Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Volkswagen Touareg: їдемо в Чорнобильську зону!

Наша сеть партнеров Banwar

Я вперше побував біля зруйнованого четвертого енергоблоку чотири роки тому, коли відзначали 25 років з дня трагедії, і тоді у мене були всі ознаки променевої хвороби: головний біль, нудота, металевий присмак у роті ... Пізніше мені розповіли про психосоматичної реакції організму на хвилюючі переживання в зоні. Цього разу було навпаки, в поїздці я себе почував нормально, а через день після повернення почалися проблеми з самопочуттям. У такому "хвилюючому" стилі і репортажний ролик вийшов:

зовнішність

Оновлений Volkswagen Touareg легко виділити в потоці за новими фарами, які тепер біксенонові навіть в стандартній комплектації, і немов продовжують широкі хромовані смуги, яких тепер чотири, замість двох. Задні протитуманні фари в кутах бамперів тепер світлодіодні. Змінений обвіс злегка вплинув на габарити: в довжину Touareg виріс на ледь помітні 6 мм (до 4801 мм), ширина і висота залишилися колишніми (1940 мм і 1709 мм відповідно).

На тест видали кросовер у версії Chrome & Style, в сонячний день такий Touareg ганяє сонячних зайчиків великою кількістю хромованих деталей не гірше учнів молодших класів. Посудіть самі: крім блискучих патрубків вихлопної системи і підніжки багажника, на задньому бампері з'явилася широка смуга, що йде на боковини. А вже спереду наш Туарег більше нагадує не кочівника з Буркіна-Фасо (Touareg названий на честь африканського племінного народу), а циганського барона з під Житомира. Втім, можна вибрати версію скромніше.

Колірна палітра для нового Туарега складається з дванадцяти варіантів, п'ять з яких нові: світло-сріблястий металік "Light Silver", темно-жовтий "Sand Gold", блакитний «Moonlight Blue», коричневий «Black Oak Brown» і блакитний «Reef Blue» , який виявився в наших руках. Правда за металік треба доплатити 21 446 грн, а білий перламутр зовсім обійдеться в 53 425 грн. Безкоштовно можна замовити тільки білий або чорний Toureg. Перелік варіантів колісних дисків налічує 16 варіантів дизайну.

Безпека понад усе!

У списку базового оснащення тепер можна виявити систему автоматичного гальмування після зіткнення, для запобігання подальших "пригод" вийшов з під контролю автомобіля. Система Multicollision Brake може самостійно загальмувати Туарег із зусиллям 0,6 g до швидкості 10 км / ч. Чому не до повної зупинки? Щоб у водія була можливість ухилитися самостійно або з'їхати на узбіччя. До слова, перед ДТП система превентивного захисту Pre-Crash дбайливо закриє вікна, люк і підтягне ремені безпеки, щоб мінімізувати наслідки аварії.

Крім того, модернізували адаптивний круїз-контроль (радар оцінює дорожню ситуацію на відстані до 200 метрів з кутом огляду в 40 градусів), який в місті суміщений з функцією екстреного гальмування і системою старт-стоп (для версій BlueMotion Technology). Остання ще завзятіше економить паливо і навчена глушити мотор вже зі швидкості 7 км / год.

Не обійшлося без "модного" режиму регенерації акумулятора, а восьмиступінчастою "автомат" навчили розмикати вбудоване в гідротрансформатор зчеплення, щоб при рівномірному рухом рухатися накатом і теж заощадити трохи палива. Раніше ця функція була тільки у гібридного кросовера, а тепер є у всіх і працює на швидкостях до 150 км / ч.

Завдяки системі Area View на Touareg можна подивитися зверху не виходячи з машини: спеціальна програмка об'єднує зображення з чотирьох камер в одне, моделюючи вид зверху. Непогана підмога для людей, яким складно уявити, що твориться навколо автомобіля. Якщо серйозно, то ця функція стане в нагоді не тільки королевам парковки, але і любителям відпочинку на свіжому повітрі, щоб орієнтуватися на бездоріжжі, а вже забратися Туарег може ой як далеко, особливо з пакетом Terrain Tech, куди входить не тільки міжосьовий диференціал, а й понижуючий ряд.

За містом допоможе розслабиться система Lane Assist, яка допомагає залишатися у своїй смузі на швидкостях понад 65 км / год. Коли швидкість падає, система сама відключається. Ще є система Side Assist - вона попереджає про заваді збоку, в "сліпій зоні", загострюючи руді вогні в корпусах зовнішніх дзеркал. До слова, система здорово справляється зі своїми функціями і дійсно допомагає акуратно перебудовуватися, що не нервуючи оточуючих, головне щоб ви до неї звикли: світлодіоди збільшують інтенсивність у міру наближення перешкоди, аж до істеричного миготіння. Може тому хамським нувориші на дорогих машинах, де є подібна функція, навіть не намагаються користуватися "поворотниками", щоб навіть бездушна електроніка не намагалася вказувати що робити?

Особливо відзначу нові біксенонові фари з функцією Dynamic Light Assist і розширеним променем: головній оптиці допомагає спеціальна камера, що стежить за попутниками, як спереду, так і ззаду, щоб за допомогою модуля поворотного світла автоматично регулювати зону освітлення кожної фари індивідуально і, не дай бог, НЕ засліпити сусідів по транспортному потоку.

В обробці салону використовуються вставки з червоного і, перепрошую, ебенового дерева. З'явилися хромовані накладки навколо шайб-регуляторів системи повного приводу і положення опціонної пневматичної підвіски. Пальці холодять масивні поліровані алюмінієві перемикачі температурного режиму, слова виточені з цільного бруска сталі. В якості опції тепер доступний обігрів лобового скла і рульового колеса (кнопка тепер винесена на передню панель). Уже в початковій версії є круїз-контроль з багатофункціональним кермом, мультимедійна система RCD 550 з сенсорним екраном, кондиціонер і багато іншого.

двигуни

Під капотом тестового Туарега виявився найпопулярніший двигун - трилітровий турбодизель V6 потужністю 245 к.с. Залишилася в строю і його базова версія з віддачею в 204 л.с. А ось свіжа модифікація потужністю 262 к.с., на жаль, поки не передбачена для нашого ринку. А все тому, що для нового мотора, що відповідає екологічним нормам Євро-6, з системою селективного каталітичного відновлення, крім якісного дизельного палива потрібна ще якісна «сечовина», яку час від часу потрібно доливати в спеціальний резервуар. Як кажуть в таких випадках досвідчені менеджери - наші клієнти до цього ще не готові.

Сухі цифри технічних характеристик говорять про те, що середня витрата оновленого Туарега з 245-сильним турбодизелем після модернізації скоротився з 7,2 л / 100 км до 6,6 л / 100 км. У мене ж за час тесту, що проходить в основному поза містом, з елементами бездоріжжя, середня витрата «солярки» склав рівно 8,2 л / 100 км, але з минулого досвіду я знаю, що в місті "кочівник" буде їсти "десятку" .

І витрачати ці літри не шкода: тяговітий турбодизель з легкістю тягне на собі понад дві тонни металу і пластика. Якщо котити не поспішаючи, то стрілка тахометра практично не піднімається вище півтори тисячі обертів, восьмиступінчастою "автомат" Aisin піклується про витрату палива. При бажанні можна качнути важіль на себе, перевівши коробку в спортивний режим, і Touareg з легкістю "хот-хетча" виграє старт зі світлофора - в 7,6 секунди до "сотні" повірив не тільки я, але і мої пасажири. З іншого боку, п'янка динаміка може призвести до важкого похмілля, адже закони фізики на важкі предмети, а Touareg має масу добре за дві тонни, діють особливо помітно, змушуючи гальмувати перед кожним більш-менш крутим поворотом. Благо гальма тут потужні, вентильовані "по колу". Звичайно, компактний Volkswagen Tiguan демонструє більш легкову керованість, але і Touareg може подарувати задоволення за кермом. Правда, опускати в спортивний режим пневматичну підвіску я не раджу: Туарег не так виграє в керованості, скільки втратить в комфорті.

Крім дизельних 3.0 V6 TDI в двох версіях (потужністю 204 і 245 к.с.), залишився в строю Туарег з бензиновим двигуном 3.6 V6 на 280 к.с. В Європі замість нього тепер продається гібридний Touareg Hybrid TSI потужністю 380 к.с. Втім, гібридний варіант нам пропонувати поки не будуть. А царем гори залишається позашляховик з турбодизелем 4.2 V8 потужністю 340 к.с. і неймовірним обертовим моментом в 800 Нм. Він замахується на другу сотню вже через 5,8 секунди після старту і вимагає всього 9,1 л / 100 дизпалива в змішаному циклі. Туарег з топовим турбодизелем і гібридним приводом «за замовчуванням» оснащені розкішним шкіряним салоном з дерев'яними вставками, люком, системою доступу без ключа.

підвіска

Стандартна "залізна" підвіска доопрацьована в комфортному ключі, а за доплату в $ 3651 доступна пневмопідвіска з електричним регулюванням жорсткості амортизаторів залежно від швидкості і за бажанням водія. У найвищому положенні пневмопідвіска забезпечує кліренс в 300 мм, з яким можна їхати на швидкостях до 140 км / год, а потім дорожній просвіт повертається в базове положення в 220 мм.

Пневмопідвіска не тільки забезпечує комфорт на сумнівних покриттях на кшталт щебеню, але і підтримує стабільний дорожній просвіт незалежно від навантаження. Крім звичайного режиму Normal, можна вибрати Comfort або Sport. У комфортному режимі система Skyhook забезпечує найкраще демпфірування ударів, а в спортивному режимі кліренс знижується на 25 мм (від базового в 220 мм), забезпечуючи кращу маневреність і стійкість. Якщо включити знижувальну передачу і заблокувати не лише центральний, але і диференціал заднього моста, то можна піднятися на 45-градусний пагорб! Втім, навіть якщо ви не збираєтеся відкривати нові землі, то навіть елементарне знання можливостей свого автомобіля додасть впевненості в повсякденній їзді, особливо в зимову пору або просто погану погоду.

Мультимедіа

Радіо-навігаційний комплекс RNS-850 - це недешева опція за $ 3306. Чудовий мультифункціональний дисплей Premium формату 16: 9 радує соковитою навігаційної картинкою. До речі, управляти системою і задавати маршрут на карті можна голосом.

А на стоянці можна подивитися DVD-фільм, музика всіх форматів програється і в русі, є цифрове радіо DAB і вбудований жорсткий диск на 60 Гб для карт і аудіо-відео файлів. З нововведень можна відзначити підтримку мобільних інтернет-служб. Наприклад, Google Earth з сервісом Street View, що дозволяє здійснити віртуальний тур по багатьом містам ще до того, як туди доїдеш, але для цього потрібно мати мобільний, у всіх сенсах, інтернет.

Те, що завжди буде радувати, так це потужна музика Dynaudio Confidence з цифровим 12-канальним підсилювачем на 10 динаміків загальною потужністю 620 ват - хитає уматовий, як каже молодь. Правда, варто цей концертний зал на колесах додаткові $ 2134 - недешево.

Та й в цілому Volkswagen Touareg можна назвати дешевим, а тестовий зразок зовсім коштує сто тисяч доларів з "копійками". Дивлячись на столичні дороги і не скажеш, що сума для багатьох непідйомна, стільки навколо їздить Туарегів, але якщо у вас є необхідна сума і потрібен універсальний автомобіль на всі випадки життя, тоді німецький кросовер не варто обходитися стороною. Адже він з тих, хто може врятувати навіть в разі зомбі апокаліпсису. По крайней мере, у мене є знайомий, який регулярно перевозить на дорестейлінговом Туарегу гуманітарні вантажі в самих що ні на є бойових умовах. І каже, що автомобіль не підводить, вірою і правдою служить, допомагаючи людям в біді і при цьому залишається комфортним.

І каже, що автомобіль не підводить, вірою і правдою служить, допомагаючи людям в біді і при цьому залишається комфортним

Всі фото з тест-драйву Volkswagen Touareg

Чому не до повної зупинки?
Може тому хамським нувориші на дорогих машинах, де є подібна функція, навіть не намагаються користуватися "поворотниками", щоб навіть бездушна електроніка не намагалася вказувати що робити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов