічого не зачепивши і не покалічити, особливо коли зростання більше метра вісімдесяти. Тут же - повне відчуття безпеки, а все, що потрібно, під рукою. Машина герметична і містка. Броньовик офіційно вміщує шість чоловік в повній амуніції, але, дивлячись на внутрішній обсяг, здається, що може поміститися і більше.

«Тигр» створювався як автомобіль для швидкої доставки особового складу до місця бойових дій, а також для диверсійної діяльності. За словами водія - машина маневрена і для поставлених завдань підходить якнайкраще, незважаючи на свої значні габарити. «Тигр» покликаний врятувати особовий склад, укривши його під своєю бронею в разі обстрілу, або уберегти від вибуху фугасу за допомогою спеціального броньового листа під днищем. Навіть якщо супостат простріляє все колеса, машина збереже можливість пересуватися своїм ходом з включеною системою підкачки коліс.

Броня і озброєння

У центральній частині кузова є люк, з якого можна висунутися і вести вогонь з гранатомета АГС-17, кулемета «Корд», спершись при цьому на край люка - свого роду броня з боку спини бійця. Але потрібно розуміти, що протиосколочна і противопульная захист «Тигра» не в змозі зупинити бронебійну болванку. На стелі у лобового скла - блок управління установкою 902Б «Хмара» - це вже стандартна опція в вітчизняних бойових машинах. Вм'ятини на фото - не що інше, як результат випробування броні після виходу з заводу. Ні, броньовик не розстрілювали з великого калібру і не облямовують тисячами осколків: в кожен бронелистами під великим тиском вистрілюють сталевими кульками. Таким чином перевіряють якість сталі і відповідність рівню бронювання - третього класу балістичного захисту.

Поки я сиджу поряд з водієм, під колесами - типовий російський путівець з ямами різного калібру, які ... зовсім не помічаєш, незважаючи на те, що стрілка спідометра наближається до позначки 70 км / год. Ніякого дискомфорту! Таку швидкість на грунті - читай, в поле - «Тигр» тримає легко і невимушено. Підвіска на здвоєних важелях розрахована на серйозне бездоріжжя, тому багато «стандартні» нерівності залишаються для «Тигра» непоміченими. За словами водія, і 100 км / год по путівцем для цієї машини не проблема. І це ще не межа: максимальна швидкість броньовика - 160 км / ч, але вже на асфальті. Як впоратися з цією брилою стали на такій швидкості - залишається загадкою.

Тим часом ми дісталися до самого мальовничого місця полігону, і настав час самому сісти за кермо. Забратися на місце водія дуже просто. Незважаючи на невелику площу скління, огляд цілком стерпний. Але важкі двері я поки не закриваю, бо «піч» працює ... як працюють всі «грубки» у вітчизняній військовій техніці - можуть висушити вологу в декількох метрах навколо. Але це вже причіпки! У кріслі досить зручно. Навколо водія все дуже просто і знайоме кожному, хто сидів за кермом, наприклад, «КАМАЗа»: спідометр, тахометр, датчики і покажчики тиску масла, температури охолоджуючої рідини і рівня палива, схожі кнопки ...

Температура в салоні стабілізувалася, закриваємо двері і запускаємо мотор. На перший погляд може здатися, що чотири циліндри і всього 215 л.с. - занадто мало для такого громила. Зате обсяг ярославського турбодизеля ЯМЗ-5347-10 складає цілих 4,4 л, а момент - 735 Нм! Військових зазвичай мало цікавить витрата палива, але цей двигун ще й економічний: витрата - всього 12-16 л на 100 км, що забезпечує запас ходу не менше 600 км.

Першу передачу використовують, як правило, на сильному бездоріжжя або при русі з великим завантаженням. Так що сміливо стартуємо з другої, і пейзаж полігону невідворотно починає насуватися. Третя передача, турбодизель абсолютно не напружується, а швидкість все зростає! «Тигр» йде плавно, всередині тихо і дуже комфортно. Лише зрідка тишу порушує рідкісний удар бронелиста під днищем про замерзлий лід значною колії. Попереду - крутий підйом. Знову легко переходжу на другу сходинку, і машина спокійно забирається наверх.

У «Тигра» дуже короткі звіси і спереду, і ззаду. Завдяки такій геометрії і кліренсу в 400 мм кути в'їзду і з'їзду складають значні 52 градуси. Лід глибокої колії йому не страшний: спускаючись з гірки, машина смачно дробить його бронелистом. Управління досить гостре і навіть нагадує легкове. Звикаєш швидко і мимоволі збільшуєш темп руху. Але, тим не менше, броньовик вимагає від водія плавності. Коли попереду на швидкості виникла яма глибиною в половину машини, я спробував піти від неї поворотом керма. Такої неповаги «Тигр» мені не пробачив, і задня частина відразу пішла на обгін. Але скидання газу і повернення «бублика» поставили броньовик на шлях істинний. Не підтримав мене автомобіль і в рішенні вилізти з колії: на мої потуги вивернути кермо він ліниво відповідав поверненням на траєкторію. Тим більш несподівано виявився момент, коли «Тигр» розкарячився поперек дороги. Краще не допускати ніяких різкий рухів кермом. Те ж стосується і гальм: переборщивши із зусиллям правої ноги, легко можна «на юзах» прослизнути повз повороту, тому що у нашого зразка АБС немає. Та й водій каже, що АБС особливо не допоможе, враховуючи масу і інерцію броньовика.

До речі, весь цей час ми пересувалися лише на задньому приводі! Розвороти через колію, стрибки в ями - для «Тигра» немає нічого простішого. Гума коштує зовсім не "зла», але навіть на ній межа прохідності цього броньовика дуже далекий від звичного цивільній людині. В'їжджаючи в поле - в глибокий «пухляк» - автомобіль як локомотив чистить шлях посеред снігової пелени. Раптом машина злегка хитнулася. Що це? Дерево, що впало під снігом? Дрібниці. Їдемо далі.

«Тигр» - не тільки досить компактний, у порівнянні з броневиками на озброєнні інших країн, автомобіль, але ще і дуже тихий: гуркіт дизеля ледь чутний. Ідеальний транспорт для диверсійної діяльності! Адже чим менше і непомітніше мета, тим складніше в неї потрапити

Після підключення переднього «моста» і включення всіх блокувань броньовик, природно, рухається ще впевненіше. Здається, що йому і зовсім сам чорт не брат! Правда, радіус розвороту збільшується значно, але кого це хвилює в подібних умовах? Треба - розвернемося тут і зараз, без оглядки на пеньки йди крижані бруствери. Машину дійсно дуже важко закопати або втопити.

У ТТХ написано, що бронеавтомобіль «Тигр» може подолати брід завглибшки до 1,2 м. Однак, за розповідями водія, - це далеко не межа. Двигун та навісне обладнання розташовані високо, ближче до кришки капота, а повітрозабірник виведений на дах. Але плавати «Тигр», на відміну від БТР, не вміє. Зате вітчизняним інженерам в кмітливості не відмовиш. Який пристрій потрібно придумати для того, щоб двері вагою більше 60 кг не перетворилася в гільйотину? Винаходити велосипед не стали, просто застосували металевий упор, що фіксується при відкритті дверей

Який же результат цього дня на полігоні? У «Тигре» складно знайти мінуси, він дійсно класний і при цьому цілком комфортний - як для водія, так і для бійців. Бронеавтомобіль легко справляється з покладеними на нього завданнями: ти бачиш мету, а машина, незважаючи на перешкоди, прокладає шлях. Причому робить це вельми швидко. Взимку є потужна «піч», влітку - «кондиціонер». Він - як БТР, тільки в два рази менше і в багато разів комфортабельніше і людяніше. Відчувається всередині нього якийсь спокій, впевнена захист і приємна ізоляція від зовнішнього світу. Дивно говорити таке про військову техніку, але я виявився в зоні комфорту. Шкода, але покинути її доведеться. «Тигру» пора відпочивати.

Технічні характеристики бронеавтомобіля «Тигр» (дані виробника)

Кузов Тип Універсал (SUV), броньований Кількість місць / люків 6/5 Двигун Тип Турбодізель (ЯМЗ-5347-10) Кількість і розташування циліндрів 4, в ряд Робочий об'єм, л 4,43 Потужність, к.с. при об / хв 215 / н. д. Момент, що крутить, Нм при об / хв 735 / н. д. Трансмісія Привід, з тим, що підключається мостом, міжосьовий диференціал зі зниженою передачею в «раздатке», самоблокувалися міжколісні диференціали і колісні редуктори Коробка передач 5-МКПП Гальма Передні Барабанні, пневмогидравлические Задні Барабанні, пневмогидравлические Підвіска Передня Незалежна, торсіонна, на здвоєних важелях Задня незалежна, торсіонна, на здвоєних важелях Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4610/2200/2000 Колісна база, мм 3000 Кліренс, мм 400 Споряджена / повна маса, кг 6400/8000 обсяг Топл вних баків, л 68 + 68 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год За шосе - до 150, по грунту - до 100 Розгін до 100 км / год, сек. н. д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 12-16, в залежності від умов Викиди СО2, г / км, ек. клас н. д. Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація Більш 8 000 000

Фотобонус

Звідки взявся «Тигр»?
Але навіщо загартованому спецназівці такий комфорт?
Що це?
Дерево, що впало під снігом?
Правда, радіус розвороту збільшується значно, але кого це хвилює в подібних умовах?
Який пристрій потрібно придумати для того, щоб двері вагою більше 60 кг не перетворилася в гільйотину?
Звідки взявся «Тигр»?
Але навіщо загартованому спецназівці такий комфорт?
Що це?
Дерево, що впало під снігом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов