Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв КАМАЗа-63968 «Тайфун-К». Стихія на спасіння

  1. Тактико-технічні характеристики КАМАЗ-63968 «Тайфун К»

Наша сеть партнеров Banwar

Дивні все-таки наші військові вибирають назви для техніки. Ось і чергова армійська розробка типових завдань завдання - транспортування особового складу, отримала звучне ім'я «Тайфун». Створюється враження, що ця машина повинна мати небувалою вогневою міццю і буквально змітати противника з землі. Але ж ні. КАМАЗ-63968 покликаний захищати солдат в разі потрапляння в засідку або під вогонь, але основне його завдання - дістатися до поля бою. І він це зробить, та ще й як! Обозревателю Дрома Ірині Звєркова вдалося спробувати цей небувалий коктейль з мощі, захисту, прохідності і маневреності.

Велика частина військової техніки, яка знаходиться на озброєнні Російської армії, принципово не змінювалася з 1961 року, коли для транспортування військ ввели єдину післявоєнну платформу Урал-375. Вона зазнала масу перетворень, але все це були лише варіації на тему вантажного автомобіля підвищеної прохідності без зміни суті. З 2010 року в рамках «Концепції розвитку військової автомобільної техніки Збройних Сил Російської Федерації на період до 2020 року» йде розробка нового сімейства високоуніфіцірованних бронеавтомобілів, яке отримало назву «Тайфун».

Тайфун - (від кит. «Тай фин» - великий вітер) - місцева назва тропічних циклонів штормової і ураганної сили в Південно-Східній Азії і на Далекому Сході. Найбільш часті з липня по жовтень. «Енциклопедичний словник».

Всі останні бойові дії - в Чечні, Афганістані, Анголі, Ефіопії, Лівані - в яких брала участь наша армія, показали, що велика кількість втрат відбувається при підривах техніки на мінному полі або від фугасів під час пересування колон. Військові захищали себе і машини ніж могли, наварюючи залізо на моторні відсіки і завішуючи вікна бронежилетами. Все ускладнювалося ще тим, що поза бойових дій наші солдати вважали за краще знаходитися не усередині автомобіля - де тісно, ​​шумно, жарко / холодно, нічим дихати - а зовні.

Особливість всього сімейства «Тайфунів» в тому, що це абсолютно нові розробки, а не адаптація існуючих моделей. Тобто це вже не «перероблені вантажівки», а самостійне мілітаризоване напрямок техніки. Причому якщо раніше головною функцією була саме доставка солдатів до місця призначення, то зараз завдання розширилася. Поїздка повинна бути максимально безпечною і проходити в відносно комфортних умовах. А ще бажано, щоб цей же автомобіль міг транспортувати майже все, що потрібно на лінії фронту - від боєприпасів до продовольства - або стати платформою для артилерійських систем або обладнання на зразок кранів.

У створенні сімейства «Тайфун» зайняті кілька десятків виробництв по всій Росії. Але головні процеси - розробка концепції та збирання машин - відбуваються на заводі спеціальних автомобілів КАМАЗ. Модельний ряд складається з декількох платформ (двох-, трьох- і чотиривісні автомобілі), в основі яких лежать розробки з Набережних Човнів і заводу «Урал». Відповідно, машини в назві мають буквений індекс «К» або «У».

Поруч з машиною відразу виникає почуття захищеності. Як у того зайця з мультика, до якого, як до самого слабкого, приїхав лев. І справа зовсім не в розмірах «Тайфуни», вони за мірками кар'єрного самоскида майже скромні: довжина КАМАЗа-63968 становить 8,85 м, ширина - 2,55 м, висота - 3,1 м по кабіні і 2,86 м по вантажному відсіку. Справа в особливій харизмі, яку виділяє цей автомобіль: незламний, брутальний, швидкий і комфортний.

На відміну від корпусних модифікації 63969 і носовою частиною, як у ескадреного міноносця, «Тайфун» з індексом 63968 виглядає більш мирно. У нього багато прямих кутів і великих плоских поверхонь, але їх площа і форми підібрані так, що він не виглядає якимось цеглою. Він немов спецагент - непомітна зовнішність, але мускулатуру не може приховати ні форма, ні діловий костюм.

КамАЗ 63969

«Тайфун К» почав розроблятися ще раніше свого модульного побратима. Завдання були поставлені в дуже широкому діапазоні: розвідувальні, командно-штабні, конвойні, санітарні, інженерні та вогневої підтримки. Автомобіль виходив або занадто важким, або уразливим. В результаті акцент був зроблений на захищеності, що призвело до зменшення габаритів (7,8 х 2,52 х 2,75 м) і вантажопідйомності (4 т / 10 осіб). А ось силові агрегати, трансмісія і підвіска у обох «Тайфунів» ідентичні.

Структура цього трехосного «Тайфуни» зроблена за модульним типом: машина розбита на три окремі секції, причому кожна з них може бути перенесена на інший автомобіль окремо. Найменша, але найважливіша частина - це кабіна, в ній відбувається все найголовніше. Кнопочки, дисплеї, незвичайна РК «приборка» і навіть ... круїз-контроль! Все - від освітлення і підігріву палива до вибору режиму руху, включення зниженого ряду і блокування міжосьових і міжколісних диференціалів - в 63968 управляється за допомогою електрики. Крісло водія «прикручено» намертво, але зате рульову колонку можна регулювати в двох площинах. Зв'язок між кабіною і екіпажем - тільки по гучному зв'язку, зате чутно так добре, що хоч музику став.

Друга секція - моторний відсік: якщо витягти всі силові агрегати, то це простір буде схоже на маленьку кімнату. Але і в спорядженому вигляді там вистачить місця для однієї людини, тобто на поле бою механік зможе провести ремонт під захистом броні.

Бойовий розрахунок ставить автомати в спеціальні пази поруч з кріслами, а над головами, вірніше, шоломами, кожен з яких важить по 2,5 кг, ще є місце - стеля високий.

Ну і «вітальня» - транспортний блок, в який з комфортом поміщаються 14 осіб на зручних персональних кріслах. У корпусному варіанті, в якому машина представляє єдине ціле, з кабіни можна пройти в пасажирський відсік наскрізь. У модульному він ізольований і потрапити в нього можна або через «п'яту» двері, або з даху через люки. Нудьгувати екіпажу не доводиться: звичайно, у вікна розміром менше аркуша А4 мало що видно, зате на два монітори всередині капсули можна вивести зображення з будь-якою з семи камер.

Бронескло і камери кругового огляду

Скління кожного квадратного метра кабіни важить 300 кг. Лобове скло товщиною 13 см витримує обстріл з станкового кулемета КПВТ калібру 14,5 мм з бронебійно протитанкової рушниці з відстані 200 м. При пошкодженні воно тріскається «павутинкою» і не розсипається, а щоб відновити «зір», можна включити огляд на 360˚ зі всіх камер і рухатися по монітору. Кожна з камер поміщена в свій окремий броньований корпус з таким же захищеним склом, але на оглядовість це ніяк не впливає. Картинку відбувається навколо можна бачити не тільки на моніторі в кабіні, а й на екрані в пасажирському відсіку.

Сидіння для всього екіпажу нагадують швидше гоночні "ковші" дакарівських КАМАЗів - настільки ж щільні і з п'ятиточковими ременями. Бічна підтримка у них, правда, не така виражена. Всі крісла - і в кабіні, і в капсулі - мають всередині елементи енергопоглинання впливу мінного підриву. Поки це імпортна технологія, але вже готова її вітчизняна заміна. Спеціальна тканина вловлює осколки. До того ж з чисто побутовий точки зору вона ще й не боїться ніякого бруду: адже бійці встають на сидіння, коли доводиться вести кругову оборону з люків на даху.

Спеціальна форма днища, потужна рама і міцна броня

Дно машини має V-подібну форму, щоб енергія вибуху виходила в сторони - як хвилі, що розбиваються об хвилеріз. До рами пред'являлися підвищені вимоги, адже вона повинна нести на собі броньований кузов. На відміну від стандартних, вона має набагато більшою жорсткістю як на скручування, так і на злам. При створенні прототипів використовувалася сталева броня, і машини виходили вагою понад 27 тонн. Перша серійна партія «Тайфунів» оснащується керамічної бронею, розробленої в Новосибірську. Поєднання обпалених неорганічних матеріалів і металу легше сталевих листів на 30%, що дозволило знизити масу автомобіля до 21 тонни. При цьому витримує велике навантаження: підрив осколково-фугасних пристроїв масою 8 кг в тротиловому еквіваленті під будь-яким місцем автомобіля. Оскільки в Росії автомобілі подібної захищеності раніше не робили, то їх доводилося перевіряти за класифікацією НАТО STANAG 4569, відповідно до якої бронювання присвоєно рівень 3b, а противопульная захист відповідає IV рівню (з даного рівня забезпечується захист від усіх відомих видів гвинтівкових куль калібрів 7, 62 і 5,56 мм).

Всі ці особливості - непробивне скло, ізольований корпус і спецсіденья - захищають тих, хто знаходиться всередині. Ну а як щодо комфорту? Потрапляти в кабіну зручно. Для цього передбачено кілька ступенів (нижня являє собою жорстку петлю), забиратися по ним легко людям будь-якого зростання. Штовхати всією вагою двері товщиною понад 10 см не потрібно - при невеликому натисканні вона розчиняється сама за допомогою пневмоелементов, неквапливо і переконливо. Що ж стосується входу в капсулу, то він просто розкішний: це відкидається (також на пневматику) апарель, обшита зовні бронею, а зсередини - спеціальним нековзним покриттям. До землі вона не доходить, але забратися на неї так само легко, як встати на п'єдестал пошани.

За «кліматом» стежить спеціальна установка, яка не тільки підтримує комфортну температуру за допомогою автономної грубки взимку і кондиціонера влітку, але також контролює чистоту повітря з фильтровентиляционной установки ФВУА-100А. І кабіна, і капсула повністю ізольовані від навколишнього атмосфери. Таким чином «Тайфун», відфільтрувавши вхідне повітря, зможе вберегти людей від радіоактивного пилу, отруйних речовин і бактеріальних аерозолів.

Ну а чи може «Тайфун» пограти своїми м'язами? Підключаємо масу, натискаємо кнопку запуску двигуна (це не система «Старт-стоп», просто для армії не роблять замків запалювання, щоб не плутатися з ключами) і можна їхати! Навіть не їхати, а «навалювати»! Турбірованная V-подібна "вісімка" з індексом 740.354-450 видає цілком достатні для такої махини 450 к.с., яких вистачає і для бездоріжжя, і для марш-кидків по щільному покриттю. Штатний водій не без гордості розповів, що розганяв броньовик до 120 км / ч. Дійсно, по відчуттях в динаміці цей КАМАЗ нагадує сучасний позашляховик, він явно ближче до своїх дакаровскім побратимам , Ніж до звичайних КАМАЗам. Автоматична трансмісія перемикає передачі плавно, але трохи повільніше, ніж цього хотілося б. Мабуть, настройки 6-ступеневої "автомата" американської фірми Allison бережуть мотор: адже не заради економії палива це зроблено, як на громадянці!

Звірячий рик двигуна всередині зовсім не чути, настільки щільно прилягають двері, та й броня працює як хороша звукоізоляція. М'яко натискаю на педаль газу, і броньовик плавно починає набирати хід. Ніяких ривків, коливань, нічого жорсткого і «військового»! Від такої механічної будівлі $ абсолютно не чекаєш майже тваринної грації.

Трансмісія

Трансмісія, природно, повнопривідна, з роздавальної коробкою для зниження передачі і блокуваннями диференціалів всіх трьох мостів. Все це активується спеціальними кнопками, а не по-старому - важелями, і питань, наприклад, «встромила передача чи ні», не виникає. Як на преміальному позашляховику, передбачені встановлені програми руху (шосе, грунт, пісок, брід), які вибираються за допомогою меню на центральному моніторі.

Але ось з гальмами не все так гладко. Хід педалі гальма виявився неймовірно коротким, і його потрібно дозувати по міліметрів, щоб бійці в кузові не побилися від моментального уповільнення. Але ж машина може дійсно стати як укопана, тим більше що звичайним гальмах допомагає і сповільнювач (моторне гальмо).

Дивні все-таки наші військові вибирають назви для техніки

Якщо «Тайфун» є куди їхати, а завдання для нього знайдуться завжди, то потрібно не соромитися тиснути на газ і топити як слід! І двигун, і підвіска дозволяють. Правда, після таких ось, наприклад, піщаних покатушек військові кожен раз змінюють повітряний фільтр

З рухом по прямій освоїлися швидко, тепер спробуємо маневрувати. Звичайна вантажна бублик для панянки завелика, але сама поведінка «Тайфуни» знову ж виявилося дуже несподіваним. Легкий кермо не можна назвати інформативним, але становище коліс все ж визначається безпомилково. Здається, що дев'ятиметрова машина повинна бути неповоротка, як бегемот. Але вона скоріше схожа на вимуштруваного слона, який може балансувати на м'ячі: у 63968 управляються дві передні осі, і це робить броньовик дуже маневреним. Благополучно проїжджаємо наскрізь всю військову частину, не кидаючись від зустрічних легковиків. Завдяки дуже високій посадці краще відчуваються габарити, а виразна зв'язок з органами управління додає впевненості.

Звичайно, щоб змусити цю броньовану махину пересуватися, потрібно багато палива. Навіть дуже багато палива! При рівномірному спокійному русі це паспортні 40 л на 100 км, а при активній їзді по бездоріжжю виходить і все 80 л

гідропневматичне підвіска

Гідропневматичне підвіска «Тайфуни» - це виріб ірландської компанії Timoney Technology Limited, яка ще в 2012-му уклала з КАМАЗом угоду з розробки незалежної підвіски для двох-, трьох- і чотиривісних шасі. У ірландців гігантський досвід в оснащенні бронеавтомобілів несучими і керуючими механізмами по всьому світу і спільну розробку броньовиків: бронетранспортер Amphibious Combat Vehicle 1.1, броньовані модульна машина Enigma, БТР СМ-32 Cloud Leopard, БТР Ejder, БТР Lazar ...

1, броньовані модульна машина Enigma, БТР СМ-32 Cloud Leopard, БТР Ejder, БТР Lazar

Підйом і опускання корпусу відбувається за пару хвилин. Але більшу частину часу займає пошук в меню потрібної команди, а не створення необхідного тиску в системі

За командою водія підвіска змінює кліренс на 40 см (!!) для всього автомобіля або окремо для передньої / задньої частини, збільшуючи дорожній просвіт з «цивільних» 185 мм до бойових 585 мм. При таких можливостях, затребуваних на бездоріжжі, гідропневматіка до того ж дає можливість не знижувати темпу бронеавтомобіля на твердих покриттях. Ще одна корисна «фіча» - можливість «підняти лапу», підтягнути одне колесо, коли буде потрібно його заміна. Таким чином, возити з собою важкий домкрат-багатотонника не потрібно!

Асфальт скінчився. Перед з'їздом на пісок натискаємо всі необхідні кнопки, щоб вийти з транспортного заднеприводного режиму. Починаємо спочатку повільно і акуратно перевалюватися по піщаних коліях, з кожним метром - все сміливіше. Але ось розворот на умовному перехресті призводить до майже діагонального вивішування. Майже - тому що середня вісь все ж спирається на свої два колеса, але зв'язку з цим недостатньо, щоб зрушити броньовик з місця. Легким рухом блокуються міжколісні диференціали, трохи більш активно працюємо "газом", і «Тайфун» легко вибирається з такої ситуації.

На мокрі болотисті ділянки «Тайфун» поки не пускають: в машині занадто багато електроніки, і як вона зреагує на водні процедури, невідомо. Повернувшись на асфальт, вже не соромимося з розгоном. Він знову виходить плавним, але дуже наполегливим і невідворотним - справжня стихія! Так і хочеться забути про гігантську масу і розміри! Вписуємося на поворот до парковці насилу, застосувавши майже екстрене гальмування з АБС. Потрапили, і я видихаю.

Відкриваю апарель і біжу вибачатися перед солдатиками за жорстку їзду, а вони нічого і не помітили! Добре б так було завжди: водій отримує задоволення від водіння цієї махини, а пасажири спокійно доїжджають до місця призначення, і це - не лінія фронту. А вже якщо все ж доведеться воювати, то «Тайфун» і довезе з гідним комфортом, і захистить від багатьох бід.

Тактико-технічні характеристики КАМАЗ-63968 «Тайфун К»

Кузов Тип Вантажний Кількість місць 17 Двигун Тип КАМАЗ-740.354-450, дизельний (багатопаливний), з турбонаддувом Кількість і розташування циліндрів V8 Робочий об'єм, л 12 Потужність, к.с. 450 Крутний момент, Нм 1 863 Трансмісія Колісна формула 6x6х4 Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, м 8,85 х 2,55 х 2,86 Радіус повороту, м 10 Кліренс, мм 180-575 Подоланий брід, м 1, 5 Споряджена / повна маса, т 19,7 / 24 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 100 Розгін до 100 км / год, сек. 20 Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 60 Запас ходу, км 1200

Фотобонус

Ну а як щодо комфорту?
Ну а чи може «Тайфун» пограти своїми м'язами?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов