Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Hyundai Elantra: Шоста п'ятирічка

Наша сеть партнеров Banwar

Дизайн і габарити

У Південній Кореї Hyundai Elantra шостого покоління була представлена ​​в 2015 році, нехай і називалася на місцевий лад - Avante, що в перекладі з португальської означає «вперед». Це дійсно передова модель «сучасності», як перекладається Hyundai, в сегменті масових моделей південнокорейського виробника. Самий же важливий ринок для Hyundai Elantra - Північна Америка (США та Канада), де щорічно продається понад двохсот тисяч машин!

Думаю, що відмова від безлічі хитромудрих вигинів в кузові був зроблений заради консервативних клієнтів, з розрахунком на максимальну аудиторію, адже Hyundai Elantra продається по всьому світу. Новий стилістичний мову марки оперує складними геометричними формами: пентагональними оптика, гексагональна решітка радіатора. Складно влаштований обвіс і образ, але в цілому зовнішність вимальовується приваблива з різних ракурсів. Мені нова Елантра симпатичніше ззаду, особливо в променях західного сонця, коли ввімкнені габаритні вогні п'ятикутної форми під навісом спойлера на кришці багажника, і йде від ліхтарів до переднього крила лінія, підкреслюють динамічний образ седана. На виразність відіграє і крутіший нахил лобового скла, візуально подовжуючи піднятий заради пішохідної безпеки капот. Однією фразою - зовнішність вдалася, що підтверджували цікаві погляди перехожих і водіїв.

Інтер'єр і простір

Салон теж зроблений в менш химерному стилі, ніж раніше. Переважають прості форми, а всі функціональні зони чітко згруповані. Всю передню панель стрілою перетинає срібляста лінія, розділяючи її надвоє: нижче розташована зона управління клімат-контролем, вище - мультимедійною системою. Оці зачепитися особливо нема за що, сріблясті вставки і хромовані окантовки не в силах оживити різного ступеня сірості салон. Зате руки з задоволенням чіпляються за потовщений обід керма, з приємними приливами в місцях хвата. Шорстка шкіра злегка продавлюється пальцями, злегка податлива і верхня частина передньої панелі, а ось знизу традиційне велика кількість фактурного жорсткого пластика. Втім, до цього не варто чіплятися в цьому сегменті. Важливо, що зібрано на совість.

За американськими мірками Hyundai Elantra як і раніше належить до компактних седанам, а ось по внутрішньому простору - до середньорозмірним. Обсяг салону становить значні 3121 літр або стільки ж кубічних дециметрів. Добре, що всередині стало просторіше, але ваш чемодан з цим не погодиться: обсяг багажника зі зміною поколінь скоротився з 485 до 458 л. Його форма принципово не змінилася, як і можливості трансформації: спинки заднього дивана складаються в пропорції 40:60, утворюючи невелику сходинку при переході в салонне простір. Отвір став трохи вже через більш широких підсилювачів, покликаних збільшити жорсткість кузова. На це працює і високоміцна сталь, якої в структурі кузова тепер 53% замість 21% раніше. Крім того, в місцях підвищеної напруги були укріплені місця зварювання, що позитивно позначилося на керованості.

Проектувальники зосередилися на комфорті водія, наприклад, розгорнули в його сторону центральний дисплей на 6,9 градуса. І таке рішення краще сприяє відчуттю «кокпіта», ніж колишня панель приладів з «колодязями». Нова «приборка» з чіткими цифрами без зайвої фонової синяви колишньої шкали Supervision, але з виразний монохромний екран бортового комп'ютера, набагато краще передають інформацію. Підрульові перемикачі на перший погляд функціонально перенасичені, але раз глянувши на них, все стає зрозуміло. На кермі, крім клаксона, по шість клавіш під кожним великим пальцем, в тому числі по парі регуляторів. Начебто перебір, але чіткі натискання і логічне розташування не викликають роздратування. Зроблено не гірше еталонного Гольфа, видно німецька рука.

Двигун і динаміка

У Південній Кореї Hyundai Elantra шостого покоління пропонується з двома бензиновими двигунами і одним дизелем. Бензинові 1.6 GDi (132 к.с., 160 Нм) і 2.0 GDi MPi (149 к.с., 179 Нм), що працює по циклу Аткінсона , А також турбодизель 1.6 VGT (136 к.с., 300 Нм). Від нової Елантри чекали більшої потужності, адже стара пропонується з двигунами по 150 і 175 сил. Але представлена ​​лінійка - не остаточний вирок. Корейці відзначають, що віддача двигунів буде варіюватися в залежності від ринку.

Так, Hyundai Elantra в США починається з турбированной версії 1.4 потужністю 128 к.с. сімейства Kappa. Він агрегатується з безальтернативним семиступінчастим "роботом". Крім цього, в лінійці модифікацій є версія з дволітровим «атмосферником» потужністю 147 к.с., який доступний як з шестиступінчастою "механікою", так і з шестідіапазонним «автоматом».

У Кореї Elantra / Avante пропонується з трьома моторами на вибір, які з невеликими змінами перекочували з колишньої моделі. Це бензиновий атмосферник 1.6 GDI (132 к.с.) з безпосереднім уприскуванням, його 120-сильна версія, адаптована для роботи на зрідженому газі (на цьому паливі в країні працюють 15% легковиків і всі таксомотори), і турбодизель 1.6 VGT потужністю 136 л .з. Седани для інших ринків будуть оснащуватися і більш потужними моторами, серед яких є і турбочетверка 1.6 T-GDI , Який видає 204 к.с. і 265 Нм при 1750-4500 об / хв.

На нашому ринку представлено тільки дві бензинові версії. Базовим є мотор 1.6 Gamma MPi (G4FG) потужністю 127,5 л.с. при 6300 об / хв і 157 Нм при 4850 об / хв. І більш потужний 2.0 Nu MPi з системою розподіленого уприскування, який працює по економічному циклу Аткінсона і видає 156 к.с. при 6200 об / хв і 197 Нм при 4000 об / хв.

Тестова Hyundai Elantra у мене була з двигуном 1.6 і новим шестиступінчастим "автоматом", який став на 3,3% ефективніше з точки зору економічності завдяки оптимізованому насосу і нової муфти гідротрансформатора. За час тесту, який включав здебільшого заміські траси, витрата палива у мене склав 6,1 л / 100 км, що помітно нижче обіцяного витрати 6,9 л / 100 км в змішаному режимі. Тому в трасові 5,4 л / 100 км я вірю, як і в 9,5 л / 100 км по місту. Інша справа, що динаміка розгону 11,6 секунди до 100 км / год влаштує не всіх, але ж така Elantra не про спорт. Хоча спортивний режим в коробці є, варто лише перевести важіль лівіше. Там же і можливість ручного вибору передач, але чесним його не назвеш: на підході до червоної зони оборотів коробка сама підвищить передачу, а на гальмуванні - скине.

Седан з «механікою» жвавіше - розгін до «сотні» на півтори секунди швидше. А більш потужна Elantra 2.0 ледь виїжджає з десяти секунд (розгін до 100 км / год за 9,9 с), адже вона агрегатується тільки з «автоматом».

Незважаючи на загальний перехід до модульних платформ, корейці зайнялися серйозною доопрацюванням «візки» від колишньої Елантри. У нової машини як і раніше стійки McPherson спереду і напівзалежна підвіска ззаду, але геометрія переглянута, а точки кріплення задніх пружин і амортизаторів змінені на догоду комфорту і точності управління. І це не просто слова з рекламної брошури, шоста Елантра дійсно приємно дивує і плавністю ходу, і що для мене важливіше - керованістю. Навіть на 17-дюймових колесах вона покірно справляється з вибоїнами, лише злегка струшуючи на гострих нерівностях. А повороти проходить з небаченим перш апетитом!

Крім цього, у четирехдверка покращилася шумо- і віброізоляція. Домогтися цього вдалося за рахунок, наприклад, нових склоочисників і їх розташування, збільшеної товщини бічних стекол і нових ізоляційних матеріалів в задніх колісних арках. Попрацювали і над шумоізоляцією капота, та так, що на холостому ходу я пару раз намагався завести мотор, так тихо він працює. Його голос пробивається на розгоні і то лише після чотирьох тисяч обертів, а для динамічної їзди його доводиться підкручувати. У динамічному міському потоці седан тримається молодцем, але не більше. Про додаткові скакунах замислюєшся на трасі, коли в кожну сторону лише по одній смузі і хочеться швидше обігнати всі ці фури. Доводиться з великим запасом розраховувати дистанцію маневру.

А тим часом в Країні ранкової свіжості дебютувала четирехдверка Hyundai Avante Sport . Силовий агрегат запозичений у хетчбеків Kia cee'd GT і Hyundai Veloster Turbo - це бензинова турбочетверка 1.6 T-GDI з безпосереднім уприскуванням, що розвиває 204 к.с. Причому седан можна замовити як з шестиступінчастою "механікою" (як у Kia), так і з семиступінчастим преселективним «роботом» (як у Велостер). А ще від Kia «зарядженої» четирехдверка дісталася задня багаторичажка, тоді як звичайна Elantra / Avante має напівзалежну задню підвіску. Сама підвіска - з більш драйверскими калібруваннями і зменшеним на 5 мм кліренсом.

Також змінена настройка підсилювача керма, спереду встановлені більш потужні гальма, а вихлопна система має поставлений голос. Більш того, для версії Sport відразу випущений комплект Extreme Package, що включає інші пружини, амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості. За попередніми даними, розгін до 100 км / год займе близько восьми секунд.

У Кореї Hyundai Avante Sport ось-ось з'явиться у продажу за ціною від 17200 доларів - на третину дорожче базової версії. У нас же мріяти про зарядженої Елантра навряд чи варто, тим більше по такій привабливою ціною.

варіанти комплектації

На відміну від інших європейських країн, які в С-класі задовольняються лише сімейством i30 в іпостасях хетчбека і універсала, нам доступний і седан Elantra. Причому, ціни досить близькі і вибір між проамериканським седаном і проєвропейським хетчбеком зводиться, по суті, до ідеологічним уподобанням.

Отже, на початок літа базова Hyundai Elantra 1.6 в комплектації Classic оцінюється в 456 700. Доплата за 6-ступінчастий "автомат" - 29 400. «У базі» є дві подушки безпеки і АБС, кондиціонер, центральний замок з іммобілайзером, електропривод стекол і дзеркал з обігрівом, борткомпьютер і датчик тиску в шинах. Також в наявності музична система РА 30А на шість динаміків з управлінням на кермі (є AUX / USB), датчик світла, передній підлокітник і прикурювач, ручки і корпуси дзеркал в колір кузова, тимчасове запасне колесо - ось і все.

Версія Comfort дорожче на 37 100 грн. За ці гроші ви отримаєте клімат-контроль з функцією антізапотеванія, брелок з дистанційним ключем, підігрів передніх сидінь і керма, круїз-контроль, кермо з регулюванням по висоті і глибині, датчик дощу, протитуманні фари. Крім того, шкіряна оббивка керма і важеля коробки передач, глянсова обробка передньої панелі, хромовані елементи решітки радіатора і дверних ручок, легкосплавні колісні диски і шини розмірності 205/55 R16.

На жаль, за систему стабілізації, бічні і шторкові подушки безпеки і систему допомоги на підйомі HAC (Hill Assist Control) потрібно доплатити ще 22 300 грн. А топ-версія Elegance варто ще на 60 800 дорожче і додатково пропонує камеру заднього виду з парктроником,, світлодіодні ходові вогні, габарити і ліхтарі, легкосплавні колеса з шинами розмірності 215/45 R17.

висновок

Емоційно шоста Hyundai Elantra мене не підкорила, та й з естетичної точки зору вона менш ефектна, як всередині, так і зовні, на тлі попередника. Прогрес відчуваєш в процесі експлуатації, особливо після тривалої поїздки. Ззаду стало просторіше, до водійських посадці практично немає претензій, плавність ходу на висоті, а керованість зовсім перейшла на новий рівень. Потужність доступних двигунів не дозволяє міркувати про спортивні звички, але ж Elantra і не розрахована на людей з «бензином в крові». Її «будували» з розрахунком на звичайних водіїв, на те абсолютна більшість, яким потрібна сучасна, приємна в спілкуванні й недорога в експлуатації надійна іномарка. Нехай і не найпрестижнішої марки.

Існує ряд авторитетних рейтингів надійності, наприклад JD Power and Associates. Експерти організації з подивом помітили, що корейські фірми стали випереджати по надійності японські та європейські. Зокрема, за підсумками 2015 року з надійності в перші три місяці експлуатації Kia піднялася з 7-го в 2014-му році, на друге місце, а родинна Hyundai стабільно тримається на четвертому місці. Лідирує Porsche, а на третьому місці знаходиться Jaguar, який опустився з другого. За трирічний період експлуатації в лідери з великим відривом йде Lexus, а позаду, теж з великим відривом, плететься Land Rover, тоді як в основній масі популярних марок за три роки відзначають приблизно рівне число поломок.

Інша авторитетна організація, Consumers Union, яка видає щомісячник Consumer Reports, робить огляди і споживчі тести, які проводить в 50-ти лабораторіях і дослідницьких центрах. Щодо Hyundai журнал зробив такі висновки: «Добре, що Hyundai залишив виробництво своїх автомобілів за викидними цінами в минулому. Стиль і оздоблення багатьох його моделей автомобілів знаходяться на підйомі, але в той же час, вони залишаються найбільш доступними варіантами в своєму сегменті ». До аналогічних висновків приходжу і я, після тесту нового покоління найуспішнішої в історії Hyundai моделі. Ще в листопаді 2014 року було випущено 10-мільйонний Hyundai Elantra, ставши однією з найпопулярніших моделей, поряд з такими бестселерами як Toyota Corolla і Volkswagen Golf. Мені лише хочеться, щоб з новими п'ятирічками «корейська королла» ставала більш емоційною. Але чи можливо це в спробі догодити всім?

Але чи можливо це в спробі догодити всім

Історична довідка

Hyundai Elantra (J1) - 1990-1995 рр.

Перше покоління Hyundai Elantra (заводське позначення J1) з'явилося в жовтні 1990 року, щоб поборотися за американського покупця з популярної Toyota Corolla. Це був компактний седан завдовжки 4375 мм і з колісною базою 2500 мм. В Європі корейський седан називався Lantra. Під капотом були скромні бензинові агрегати 1.5 і 1.6, зібрані за ліцензією Mitsubishi. Старший мотор видавав 113 к.с. і міг оснащуватися чотириступінчатим «автоматом».

У 1992 році машина злегка оновилася і отримала знайому нам емблему, а роком пізніше і більш потужний мотор 1.8 (124 к.с.), який отримала Elantra GTS. Нові бампера збільшили довжину на 30 мм - до 4405 мм. Останнє, третє оновлення, сталося в 1994 році, коли бюджетний седан отримав АБС, передні подушки безпеки, протитуманні фари, легкосплавні колісні диски і електропривод зовнішніх дзеркал.

Hyundai Elantra (J 2 / RD) - 199 5 - 2000 рр.

У другому поколінні, крім седана, був і місткий універсал, виконаний в модному в ті роки «біодизайн». Новий седан підріс: в довжину на 15 мм (до 4420 мм), а колісна база збільшилася на 50 мм (2550 мм). Популярність першого покоління дозволила спадкоємцю значно розширити географію. Елантру випускали тепер не тільки в Кореї, де її назвали Avante, але і в Ботсвані і Індонезії, під ім'ям Bimantara Nenggala.

Спочатку під капотом були чотирициліндрові мотори 1.5 Alpha SOHC (82 к.с.) і 1.8 Beta DOHC (127 к.с.). Пізніше базовим став мотор 1.5 Alpha DOHC (89 к.с.), а в Європі і Філіппінах замість нього був 1.6 Beta DOHC (115 к.с.). З оновленням в 1998 році став доступний і топовий дволітровий двигун потужністю 141 к.с.

Hyundai Elantra (XD) - 2000-2005 рр.

Третє покоління підросло ще на 60 мм: довжина седана склала 4510 мм (4525 мм після рестайлінгу в 2004 році), а колісна база - 2610 мм. Дизайн став суворіше, а універсал поступився місцем п'ятидверному хетчбеку. Розширився перелік опцій, а базове оснащення в США включало гідропідсилювач керма, електропривод стекол, фронтальні і бічні подушки безпеки і навіть кондиціонер. Hyundai Elantra з точки зору ціни і комплектації стала одним з найбільш вигідних придбань на ринку, чим і завоювала популярність. Географія виробництва зросла до восьми країн. Збирали її і у нас, на заводі «Богдан» в Черкасах.

Крім бензинових двигунів 1.6 (106 к.с.), 1.8 (126 к.с.) і 2.0 (139 к.с.), з'явився і турбодизель 2.0 CRDi (111 к.с.), який видавав 235 Нм при 2000 об / хв. Після поновлення в 2003 році потужність двигунів 1.8 (130 к.с.) і 2.0 (141 к.с.) злегка підросла.

Hyundai Elantra (HD) - 200 6 -20 1 0 рр.

Четверте покоління трохи зменшилася, на 20 мм в довжину (до 4505 мм), хоча колісна база збільшилася на 40 мм (2650 мм), що позитивно позначилося на зовнішності і просторі в салоні. У цій генерації Elantra була представлена ​​виключно в кузові седан, а хетчбек і універсал пропонувала окрема модель - Hyundai i30 і i30cw. Втім, в Північній Америці і Канаді відомий у нас універсал i30cw продавали як Elantra Touring.

Набір двигунів звузився до трьох агрегатів: бензинові 1.6 Gamma і 2.0 Beta II, а також турбодизелем 1.6 CRDi. Всі мотори були оптимізовані заради кращої економічності. На вибір пропонувалася як п'ятиступінчаста «механіка», так і чотириступеневий «автомат».

Цікаво, що на азіатських ринках була зовсім інша Elantra Yue Dong, з іншою зовнішністю і більшим кузовом довжиною 4542 мм. А на південнокорейському автосалоні в Сеулі в 2009 році була представлена ​​гібридна Elantra LPI Hybrid. У неї під капотом був мотор 1.6, який працював на суміші зріджених вуглеводнів, а в парі з ним працював електромотор потужністю 15 кВт. Витрата палива становив 5,61 л / 100 км, але що важливіше, викиди шкідливих речовин у неї були на 90% нижче, ніж у еквівалентній по витраті бензинової моделі, що дозволило отримати вищий рейтинг за викидами - SULEV (Super Ultra Low Emission Vehicle) .

Hyundai Elantra (MD / UD) - 2011-20 1 5 мм.

П'яте поколение Hyundai Elantra кроме седана получил и з двома дверіма кузов купе, но НЕ відразу. Заводське позначення UD стосувалося седанів вироблених в США, а MD - для машин вироблених на інших заводах фірми. Купе позначалися абревіатурою JK.

Базовим став бензиновий 1.6 Gamma II (138 к.с.), який міг комплектуватися новою шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Цікаво, що для різних ринків в ролі початкового виступали різні двигуни 1.6. Так, для деяких країн Європи, в тому числі для України, пропонувався більш старий мотор 1.6 MPI на 128 к.с. (Після модернізації він став видавати 130 к.с.), а в Ізраїлі продавалася Elantra 1.6 GDI на 132 к.с.

Більш потужна Elantra 1.8 Nu (148 к.с.) стала економічніше, в тому числі, завдяки відмінній аеродинаміці (коефіцієнт Сх = 0,28) кузова. За зовнішність відповідав корейський дизайнер Кім Ін-Сеуп (Kim In-Seop), який намалював машину в новому корпоративному стилі «рідка скульптура», в якому тоді був виконаний і старший седан Hyundai Sonata.

Приємна зовнішність, багата комплектація за привабливою ціною і відмінні споживчі якості дозволили нової Hyundai Elantra стати північноамериканським автомобілем 2012 року. Крім того, Elantra стала кращим автомобілем в Північній Африці і на Філіппінах. У США продажі підскочили до 186 361 штуки в 2011 році, що на 40% більше, ніж роком раніше, обігнавши такі популярні моделі, як Ford Focus і Volkswagen Passat.

Двухдверка Hyundai Elantra Coupe була представлена ​​в 2012 році і виглядала ще більш привабливим седана. Проте, продажу не задалися, і вже 13 серпня 2014 роки її випуск був припинений. Керівництво компанії оголосило, що в сімействі Elantra буде представлена ​​тільки седаном.

Всі фото з тіста Hyundai Elantra

Але чи можливо це в спробі догодити всім?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов