Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Tест-драйв Kia Sorento 2011 - Kia Sorento Мінус один. Тест-драйви на Колесах

  1. Епілог
  2. віхи історії
  3. Однокласники
  4. справи трансмісійні
  5. Чим напханий Sorento GL?
  6. оснащення автомобіля
  7. Системи безпеки
  8. Про безпеку
  9. Технічні характеристики
  10. двигун
  11. динамічні характеристики
  12. Трансмісія
  13. підвіска
  14. гальма
  15. Розміри і вага
  16. Витрати палива

Наша сеть партнеров Banwar

Автор: Євген Карімов // Фото: Ілля Давидович Автор: Євген Карімов // Фото: Ілля Давидович   Ключ запалювання навіть у базовій версії Sorento має сучасну конструкцію, таку, яку можна сьогодні зустріти практично у всіх європейських виробників

Ключ запалювання навіть у базовій версії Sorento має сучасну конструкцію, таку, яку можна сьогодні зустріти практично у всіх європейських виробників. На перший погляд, це звичайний брелок з кнопками активації охоронної системи, а також управління дверними замками. При закриванні дверей охоронна система активізується автоматично. Середня кнопка служить для відкривання дверей багажника. Жало ключа заховано всередині корпусу брелока і викидається при натисканні на круглу кнопку

Не так давно один з виробників заявив, що покришки, призначені для позашляховиків, будуть все більше наближатися до легкового типу. Протектор шин для джипів отримає «асфальтовий» малюнок, вони перестануть шуміти і дозволять їздити по автобанах на високих швидкостях. Це пояснюється тим, що зараз в світі стає все менше і менше нормальних позашляховиків. Наочний приклад - Kia Sorento. Ще пару років тому з конвеєра сходили рамні вездеходікі. А що тепер? Несучий кузов, незалежна підвіска всіх коліс та відсутність зниженої передачі. Ще одним позашляховиком стало менше? Будемо дивитись

Sorento симпатичний. На рідкість вдалий дизайн, що нечасто зустрічається у азіатських виробників. Зухвалий погляд примружених фар випромінює агресію, динамічний силует квапить швидше сісти за кермо і помчати кудись у далечінь. Як можна далі, як можна швидше! Зовнішність кросовера розроблений в каліфорнійській дизайнерської студії Kia під керівництвом Петера Шрайера. Треба сказати, ця особистість в автомобільних колах досить відома, його творіння знає чи не все людство: Volkswagen Golf IV, Passat B5, Audi TT першого покоління і VW New Beetle.

- Здалеку Sorento виглядає як справжній позашляховик типу Land Cruiser Prado 120, проте в технічному плані це вже зовсім інша машина - легше, нижче, і важке бездоріжжя їй не по зубах

За основу Sorento узятий інший корейський кросовер Hyundai Santa Fe. Але спільного у них мало. Зовнішність зовсім інший, і салон відрізняється разюче. Причому настільки, що ніколи не скажеш, що ці дві моделі - кровні брати. За словами Петера Шрайера, яскравий і спортивний Sorento належить до абсолютно новій лінійці кросоверів. Так, красиво, звичайно, але що в ньому нового?

Так, красиво, звичайно, але що в ньому нового

Посадка в салон нічим не примітна, все якось буденно: відкрив двері, заліз, закрив. Зате сам салон можна назвати шикарним. Наприклад, колись тільки спортивні моделі могли похвалитися таким оздобленням, як щиток приладів, захована в три глибоких колодязя. Нині ці краси пропонуються в не дорогому корейському кросовері. І справді, а чому б і ні? Оптитронной щиток з червоним підсвічуванням просто чудовий, інформативна навантаження на мозок водія достатня. Крім розташованого по центру спідометра, шкала якого закінчується на значній позначці в 240 км / ч, зліва від нього розташований тахометр, а праворуч - покажчики температури антифризу і рівня запасу палива. У колодязі спідометра нижче шкали притулився екран бортового комп'ютера.

Інтер'єр красивий і функціональний. Зауважте, що навіть на фото якість пластика підросло, можна і пальцем не мацати

Загляньте в ці колодязі. Корейські виробники нарешті заслужили похвалу за свої «приборки»

Сяючі зигзагоподібні елементи декору, швидше за все, додали сюди вже корейські інженери. Ошатно адже має бути!

Люблю невигадливі клімат-системи. Тут навіть самому недалекому водієві буде легко розібратися, де включається система рециркуляції, а де відключається. Цілих дві кнопки!


Усередині Sorento з комфортом можуть розміститися п'ятеро дорослих осіб. До слова, є варіант і з семимісцевим салоном. В цьому випадку відкидні сидіння третього ряду знаходяться в багажнику. При необхідності вони легко витягуються з глибокої ніші. На моєму піддослідному Sorento ця ніша була порожня, і це дозволило оцінити її обсяг, якому можуть позаздрити багажники інших подібних автомобілів. Але повернемося в салон. Незважаючи на те що даний автомобіль носить важливий статус базової версії, оснащення для «бази» значне. До послуг пасажирів двозонний клімат-контроль, штатна всеїдна аудіосистема, правда, що видає просто огидний звук, парктроніки, круїз-контроль і автоматичний датчик світла. Не погано.

На відміну від музики, яку особливо не хочеться слухати через низьку якість звучання (зокрема, ефірних радіопрограм), до погодної установці нарікань немає - клімат-контроль з фірмовою назвою Clean Air кермував погодою грамотно і оперативно. Непогано зроблений пластик в салоні. На перший погляд поверхню панелі приладів здається такою м'якуватою, але на дотик, звичайно, виявилася дерев'яною. А все одно симпатично.

Просторий салон - один з головних козирів Sorento серед своїх однокласників. Тут є і якісь зачатки функціоналу - зверніть увагу на нішу під центральною консоллю

Задні крісла напрочуд зовсім неазіатського типу. Широкі і високі спинки, зручні подушки - непогане властивість для любителів автоподорожі

Хороший обсяг багажника і непогані трансформаційні якості не можуть не радувати

Зроблено для людей


Що ще є примітного або навпаки? Кермо регулюється тільки в одній площині: вгору-вниз, що трохи дивно - сучасні автомобілі майже поголовно мають регульований кермо в двох площинах. Зате не всі мають на кермі багато кнопочок, якими можна управляти музикою або круїз-контролем.

Але як би не був приємно наповнений салон різної всячиною, в Sorento зустрілося кілька інженерних прорахунків. Ергономіка накульгує на одну ногу точно. Причому, що цікаво, всі претензії пов'язані виключно з тим, що на авто встановлена ​​механічна коробка передач. Дивіться: перше - занадто високо висить педаль зчеплення. Через це при їзді по пробках або по путівцем довелося ліву ногу тримати у висячому положенні, через що нога дуже швидко втомилася. А друге - незручно розташований важіль КПП, теж високо. Будь важіль на пару сантиметрів коротше - нарікань не було. Але, по суті, це два запам'яталися нестачі.

Важіль 6-ступінчастою «механіки» розташований не зовсім зручно і не особливо радує чіткими перемиканнями. Зараз включена 2-я швидкість, а здається, що нейтраль ...

Одна з основних красивих деталей інтер'єру - кермо з кнопками. Виглядає солідно, охайно, стильно

Натисніть на кнопку, і буде ваша машина з повним приводом. Для слизьких доріг і легкого бездоріжжя зійде, написати про Sorento «позашляховик» вже рука не піднімається

У центральних стійках дефлектори кліматичної установки - а він мені все більше подобається!

Флешка і iPod - магнітола переварить все. Шкода, що звук цього процесу з динаміків мчить зовсім неякісний

Бардачок завидний. І паперу, і всяке салонне барахло вмістяться без напрягу


Салон хороший, але не тільки він дає якісну оцінку автомобілю. Он, була у нас найпростіша версія Skoda Fabia. Ну барабан барабаном! Зате як їздить! І за це можна їй пробачити і «весла» на дверях. Що покаже нам Sorento?

А що! Дуже навіть вельми! Шестиступінчаста "механіка" працює непогано. Але перемикати передачі відразу не виходить - у важеля відчутний люфт. І неправильне положення важеля в просторі при включених парних передачах. Наприклад, якщо в КПП працює друга передача, то важіль розташований вертикально, т. Е. Як в нейтрали у багатьох інших машин. У якийсь момент з-за цього створюється плутанина.

У якийсь момент з-за цього створюється плутанина

Двигун невеликий - 2.4 л, але тягне, як то кажуть, чесно. При старті «педаль в підлогу» навіть відчутно вдавлює в спинку сидіння. Однак така динаміка небесконечни. Швидко Sorento розганяється приблизно до 70 км / ч. Після цього все, сушіть весла. У місті, звичайно, цього вистачає з головою, але на трасі, коли потрібно швидко розігнатися для обгону зі швидкості 70 км / год, доведеться увіткнути невиразний важіль в положення «2» і, викрутивши мотор до дзвону, швидко набрати максимально можливі для другої передачі 93 км / год. Далі можна не напружуватися - включити шосту передачу і статечно котитися по шосе, радіючи дуже низькій витраті палива - приблизно 6.5 л на сотню.

Підвіска короткоходная. Ходи підвісок складають всього 255 мм, що не кращим чином характеризує машину з позицій властивостей на бездоріжжі. Наїзд передніми колесами на невеликий горбок привів до діагонального вивішування. Для автомобіля, що косить нехай під асфальтовий, але позашляховик, ходи катастрофічно малі. Але не тільки це збиває всю пиху водія, котрі вважають себе як мінімум тайговим першопрохідцем. Великі свеси і низький кліренс просто не дадуть покинути асфальт і забратися занадто далеко. Та й трансмісія тут простенька, навіть без демультиплікатора. Ех, Sorento вже не той. Ареал проживання нової моделі далекий від первозданної природи. Її кредо - підкорення асфальтованих трас та при оказії виїзд на укочений грунтовку. Ось на ній Sorento проявляє всі свої позитивні якості повнопривідного легкового автомобіля.

У ці красиві фари можна вставити і ксенон, а взагалі, навіть в базовій версії Sorento обладнаний датчиком світла

Задні ліхтарі, якщо чесно, викликали не найприємніше враження. Те що вони повністю діодні - краса, але форма самих блок-фар якась безглузда


Управляється машина легко і красиво. На гравійної дорозі в повороті Sorento починає ковзати назовні повороту всіма колесами. І робить це повільно, немов даючи водієві час на дії у відповідь. Ніякої реакції? Тоді Sorento починає з бічного ковзання переходити в замет. Так само повільно, можна сказати, шкодуючи нервову систему водія. Вихід із замету виконується класичним скиданням газу з легкої корекцією кермом. Все дуже просто, прогнозовано, безпечно. Радує, що на віражах крени мінімальні. А чому дивуватися? Тут більш дивно те, що при такій жорсткій підвісці крен взагалі є. А підвіска дійсно жорстка. Але погано не це, а те, що вона «балакуча». На розбитій дорозі салон наповнюється не тільки неабиякою тряскою, але і добре чутними ударів, що доносилися від ходової частини.

Епілог

Повернемося до фраз Шрайера. Так звана нова лінійка кросоверів в особі Sorento не сказати, що здивувала. Середньостатистичні показники з приємною зовнішністю за помірну ціну. Може, новий Sportage? Ось там дійсно щось новеньке!

Sorento залишився, але нинішній продовжувач династії вже не той. Втративши позашляхових властивостей, нова модель обзавелася чудовими їздовими якостями. Правда, проявляються вони лише на добрій дорозі. Доведеться і бездоріжжя закочувати в асфальт?

-

Глибока ніша в багажнику

-

Трьохсмуговий еквалайзер аудіосистеми

-

12-вольта розетка для задніх пасажирів

-

Оригінальний механізм складання задніх сидінь

Оригінальний механізм складання задніх сидінь

- Морда у Sorento задоволена. Здалеку вже відчувається позитив і новий стиль, до якого не так давно придивилися інженери Kia. Нам несподівано сподобалася форма капота, яка вже не в моді. А тут виглядає!

віхи історії

2002 рік: Kia Sorento першого покоління

2006 рік: Kia Sorento першого покоління (рестайлінг)

2009 рік: Kia Sorento другого покоління

2010 рік: Kia Sorento другого покоління (рестайлінг)


Вперше Kia Sorento був представлений в 2002 році. Тоді автомобіль оснащувався бензиновими двигунами R4 об'ємом 2.4 л, V6 об'ємом 3.5 л і 4-циліндровим турбодизелем об'ємом 2.5 л. Мотори агрегатувалися механічними або автоматичними коробками передач. Версії з двигуном 3.5 л мали постійний повний привід, інші могли оснащуватися трансмісією з заднім приводом і жорстким (без міжосьового диференціала) підключенням передніх коліс.

У 2006 році відбулася модернізація моделі. Змінилася гамма силових моторів. Зі старих залишився лише турбодизель, який теж був істотно модернізований. А з бензинових двигунів залишилися тільки V-подібні «шістки» обсягом 3.3 л і 3.8 л (останній мотор встановлюється тільки на версіях для американського ринку).

У 2009 році на автошоу в Сеулі було представлено нове покоління Kia Sorento. Компанія Kia в корені змінила не тільки зовнішність цієї моделі, але і її призначення - тепер це не позашляховик, яким він був раніше, а кросовер. Автомобіль позбувся рами, у нього тепер несучий кузов, результатом чого стала значна втрата у вазі. Полегшена конструкція несучого кузова створена із застосуванням високоякісної сталі і має підвищену міцність і твердістю.

У 2010 році пройшла невелика модернізація моделі, після якої автомобіль випускається і понині.

Chevrolet Captiva

- прямий і, можливо, головний конкурент нашому герою як в ціновому діапазоні, так і в плані технічної специфікації. Ціна на новий п'ятидверний кросовер від GM починається з 4 125 000 тг Hyundai Santa Fe є не просто однокласником і суперником на ринку, але, як і було сказано, прямим родичем Sorento. Однак при цьому Santa Fe помітно дорожче. В салоні офіційного дилера його вартість починається з 4 958 000 тг Mitsubishi Outlander не настільки доріг, як Santa Fe, - 4 800 000 тг, однак за таку суму вам запропонують лише передньопривідною автомобіль. Машини з повним приводом оцінюються дорожче - 5 550 000 тг Варто тільки Sorento позбутися «чоловічий» рами, так автоматично він потрапляє в поле зору самого головного конкурента і засновника роду кросоверів - Toyota RAV4 . Правда, бестселер сьогодні продається за ціною помітно вище - від 5 400 000 тг, але при цьому він трохи менше Sorento за габаритами

Однокласники


гамма двигунів

Вибір двигунів для Kia Sorento нинішнього покоління складається з турбодизеля об'ємом 2.2 л, потужністю 197 л. с. і трьох бензинових моторів: рядної «четвірки» об'ємом 2.4 л, потужністю 174 л. с. і V-подібною «шістки» обсягом 3.5 л, потужністю 277 л. с. У деяких країнах також пропонується V-подібна «шістка» об'ємом 2.7 л, потужністю 165 л. с.

Kia Sorento казахстанської збірки комплектується тільки двома двигунами з усієї наявної гами: об'ємом 2.4 л і 3.5 л.

справи трансмісійні

справи трансмісійні

Між колесами тягу розподіляють прості симетричні диференціали. За відбір потужності на задній міст відповідає багатодискова фрикційна муфта.

При прямолінійній рівномірному русі вся тяга передається на передні колеса. При прискоренні або прослизанні одного з коліс переднього моста крутний момент починає перерозподілятися на задні колеса. Крім того, водій може і примусово заблокувати муфту: зліва від рульової колонки розміщена відповідна клавіша.

Чим напханий Sorento GL?


оснащення салону

Клімат-контроль (2 зони), оббивка сидінь і дверей велюрова, обплетення і оформлення рульового колеса - шкіра, центральний замок, оформлення ручки КП - шкіра, ДУ дверними замками, іммобілайзер, електросклопідйомники всіх дверей (водійська з режимом AUTO), електрорегульовані дзеркала, обігрів дзеркал, регулювання рульового колеса (по висоті), мультируль, складатися заднє сидіння (60/40), гідравлічний підсилювач керма, бортовий комп'ютер, датчик світла, аудіосистема, електронний годинник, додаткові роз'єми (USB, AUX-In).


оснащення автомобіля

Диски з алюмінієвого сплаву, протитуманні фари (передні / задні), парктроніки (задні), круїз-контроль (пасивний), повнорозмірне запасне колесо, сигналізація.


Системи безпеки

ABS (антиблокувальна система), преднатяжители ременів безпеки, фронтальні подушки безпеки, активні підголовники, кріплення для дитячого сидіння стандарту ISOFIX.

Про безпеку

Про безпеку

За результатами проведеного в 2009 році тесту Kia Sorento отримав 31 бал, або 5 зірок. Після лобового удару салон залишився майже не пошкодженим. Передні ремені безпеки з преднатяжителями дозволили утримати коліна манекенів від зіткнення з передньою панеллю, а датчики зафіксували низьку навантаження. Однак було відзначено, що рульове колесо і замок запалювання несуть потенційну небезпеку травмування.

Згідно зі свідченнями датчиків на манекенах, при фронтальних і бічних випробуваннях Sorento набрав максимальну кількість балів за захист як 3-річного, так і півторарічну дитину. Голови дітей при бічних ударах були добре зафіксовані.

Технічні характеристики

автомобіль

Марка, модель Kia Sorento 2.4 Версія GL Збірка Казахстан Рік випуску 2011 Кузов несучий Тип кросовер Кількість дверей 5

двигун

Тип бензиновий рядний Розташування спереду поперечно Система живлення багатоточкове уприскування палива Число циліндрів / клапанів 4/16 Робочий об'єм, см куб. 2 349 Максимальна потужність, к.с. (КВт) / об / хв 174 (128) / 6 000 Максимальний крутний момент, Нм / об / хв 226/3 700 Екологічний клас Євро-3

динамічні характеристики

Максимальна швидкість, км / год 190 Час розгону до 100 км / год, с 11.1

Трансмісія

Привід на передні колеса з підключаються задніми Коробка передач механічна 6-ступінчаста

підвіска

Передня незалежна типу McPherson Задня

гальма

Система гідравлічні з ABS Передні дискові вентильовані Задні дискові

Розміри і вага

Кліренс, мм 184 Довжина / ширина / висота, мм 4 685/1 885/1 710 Колісна база, мм 2. 700 Розмірність шин 235/65 R17 Споряджена маса, кг 1 675 Повна маса, кг 2 195 Вантажопідйомність, кг 520

Витрати палива

Міський, л / 100 км 11.4 Заміський, л / 100 км 7.1 Змішаний цикл, л / 100 км 8.7 Обсяг паливного бака, л 72

А що тепер?
Ще одним позашляховиком стало менше?
Так, красиво, звичайно, але що в ньому нового?
І справді, а чому б і ні?
Що покаже нам Sorento?
Ніякої реакції?
А чому дивуватися?
Може, новий Sportage?
Доведеться і бездоріжжя закочувати в асфальт?
Чим напханий Sorento GL?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов