Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест драйв кроссовера Тест драйв Toyota Highlander

  1. Технічні характеристики Toyota Highlander
  2. вердикт

Наша сеть партнеров Banwar

Toyota Highlander. Ціна: від 3 635 000 руб. У продажу: з січня 2017 р

У продажу: з січня 2017 р

На цифровий дисплей приладової панелі виводиться вся необхідна інформація, включаючи назву композиції або радіостанції

На жаль, на відміну від штатів, в Росії у семиместной американської мрії з Японії не настільки однозначна і прекрасна аудиторія. У нас Highlander в основному віддають перевагу дорослі чоловіки, розміняли п'ятий десяток, які цінують як його брутальний зовнішній вигляд, так і місткість і прохідність. Чималий пласт складають і покупці молодші, які або тільки формують сім'ю, або зовсім ведуть безтурботний холостий спосіб життя. Ось тільки з представницями слабкої статі в аудиторії Highlander c моменту його виведення на ринок в 2014-му в Росії, м'яко кажучи, проблеми. Чай, не Америка ...

Другий ряд досить просторий, а ось сидіти на третьому ряду буде комфортно далеко не всім

Зараз на дворі 2017-й, але семимісний Toyota Highlander третього покоління своєї актуальності не втратив. Серед сильної половини російських автолюбителів, звичайно. Вся справа в загальносвітовій тенденції витіснення мінівенів кроссоверами. Тенденції, яка з кожним роком все більше нагадує побиття немовлят ... Навіть у непростий для ринку час сегмент SUV з кожним місяцем відрізає собі все більший шматок від мінівеновская пирога. І чи варто дивуватися: Highlander в потоці збирає на собі поглядів не менш, ніж реклама жіночої білизни на придорожньому білборді.

І чи варто дивуватися: Highlander в потоці збирає на собі поглядів не менш, ніж реклама жіночої білизни на придорожньому білборді

Як і до оновлення, система кріплення номерний рамки на двері багажника не гасить вібрації, через що вона деренчить під час руху

Магнітом для очей в першу чергу є морда кросовера, роздає після торішнього поновлення до велетенських розмірів. «Горець» (так перекладається Highlander) і перш за рахунок своєї великої фальшрадиаторной решітки та прищура фар дивився на світ не по-доброму. А тепер досяг свого проамериканського апогею. Для більшого ефекту декоративні елементи закатали в хром. Трохи підрихтували фари, в яких знайшлося місце для галогенок. Задня частина змінилася лише тим, що блискучі декоративні деталі перемістилися з оптики на бампер. В іншому це все той же легко впізнаваний Highlander, просто трохи більше глянсовий.

Основні зміни екстер'єру торкнулися передньої частини автомобіля

Але зовнішній лиск - це тільки півсправи. На жаль, рестайлінг 2016 так і не приніс головного, чого чекали багато потенційних покупців в Росії, - розширення моторної лінійки дизельними агрегатами. Під час зйомок Highlander в котеджному селищі ближнього Підмосков'я приблизно кожен п'ятий перехожий не посоромився підійти і поцікавитися автомобілем. І у всіх був один загальний питання: дизель-то додали?

І у всіх був один загальний питання: дизель-то додали

До інтер'єру немає нарікань за винятком пластикового «дерева»

Відповідь виявилася прогнозуємо: ну який «в Америці» може бути дизель?! На жаль, силові агрегати на «важкому» паливі в моторному лінійці так і не з'явилися. Більш того, її покинула навіть більш-менш бюджетна 188-сильна 2,7-літрова бензинова «четвірка». Тепер кросовер можна замовити тільки з безальтернативним 3,5 літровим мотором V6, як і раніше, «дефорсованим» у нас до подналогових 249 л. с. Втім, справедливості заради слід визнати, що в цьому випадку відмова від молодшого «бензинового брата» зрозумілий і логічний. 4-циліндровим мотором комплектувалися тільки версії з переднім приводом, а результати їх продажу в Росії просто мізерні на тлі популярності повнопривідних версій з V6.

Всього один USB-вхід на семимісний автомобіль - мало

Хоча рестайлінг і не приніс нам нових моторів, але одна важлива зміна в моторнотрансміссіонной групі все ж відбулося. V6 на Highlander тепер агрегатується з новою 8-ступінчастою АКП, яка прийшла на cмена 6-ступінчастим автомату. Динаміки це не додало, навіть навпаки, зате позитивно позначилося на економії палива і екологічності. Заявлений середня витрата знизився майже на літр: c 10,6 до 9,5 л на 100 км пробігу. Звичайно, в рамках тижневого тест-драйву по дорогах Москви з її пробками, темпом і активним стилем водіння середньодобовий апетит Highlander не опускався нижче 13,8 л на сотню. Але це все одно на літр менше, ніж на дорестайлінгової версії.

Але це все одно на літр менше, ніж на дорестайлінгової версії

Коліщатка системи клімат-контролю естетично застаріли і не дуже зручні

А ось розганятися швидше Highlander при цьому не став ... Навпаки, прибавка в вазі більше центнера, навіть укупі з усіма перевагами нової АКП, коштувала «японському янкі» втрати в динаміці при розгоні до сотні 0,1 с: 8,8 проти 8 , 7 у дорестайлингового побратима. За мірками величезного двотонного кросовера, втім, теж непогано, та й різниця в цю десяту за кермом практично не відчувається.

Окремо відкривається скло п'ятих дверей забезпечує більш зручний доступ до багажника

Керованість Highlander також залишилася практично на колишньому рівні. На асфальті і раніше вальяжен, але все-таки не настільки безнадійно, як Land Cruiser 200 або Prado. Та й потім, ватяний кермо для сімейного автомобіля - зовсім не вирок, а поведінка Highlander на дорозі дуже приємно прогнозовано. Апетити підвіски також радують: купини, численні «проліски» весняних вибоїн і лежачі поліцейські практично повністю розчиняються десь в 200-міліметровому проміжку між асфальтом і днищем, залишаючись майже непомітними для пасажирів. Крен і невелика розгойдування в поворотах присутні, але не критично.

Крен і невелика розгойдування в поворотах присутні, але не критично

На інтер'єрі рестайлінг жодним чином не позначилася. Залишилися всі ті ж пластикові декоративні панелі під дерево, оригінальна, але не дуже швидка мультимедійна система і вельми архаїчні (втім, що ще потрібно «одноповерхової Америці») поворотні регулятори систем кондиціонування.

Залишилися всі ті ж пластикові декоративні панелі під дерево, оригінальна, але не дуже швидка мультимедійна система і вельми архаїчні (втім, що ще потрібно «одноповерхової Америці») поворотні регулятори систем кондиціонування

Сидіння складаються в рівну підлогу, утворюючи 2370 літрів вільного простору

Втім, якщо закрити очі на весь цей характерний для останніх поколінь Toyota легкий наліт архаїзму, наш добротний велетень Highlander і раніше мрія сім'янина. Ергономіка, як і раніше, вище всяких похвал: на адаптацію в салоні з нуля потрібно всього пара хвилин. Все інтуїтивно зрозуміло, все на своєму місці. Комфортні передні крісла з відмінною бічною підтримкою і просторий задній диван. Третій ряд - класична гальорка, вижити на якій більше півгодини під силу лише дітям. Але це аксіома сегмента ...

На довгій полиці на передній панелі легко вміститься не один планшет

Зате сидіння трансформуються, складаються в рівну підлогу, утворюючи 2370 літрів вільного простору. Пол цей, правда, йде під нахилом до п'ятої двері, зате за старою американською традицією навколо - незліченна кількість всяких кишень, ніш і відсіків під дрібниці. У бездонний ящик підлокітника рука провалюється по лікоть, немов в замети на Алясці. Полку під телефони або планшети теж здається нескінченною, закінчуючись майже у правих дверей. Не кажучи вже про безліч і різноманітність підстаканників. Мрія, та й годі!

  • Просторий, безпечний, комфортний, економічний, досить динамічний
  • Ставний кермо, не самий свіжий салон, висока вартість

Технічні характеристики Toyota Highlander

Габарити

4890x1925x1770 мм База 2790 мм Споряджена маса 2110 кг Повна маса 2760 кг Кліренс 200 мм Обсяг багажника 391/813/2370 л Обсяг паливного бака 72 л Двигун бензиновий, V6, 3456 см3, 249 / 5000-6600 л.с. / хв-1, 356/4700 Нм / хв-1 Трансмісія автоматична, 8-ступінчаста, привід повний Розмір шин 245 / 55R19 Динаміка 180 км / год; 8,8 с до 100 км / год Витрата палива (місто / траса / змішаний.) 12,8 / 7,6 / 9,5 л на 100 км Витрати на експлуатацію * Транспортний податок, р. 18 675 ТО-1 / ТО-2, р. 15 000/19 000 ОСАГО / Каско, р. 12 080/115 415

* Транспортний податок вважається по Москві. Вартість ТО-1 / ТО-2 береться за даними дилера. ОСАГО і каско розраховуються з розрахунку: один водій чоловічої статі, неодружений, вік 30 років, водійський стаж 10 років.

вердикт

Мрією російської домогосподарки йому, звичайно, бути не судилося, проте Toyota Highlander міг би стати зразком у своєму класі. Незважаючи на деякі недоліки, в цілому конкурентам є чому в нього повчитися. На жаль, цінник від 3 635 000 рублей перекреслює всі претензії на лідерство в «демократичній партії».

Дякуємо адміністрацію котеджного селища «Нові віхи» за допомогу в організації зйомки.

І у всіх був один загальний питання: дизель-то додали?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов