Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Nissan Terrano (Ніссан Террано). Nissan Terrano III: Недорого і сердито

Наша сеть партнеров Banwar

Як не крути, а в нинішній час ціна автомобіля має для покупця дуже велике значення. Курси валют постійно «плавають», економічна ситуація в країні нестабільна, росіяни змушені економити. Як не крути, а в нинішній час ціна автомобіля має для покупця дуже велике значення Ім'я «Террана» добре відомо в світі

В принципі, більшість наших співгромадян ніколи і не мала величезними грошовими сумами, саме тому бюджетні машини міцно влаштувалися в РФ.

Альянс Renault- Nissan присутній на російському ринку вже багато років і пропонує доступні за ціною автомобілі. Однією з найпопулярніших машин Renault-Nissan є кросовер Renault Duster. Він поєднує в собі приємний дизайн, досить сучасне оснащення, надійні агрегати і хороші позашляхові характеристики. Одне погано - продається він в такій кількості, що вже приївся і для багатьох став нецікавим.

Terrano III - це вже не рамний «джип», а симпатичний кроссовер з несучим кузовом, якому уготована доля чергового бестселера

У 2013 році компанія Renault-Nissan прийняла рішення, з одного боку - вдихнути друге життя в Duster, а, з іншого - розширити свою модельну лінійку, і представила в Індії автомобіль Nissan Terrano . Ім'я «Террана» добре відомо в світі - під ним випускалися практичні і надійні позашляховики Terrano I і Terrano II. Сучасний Terrano III - це вже не рамний «джип», а симпатичний кроссовер з несучим кузовом, якому уготована доля чергового бестселера.

Як не крути, а в нинішній час ціна автомобіля має для покупця дуже велике значення Як не крути, а в нинішній час ціна автомобіля має для покупця дуже велике значення

Навесні минулого року альянс вивів Nissan Terrano III на російський ринок, і щоб зробити його ціну доступною, а також задовольнити очікувано високий попит, організував збірку моделі на заводі "Автофрамос" (нині - «Рено Росія») в Москві.

Через десять місяців після старту продажів новинки, вона не стала суперпопулярної, як Renault Duster, на базі якого і побудована, проте чималий інтерес до неї наші співвітчизники проявляють. Особливо зараз, коли кожен рубль на рахунку ...

Чи варто йти в салон за новинкою від Renault-Nissan? Чи здатна вона стати робочою конячкою для дружної сім'ї? Чи сильно відрізняється від «Дастера»? Відповіді на ці питання допоміг знайти тестовий передньопривідний Nissan Terrano III, оснащений 135-сильним мотором і 4-ступінчастим "автоматом". У комплектації Elegance Plus така машина коштує 881 200 рублів.

Навесні минулого року альянс Renault-Nissan вивів Nissan Terrano III на російський ринок Навесні минулого року альянс Renault-Nissan вивів Nissan Terrano III на російський ринок

Зустрічають по одягу

Чим люб росіянам Renault Duster? Збалансованими пропорціями, відносно компактними габаритами, просторим салоном, великим списком опцій і гідним рівнем прохідності. Nissan Terrano III може взяти за душу точно такими ж характеристиками? Не зовсім...

За габаритами - 4342х2000х1668 мм (передньопривідна версії, з урахуванням дзеркал заднього виду) і 4342х2000х1662 мм (повноприводна версія, з урахуванням дзеркал заднього виду) - «Террана» практично повністю копіює «Дастер». Зовні «японець» відрізняється від «француза» солідної передньою частиною кузова, крупній головний світлотехнікою, великою кількістю хромованої обробки, виразними бамперами і об'ємними задніми светоблоки, що заходять на двері багажного відсіку. Здавалося б - зміни в порівнянні з донором не глобальне, але завдяки їм Terrano III виглядає більш агресивним, стильним і дорогим. Власне, цього і добивалася фахівці з Nissan.

За габаритами - 4342х2000х1668 мм (для передньопривідною версії) і 4342х2000х1662 мм (для повнопривідної версії) - «Террана» практично повністю копіює «Дастер» За габаритами - 4342х2000х1668 мм (для передньопривідною версії) і 4342х2000х1662 мм (для повнопривідної версії) - «Террана» практично повністю копіює «Дастер»

Nissan Terrano III може похвалитися сріблястими рейлінгами на даху, ручками і корпусами дзеркал, пофарбованими в колір кузова і ажурними колісними дисками. Всі ці дрібні елементи і формують цілісний образ кросовера.

Тестовий екземпляр автомобіля примітний дефлекторами на вікнах і капоті, а також симпатичними «сходинками» на боках кузова. І якщо пластик виконує мало-мальськи корисні функції, то «обвіс» - швидше за декорація: поріг не силові і не розраховані на постійне використання дорослою людиною, до того ж, вони погіршують геометричні параметри прохідності.

Nissan Terrano III може похвалитися сріблястими рейлінгами на даху, ручками і корпусами дзеркал, пофарбованими в колір кузова і ажурними колісними дисками

Інтер'єр Terrano III ідентичний салону Duster, за винятком рульового колеса і «шапки» центральної консолі - у «японця» вона забезпечена прямокутними (зі скошеними кутами) воздуховодами і порожниною з кришкою (для окулярів і дріб'язку), а у «француза» - круглими повітроводами і відкритою поличкою.

Нутро "Террано" може похвалитися нейтральним дизайном, нормальної ергономікою, недорогим жорстким, але практичним, пластиком і простий, але інформативною, панеллю приладів. Засмучують такі речі: мазка глянсова обробка на «бороді», кермо, регульований тільки по куту нахилу і величезний архаїчний селектор АКПП, який великому водієві буде впиратися в ногу. Російська збірка дає про себе знати: подекуди межі у пластикових елементів дуже гострі, в деяких місцях болти не прикриті заглушками, а отвори в м'якій оббивці вирізані криво.

Зовні «японець» відрізняється від «француза» більш солідною передньою частиною кузова

З місткістю і «побутовим зручностями» у Nissan Terrano III все в порядку: крісла оббиті добротною тканиною, місця на задньому доладному «дивані» (а він вже в стандартній комплектації оснащений кріпленнями ISOFIX) досить для дорослих і дітей, багажник має максимальним об'ємом 1636 л . (При складеному задньому сидінні).

«Террана» оснащений непогано: є чотири подушки безпеки, системи ABS і ESP, стереосистема, електропакет, простенький кондиціонер, парктронік, підігрів передніх сидінь і т.д.

Тестовий екземпляр автомобіля примітний дефлекторами на вікнах і капоті, а також симпатичними «сходинками» на боках кузова

При побіжному знайомстві з кросовером усвідомлюєш, що для своєї ціни зібраний і «оформлений» він непогано, до того ж, людська психіка влаштована так, що якщо в цілому річ подобається і вже придбана, то дрібні недоліки їй згодом прощаєш

Дорожні нотатки

З точки зору водія Terrano III - міцний середнячок: зірок з неба не вистачає, проте виглядає і їде на свої гроші.

Дрібні декоративні елементи формують цілісний образ кросовера Дрібні декоративні елементи формують цілісний образ кросовера

За кермом машини людина зростом не вище 180 см буде відчувати себе зручно, але дратувати його будуть одна річ - кнопка активації клаксона, винесена на лівий подрулевой перемикач. Ця жахливо незручна клавіша - «спадок» від французького Renault Duster. Не розумію - чому не можна було позбутися від неї ...

Об'ємні задні светоблоки заходять на двері багажного відсіку Об'ємні задні светоблоки заходять на двері багажного відсіку

Тестовий передньопривідний Nissan важко назвати позашляховиком, однак 205-міліметровий дорожній просвіт дозволяє впевнено долати проблемні міські дороги. Простий 135-сильний мотор шумноват і дозволяє машині розганятися від 0 до 100 км / год за 11.2 с. «Їсть» движок в змішаному режимі їзди не більше 8.3 л. на 100 км. Версія 4WD споживає близько 8 л. завдяки МКПП.

Інтер'єр Terrano III майже на 100% ідентичний салону Duster Інтер'єр Terrano III майже на 100% ідентичний салону Duster

«Терранчік» обладнаний морально застарілої 4-ступінчастою автоматичною КПП з зимовим і ручним режимами. Коробка, в цілому, непогана (щодо спритна), але на шосейних швидкостях відчувається, що їй бракує п'ятої та шостої передач.

Однозначно варто похвалити шасі (передньопривідний автомобіль обладнаний незалежною передньою і напівнезалежною задньою підвісками, а повнопривідний - незалежними і спереду і ззаду). Воно практично не пробивається і добре тримає автомобіль на будь-якому покритті.

З точки зору водія Terrano III - міцний середнячок: зірок з неба не вистачає, проте виглядає і їде на свої гроші

Nissan Terrano III - неоднозначний автомобіль. З одного боку, він оснащений всім необхідним, добре виглядає і зручний в щоденній експлуатації; з іншого - зібраний неідеально і частково архаїчний. Мені здається, щоб отримати максимальне задоволення від володіння «Террана», варто брати його повнопривідну версію з МКПП. Тоді у вас буде повноцінний і збалансований чоловічий позашляховик, недоліки якого не стануть кидатися в очі. Тим більше, що різниця в ціні версій 2WD і 4WD мінімальна. Так навіщо себе обмежувати?

Нутро Террано може похвалитися нейтральним дизайном, нормальної ергономікою, недорогим жорстким, але практичним, пластиком і простий, але інформативною, панеллю приладів Нутро "Террано" може похвалитися нейтральним дизайном, нормальної ергономікою, недорогим жорстким, але практичним, пластиком і простий, але інформативною, панеллю приладів

що почім

Щодо недорогий Nissan Terrano III примітний тим, що пропонується в автосалонах з різною технічною начинкою і в декількох комплектаціях; різноманітність дозволяє «побудувати» машину під себе будь-кому, навіть самому вимогливому, покупцеві. Отже, для кросовера доступні два атмосферних бензинові мотори (1.6-літровий 102-сильний і 2-літровий 135-сильний), два типу приводу (передній і повний) і три КПП (5- і 6-ступінчасті механічні (перша може працювати тільки в парі з трансмісією 2WD, друга - тільки з 4WD) і 4-ступінчаста автоматична - їй комплектуються тільки машини з 2WD). Залежно від рівня оснащення, автомобіль може коштувати або мінімальні 719 700 рублів, або максимальні 932 200 рублів.

Прямих конкурентів, з ціною до 1 мільйона рублів, у «Террана» небагато: соплатформенний Renault Duster (від 609 000 до 945 000 рублів), багатьма улюблений і простий «джип» Chevrolet Niva (від 489 000 до 587 000 рублів), новачок з Китаю - передньопривідний Chery Tiggo 5 (від 750 000 до 875 900 рублів) і оригінальний Great Wall M4 (від 639 000 до 709 000 рублів).

«Русский японець» може «повоювати» і з іншими компактними кросоверами (європейськими та азіатськими), але майже всі вони або стоять в топових комплектаціях дорожче позначеного «лимона», або не пропонують покупцям великого вибору модифікацій і комплектацій. Ось і виходить, що Nissan Terrano III - непоганий вибір людини, який не готовий витратити на машину велику грошову суму, але який не хоче мати авто, як у сусіда.

Приборка дуже проста, проте надає необхідний мінімум інформації

Плюси Nissan Terrano III:

- Великий вибір версій

- Достатній дорожній просвіт

- Надійна конструкція

- Приємний екстер'єр

Мінуси Nissan Terrano III:

- Дрібні огріхи в збірці

- Прості матеріали обробки

- Кнопка клаксона на лівому підрульові перемикачі

Дякуємо за допомогу в організації тест-драйву автосалон «Орбіта»

Чи варто йти в салон за новинкою від Renault-Nissan?
Чи здатна вона стати робочою конячкою для дружної сім'ї?
Чи сильно відрізняється від «Дастера»?
Nissan Terrano III може взяти за душу точно такими ж характеристиками?
Так навіщо себе обмежувати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов