- Fiat 500L 2013 р
- Таємниця його народження
- «Двійка»
- «Четвірка»
- Скоро в салонах
- 0.9 TwinAir Turbo
- резюме
- Силовий агрегат і динаміка
- Фінанси і оснащення
- двигун
- Трансмісія
- Ходова частина
- експлуатаційні показники
Наша сеть партнеров Banwar
Трепетне ставлення італійців до сімейних цінностей відомо всьому світу. Тому не дивно, що свою нову міську модель 500L компанія Fiat присвятила «сімейної» темі: вона вийшла під девізом: «Рости - це кльово!»
Малюк Fiat 500 виріс слідом за сім'єю, для якої він спочатку призначався: на фиатовских рекламних банерах юну щасливу пару змінили подружжя трохи постарше «в комплекті» з двома чарівними дітлахами. Проте цей «п'ятисотий» намагалися зробити максимально виразним, орієнтованим на молодого активного споживача - не дарма ж в його рекламному слогані використано жаргонне слівце.
Fiat 500L 2013 р
• Модифікація з «автоматом» буде показана в Європі і США в поточному році.
• В Україні Fiat 500L надійде в продаж в першій половині літа. Спочатку - з відомим по інших моделях 1,3-літровим дизелем, а до кінця року - з парою ми перевірили на сайті агрегатів потужністю по 105 л. с.
• Про старт продажів в Україні подовженою семиместной версії 500 LX, яку представлять європейцям в цьому році, поки не повідомляється.
Таємниця його народження
По правді кажучи, в плані техніки модель 500L нічого спільного з Fiat 500 не має. Новинка побудована на новій платформі Punto, на якій, до речі, будуть випускати і деякі моделі для північноамериканського ринку. Але італійці вирішили використовувати позитивні асоціації, які викликає вже саме ім'я «п'ятисотий», прив'язавши назва новинки до двічі культовому індексу 500. Буква L в імені новачка - зовсім не large (великий) або long (довгий). І хоча 500L при його 4147 мм довжини майже на 600 мм більше «звичайного» Fiat 500, L означає lightness - легкість. Таким чином італійці підкреслюють, що вони прагнули зробити цей автомобіль легким і екологічним.
Виробник позиціонує новинку як міське авто В-класу, однак не можна не помітити прагнення конструкторів до мультифункціональності. У релізах йдеться про сумісність трудносовместімие: одночасно про компактності і місткості, стилі інтер'єру і його практичності, міський маневреності і зручності для тривалих вояжів по заміських трасах.
Автомобіль і правда дивно дружній до користувача: в його високий салон зручно сідати, їм легко управляти, за кермом забезпечена хороша оглядовість, а багажний відсік без особливих зусиль трансформується для перевезення вантажу. Але насмілимося спрогнозувати - для більшості майбутніх власників одним з вирішальних чинників стане стилістика оформлення інтер'єру та екстер'єру: безліч ретельно опрацьованих деталей і навмисна мультиплікаційна гламурність. Передбачається маса варіантів комплектацій 500L; серед пропонованих опцій - наймодніші. Наприклад, українським журналістам для тесту дісталися автомобілі з величезним - 1,5 м кв. - вікном у даху, а також з рідкісним для В-класу оснащенням - зручними відкидними столиками в спинках передніх крісел. Залишається додати, що краса і комфорт підкріплені безпекою: новинку вже встигли «розбити» в EuroNCAP, і за результатами краш-тесту 500L отримав свою першу нагороду - п'ять зірок.
«Двійка»
В Україні, швидше за все, будуть пропонувати три мотора для Fiat 500L. Крім уже відомого (наприклад, по моделі Linea) 1,3-літрового турбодизеля MultiJet, очікується пара найцікавіших, 105-сильних «движків»: 2-циліндровий бензиновий 0.9 TwinAir Turbo і 4-циліндровий дизельний 1.6 MultiJet II. Ми випробували обидва цих агрегату з 6-ступінчастою механічною коробками передач.
«Турбомалиш» 0.9 TwinAir Turbo відразу відзначився незвичайним звуком роботи ( «мотоциклетний» звук вихлопу лунав звідкись з-під днища). При відкритому капоті можна спостерігати високу ритмічну вібрацію силового агрегату, яка, однак, практично не відчувається в салоні. Автомобіль c цим двоциліндровим моторчиком, всупереч скептичним очікуванням, виявився цілком «живим»: де потрібно - прискорювався або витягав на підйом. Нехай робив він це без «вогника», але в той же час покірно і старанно. Особливо часто орудувати важелем КП при цьому не доводилося - просто потрібно було весь час тримати одну з нижчих передач.
Так, щоб впевнено почувати себе на автобані при швидкості 100-110 км / год (безпечно обганяти, займати бажані місце і ряд), потрібно постійно їхати на четвертій передачі. П'ятий ступінь при тій же швидкості залишала машину в лівому ряду, однак без можливості швидко прискоритися для випередження будь-якого транспортного засобу. Якщо при тих же 110 км / ч захочеться їхати на шостій передачі, то доведеться робити це виключно в спокійному, економічному темпі, уникаючи при цьому затяжних підйомів. Ще одне яскраве відміну двоциліндрового 0.9 TwinAir Turbo - незвичний, дробовий звук вихлопної системи, що доноситься під час активної «раcкруткі» моторчика. Крім того, італійці розповіли, що цей двигун відповідає європейським екологічним стандартам 2020 року.
«Четвірка»
Представники Fiat презентували модель 500L з 1,6-літровим дизельним мотором MultiJet II 105 CV як якийсь інший автомобіль, і таке протиставлення бензиновому TwinAir абсолютно виправдано. Дизельний 500L дуже весело розганяється - в тому числі і на численних підйомах, якими рясніють звивисті гірські дороги Приморських Альп, де проходив наш тест-драйв. При цьому не можна сказати, що перемикання передач потрібні значно рідше - як і багато сучасних дизелі, MultiJet другого покоління має досить вузький діапазон ефективної тяги. Природно, звуковий супровід у MultiJet II теж своє - і, чесно кажучи, тут порівняння, як не дивно, зовсім не на користь бензинового агрегатіка: рівень створюваного шуму у дизеля помітно нижче, та й тембр у нього інший, більш звичний. До того ж звук доноситься з більш традиційного місця - з-під капота, а не знизу.
Скоро в салонах
Ходова частина автомобільчика швидше комфортна, ніж «драйвова», і для нашої країни це безсумнівний плюс. Ті нерівності, які вдалося знайти на дорогах в околицях Ніцци і Канн, ходова скрадала ефективно. Так само м'яко і пружно колеса долають «лежачі поліцейські». Самі круті повороти «фіатік» проходить впевнено, хоча при перевищенні швидкості автомобіль загрозливо крениться.
Виробник позиціонує дві версії 500L по-різному - згідно з їх динамікою. Модель c двигуном 0.9 TwinAir Turbo заявлена як доступний автомобіль для міських поїздок, а версія з дизельним мотором MultiJet II 105 CV призначається більше для тих городян, які відносяться до любителів далеких, «магістральних» поїздок, до того ж не відмовляють собі в задоволенні «наступити на педаль ». При цьому обидві машини позиціонуються як високоекологічні, що відповідають перспективним стандартам по збереженню навколишнього середовища. Навряд чи це буде вагомим фактором для українського споживача, а ось яскрава зовнішність і обіцяна економічність італійської новинки повинні будуть зіграти свою роль.
{Ac_news_video = 4293}
0.9 TwinAir Turbo
За видатні характеристики цей мотор відразу після своєї появи був відзначений в чотирьох номінаціях авторитетного конкурсу «Двигун року». У числі іншого він отримав головну нагороду - титул «Кращий двигун року - 2011». Висока літрова потужність (94-116 л. С. / 1 л в залежності від ступеня форсування), економічність і екологічність забезпечені турбонаддувом і системою безперервного регулювання фаз газорозподілу. Для ще більшої віддачі моторчика на Fiat 500L ці системи доповнені високоефективною системою охолодження, системою «старт-стоп», «інтелектуальним» генератором і шестиступінчастою механічною трансмісією.
резюме
Кузов і комфорт
Яскрава зовнішність, поєднана з практичним 5-дверним кузовом. Місткий салон зі стильним оформленням і хорошою шумоізоляцією. Досить ємний багажник з можливістю трансформації. Величезні глянцеві вставки на торпедо деяких версій зберігають помітні відбитки пальців - мабуть, власнику доведеться возити в бардачку спеціальну м'яку серветку.
Силовий агрегат і динаміка
Відмінна динаміка дизельного автомобіля. Хороша виброизоляция моторного відсіку, звукоізоляція салону також на висоті. Чітка робота КП. Двоциліндровий бензиновий мотор більш гучний через необхідність підтримувати підвищені обороти, його вихлопна система працює з «несолідним» тембром.
Фінанси і оснащення
Передбачена багата гамма обладнання. Є можливість вибрати оформлення інтер'єру різними матеріалами - глянсовим пластиком або імітацією тканини. Крім того, Fiat cобірается випускати широку гаму аксесуарів, щоб власник міг постійно оновлювати свій інтер'єр, не допускаючи, щоб той приївся. Європейська стартова ціна 15 тис. Євро бачиться цілком конкурентною для розвинених країн. Але масовий український споживач навряд чи готовий платити подібні гроші за італійський бренд.
Fiat 500L
0.9 TwinAir Turbo
1.6 MultiJet II
Загальні дані
Тип кузова
хетчбек
Дверей / місць
5/5
Габарити, Д / Ш / В, мм
4147/1784/1665
База, мм
2612
маса споряджена
1260
1 365
Обсяг багажника, л
343/400/1310
Обсяг бака, л
50
двигун
Тип
бенз. з розпод. уприскуванням, тубонаддувом
дизель Common Rail, тубонаддувом
Роз. і к-ть циліндр. / кл. на цил.
R2 / 4
R4 / 4
Обсяг, см куб.
875
тисячі п'ятсот дев'яносто вісім
Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв
77 (105) / 5500
77 (105) / 3700
Макс. кр. мом., Нм / об / хв
145/2000
320/1750
Трансмісія
тип приводу
передній
КП
6-ст. хутро.
Ходова частина
Гальма передні / задні
диск. вент. / диск.
Підвіска передня / задня
независ. / полузавіс.
Шини
225/45 R17
експлуатаційні показники
Максимальна швидкість, км / год
180
181
Розгін, 0-100 км / ч, з
12,3
11,3
Расх. траса-місто, л / 100 км
4,3-5,7
3,9-5,4
Київ - Лазурний берег - Київ
Ігор Шірокун
Фото автора і Fiat
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.