Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв БМП-3. Без гальм!

  1. Технічні характеристики БМП-3
  2. Фотобонус

Наша сеть партнеров Banwar

Саме час присвятити читачів Drom.ru в нюанси, що виникають при підготовці тестів військової техніки. Дістати автомобіль на тест-драйв і то не завжди просто: переговори з представництвами і «піарниками», узгодження дат, гарантійні листи, очікування в черзі .... А що робити, якщо на тест потрібен не звичайний Солярис, а зразок діючої бойової техніки ? З цим все набагато складніше: тут не представництво фірми, а прес-служба Міністерства оборони РФ, що не гарантійний лист, а офіційне звернення. І після залагодження формальностей залишається тільки чекати, і буває, що довго ... Саме час присвятити читачів Drom

Потрібно віддати належне прес-службі Міноборони РФ за титанічну працю: її співробітники все узгодили з командуванням полігону і з іншими структурами. Розрахували все так, щоб в цей день і в цьому місці виявився вільний для тест-драйву екземпляр. Адже в Росії останнім часом проходить велика кількість навчань, оглядів і виставок

Але якщо довго чогось чекати, то це «щось» обов'язково відбудеться: Міністерство оборони РФ, після довгого очікування і перенесення термінів, повідомило координати і час, де буде чекати наступного цікавить «Дром» зразок бронетехніки - БМП-3.

Бойова Машина Піхоти-3 - радянська, а потім вже російська броньовані гусенична машина. Вона призначена для доставки і підтримки десанту на поле бою. У разі незапланованої зустрічі з броньованим ворогом, вона повинна вміти постояти за себе. «Пурхати як метелик, жалити як бджола», маневрений бій - ось основне завдання цієї машини. Озброєння БМП-3 не проб'є танк, але «тонких» суперників «розколупати» з великою радістю. Та й запасу міцності на цю справу вистачить: алюмінієва броня товщиною від 10 до 60 мм здатна зупинити постріл з тієї ж 30-міліметрової автоматичної гармати. А якщо навісити на машину різні види активного та пасивного захисту, то від корпусу будуть відскакувати заряди побільше.

А якщо навісити на машину різні види активного та пасивного захисту, то від корпусу будуть відскакувати заряди побільше

Виникає питання: в чому відмінність БМП від БТР? Призначення цих бойових машин практично однакове, але БМП, крім доставки, підтримує десант під час бойових дій. Ходова БМП гусенична, а значить, прохідність машини краще, ніж у БТР. Але «БТР» більш універсальний, він мобільніше, до того ж він дешевший БМП

БМП-3 кардинально відрізняється від попередників і зарубіжних побратимів Цей апарат руйнує традиційну «школу» створення бойової машини піхоти: машина скомпонована по танковій схемою. Моторно-трансмісійне відділення перенесено з носа на корму, і в цьому конструкційному рішенні є свої переваги і недоліки. При передньому розташуванні двигун додатково захищає людей, полегшується висадка десанту назад (найменш небезпечний варіант під час бою). При задньому розташуванні двигуна поліпшується огляд механіка-водія, збільшується внутрішній обсяг, а вага правильно розподіляється по довжині бойової машини.

Простір, що звільнився під бронею на носі зайняли два паливних бака. А пожежна безпека? У разі потрапляння паливо не загориться і не витече: в баках встановлені перегородки з пористого матеріалу, а перед бойовими діями разом з паливом заливають спеціальні присадки, що запобігають загоряння

Що ж у машини всередині? Вежа під зав'язку забита озброєнням, фраза «в тісноті, та не в образі» тут недоречна взагалі. На місці командира ще терпимо, та й люк у нього великий, а ось наводчику-оператору не позаздриш: рослий чоловік може не поміститися в відсіку, а щільний - застрягти в маленькому люку.

Потрапити з бойового відділення в десантне, в принципі, можна ... але, щоб покинути «люльку», де сидять командир з навідником, потрібно бути дуже гутаперчевим хлопчиком. Тому видихаємо, втягуємо живіт і виходимо через люк.

Доступ в десантне відділення відкривають дві стулки, екіпаж називає їх «метеликами». Вони створюють свого роду коридор, в який десантник спішується в повний зріст. Під підлогою цього коридору заховано могутнє серце машини - двигун УТД-29 в блоці з коробкою передач. А ще БМП-3 - водоплавний: двигун переносить крутний момент на два водомети, відключаючи гусениці. Повертає «амфібія» за допомогою спеціальних заслінок, розташованих з двох сторін на кормі.

УТД-29 чотиритактний, V-подібний, потужністю 500 к.с., з безпосереднім уприскуванням палива, з сухим картером і рідинним охолодженням, спроектований в цехах «Барнаултрансмаш» ще за часів СРСР. Він може харчуватися як дизелем, так і бензином різних марок і гасом. Добре працює на висотах до 4500 метрів. Двигун компактний, завдяки розвалу циліндрів в 144 градуси, розміщений поперечно і в одному блоці з гідромеханічної трансмісією, що полегшує ремонтні роботи в польових умовах

Простір і комфорт стосовно 10 бійцям в 19-тонної машини - поняття досить відносні. На кріслах для десанту їхати можна, але розгойдування корпусу при старті з місця або гальмуванні перенесуть не всі. Коли знаходишся в десантному відділенні, здається, ніби йдеш на благенькому суденці в шторм. Вестибулярний апарат вступає в конфлікт зі шлунком, простіше кажучи - сильно заколисує.

Усередині цього відділення багато всяких кріплень і гачків, які так і норовлять зачепитися за ваші кишені, капюшон або щось ще. Постійно страждає голова - ухиляючись від одного стирчить гака, врізаєшся в інший. Яке бійцям в повному викладенні, при посадці або висадці - зрозуміти не дано. По нормативу екіпаж і десант повинні зайняти місця за 14 секунд, що на перший погляд здається неможливим, але це лише справа наполегливих тренувань.

Подорожуємо у відділення управління. Місце механіка-водія розташовано по центру, а праворуч і ліворуч - місця для двох бійців. Крісло водія - просто казка. Такий собі військовий «преміум»: можна відрегулювати нахил спинки, а при натисканні спеціального важеля можна, як на ліфті, піднятися мимо приладової панелі і триплексів у відкритий люк. Голова стирчить, а огляд - "високо сиджу, далеко дивлюся". Значить, пересуватися будемо по-похідному.

Балон зі стисненим повітрям відкритий, ручний газ виставлений, натискаємо кнопку стартера і відразу ж кнопку запуску двигуна. Дизель з гуркотом запускається, видавши порцію білого диму, і виходить на холості оберти. В руках не кермо і не важелі фрикційних, а справжній штурвал! За ним - «весло» трансмісії, як у стародавніх американських седанів, але педалі зчеплення немає. Як і все геніальне, надзвичайно проста конструкція ручного гальма: масивний важіль блокує педаль в натиснутому положенні.

Як і все геніальне, надзвичайно проста конструкція ручного гальма: масивний важіль блокує педаль в натиснутому положенні

Внутрішній об'єм машини захищена від зовнішнього впливу радіації, хімічної та біологічної зброї. У кожного бійця є індивідуальна трубка для підключення до системи очищення повітря

«Весло» - на першу передачу, м'яко відпускаємо педаль гальма і рушаємо. При старті з місця БМП-3 грунтовно задирає ніс, наче яхта, а гальмує з явним кивком. У трансмісії передбачено чотири передачі вперед і одна назад. Значні 26 літрів робочого об'єму з ревом рвуть землю, підвищення передач супроводжується стусаном, як ніби включається турбіна великих розмірів. При цьому 19 тонн броні легко набирають максимальну швидкість в 70 км / год, а плавність ходу не змушує переживати за збереження зубних пломб. При русі на «максималке» коштує такий оглушливий рев і гуркіт, ніби їдеш в зарядженому Subaru без глушника.

Маневрування викликає не менше емоцій. Попереду поворот, штурвал вправо - і машина, практично не втрачаючи швидкості, ладно пише траєкторію. Ще легше розгортатися на місці: штурвал убік, і машина слухняно кориться вказівкам. Для швидкого розвороту на штурвали є спеціальні кнопки. Чорт забирай, як же легко, виявляється, «рулится» БМП-3!

Ну а що щодо прохідності? Цій машині не потрібно знати про схрещуванні осей і про кути поздовжнього нахилу. БМП-3 на повному газу пре там, де навіть «бойовій» прототип для ралі-рейдів ганебно «здується». Розум вимагає: тут потрібно проїхати дуже повільно! Але команда мехвода змушує розігнатися перед високою вибоїни. Усередині все стиснулося, ось зараз буде сильний удар ... Але майже нічого не сталося, корпус лише трохи хитнувся, і, не знижуючи швидкості, ми повернулися на рівний грунт. Знижуємо передачу і вже гальмами остаточно зупиняємо цю махину. На цьому все. Приїхали.

Умови, які для звичайного автомобіля є межею позашляхового потенціалу, для екіпажу БМП-3 - повсякденна рутина. У цій справі хлопці професіонали. Таке відчуття, що для БМП в їх руках непрохідних місць не існує взагалі

«Піти» по воді і влаштувати показові стрільби не дозволили - не положено. Та й накази обговорювати не прийнято. Тому разом з екіпажем беззаперечно повернули бойову машину в гараж і попрямували в «Чепок», де, «наворачивая» еклери з чаєм, служиві з посмішкою розповіли про армійські будні і рідну БМП-3.

Технічні характеристики БМП-3

Кузов Тип Бронетранспортер Кількість місць / люків 10/6 Двигун Тип Дизель з турбонаддувом, багатопаливний (УТД-29) Розташування двигуна Ззаду, поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 10, V-образно Робочий об'єм, л 26,5 Потужність, к.с . при об / хв 500/2600 Крутний момент, Нм при об / хв 1460/1600 Трансмісія Привід Гусеничний, повний Коробка передач Гідромеханічна, реверсивна Підвіска Торсійна з гідравлічними амортизаторами Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 6700х3300х2300 Кліренс, мм 450 споряджена маса, кг 18 700 Об'єм паливного бака, л 700 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 70 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл н.д. Запас ходу, км 600 - шосе, 500 - грунт Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація н.д.

Фотобонус

попередні статті на військову тематику :

А що робити, якщо на тест потрібен не звичайний Солярис, а зразок діючої бойової техніки ?
Виникає питання: в чому відмінність БМП від БТР?
А пожежна безпека?
Ну а що щодо прохідності?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов