Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Mitsubishi ASX (Мітсубісі АСХ). Кандидати в «джипи»

  1. Любов за гроші
  2. Що ще чекає всередині
  3. Чи не кліренсом єдиним
  4. вважаємо коней
  5. Хто переміг?

Наша сеть партнеров Banwar

Mitsubishi і Peugeot знайшли те, що потрібно росіянам: універсали, схожі на маленькі позашляховики з переднім приводом «за недорого».

Kolesa.Ru прокотилися на ASX і 3008 і готові винести свій вердикт.

Peugeot 3008 і Mitsubishi ASX цілком можуть бути популярні і не тільки в Росії, а скажімо, за межами урбанізованих територій Європи. Але тільки у нас ще не до кінця довіряють дизелю, зате потихеньку відмовляються від повного приводу і щиро люблять невеликі кросовери.

Mitsubishi і Peugeot знайшли те, що потрібно росіянам: універсали, схожі на маленькі позашляховики з переднім приводом «за недорого»

Любов за гроші

Базовий Peugeot стоїть на 40 тисяч рублів дорожче Mitsubishi : 769 000 проти 729 000 рублей. Обидва автомобілі спочатку пропонуються з 1.6-літровими передньопривідними версіями з механічними КПП.

З найпотужнішим 1.6-літровим 156-сильним турбомотором (і механікою) Peugeot продається за 914 000 рублей. Зате ASX з дволітровим двигуном має чотири провідних колеса, але коштує дорожче - від 1 039 000 рублей. Але 3008-х з повним приводом не існує. Принаймні, поки що.

У базі обидва кроссовера (будемо називати їх так, незважаючи на передній привід) оснащені досить непогано. Кожен автомобіль має кондиціонер, передні подушки безпеки, системи допомоги при гальмуванні, CD-магнітолу з MP3, регульовану по висоті і глибині рульову колонку, електроскло і дзеркала. До того ж, в Peugeot є бічні та віконні подушки безпеки, система ESP, 17-дюймові колеса (замість 16-дюймових у ASX) і передній підлокітник з охолодженням (в Mitsubishi підведення холодного повітря туди не проведено). Зате в Mitsubishi є підігрів крісел, а також можливість регулювання кута нахилу задніх сидінь.

Зате в Mitsubishi є підігрів крісел, а також можливість регулювання кута нахилу задніх сидінь

Що ще чекає всередині

Peugeot приємно здивували абсолютно утилітарним підходом до оформлення салону авто подібного класу. Наприклад, водія і пасажира розділяє суцільна перегородка, яку утворили центральні консоль і тунель. На ній, крім пультів управління кліматом і музикою, розташувався ряд ефектних тумблерів, (правда, два з них були неактивні - мабуть, разом з допопцій). Іншими п'ятьма можна було керувати висувним проекційним екранчиком, на який виводилася швидкість зі спідометра, а також «аварійкою» та замиканням дверей.

Іншими п'ятьма можна було керувати висувним проекційним екранчиком, на який виводилася швидкість зі спідометра, а також «аварійкою» та замиканням дверей

Mitsubishi прозаїчніший, особливо, з огляду на, що стилістично інтер'єр дуже сильно нагадує Lancer з Outlander, нехай в деталях і є деякі відмінності. Справедливості заради, варто відзначити, що в ASX водій відчуває себе більш просторо; салон не так сильно оточує його. А заднім пасажирам і зовсім казка: простору в області колін і ступень майже стільки ж, скільки і в середньорозмірних кроссоверах.

А заднім пасажирам і зовсім казка: простору в області колін і ступень майже стільки ж, скільки і в середньорозмірних кроссоверах

Сидіння і там, і там регулюються по висоті, але не забезпечують видатної бічної підтримки. Втім, за суб'єктивними відчуттями, трохи зручніше спрофілірвани сидіння Peugeot.

Чи не кліренсом єдиним

Одного погляду на паспортні дані автомобілів досить, щоб зрозуміти, що ASX здатний на великі подвиги на бездоріжжі; кліренс 3008 не перевищує 170 мм, тоді як японець має 215 мм дорожнього просвіту! Разом з цим звіси Mitsubishi набагато коротше, відповідно, кути в'їзду і з'їзду тут істотно більше. Проте, наша пробна поїздка по «розлінованим» коліями грунтовках не виявила програв. Кліренсу обох машин вистачило для того, щоб не залишити слідів на бамперах або порогах. Не було чутно і пробоїв підвіски. Втім, почуття впевненості і відсутність страху на бездоріжжі у водія Mitsubishi вивело японця в лідери.

Втім, почуття впевненості і відсутність страху на бездоріжжі у водія Mitsubishi вивело японця в лідери

Знову про привід. Навіть коли ми вели обидва автомобілі в гірку, і під правими колесами опинилася досить глибока яма, яка змусила ліві черзі відірватися від землі, жоден з пари не схибив. Чувся робочий тріск «антипробуксовочну» систем, після чого єдине зачеплення колесо не без зусиль, але все ж витягло кросовери. Робимо висновок: навіть з переднім приводом кожен з порівнюваних автомобілів годиться для штурму цілини; головне, не забувати про допоміжної електроніці, яка в даному випадку необхідна! Базовий Mitsu, позбавлений асистуючих систем, міг то перешкода і не взяти ...

Базовий Mitsu, позбавлений асистуючих систем, міг то перешкода і не взяти

вважаємо коней

Тестовий Mitsubishi ASX був оснащений 1.8-літровим 140-сильним мотором і варіатором, тоді як Peugeot мав повноцінний «автомат», передає колесам крутний момент від 1.6-літрового 156-сильного турбодвигуна. І за паспортними даними, і за суб'єктивними відчуттями, безумовним лідером асфальтової частини змагань став 3008. На розгін до 100 км / год йому потрібно всього 9.5 секунди проти здавалися вічністю 13.1 ASX. До слова, «1.8 + варіатор» - найповільніший з можливих варіантів комплектування Mitsubishi, оскільки 1.6-літровий мотор пропонується тільки з «ручкою» (11.4 сек), а дволітровий агрегат, хоч і доступний лише в повноприводному варіанті, але все одно везе кросовер трохи швидше (11.9 сек).

9 сек)

Логічно, що зв'язка мотора і «автомата» Peugeot сподобалася набагато більше установки ASX. У тому числі і тим, що при швидкій їзді за рахунок хорошої тяги «на низах» коробка часто перемикається «вгору», і використовуючи, в основному, низькі обороти двигуна. Тому навіть при 120 км / ч в салоні було так тихо, що чітко чутно було як шелестять шини по асфальту! Тоді як в ASX, щоб встигнути за 3008 доводилося бути жорстоким з педаллю газу, відгукується добре чутним в салоні «звучанням» високих обертів двигуна.

Хто переміг?

Водії Kolesa.Ru так і не змогли вибрати абсолютного чемпіона в цій дуелі. Голоси обох «випробувачів» пішли до різних машин багато в чому тому, що різняться і їх пріоритети у виборі автомобіля. Тим, хто віддає перевагу автомобіль, придатний для жвавих асфальтових поїздок, більше сподобається 3008. Француз «взяв» мотором, дизайном інтер'єру і кузова і плавністю ходу. А людині, задумався над авто для більш-менш частого виїзду за місто (і нерідко по поганих дорогах) - безперечно варто придивитися до ASX і до його енергоємної підвісці, «бездорожних» кліренсу і просторому для пасажирів (і садово-дачних аксесуарів) салону.

Хто переміг?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов