Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Jaguar F-Pace 2.0d: дизельний нуар

Наша сеть партнеров Banwar

Оскільки на тести журналістам найчастіше пропонуються «заряджені» комплектації автомобілів, щоб ті оцінили всі можливі досягнення тієї чи іншої моделі, отримати на випробування базову версію - завжди удача, адже саме такі версії, як правило, і користуються попитом у покупців. Правда у випадку з автомобілями преміум-сегмента наш досвід говорить про те, що економити не варто, інакше є ризик цей самий «преміум» не відчути. А чи бувають винятки? Відповідаємо на всі питання, пересідаючи з Jaguar F-Pace R-Sport в базовий варіант з 2.0-літровим дизелем.

0-літровим дизелем

Відразу скажемо, що представники центру «Автобіографія» поставилися до свого тест-парку з гумором, який, можливо, зіграє їм на руку. Справа в тому, що дилер один свій F-Pace залишив в недоторканності - чого ще додавати вогненно-червоному R-Sport, який з великим задоволенням ми відкатали на треку ще влітку ? А ось базовий дизельний піддався своєрідному, так би мовити «пацанськи», тюнингу: на чорну машину був замовлений чорний салон, чорні диски, тонування «в нуль» і номера серії «три Ольги». Загалом, клієнтам, ностальгує за «лихим 90-м» точно має сподобається. Нас же чіткий Jaguar надихнув поекспериментувати з фото, благо і петербурзький пейзаж в кінці осені не відрізняється буйством фарб.

Те, що F-Pace - явний дизайнерський успіх британців, ми вже відзначали. Побічно про талант художників говорить і те, що в залежності від кольору змінюється сприйняття машини. В яскравих кольорах кросовер нам подобається більше - підкреслюється спортивний дух. У світлих - сріблястому або білому - виразний образ трохи розчиняється. Ну а чорний, навпаки, додає не тільки солідності, скільки похмурої злоби.

Як не дивно, інтер'єр F-Pace - головний об'єкт критики, причому не стільки в середовищі профільної преси, скільки серед потенційних клієнтів. Причому головна претензія суб'єктивна, що відноситься ні до якихось конкретних недоліків - з якістю матеріалів і ергономікою тут порядок, а по суті, до Смаківщина - нудний. Після зухвалого дизайну в стилі спорткара F-Type, внутрішнє оздоблення покупцям хотілося бачити відповідним. А воно у Jaguar стилістичним вийшло дійсно спокійним, що після показною помпезності останніх Mercedes, навороченій технократії Audi і багатою неокласики BMW, було сприйнято як простацьке, особливо, в чорному кольорі.

Все це показники того, що зустрічають все-таки по одягу, адже в реальності інтер'єр F-Pace повністю відповідає драйверской філософії. Салон побудований за структурою кокпіта з глибокою посадкою і високим тунелем між кріслами - сідаєш як влитий. Причому, якщо в «зарядженої» версії R-Sport гоночна тема дійсно була не "розкрита» відповідною атмосферою, то в стандартному виконанні все стає на свої місця. Комфортний профіль сидінь не докучає навмисною спортивностью, а позбавлений яскравих акцентів, але все-таки стилістично витриманий інтер'єр, налаштовує на умиротворення. Кому в салоні F-Pace не вистачає нарядності, просто рекомендуємо замовити світлу або теракотові обробку - саме вона додасть відсутній лоск дорожнечі.

В іншому Jaguar F-Pace повністю відповідає преміум-статусу незалежно від версії. Навіть з базовим мотором кросоверу доступні всі опції, включаючи і просунуту мультимедіа InControl Touch Pro, і повністю цифровий щиток приладів, і соковиту акустику.

Головне практичне гідність інтер'єру F-Pace - простір. Автомобіль, за ціною і класу формально відноситься до конкурентам Mercedes GLC Coupe, BMW X4 і Porsche Macan крупніше всіх своїх суперників, хоча до наступного класу все-таки не дотягує. Звідси і рекордний в сегменті розмір багажника - 508 літрів.

А що ж двигун? Як тягає немаленький повнопривідний кросовер 2.0-літровий 180-сильний дизель? Якщо чесно, першу половину тіста ми не могли повірити, що під капотом саме базовий мотор, а не старший 3.0-літровий, другу - намагалися з'ясувати, чи не захопилися співробітники центру до купи ще й чип-тюнінгом. За запевненням - немає!

Відчуття не обдурити - тягне дволітровий мотор так, як ніби не найбільший ескадрон рвонув в атаку. Небувала легкість розгону з показником 8,7 секунди до 100 км / ч відчувається з кожним міліметром продавлювання акселератора. Причому в першій сотні чудова і еластичність двигуна - F-Pace зривається що з 0, що 60, що з 90 км / год - управління динамікою ювелірно точно. І хоча прискорення не спадає аж до середини спідометра, після 120 км / ч динаміка набуває характеру просто достатньою. Що особливо дивно, більш важкий F-Pace виявляється динамічніше родинного Land Rover Discovery Sport і навіть Range Rover Evoque з більш об'ємним 2.2-літровим дизелем тієї ж потужності. Ось вже дійсно, прогрес технологій.

Реальний середня витрата палива Jaguar F-Pace 2.0d - 12,4 літра солярки на 100 км, що, звичайно, вигідно відрізняється від бензинових модифікацій, де менше 18 л на борткомпьютеру не помітити.

При цьому базовий кросовер залишається вивіреним з управління та налаштування шасі. На відміну від 340-сильною версією R-Sport , Від якої чекаєш, але все-таки не отримуєш вимуштруваного поведінки спорткара, саме стартова версія виходить максимально збалансованою. Точність реакцій тут поєднується з плавністю рулювання, мінімальні крени ніяк не збивають стабільність, а легкі побалтиванія при проходженні віражів швидше додають комфорту. Jaguar F-Pace з дволітровим дизелем - повну відповідність можливостей мотора з можливостями шасі.

Чи не боїться Jaguar і легкого бездоріжжя, хоча ніяких допоміжних ресурсів, крім, власне, повного приводу у кросовера немає. Там, де у родинних моделей Land Rover знаходяться кнопки управління позашляхової системою Terrain Responce, у F-Pace режими зміни «характеру» поведінки на асфальті. Тому хитрість подолання перешкод одна: відключаємо ESP і прем вперед, оперативно коректуючи рух акселератором і кермом - поки буде вистачати шин, Jaguar буде їхати під тягою.

Незважаючи на відносно холодний прийом серед російських покупців, ми як і раніше вважаємо Jaguar F-Pace одним з найцікавіших кросоверів сегмента, в першу чергу тому, що машина має дивовижну балансом майже всіх можливих якостей. F-Pace гарний і ефектний при цьому просторий і не чужий сімейних цінностей. Комфортний, при цьому не позбавлений іскри азартного поведінки. А найголовніше, покупка базової дизельної версії не стане вимушеним компромісом з гаманцем, що в світі автомобілів преміум-класу велика рідкість. Більш того, з огляду на розмір, клас і рівень оснащення кросовера, нинішнє ціни на F-Pace відносять його до однієї з найвигідніших покупок в сегменті .

Редакція журналу "Движок" висловлює подяку компанії "Автобіографія", офіційного дилера Jaguar в Санкт-Петербурзі, за наданий автомобіль.

А чи бувають винятки?
А що ж двигун?
Літровий 180-сильний дизель?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов