Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Jeep Wrangler Rubicon: не треба бруду!

Наша сеть партнеров Banwar

Ш ляпу з загорнутими краями, картата сорочка, рвані джинси, ласо за поясом, потерті «козаки», запальничка Zippo - ковбойський тема за океаном жива і до цього дня. А який найголовніший ковбойський автомобіль? В голові прокручуються безліч бойовиків з 90-х і відповідь приходить сам собою, звичайно Jeep безсумнівно Wrangler! Життя як в кіно, перестрілки, бари, придорожні мотелі, романтика лицаря техаських степів.

Зовнішність Jeep Wrangler і раніше впізнається Зовнішність Jeep Wrangler і раніше впізнається. Культовий позашляховик не втратив головною ковбойському фішки і залишився вірним своїм фанатам.

Н О не ковбоями янкі і Wrangler єдині - Jeep відмінно вписується і в пляжний антураж. Музику на повну, знімаємо дах і двері. Тепер мчить по золотистому узбережжя Майамі "Ренглер», збирає на собі важкі погляди красунь з модельними формами.

Е х, розмріявся! Російська дійсність набагато прозаїчніше. Чи не проїхавши і кілометра від російського представництва компанії Chrysler, який надав нам білого красеня Jeep Wrangler в екстремальній версії Rubicon, відразу встаю в пробку на Третьому транспортному. Що ж, є час познайомитися з недавно оновленим інтер'єром.

Jeep Wrangler 2011 модельного року отримав оновлений салон Jeep Wrangler 2011 модельного року отримав оновлений салон. Покращилися матеріали обробки, з'явилися зручні підлокітники на панелях дверей і більш сучасна приборка.

І Редагувати салон Wrangler 2011 кардинально. Тепер тут якісні матеріали обробки, нові панелі дверей, сучасний кермо з клавішами управління аудіосистемою, нова приборка і центральна консоль з хромованою окантовкою крутилок клімат-контролю та аудіосистеми. Клавіші управління позашляховими режимами переїхали під блок кліматичної установки, а в списку оснащення з'явився підігрів сидінь. Бічні дзеркала тепер не тільки підігріваються, а й регулюються за допомогою сервоприводів. Раніше для цього потрібно було висуватися на вулицю і крутити їх вручну.

Стихія Jeep Wrangler починається тоді, коли закінчується асфальт Стихія Jeep Wrangler починається тоді, коли закінчується асфальт. Там де середньостатистичний кросовер буде повзти 20 км / год, Wrangler йде не знижуючи швидкості без наслідків для підвіски.

А удіосістема має інтерфейс Bluetooth і роз'єм USB. У салоні з'явилося більше відсіків для дрібниць, а саме оформлення вже не таке спартанське як раніше. Однак незважаючи на явні поліпшення у «Ренглер» як і раніше немає майданчика для відпочинку лівої ноги, профіль передніх сидінь залишає бажати кращого, а задні місця чиста формальність. Левову частку багажника краде згорнутий в рулон м'який верх і сабвуфер.

Капот Ренглер традиційно закривається на спеціальні пластикові засувки Капот Ренглер традиційно закривається на спеціальні пластикові засувки. Заводські шини Goodyear з однойменною назвою Wrangler порадували низьким рівнем шуму на асфальті і хорошим зчепленням на бездоріжжі. Після поновлення 2011 року бічні дзеркала отримали електрорегулювання. Уже після перших грязьових ванн на ручках дверей не залишається "живого" місця.

П од капотом тестового «Ренглер» розташувався 3,8-літровий бензиновий V6 потужністю 205 к.с. Якщо в місті двигун і 4-ступінчаста автоматична коробка передач ще хоч якось ладнають, то обгони на трасі даються улюбленцю ковбоїв з працею. Педаль акселератора в підлогу, трансмісія перескакує на пару ступенів вниз, мотор скиглить, а очікуваної тяги на жаль немає. Позашляховик не тільки ліниво набирає швидкість, але і примудряється перемкнутися на підвищену, як ніби їдеш в підлогу педалі. Мотору і автоматичній коробці явно не вистачає взаєморозуміння. При цьому витрата палива ні в яку не хотів падати нижче 15 літрів на 100 км, в пробках виростав до 18-ти, а на бездоріжжі з включеним повним приводом до 21-го.

Wrangler легко подолав досить глибокий брід Wrangler легко подолав досить глибокий брід. Конструкція переднього бампера дозволяє ефективно розганяти воду, щоб вона не заливала моторний відсік.

До ак з'ясувалося пізніше, тестовий Wrangler був одним з останніх, хто приміряв 3,8-літровий двигун. Тепер на «Ренглер» ставлять нову «шістку» Pentastar об'ємом 3,6 літра потужністю 284 к.с. Це мотор істотно могутніше, чуйними і економічніше попередника. Але чи призведе це до консенсусу з «автоматом» залишається питанням.

П Ровален на обгонах, Jeep Wrangler відзначився гарною трасової стабільністю. На крейсерській швидкості високий позашляховик майже не вимагав подруливаний і ігнорував колейность. Незважаючи на високий кліренс, від якого вже на вході у віраж відчувається сильне розвиток крену, Wrangler не такий поганий в поворотах. «Валитися» Jeep починає лише в переділі, жалібно попискуючи своїми напівбойових шинами Goodyear Wrangler 245/75 R17 . Що дійсно розчарувало, так це порожній і малочутливий кермо, через якого псується зв'язок між водієм і автомобілем при маневруванні.

Jeep впевнено йде по розмитій колії Jeep впевнено йде по розмитій колії. Позашляховий багаж включає в себе поніжайку, блокування двох міжосьових диференціалів і відключається передній стабілізатор, що збільшує кути схрещування осей.

Н про кайфу від водіння на асфальті ніхто і не чекав. Стихія Jeep Wrangler - грунт, пісок і бруд. Варто з'їхати з цивільної дороги, і вже на перших метрах помічаєш, як легко він йде по грунтовці, не помічаючи ні стирчать кругляків, ні дрібних вибоїн. Там де звичайний кросовер буде повзти 40 км / ч, «Ренглер» легко піде «сотню».

В арсеналі Jeep Wrangler Rubicon трансмісія з підвищеним передавальним числом для поліпшення тяги, блокування диференціалів обох осей і відключається передній стабілізатор, що збільшує кути схрещування осей. На цей раз легкої пристрілкою попід лісом не обійтися, такий набір вимагає дійсно серйозного бездоріжжя.

При необхідності Jeep Wrangler можна перетворити в відмінний пляжний варіант При необхідності Jeep Wrangler можна перетворити в відмінний пляжний варіант. Досить зняти опциональную пластикову дах і двері. На випадок дощу в багажнику лежить складений в рулон м'який верх.

П ервое перешкода - розкиснула після дощу колія. Завчасно підключаю передній міст. А калюжа посеред першого відрізка виявилася набагато глибше, ніж передбачалося ... але Wrangler легко подолав і колію і глибоку грязьову ванну. Заслуга в цьому не тільки високого кліренсу і відмінною тяговитости, але і шин, які відмінно гребуть по глині ​​і добре справляються з брудом, не забиваючи протектор. Чи не підвела і автоматична коробка, її задума на асфальті обернулася плюсом на бездоріжжі.

У доволь накупавшись в грязі, прямуємо до першого крутого підйому. Кут великий, грунт сирий. Включаю поніжайку. Jeep продовжує вражати своєю приголомшливою тяговитостью, впевнено піднімаючись вгору навіть після зупинки на самій середині, щоб зробити пару ефектних кадрів. На зворотному шляху перевіряємо ефективність асистента спуску зі схилу. І тут «Ренглер» не підвів, сповз зі схилу як справжній альпініст, що не потребував втручання водія.

Левову частку багажника краде м'який дах і сабвуфер Левову частку багажника краде м'який дах і сабвуфер. Після поновлення на центральній консолі з'явилися хромовані елементи. Клавіші управління позашляховими "примочками" тепер розташовуються під клімат-контролем. Поруч з селектором АКПП сусідить важіль повнопривідної трансмісії. Доступно три режими: задній привід, повний привід і повний привід із заниженою передачею.

За відсутності другої машини, лебідки або хоча б хайджека, в свідомо непролазні бруду ми сунутися не ризикнули. Занадто далеко довелося б йти за трактором. Решта випробування Jeep Wrangler подолав з явним запасом, один за іншим форсуючи круті спуски і підйоми, граючи розбираючись з діагональним вивішуванням і не відступаючи в глибокій колії, де майже сидячи на «пузі» Jeep все одно повз уперед, вгризаючись протектором в грунт. З бродом теж проблем не виникло: передній бампер Wrangler добре «ріже» воду, запобігаючи потрапляння вологи всередину моторного відсіку. На косогорах допомагає клавіша розпускаються стабілізатор, в результаті чого ходи передньої підвіски збільшуються, покращуючи зчеплення рульових коліс.

Jeep вражає своєю шаленою тягою, піднімаючись на підйоми будь крутизни Jeep вражає своєю шаленою тягою, піднімаючись на підйоми будь крутизни. З'їхати вниз допомагає асистент спуску зі схилу.

Jeep Wrangler показав себе відмінним «пройдисвітом», впоравшись з усіма позашляховими перешкодами легко і невимушено. Відмінні тягові характеристики, хороші шини і великі ходи підвісок дозволяють робити вилазки на серйозне бездоріжжя навіть без спеціальних доопрацювань. А ось поведінка на асфальті у американця не з кращих. Через відсутність взаєморозуміння між 3,8-літровим мотором і АКПП, краще звернути увагу на дизельну версію або дочекатися початку продажів «Ренглер» з новою «шісткою» Pentastar. Крім того, відносна непопулярність Jeep Wrangler навіть серед визнаних любителів оффрроад викликана ціною, яка починається від 1 695 000 і доходить майже до 2 000 000 рублів.

Уже зараз у дилерів з'явилися автомобілі з 2,8-літровим дизелем і нової бензинової шісткою Pentastar об'ємом 3,6 літра потужністю 284 к Уже зараз у дилерів з'явилися автомобілі з 2,8-літровим дизелем і нової бензинової "шісткою" Pentastar об'ємом 3,6 літра потужністю 284 к.с. Старий 3,8-літровий мотор розчарував невиразною тягою на асфальті і високою витратою палива.

Наприклад, базовий Land Rover Defender, які нічим не поступається «Джіпа» на бездоріжжі, варто на півмільйона менше. Однак тільки Jeep Wrangler дозволяє, зірвавши дах і двері розгортати по пляжу, насолоджуючись палючим літнім сонцем, і важкими поглядами розкішних красунь, а сльотавій восени начепивши все обмундирування назад, всмак помісити бруд в найближчому кар'єрі або форсувати глибокі броди, відправившись на риболовлю.

Р послати Галімов

А який найголовніший ковбойський автомобіль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов