Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee SRT8 2017 року

  1. Вступ Дзвінок від Олі Лук'янової, піднімаю трубку і чую: «Марк, у мене хороші новини, через тиждень...
  2. погляд ззовні
  3. Погляд з середини
  4. Harman / Kardon
  5. центральний тунель
  6. SEX. Можливий. Але я не пробував
  7. Доставка меблів. дорого
  8. Про кнопку закриття
  9. Шість і чотири літри
  10. 6.4 Hemi
  11. Завів бонусну карту однієї з великих АЗС ...
  12. управління
  13. Цікавинки помічені під час використання
  14. невеликий подитог
  15. портрет покупця
  16. сухі цифри

Вступ

Наша сеть партнеров Banwar

Дзвінок від Олі Лук'янової, піднімаю трубку і чую: «Марк, у мене хороші новини, через тиждень ти забираєш на тест-драйв Jeep Grand Cherokee SRT8, ти радий?».

«Ну так», - холодно відповів я, але всередині себе ледве стримував емоції. Десь в животі запурхали метелики, а посмішка на обличчі як з'явилася після дзвінка, так і протрималася весь тиждень до початку тексту. Я не міг нормально ні їсти, ні спати, всі думки були тільки про одне. Думаєте, я зійшов з розуму, і нормальна людина ставиться до цього простіше? Вітаю, ви нормальний. Я ні. Це мрія, якій судилося збутися.

Це мрія, якій судилося збутися

Day X

Ранок понеділка, Ленінградський проспект, офіс представництва Jeep. Зустрівшись з представником компанії, ми попрямували на паркінг, де чекав Він. Так, Renegade, ще Renegade, Wrangler, Compas, SRT ... І тут мені зірвало вежу. Пам'ятайте те почуття, коли ви, будучи дитиною, вперше побачили Ferrari, і вам дозволили навіть посидіти в ній? Так ось, я згадав себе в той момент. Навіть колір червоний - мій улюблений. Підписання паперів на передачу автомобіля. Боже, здавалося це триває вічність, а не 10 реальних хвилин.


погляд ззовні

SRT8 не має будь-яких кардинальних відміну від цивільних версій, але це для звичайного роззяви на автобусній зупинці. Для тих, хто знайомий з маркою, відмінності видно неозброєним оком. Навіть не так - потрібно бути сліпим, щоб не помітити їх. Зовсім інший і агресивний передній бампер, з-за якого автомобіль стає зовсім позашляховим. Капот з зябрами для забору повітря, які в свою чергу охолоджують «мізки» автомобіля, збільшений діаметр насадок вихлопних труб. Напевно, тільки лінивий не написав, що в попередньому SRT вихлоп був більш брутальний через свого розташування по центру бампера. Згадайте конкурентів, ні у одного з них такого не було, а на BMW Х5М навіть випускали обвіс з таким же дизайном. Але зараз джип став скромнішим і зробив занадто «банально», але не будемо загострювати на цьому увагу. Досить прості колісні диски 20-го радіусу, які в цих гігантських квадратних арках виглядають (як не дивно) гармонійно.

Погляд з середини

О, цей інтер'єр, чиста американська класика! І я не про ту класиці маслкар з 70-х. Я про те, що всі американські машини приблизно однакові. Досить скромний і аскетичний автомобіль з великим екраном мультимедійної системи, якісно зібраний і дуже зручний.

Пухке кермо зі зручною формуванням і самим термоядерним підігрівом в моїй пам'яті.

По-перше, він в будь-який мороз вмить нагрівається, що, безсумнівно, гігантський плюс. Наприклад в новій BMW 5 G30 підігрів керма такої гальмо, що поки, нагріється, ти вже глушиш автомобіль у роботи. Жартую, звичайно, але дуже довго.

А по-друге, він нагріває його до таких температур, що через 2 хвилини він може розтопити серце будь-якої з твоїх колишніх. До речі, включає він підігріви самостійно при мінусовій температурі за бортом - зручно. Така ж історія і з підігрівом крісел. Автомобіль створений, щоб розтопити серця похмурих московських панянок в холодну зимову пору.

Крісла. Пару слів про них. За формою відразу розумієш, що це чистої води made in USA. Німці вишуканіші в цьому плані, але на них зазвичай проводять дорогоцінні години в пробці, а не милуються ними. І в цьому плані все на тверду п'ятірку. Вони мають всі основні регулювання, розвинену бічну підтримку і навіть вентиляцію. Ах да, комбінація алькантари і шкіри на кріслах я вважаю по праву кращим рішенням. Це і красиво, і зручно. Чи не потієш в теплу пору року і не мерзнеш в холодну.

А ви бачили приладову панель? Погляньте на спідометр. Особисто я швидким поглядом не помічу різниці між 60 км / год і 160 км / год, настільки близько розташовані цифри і хід показань дуже малий, кожні 20 км / год. Тут на допомогу приходить вірний друг в особі електронної приладової панелі, куди можна вивести так багато інформації (в тому числі і електронний спідометр), що за тиждень я і не визначився, які свідчення мені найбільш цікаві. Бути може, час розгону до сотні? Або, може, час проходження чверть милі? Може, час кола? Я думаю, краще температуру масла ДВС! Або все ж температуру масла в КПП? До біса все, буду дивитися моментальний витрата палива і заливатися гіркими сльозами.

Ох вже цей мультифункціональний важіль зліва за кермом! Чому я не можу зробити одинокий помах двірниками простим натисканням на торець важеля? Так це реалізовано в Мерседес, і дуже зручно. Чому при простому натисканні він відразу починає бризкати омиває рідина? Звичайно, до всього звикаєш, але безумовно незручно.

Перенесемося на центральну консоль, а саме кинемо наш погляд на великий сенсорний монітор. Він відповідає практично за все: за навігацію, музику, розваги, клімат, навіть затемнення дзеркала заднього виду включається через нього. Загалом, це маленький світ, який керує вашим залізним конем. Але знімаю капелюх перед керівництвом Jeep за те, що вони залишили все життєво важливі і часто використовувані кнопки механічними, розташувавши їх рівно під цим екраном. Зручно, коли в сліпу ти можеш вимкнути звук або зробити тихіше. Класно, коли ти, не відволікаючись від дороги, можеш зробити клімат трохи тепліше або включити обдування лобового скла. Загалом, великий і жирний LIKE.

До речі, про музику. Я вибачаюся перед вами, мої читачі, що в кожному тест-драйві я приділяю цьому настільки багато уваги. Так склалося, що я з дитинства захоплююся музикою, і в 7 років мені подарували потужну - навіть за сучасними мірками - аудіосистему. Тому коли я чую, як плаче среднечастотник, не справляючись зі своїми завданнями, а разом з ним і обшивка дверей, не справляючись зі своїми завданнями, починаю плакати і я.

Тому коли я чую, як плаче среднечастотник, не справляючись зі своїми завданнями, а разом з ним і обшивка дверей, не справляючись зі своїми завданнями, починаю плакати і я

Harman / Kardon

Погана музика і Харман-Кардон - поняття непересічні. Сабвуфер справляється з найнижчими частотами навіть при викручені еквалайзері на максимум. Поклавши руку на серце, можу написати, що це найпотужніший заводський саб, який я коли-небудь чув. Середні частоти трохи зливаються в кашу практично на максимальній гучності. Високі частоти помітні завжди. Розчарував тільки блок склопідйомників з боку водія - побряківает іноді в такт музики при гучності від 50%.

центральний тунель

Зручний важіль КПП з фіксованим положенням, два підстаканники, ніша для телефону з AUX і USB-входом, а також шайба вибору режимів роботи трансмісії. Їх 5: автоматичний, сніг, причіп, спорт і трек. Останній, як ви зрозуміли, самий злий. На ньому машина дозволяє повністю відключити систему стабілізації і перекидає на задню вісь до 70% крутного моменту. Дуже, дуже злий режим. Педаль акселератора настільки чутлива, що при найменшому натисканні автомобіль починає задирати носа. Але не варто думати, що «педалювати» в такому режимі неможливо. Просто страшно. Це як режим Sport + помножений на два в автомобілях AMG.

Кнопка лаунч із зображенням гоночного світлофора. Слина потекли, очі загорілися, і ось я в пошуках зацепа. Як же погано тестувати такі автомобілі взимку.

Як же погано тестувати такі автомобілі взимку

SEX. Можливий. Але я не пробував

Задній диван просторий. Для пасажирів ззаду передбачені дефлектори обдування в центральному тунелі, там же кнопки включення підігріву дивана і два USB-гнізда для зарядки електронних пристроїв.

Доставка меблів. дорого

Багажник я по повній випробував в поїздці на дачу. Склавши задній диван, ми отримуємо абсолютно рівну підлогу, що зручно в подорожах і для ночівлі в автомобілі. Але ночувала у мене там тумба в зібраному стані і купа речей, розкиданих по салону.

Так що заощадити на доставці з IKEA вам дійсно вдасться. Але не на бензині.

Але не на бензині

Про кнопку закриття

Вона не там, де ми звикли бачити її. Вона знаходиться зліва у задній фари. Незвично, але дико зручно в разі, коли в руках туляться пакети з супермаркету. До речі, там же зліва є і світлодіодний ліхтарик, який не має батарейок, а заряджається від харчування автомобіля.

Шість і чотири літри

Це абсолютно неймовірний обсяг за сучасними мірками. У той час, як німці випускають дволітрові табуретки смерті, американці живуть в своєму світі і сміються при вигляді пакетів соку в особі Subaru WRX. Який це хлоп'ячий кайф, коли натискаєш на червону кнопку START Engine і пробуджує звіра.

Секунда - і весь двір в курсі, що ти кудись зібрався. Це справжнісінький звук, ніякого обману в вигляді звуку вихлопу з колонок. Все по чесному. А хіба не чесність - головне у відносинах? Нехай і відносинах між машиною і людиною.

6.4 Hemi

V-подібна вісімка з можливістю відключення половини циліндрів з метою економії палива. Чи не скаже «давай до побачення» до 100 тисяч кілометрів пробігу, та й після не скаже. Харчується 95-им бензином, при бажанні можна 92, але краще любити свій автомобіль і давати йому краще. Планове ТО виходить на 100-150% дешевше німецьких конкурентів - в районі 20-25 тисяч рублів. Вимагає тільки заміну масла і заміну колодок. Хіба не щастя для російської людини? Ніяких турболагов, забудьте про це. Постійна і рівномірна тяга із самих низів і до відсічення. Неймовірний підхоплення з низьких оборотів. А звук вихлопу в діапазоні від неодружених до 2 000 об / хв просто збуджує ...

Що ж, пробуємо розігнатися до 200. Закритий автодром (ага). Режим Sport. Б'ємо правою ногою по педалі газу і отримуємо у відповідь такий же різкий удар в спину від автомобіля. 0-100 пролетіли непомітно, 140, 160 ... до 220 все вже не так швидко. Але цей різкий поштовх на старті. Він був незабутній, як перший секс. Його я готовий відчувати знову і знову.

Де там кнопка лаунч? Натискаємо і пробуємо стартанути з неї.

Трек-режим. Стабілізація відключена повністю. Гальмо. Газ. Погнали!

Швидко, але беземоційно. Я, якщо чесно, очікував струс мозку від удару об підголівник, але поштовху не було зовсім! Просто швидке рівномірне прискорення. Нудно. Спробував один раз і більше ніколи не користувався.

Спробував один раз і більше ніколи не користувався

Таких емоцій від розгону я давно не отримував. Так, були автомобілі куди швидше і могутніше, але це інші відчуття. У СРТ 5 секунд відчуваються куди більш емоційніше, ніж 4 в Е43 . До речі, про цифри. Виробник скромний у своїх свідченнях. Заводські значення розгону до 100 км / год дорівнюють 5-ти секундам, на ділі це значення трохи менше.

Заводські значення розгону до 100 км / год дорівнюють 5-ти секундам, на ділі це значення трохи менше

У той час, як колеги божеволіють від розгону за 8 секунд на Skoda Kodiaq , SRT8 змушує планету крутитися ще швидше.

У той час, як колеги божеволіють від розгону за 8 секунд на   Skoda Kodiaq   , SRT8 змушує планету крутитися ще швидше

Домогтися такого розгону допомагає 8-ми ступінчастий автомат. Чи не робот, а справжній гідротрансформатор. Перемикає передачі непомітно і без поштовхів, що при динамічному розгоні, що при русі по московських пробках. Комфорт, та й годі! АКПП надійна і проблем не викликає. Потенціал великий. Збільшення потужністю не зламає її. Це звичайно не 5-ти ступінчаста коробка передач, як в минулій моделі, яка взагалі не вмирає, щоб ти з нею не робив, але теж нічого.

Це звичайно не 5-ти ступінчаста коробка передач, як в минулій моделі, яка взагалі не вмирає, щоб ти з нею не робив, але теж нічого

Завів бонусну карту однієї з великих АЗС ...

Поговоримо про витрату палива. Так, тема хвора, коли у тебе SRT. Але всім цікаві ці свідчення. Що ж, автомобіль споживає паливо прямо пропорційне вашому зусиллю натиснення на педаль газу. З повагою, ваш капітан очевидність. Зараз зрозумієте, про що я.

- Їзда в місті в режимі ЕКО і без пробок. 14-15 літрів на сотню.

- Їзда в місті в звичайному режимі і з пробками. 17-18 літрів на сотню.

- Їзда в місті в звичайному режимі, але «з газом» на кожному світлофорі. 18-25 літрів на сотню (залежить від сили натискання).

- Їзда в місті в спорт-режимі на пелюстках в стилі «гарячий кавказець тільки що купив АМГ». 25-35 літрів на сотню.

- Їзда по заміському шосе. 11-13 літрів на сотню.

11-13 літрів на сотню

управління

Хочу розвіяти міф і кліше десятирічної давності з приводу управління. Так, цей автомобіль не буде рулиться як Х5М, GLE63 або Cayenne Turbo. Це очевидно. До ворожки не ходи. Але він не їздить тільки в прямому напрямку, як це робив SRT8 MK1. Він відмінно влітає в повороти, крен не мінімальні, але вони не викликають дискомфорт. На швидкості під 200 км / год можна сміливо входити в віражі і отримувати задоволення від водіння з чуточкой страху на додачу. Як ніяк, вага автомобіля 2,4 тонни.

Гальма BREMBO справляються зі своєю важкою долею на 4 бали з 5. Хотілося б трохи більше чутливу педаль, і щоб гальма витримували хвилин 10 дуже активної їзди, а не 5.

Активна їзда для мене - це не два старти зі світлофора до 79 км / год з наступним гальмуванням. Це постійна швидкість близько 200 км / ч з постійними торможениями до 100 (як на треку).

Кермо важкуватий, особливо після німців. Приблизно на рівні BMW. Порожнечі в нульовому положенні немає. Гостро реагує на найменшу зміну курсу. У цього автомобіля безумовно є характер. Він не штучний, як у більшості представників сучасного автопрому. Ти з ним і борешся, і боїшся його одночасно, від цього закохуючись ще сильніше.

Цікавинки помічені під час використання

Адаптивний круїз контроль - щастя для любителя подорожувати на зразок мене.

SRT стежить за автомобілем, що рухається в попутному напрямку, і може пригальмовувати, аж до повної зупинки на світлофорах або екстрених ситуаціях з подальшим самостійним розгоном. Попередження про зіткнення працює дивовижно, ніяких затримок. Автомобіль побачив небезпеку і, якщо ти нічого не вживаєш, моментально гальмує. Так само швидко, як в Mercedes. Ножний гальмо стоянки. Іноді зачіпав ногою по своїй дурості. В принципі, справа звички.

В принципі, справа звички

невеликий подитог

Довго думав, що написати за підсумками. SRT потрібно зрозуміти, потрібно полюбити його характер. Це не мас-маркет, який намагається догодити всім і кожному. В принципі, як і будь-який заряджений кросовер, це продукт дуже нішевий.

Це не німець, яких любить кожен школяр у дворі. Це автомобіль для тих, хто цінує брутальність. Кому все одно на витрату палива і податки. Для тих, кому плювати, що листи від ДАІ приходять частіше листів в Whats'app від коханої.

Для тих, кому плювати, що листи від ДАІ приходять частіше листів в Whats'app від коханої

На питання купив би я його собі, я відповісти до сих пір не можу. Цей автомобіль я полюбив, він запав мені в душу, і забути я його не можу. Але я, скоріше, віддам перевагу кросовер з трилітровим дизелем. Тільки по тому, що дуже багато їжджу. І 12-13 тисяч рублів на бензин за тиждень для мене - досить велика сума. Хоч він і дарує незабутні емоції.

Хоч він і дарує незабутні емоції

портрет покупця

Молода людина у віці від 25 до 37 років. Хто має малий або середній бізнес. Якому неважлива думка оточуючих. Він хоче отримати швидкий, агресивний, в той же час надійний і невибагливий автомобіль на кожен день, щоб відчувати себе комфортно в великому мегаполісі у ЦУМу і в Свердловській області з сім'єю на пікніку.

сухі цифри

Двигун Hemi 6.4 (6417 см3) Потужність, к.с 468 Розгін 0-100, з 5 Максимальна швидкість, км / год 257 Привід Постійний Повний Коробка передач Автоматична 8-ми ступінчаста Витрата палива, л:
Місто (реальний)
Шосе (реальний)
Середній (реальний)
20.5 (18)
10.1 (12)
14 (16) Розміри, мм 4846 х 1943 х +1749 Маса, кг 2347 Об'єм паливного бака, л 94 Об'єм багажника (при складеному дивані). См3 782 (1554) Кліренс 207 мм

Думаєте, я зійшов з розуму, і нормальна людина ставиться до цього простіше?
Пам'ятайте те почуття, коли ви, будучи дитиною, вперше побачили Ferrari, і вам дозволили навіть посидіти в ній?
А ви бачили приладову панель?
Бути може, час розгону до сотні?
Або, може, час проходження чверть милі?
Може, час кола?
Або все ж температуру масла в КПП?
Чому я не можу зробити одинокий помах двірниками простим натисканням на торець важеля?
Чому при простому натисканні він відразу починає бризкати омиває рідина?
А хіба не чесність - головне у відносинах?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов