Наша сеть партнеров Banwar
Як не крути, а в нинішній час ціна автомобіля має для покупця дуже велике значення. Курси валют постійно «плавають», економічна ситуація в країні нестабільна, росіяни змушені економити. Ім'я «Террана» добре відомо в світі
В принципі, більшість наших співгромадян ніколи і не мала величезними грошовими сумами, саме тому бюджетні машини міцно влаштувалися в РФ.
Альянс Renault- Nissan присутній на російському ринку вже багато років і пропонує доступні за ціною автомобілі. Однією з найпопулярніших машин Renault-Nissan є кросовер Renault Duster. Він поєднує в собі приємний дизайн, досить сучасне оснащення, надійні агрегати і хороші позашляхові характеристики. Одне погано - продається він в такій кількості, що вже приївся і для багатьох став нецікавим.
Terrano III - це вже не рамний «джип», а симпатичний кроссовер з несучим кузовом, якому уготована доля чергового бестселераУ 2013 році компанія Renault-Nissan прийняла рішення, з одного боку - вдихнути друге життя в Duster, а, з іншого - розширити свою модельну лінійку, і представила в Індії автомобіль Nissan Terrano . Ім'я «Террана» добре відомо в світі - під ним випускалися практичні і надійні позашляховики Terrano I і Terrano II. Сучасний Terrano III - це вже не рамний «джип», а симпатичний кроссовер з несучим кузовом, якому уготована доля чергового бестселера.
Як не крути, а в нинішній час ціна автомобіля має для покупця дуже велике значення
Навесні минулого року альянс вивів Nissan Terrano III на російський ринок, і щоб зробити його ціну доступною, а також задовольнити очікувано високий попит, організував збірку моделі на заводі "Автофрамос" (нині - «Рено Росія») в Москві.
Через десять місяців після старту продажів новинки, вона не стала суперпопулярної, як Renault Duster, на базі якого і побудована, проте чималий інтерес до неї наші співвітчизники проявляють. Особливо зараз, коли кожен рубль на рахунку ...
Чи варто йти в салон за новинкою від Renault-Nissan? Чи здатна вона стати робочою конячкою для дружної сім'ї? Чи сильно відрізняється від «Дастера»? Відповіді на ці питання допоміг знайти тестовий передньопривідний Nissan Terrano III, оснащений 135-сильним мотором і 4-ступінчастим "автоматом". У комплектації Elegance Plus така машина коштує 881 200 рублів.
Навесні минулого року альянс Renault-Nissan вивів Nissan Terrano III на російський ринок
Зустрічають по одягу
Чим люб росіянам Renault Duster? Збалансованими пропорціями, відносно компактними габаритами, просторим салоном, великим списком опцій і гідним рівнем прохідності. Nissan Terrano III може взяти за душу точно такими ж характеристиками? Не зовсім...
За габаритами - 4342х2000х1668 мм (передньопривідна версії, з урахуванням дзеркал заднього виду) і 4342х2000х1662 мм (повноприводна версія, з урахуванням дзеркал заднього виду) - «Террана» практично повністю копіює «Дастер». Зовні «японець» відрізняється від «француза» солідної передньою частиною кузова, крупній головний світлотехнікою, великою кількістю хромованої обробки, виразними бамперами і об'ємними задніми светоблоки, що заходять на двері багажного відсіку. Здавалося б - зміни в порівнянні з донором не глобальне, але завдяки їм Terrano III виглядає більш агресивним, стильним і дорогим. Власне, цього і добивалася фахівці з Nissan.
За габаритами - 4342х2000х1668 мм (для передньопривідною версії) і 4342х2000х1662 мм (для повнопривідної версії) - «Террана» практично повністю копіює «Дастер»
Nissan Terrano III може похвалитися сріблястими рейлінгами на даху, ручками і корпусами дзеркал, пофарбованими в колір кузова і ажурними колісними дисками. Всі ці дрібні елементи і формують цілісний образ кросовера.
Тестовий екземпляр автомобіля примітний дефлекторами на вікнах і капоті, а також симпатичними «сходинками» на боках кузова. І якщо пластик виконує мало-мальськи корисні функції, то «обвіс» - швидше за декорація: поріг не силові і не розраховані на постійне використання дорослою людиною, до того ж, вони погіршують геометричні параметри прохідності.
Nissan Terrano III може похвалитися сріблястими рейлінгами на даху, ручками і корпусами дзеркал, пофарбованими в колір кузова і ажурними колісними дискамиІнтер'єр Terrano III ідентичний салону Duster, за винятком рульового колеса і «шапки» центральної консолі - у «японця» вона забезпечена прямокутними (зі скошеними кутами) воздуховодами і порожниною з кришкою (для окулярів і дріб'язку), а у «француза» - круглими повітроводами і відкритою поличкою.
Нутро "Террано" може похвалитися нейтральним дизайном, нормальної ергономікою, недорогим жорстким, але практичним, пластиком і простий, але інформативною, панеллю приладів. Засмучують такі речі: мазка глянсова обробка на «бороді», кермо, регульований тільки по куту нахилу і величезний архаїчний селектор АКПП, який великому водієві буде впиратися в ногу. Російська збірка дає про себе знати: подекуди межі у пластикових елементів дуже гострі, в деяких місцях болти не прикриті заглушками, а отвори в м'якій оббивці вирізані криво.
Зовні «японець» відрізняється від «француза» більш солідною передньою частиною кузоваЗ місткістю і «побутовим зручностями» у Nissan Terrano III все в порядку: крісла оббиті добротною тканиною, місця на задньому доладному «дивані» (а він вже в стандартній комплектації оснащений кріпленнями ISOFIX) досить для дорослих і дітей, багажник має максимальним об'ємом 1636 л . (При складеному задньому сидінні).
«Террана» оснащений непогано: є чотири подушки безпеки, системи ABS і ESP, стереосистема, електропакет, простенький кондиціонер, парктронік, підігрів передніх сидінь і т.д.
Тестовий екземпляр автомобіля примітний дефлекторами на вікнах і капоті, а також симпатичними «сходинками» на боках кузоваПри побіжному знайомстві з кросовером усвідомлюєш, що для своєї ціни зібраний і «оформлений» він непогано, до того ж, людська психіка влаштована так, що якщо в цілому річ подобається і вже придбана, то дрібні недоліки їй згодом прощаєш
Дорожні нотатки
З точки зору водія Terrano III - міцний середнячок: зірок з неба не вистачає, проте виглядає і їде на свої гроші.
Дрібні декоративні елементи формують цілісний образ кросовера
За кермом машини людина зростом не вище 180 см буде відчувати себе зручно, але дратувати його будуть одна річ - кнопка активації клаксона, винесена на лівий подрулевой перемикач. Ця жахливо незручна клавіша - «спадок» від французького Renault Duster. Не розумію - чому не можна було позбутися від неї ...
Об'ємні задні светоблоки заходять на двері багажного відсіку
Тестовий передньопривідний Nissan важко назвати позашляховиком, однак 205-міліметровий дорожній просвіт дозволяє впевнено долати проблемні міські дороги. Простий 135-сильний мотор шумноват і дозволяє машині розганятися від 0 до 100 км / год за 11.2 с. «Їсть» движок в змішаному режимі їзди не більше 8.3 л. на 100 км. Версія 4WD споживає близько 8 л. завдяки МКПП.
Інтер'єр Terrano III майже на 100% ідентичний салону Duster
«Терранчік» обладнаний морально застарілої 4-ступінчастою автоматичною КПП з зимовим і ручним режимами. Коробка, в цілому, непогана (щодо спритна), але на шосейних швидкостях відчувається, що їй бракує п'ятої та шостої передач.
Однозначно варто похвалити шасі (передньопривідний автомобіль обладнаний незалежною передньою і напівнезалежною задньою підвісками, а повнопривідний - незалежними і спереду і ззаду). Воно практично не пробивається і добре тримає автомобіль на будь-якому покритті.
З точки зору водія Terrano III - міцний середнячок: зірок з неба не вистачає, проте виглядає і їде на свої грошіNissan Terrano III - неоднозначний автомобіль. З одного боку, він оснащений всім необхідним, добре виглядає і зручний в щоденній експлуатації; з іншого - зібраний неідеально і частково архаїчний. Мені здається, щоб отримати максимальне задоволення від володіння «Террана», варто брати його повнопривідну версію з МКПП. Тоді у вас буде повноцінний і збалансований чоловічий позашляховик, недоліки якого не стануть кидатися в очі. Тим більше, що різниця в ціні версій 2WD і 4WD мінімальна. Так навіщо себе обмежувати?
Нутро "Террано" може похвалитися нейтральним дизайном, нормальної ергономікою, недорогим жорстким, але практичним, пластиком і простий, але інформативною, панеллю приладів
що почім
Щодо недорогий Nissan Terrano III примітний тим, що пропонується в автосалонах з різною технічною начинкою і в декількох комплектаціях; різноманітність дозволяє «побудувати» машину під себе будь-кому, навіть самому вимогливому, покупцеві. Отже, для кросовера доступні два атмосферних бензинові мотори (1.6-літровий 102-сильний і 2-літровий 135-сильний), два типу приводу (передній і повний) і три КПП (5- і 6-ступінчасті механічні (перша може працювати тільки в парі з трансмісією 2WD, друга - тільки з 4WD) і 4-ступінчаста автоматична - їй комплектуються тільки машини з 2WD). Залежно від рівня оснащення, автомобіль може коштувати або мінімальні 719 700 рублів, або максимальні 932 200 рублів.
Прямих конкурентів, з ціною до 1 мільйона рублів, у «Террана» небагато: соплатформенний Renault Duster (від 609 000 до 945 000 рублів), багатьма улюблений і простий «джип» Chevrolet Niva (від 489 000 до 587 000 рублів), новачок з Китаю - передньопривідний Chery Tiggo 5 (від 750 000 до 875 900 рублів) і оригінальний Great Wall M4 (від 639 000 до 709 000 рублів).
«Русский японець» може «повоювати» і з іншими компактними кросоверами (європейськими та азіатськими), але майже всі вони або стоять в топових комплектаціях дорожче позначеного «лимона», або не пропонують покупцям великого вибору модифікацій і комплектацій. Ось і виходить, що Nissan Terrano III - непоганий вибір людини, який не готовий витратити на машину велику грошову суму, але який не хоче мати авто, як у сусіда.
Приборка дуже проста, проте надає необхідний мінімум інформаціїПлюси Nissan Terrano III:
- Великий вибір версій
- Достатній дорожній просвіт
- Надійна конструкція
- Приємний екстер'єр
Мінуси Nissan Terrano III:
- Дрібні огріхи в збірці
- Прості матеріали обробки
- Кнопка клаксона на лівому підрульові перемикачі
Дякуємо за допомогу в організації тест-драйву автосалон «Орбіта»
Чи варто йти в салон за новинкою від Renault-Nissan?Чи здатна вона стати робочою конячкою для дружної сім'ї?
Чи сильно відрізняється від «Дастера»?
Nissan Terrano III може взяти за душу точно такими ж характеристиками?
Так навіщо себе обмежувати?