Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв bmw x6 m50d і X5 40D.

Наша сеть партнеров Banwar

BMW X5 40D

BMW X5 40D. Ціна: від 3 707 000 грн. У продажу: з 2013 р

BMW X6 M50D. Ціна: від 4 875 000 грн. У продажу: з 2014 р

Крім схожою архітектури шасі, кузова і салону наші опоненти мають родинні серця. І нехай вас не вводять в сум'яття хромовані шильдики: часи, коли цифрове позначення моделей BMW означало літраж моторів, вже давно канули в Лету. Тому що 40d, що M50d (а до купи сюди ж йде і 30d) - модифікації, по суті, з одним і тим же трилітровим дизельним мотором N57. Головна фішка з'явилися в 2008 році шестициліндрових турбодизелів - блоки циліндрів з високоміцного алюмінієво-кремнієвого сплаву (гільзи, само собою, виконані з чавуну) і турбокомпресори із змінною геометрією. Але якщо «де-сороковий» розвиває 313 л. с. і 630 Нм, то М-версія на порядок потужніша - 381 л. с. і 740 Нм. Хитрощі програмного забезпечення? Зовсім ні. Як то кажуть, «справа була не в бобіні», а в ... турбіні. Більш потужний агрегат хизується аж потрійним турбонаддувом замість подвійного, а також підвищеним тиском системи упорскування (2200 бар проти 2000), посиленою головкою блоку і модернізованої поршневий групою.

Чи не покрівлю душею, якщо скажу, що дана лінійка турбодизелів, мабуть, одна з кращих, що сьогодні можна відшукати на серійних автомобілях. 381-сильний агрегат з божевільним моментом підкорив мене ще в торішньому тесті найпотужнішого дизельного «ікс-п'ятого». Але потенційний покупець BMW, вивчаючи прайси автодилерів, напевно смекнет: невже різниця в одну турбіну може оцінюватися, як новий автомобіль гольф-класу? Адже трехтурбінная модифікація дорожче майже на 875 тис. Р.! Купеобразного «ікс-шостого» додає до різниці цінників автомобілів ще 300 тисяч, в результаті чого ми бачимо перед собою кросовери, базові модифікації яких відрізняються ні багато ні мало на мільйон рублів. Але це ще квіточки. Ягідки - дорогі опції, які, наприклад, у тестованого «ікс-шостого» перевалили за 2 мільйони, задерши загальний цінник до 7!

Але тестовий Х6 відрізняє не тільки агресивний макіяж: в стандартний М-пакет тут вже входять спортивна підвіска, більш потужні гальмівні двохпоршневі супорти, спортивні передні сидіння, оббиті алькантарою і шкірою. Ну і ще по дрібниці трохи набереться: наприклад, наш Х6 був оснащений більш широкими 20-дюймовими «личаками» проти 19-х у Х5-го. І на трасі «емка» (хоча по факту це скоріше «полуемка») дійсно відрізняється. В кращу, природно, сторону.

Перше, звичайно ж, ніж підкорює «червоний барон», - його всемогутність Турбодізель. Особливо піднімає настрій функція Launch Control, яка перетворює Х6 в снаряд дизельної катапульти: затиснув обидві педалі, відпустив гальмо і через 5,2 секунди ти вже долаєш сотню і порушуєш швидкісний режим, якби ти на заміській трасі. Цим воістину значним прискоренням можна впиватися як завгодно довго: зробиш десь 4-5 «пусків», а через хвилин п'ять раптом усвідомлюєш, що безглузда радісна усмішка так і залишилася на обличчі. І адже хочеться ще і ще - справжній наркотик! А які тут гальма! Що один, що другий «ікс» зупиняються з колосальним уповільненням, якому позаздрить інший спорткар. Причому за весь трек-день - ні натяку на перегрів.

Що стосується електронних налаштувань, то для траси, звичайно, краще вибирати режими Sport і Sport +. В цьому випадку весь потенціал «бумера» немов концентрується. Відгуки на газ, настройки адаптивних амортизаторів, активне рульове управління і робота восьмиступінчастого «автомата» ZF - все це загострюється, роблячи кросовер таким, яким йому і належить бути - гострим, точним, різким. Неабияк поважчав кермо дозволяє заправляти автомобіль у віраж з філігранною точністю, а величезний крутний момент - ефективно прискорюватися, ще не встигнувши вийти з повороту.

Неабияк поважчав кермо дозволяє заправляти автомобіль у віраж з філігранною точністю, а величезний крутний момент - ефективно прискорюватися, ще не встигнувши вийти з повороту

Навіть більш потужні бензинові беемвешний мотори так не «вивозять». Х5, звичайно, теж хороший, але на тлі «червоного» - вже «Не торт». Хоча, здавалося б, 5,9 секунди до сотні ненабагато і більше, але третьої турбіни вже якось особливо бракує. Власне, завдяки контрасту моторів «ікс-п'ятий» і відчувається більш цивільним автомобілем, який випадково потрапив на трек. Ось і час кола натякає на те ж: 3-секундне відставання від більш потужного побратима.

Хоча, якщо абстрагуватися від моторної тематики, то на треку різниця між Х6 і Х5 буде не сильно велика: навіть враховуючи, що при рівних комплектаціях підвіска «ікс-шостого» налаштовується трохи жорсткіше. Думав було пройти парочку віражів з легким ковзанням, та не так сталося як гадалося - обидва «бумера» мертвою хваткою чіпляються за кожен поворот. Хоча на третьому колі, коли шини вже поднагрелась, що один, що інший чудо-кросовер таки починають повискувати гумою. Але, як не дивно, обидва поводяться нейтрально, плавно подскальзиваясь назовні віражу відразу двома осями. А зрушити з наміченого шляху Х6 виявилося ще важче: колеса ширше, підвіска жорсткіше, та й більш низький центр ваги за рахунок зниженою на 6 см даху грає свою скромну роль. Ні вже, коли хочеш дріфту, чекай дощу, а краще зими! Упевнений, на слизьких покриттях буде куди більше користі від повністю відключається системи DSC. Що відключав її, що немає, а на швидкість кола Олексія Дудукало, нашого запрошеного гонщика, це ніяк не вплинуло: до ковзань при правильному виборі траєкторії справу до пуття й не доходило.

Все сказане справедливо для кільцевої спортивної траси, але ж до Moscow Raceway потрібно ще доїхати. А за її межами будьте готові до іншої розстановці сил. Х6, дарма що «купе-кросовер», в першу чергу відразу ж поступиться в плані практичності. Так, пасажирам, особливо високим, на задніх місцях тут буде явно тісніше - місця над головою впритул. З перевезенням поклажі теж не виключені незручності: через скошеної лінії даху великогабаритні речі не перевезеш, а сам багажник менше майже на 350 літрів. Дасться взнаки і М-спрямованість «ікс-шостого»: знання про те, на яких заміських трасах ведуться дорожні роботи, де на асфальті більше латочок і глибше колейность, тепер стануть особливо актуальними. Тому найбільш раціональний варіант для життя - Х5 в модифікаціях 40d або, по крайней мере, 30d. І коли є фінансові можливості для покупки такого апарату, тест-драйв потужнішою "емки" проводити загрожує .... Адже тоді великий ризик не втриматися і кинутися на пошуки ще як мінімум один мільйон - все-таки воно того варто.

HANKOOK VENTUS S1 EVO2 SUV

HANKOOK VENTUS S1 EVO2 SUV

Ці шини від південнокорейського виробника поставляються на конвеєр BMW в якості оригінальних комплектуючих для X5 і X6 і належать до класу Ultra High Performance (читай, з яскраво вираженим спортивним ухилом). Шкода, що не вийшло перевірити водні властивості шин (на цю рису виробник робить окремий акцент), але на сухому асфальті - лише позитивні відгуки. Обидва «бімера» ми взули в ідентичні шини з тією лише різницею, що диски «ікс-шостого» були на дюйм більше, ніж у Х5: 275/40 R20 спереду і 315/35 R20 ззаду проти 255/50 R19 і 285/45 R19. І, звичайно ж, більш низький профіль і велика на 2-3 см ширина Х6-му тільки на руку: він трохи різкіше реагує на кермо, пізніше зісковзує на дузі і ефективніше сповільнюється при різкому гальмуванні. За рахунок широченних «личаків» змусити Х6 виляти хвостом майже неможливо - зчеплення з «рейсвеевскім» асфальтом приголомшливе! У тому числі це проявляється за рахунок більш затиснутого шасі Х6: реакції «ікс-п'ятого» трохи змазані більш комфортною підвіскою. Варто також відзначити, що тестові кросовери були взуті в «опціонні» колеса, які на дюйм більше стандартних. І саме таких типорозмірів я б порадив дотримуватися при цивільному використанні автомобіля: їзда стане комфортніше, а шансів пошкодити диск або боковину шини на поганих дорогах - куди менше.

ОЛЕКСІЙ Дудукало / ПІЛОТ КОМАНДИ LUKOIL RACING

Для настільки немаленького кроссовера «ікс-шостий» володіє завидною маневреністю, порівнянної з легковими автомобілями, а його дизельний мотор і зовсім чудовий. Величезний момент в 740 Нм дозволяє гранично рано «вистрілювати» з повороту: там, де на аналогічній по потужності бензинової машині доводилося б чекати, поки зростуть обертів, турбодизель «витягує» вже з самих «низів». Ні за що б не подумав, що в ньому всього 3 літра і 6 циліндрів! Ще більше порадували гальма: дивно, як прогнозовано, точно і швидко BMW може гальмувати в кінці швидкісній прямій «Рейсвея». Причому і з подальшим кругом ефективність гальм не пропадає. Різниця з Х5-м, звичайно ж, відчувається: більший BMW сприймається куди більш комфортним і спокійним кросовером. Хоча турбодизель і тут теж дуже непоганий: розгін рівний і упевнений, але вже не настільки розбурхує. По частині шасі особливої ​​різниці я не помітив: обидва автомобілі проходять повороти приблизно однаково, повільно сповзаючи обома осями назовні повороту при додаванні газу. Почасти справа в широченних колесах, які дуже непросто зірвати в ковзання. Також за рахунок більш широких покришок «ікс-шостий» трохи раніше завмирає при гальмуванні. В цілому, вдалі автомобілі на кожен день.

BMW X6 M50d. ЧАС КОЛА: 2,05,55 з

ЧАС КОЛА: 2,05,55 з

Особлива обробка шкіряних крісел, хваткий трехспицевий М-кермо і приємні алюмінієві вставки - M-пакет тут вже в «базі»

Управляти автоматом, а також системою i-Drive, як завжди, - в задоволення

Ззаду, звичайно, зручно, але для високих людей місця над головою - впритул

Технічні характеристикиГабарити

4909x1989 x1702 мм База 2933 мм Споряджена маса 2260 кг Двигун дизельні., Рядний, 6-циліндр., 2993 см3, 381 / 4000-4400 к.с. / хв-1, 740 / 200-3000 Нм / хв- 1 Питома потужність 169 к.с. / т. Трансмісія автомат., 8-ступ., Привід повний Динаміка 250 км / год; 5,2 с до 100 км / год Розмір шин 275 / 40R20 (перед.), 315 / 35R20 (зад.)

BMW X5 40D. ЧАС КОЛА: 2,08,60 з

ЧАС КОЛА: 2,08,60 з

Крісла хороші і в повсякденній експлуатації, і на треку

«Намальовані» прилади по інформативності не гірше звичайних стрілочних

«Ікс-п'ятий» набагато зручніше в побуті: задній ряд просторіше, та й багажник більше

M-пакет в 40d пропонується вже за доплату, причому досить суттєву

Технічні характеристикиГабарити

4886x1938x1762 мм База 2933 мм Споряджена маса 2185 кг Двигун дизельні., Рядний, 6-циліндр., 2993 см3, 313/4400 к.с. / хв-1, 630 / 1500-2500 Нм / хв-1 Питома потужність 143 к.с. / т. Трансмісія автомат., 8-ступ., Привід повний Динаміка 236 км / год; 5,9 с до 100 км / год Розмір шин 255 / 50R19 (перед.), 285 / 45R19 (зад.) Фінальний рейтинг BMW X5 40D BMW X6 M50d Ергономіка 10 балів 10 балів Двигун 8 балів 10 балів Трансмісія 9 балів 9 балів Гальма 10 балів 10 балів Шасі 9 балів 10 балів ФІНАЛЬНИЙ РЕЙТИНГ 9,5 балів 10 балів

«Турбіна зайвою не буває» - такий прозаїчний висновок з нашого випробування. Х6 M50D, маючи в своєму арсеналі той же прекрасний турбодизель, що і Х5 40D, але з доопрацьованій конструкцією і приправлений трьома турбокомпресорами замість двох, вражає більше. Але «ікс-шість», мабуть, рівно настільки швидше і цікавіше на треку, наскільки дорожче і непрактично поза автодрому.

Хитрощі програмного забезпечення?
Але потенційний покупець BMW, вивчаючи прайси автодилерів, напевно смекнет: невже різниця в одну турбіну може оцінюватися, як новий автомобіль гольф-класу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов