Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Renault Sandero Stepway: від Степана до Стефана

Наша сеть партнеров Banwar

Йому вслід обертаєшся, а побачивши його салон, вже не кинеш недбало: "дешевка бюджетна". Новий Renault Sandero Stepway не згубиться на поганих дорогах і ціною здивує - в хорошому сенсі слова. Правда, з коробок - тільки "механіка", а мотори п'ють бензин дорожче. Так чи варто переплачувати за "піднятий" хетчбек, який в новому поколінні еволюціонував від такого собі простака "Степана" до піжони "Стефана"?

... перехідний дорогу хлопець хіпстерского виду раптом пригальмував, придивився, заусміхався і схвально підняв угору великий палець руки. Одягнути в костюм сивочолий сусід по потоку теж схвально махає мені з вікна прісно-чорної Toyota Auris. Озираються пішоходи, в пробках з цікавістю поглядають всюдисущі байкери і скутеристи ... Я розумію, звичайно, що російські реєстраційні номери в центрі грецьких Афін виглядають надзвичайно. Але впевнений, що греки все ж більше розглядають НЕ триколор і напис RUS, а новий Renault Sandero Stepway.

Так що там греки - я і сам на нього Задивляюсь! Це на минулому Sandero Stepway погляд довго не затримувався. А новий Stepway, витриманий в стилі "старших" моделей Renault, вже чіпляє очей. Так, силует і розміри кузова ті ж, але за рахунок іншого "особи" і облагородженої корми новий Sandero виглядає виразніше, задерикувато, з претензією! І на нових, більших "тапках" розмірністю 205/55 R16 він виглядає куди органічніше, ніж на попередніх вузьких "балетках" розміром 185/65 R15, які залишені в якості стандартного взуття звичайному Sandero .

Йому вслід обертаєшся, а побачивши його салон, вже не кинеш недбало: дешевка бюджетна

Stepway отримав нові фари з "денними" вогнями, капот, бампери, задні ліхтарі, бічні дзеркала з поворотниками і інші рейлінги на даху Додані три нових кольори кузова: синій, червоний і золотисто-зелений онікс (на фото). Зверніть увагу і на нові 16-дюймові колісні диски: на вигляд вони легкосплавні, але на ділі це сталеве штампування, вдало замаскована під лиття за допомогою пластикових ковпаків! Тільки чи не почнуть їх у нас красти ?!

До речі, 16-дюймові колеса візуально компенсують і те, що "Степвей" тепер коштує ще вище над землею. Якщо звичайний Sandero при зміні поколінь зберіг кліренс в 155 мм, то у нового Stepway дорожній просвіт виріс з колишніх 175 до 195 мм - причому інженери Renault говорять, що вимірювали його, навантаживши машину. Надбавку дали більші колеса (+ 5 мм) і подовжені пружини з амортизаторами. Для порівняння, у Lada Kalina Cross на штатних шинах 195/55 R15 кліренс під завантаженням - лише 183 мм. Так що, Stepway тягне на новий рекорд в класі!

У салоні реношнікі теж обіцяють чимало змін. І "улучшайзінгі" починаються з порога, точніше - з порогів, на яких тепер красуються піжонські металеві накладки. У колишнього Stepway можна було розблокувати двері кнопкою з брелока? Тепер можна: центральний замок з ДУ включений в базове оснащення. Дверні ручки зсередини і зовні - нові. І двері закриваються з приємним звуком, хоча не завжди відразу - іноді доводиться ляскати сильніше. Реношнікі підморгують: а ти трохи опусти скло - і двері закриються легко. Кажуть, це через модернізованої шумоізоляції, яка збільшила герметичність стиків в дверних отворах. Повітря не пускає? Гаразд, зроблю вигляд, що вірю на слово.

Гаразд, зроблю вигляд, що вірю на слово

Нове покоління псевдокроссовера Renault Sandero Stepway збирається на "АвтоВАЗі", а продажі новинки стартували 27 листопада. Ціни на хетчбек з 8-клапанним бензиновим мотором (82 к.с.) починаються з 485 000 рублей, а за 16-клапанник (102 к.с.) попросять від 505 000 рублей.

Однак нова "шумка" в Stepway дійсно вдалася. На ходу стало помітно тихіше, мотори навіть на високих оборотах неабияк "притихли" і вже не надривають вуха своїм ревом: спрацювала і посилена шумоізоляція моторного щита, і перероблений вихлопної тракт. Так що, основними джерелами шуму тепер працюють шини і аеродинаміка піднесеного кузова з масивними рейлингами на даху. Салон на купині не гримів, але на одній тестовій машині вже встиг завестися "цвіркун" в панелі приладів, плюс поскрипувала педаль гальма. Однак педаль можна змастити, а от не розхитається чи оздоблення салону через півроку - питання поки відкрите.
Але це я забіг вперед. А поки намагаюся влаштуватися на сидінні з новою "стеганой" тканинної оббивкою, розшитій "вензелями" моделі. Поперековий підпір тут так і не з'явився, подушка все так же закоротка, а кнопка включення підігріву і раніше знаходиться в сліпій зоні в підставі сидіння. Зате водієві, нарешті, дали можливість регулювати сидіння по висоті - так що, на легковика по сусідству я дивлюся вже зарозуміло, зверхньо! Тільки спинка здається короткуватою і тісної: мені при зростанні в 180 см її ледве вистачило, сідокам вище може вже бути мало підтримки плечей. Зате сама спинка дбайливо підтримує всю спину до куприка - їздив я багато, але за два дні так і не втомився.

Інтер'єр Sandero Stepway перетрусили грунтовно, зменшивши в ньому бюджетности і додавши лиску! Пластик - твердий, але більш якісний і підігнаний добре. Кермо, торпедо, прилади блок управління клімат-контролем - теж нові. На повітряні дефлектори наділи хромовані окантовки, на верхній площині торпедо зробили піддон для дрібниці, збільшили бардачок, додали кишені на задні двері, а ніші в передніх дверях зробили трохи більше.

На задньому дивані теж комфортно. Стеля не тисне, для м'якої спинки підібраний оптимальний кут нахилу, та й спину вона підтримує добре. Підголівники поруч (щоб сперти на них голову, не треба вигинати шию), руку можна покласти на широкий підлокітник дверей, а під передніми сидіннями стільки місця, що хоч у валянках катайся! Тільки як би взимку не довелося і справді валянки надягати: дефлекторов теплого повітря в ноги задніх пасажирів як і раніше немає. Як немає і світильника на стелі, а у задніх підголівників тільки два положення - або опущені вниз до упору, або по максимуму підняті вгору. Економлять! Хоча в Renault все ж розщедрилися на кишені в спинках передніх сидінь. А кнопки задніх електричних склопідйомників переїхали з трансмісійного тунелю на двері - і до них вже не треба тягнутися, зігнувшись у три погибелі!

Передніми стеклами водій тепер теж командує з кнопок на дверях (правда, кнопки ці надзвичайно тугі), хоча клавіші задніх склопідйомників і раніше знаходяться на центральній консолі. Але це вже причіпки, адже в іншому салон реально став зручніше! Так, джойстик сервоприводу бічних дзеркал нарешті вибрався з-під ручника і прописався зліва від керма. А щоб посигналити, більше не треба судорожно шукати кнопку на торці подрулевого перемикача: контакти клаксона перенесені на кермо. Тільки сам гудок все одно якийсь гугнявий. Зате звуковий індикатор поворотів вже не пищить, як будильник, а звучить приємніше.

Зате звуковий індикатор поворотів вже не пищить, як будильник, а звучить приємніше

Разом з новою шкалою приладів Sandero Stepway отримав датчик забортної температури і бортовий комп'ютер, який показує середня витрата, запас ходу - і кількість витраченого палива. На тахометрі тепер спалахують стрілки, що нагадують, коли пора переключити передачу - але при цьому з "приборки" зник термометр антифризу двигуна. Червоні кульки на шкалах виглядають, може бути, і непогано, але заважають прочитувати свідчення.

Додала і безпеку. До наявних на всіх Stepway фронтальних подушок безпеки при покупці машини в топової комплектації Privilege додаються передні бічні. А регульовані по висоті ремені безпеки доповнили обмежувачами зусиль (стандартне оснащення), що знижує навантаження на груди при аварії. Вперше на Stepway з'явилася і система стабілізації з функцією захисту від перевороту ROM - останньої немає на звичайному, більш приземкуватому, Sandero. Правда, ESP доступна тільки в комплектації Privelege, і то за доплату в 16 000 рублів. Зате в базовому оснащенні є кріплення Isofix для задніх бокових місць.

До речі, взимку власники нового Sandero Stepway оцінять не тільки ESP, але і підігрів всієї поверхні лобового скла (опція за 6 500 рублів)! Треба б тільки двірники поставити достовірніше, а то штатні короткі і залишають неочищеним неабияку область - що особливо помітно, коли сідаєш вище. Ще в списку оснащення Stepway вперше з'явився клімат-контроль (доступний тільки в комлектации Privelege, де входить в список стандартного оснащення) з новим зручним клавішним керуванням. Власники більш дешевої комплектації Confort зі звичайним кондиціонером теж не ображені: центральну консоль нахилили вперед, так що блок управління тепер видно краще і крутити ручки стало зручніше.

Власники більш дешевої комплектації Confort зі звичайним кондиціонером теж не ображені: центральну консоль нахилили вперед, так що блок управління тепер видно краще і крутити ручки стало зручніше

Головне устойство опціональною мультімедіний системи Media NAV з 7-дюймовий сенсорний екран поставляє LG, а русифіковані карти навігації з дво- і тривимірним зображенням робить Navteq. Навігатор досить расторопен в роботі і має голосове управління. Правда, не показує обмеження швидкості, поки їх не порушиш, покриття карт не включає Казахстан, а в сонячну погоду відблискує екран. У Медіасистеми є підтримка Bluetooth і функція hands-free, а ось вставлену в роз'єм USB на панелі флешку можна ненароком пошкодити рукою.

Перед очима водія - змінена шкала приладів з маршрутним комп'ютером (опція). А за доплату в 14 500 рублів навіть в базовій комплектації Confort тепер можна отримати мультимедійну систему Media Nav з "російської" навігацією і аудіосистемою, керованої підрульовими джойстиком. Чому немає управління "музикою" на кермі? Там місце вже зайнято кнопками круїз-контролю - його Stepway також отримав вперше. І новий кермо трьохспиці вдався: симпатичний товстий "бублик" з чіпким покриттям (в списку опцій є обплетення шкірою) і великими припливами під "без десяти два" так і проситься в руки! Сюди б ще регулювання по вильоту, якої іноді не вистачає ... Але не можна - економія, її в цьому бюджетному сімействі поки ніхто не відміняв.

Ось і на гамі моторів для новинки очікувано заощадили. Півторалітровий дизель dCi (75 або 90 к.с.), новий 3-циліндровий бензиновий турбодвигун ТСЕ (90 сил і 136 Нм), атмосферне 1,2-літровий бензомотор D4F (75 к.с.) - ці доступні в Європі агрегати нам не світить, бо недешеві. І для Росії новий Stepway як і раніше буде оснащуватися перевіреними і недорогими 1,6-літровими "четвірками" з 8 і 16 клапанами. Самі двигуни тепер відповідають еконормам Євро 5, а у 8-клапанного мотора трохи "похімічити" з настройками. Його віддача впала з 84 до 82 к.с., але тепер піку потужності двигун досягає на 500 оборотів раніше - при 5000 об / хв. А головне - двигун зробили більш тяговітим на низах, адже крутний момент виріс з 124 Нм при 3000 об / хв до 134 Нм при 2800 об / хв.

А головне - двигун зробили більш тяговітим на низах, адже крутний момент виріс з 124 Нм при 3000 об / хв до 134 Нм при 2800 об / хв

Регулювання місця водія по висоті і підігрів передніх сидінь входять в базове оснащення нового Stepway. Є і центральний бокс-підлокітник, але він пропонується як окремий аксесуар.

Потужність 16-клапанника не змінилася: він все так же видає 102 к.с. і 145 Нм, зате розгін до 100 км / год з ним скорочується з 12,3 до 11,2 с. Але нікуди не поділося і більмо на оці у вигляді двох зайвих "коней", через яких транспортний податок по регіонах може відрізнятися мало не вдвічі! З 8-клапанів мотором простіше, там різниця в податках - копійчана. З 102-сильним двигуном історія вже інша. Будь в Stepway рівно 100 "коней", в Москві, наприклад, за них треба було б платити 1200 рублів, а в Московській області - всього 700. На практиці ж треба віддати 2550 рублів в столиці і 2958 "ре" по області, а на Новгородчіне і в Санкт-Петербурзі за 102 л.с. прийде податок відразу на 3570 рублів! Не дивно, що серед машин попереднього покоління Logan / Sandero / Stepway найпопулярнішими (60% продажів) були якраз автомобілі з більш дешевим (і за ціною, і з податку) 8-клапанним двигуном: ця категорія покупців переплачувати дуже не любить ...

Так що, зрозуміло, чому новому 8-клапанного Stepway і тяги додали, і люксову комплектацію Privelege запропонували - він явно мітить на успіх попередника. Тим більше, що доопрацьований 82-сильний мотор дійсно радує своєю еластичністю на низах. Так, зірок він з неба в плані динаміки не ловить і його часто доводиться крутити для обгонів. Але я не ставив мету скрізь бути першим, і навіть не обкатаний толком движок цілком дозволяв повзти внатяг по пробкам і тісних вуличках, рушати з другої передачі на світлофорах, і не випадати з потоку на трасі - а «не шумахеру" більшого й не треба! Звичайно, 16-клапанний мотор на цьому тлі швидше, але він ще більш "крутильних" і живе на підвищених обертах - пік крутного моменту доводиться на 3750 об / хв, майже на тисячу оборотів пізніше, ніж у 8-клапанника.

Звичайно, 16-клапанний мотор на цьому тлі швидше, але він ще більш крутильних і живе на підвищених обертах - пік крутного моменту доводиться на 3750 об / хв, майже на тисячу оборотів пізніше, ніж у 8-клапанника

Зручність задніх пасажирів безпосередньо залежить від передніх: якщо останні відсунуться до упору назад, як на фото, вільного місця для колін задніх сідоків не залишається. Хоча "за собою" я при росте180 см сідаю вільно. А ось за кермом оглядовості назад дуже заважає піднятий центральний підголівник, який перекриває скло до самої стелі.

Тільки порівняти витрата палива двигунів під час тесту не вийшло: бортовий комп'ютер був тільки на 102-сильному Stepway в версії Privelege, і нарахував він по місту, магістралях і серпантинах "вилку" витрати в 9,8-11,5 л / 100 км. Але, схоже, що і 8-клапанник "їв" б приблизно стільки ж, адже за паспортом різниця в апетиті у двох моторів мізерна: 0,1 л в змішаному циклі і 0,4 л в міському.

До 5-ступінчастою МКПП з "короткою" першою передачею питань майже не виникло. Перемикається вона хоч і зі стуком, але чітко, важіль уже не стільком людям, я ні разу не схибив повз потрібної передачі, і тільки при включенні п'ятої спостерігалася невелика сходинка. А ось "короткі" передавальні числа шестерень і раніше дають помітну накрутку витрати палива через підвищених оборотів двигуна: наприклад, при 110 км / год і на п'ятому ступені двигун розвиває вже 3000 об / хв. Даєш "шестиступкой"? Ні, занадто дорого!

Зчеплення - все та ж суцільна "вата", навіть після того, як начебто звик до машини! Без третьої педалі поки ніяк: випробування Stepway з автоматом вже йдуть, але на ринку така машина з'явиться тільки в 2015 році. А ось про повний привід мріяти не варто, у Renault відповідь коротка: хочете "гребти чотирма" - купуйте Duster. Втім, і передньопривідний "Степвей" за рахунок великого кліренсу і коротких звисів кузова без проблем справляється з легким бездоріжжям. І більшості клієнтів такого рівня прохідності вистачить позаочі і в місті, і на путівці.

Обсяг багажника у Stepway за другим рядом крісел - 320 л. Для Lada Kalina Cross заявлені 355 л, але складати диван у Sandero простіше, хоча рівної підлоги не виходить: спинка утворює сходинку.

Спантеличило рульове управління з перенастроєним гідропідсилювачем, з яким кермо, як написано в прес-релізі, повинен наливатися вагою на швидкості і легшає на парковці. В реалі ж тугий кермо в пробках і на малих швидкостях мені доводилося крутити двома руками! Хочеться вірити, що просто не встиг приробитися з голочки новий механізм.

На цьому тлі потужні, інформативні гальма і переналаштована підвіска відверто порадували. Дорожня дрібниця, трамвайні колії, бруківка, лежачі поліцейські? Де вони, я майже нічого не відчуваю! Все це підвіска ковтає, не розжовуючи, і хід при цьому щільний, зібраний, без страшних кренів у віражах і гулянь по трасі на високих швидкостях. Кам'янисті грунтовки? Короткий ділянку такого "бездоріжжя" з вимоїнами наш тестовий Stepway пролетів, навіть, здається, не помітивши, тільки камені в усі боки летіли! Ось воно, спадщина всеїдною "Логановський" ходової, зведена в ступінь! Правда, повної відмови від того, що під колесами, не відбувається: на кермо все ж прориваються ривки і вібрації від нерівностей.

Правда, повної відмови від того, що під колесами, не відбувається: на кермо все ж прориваються ривки і вібрації від нерівностей

Відомі за минулим Sandero 1,6-літрові бензинові "атмосферники" Renault K7M (8 клапанів) і К4М (16 клапанів) перейшли і на новий Stepway. Як і раніше, мотори адаптовані під наше паливо і клімат, оснащені більш потужними генераторами і ємними акумуляторами. Але лити в них 92-й бензин, як раніше, вже не можна: після доведення до еконорм Євро 5 цих двигунів наказаний АІ-95. Горловина бачка склоомивача все так же захована під лобовим склом і незручна для доступу, зате у капота з'явився газовий упор замість сталевого прута.

Але за здатність Stepway так перетравлювати розбите покриття я готовий йому багато чого пробачити. І не тільки за це, адже минула модель, що віддає дешевизною, тепер виглядає таким собі сільським простачка, справжнім "Стьопою", як його прозвали в народі! А новий Stepway - це вже практично "Стефан", такий собі новомодний і сухорлявий урбаніст, на якого поглядають і старі й малі, навіть не підозрюючи, що родом ця машина - з бюджетних "кварталів" .Салон став солідніше, комфорту додалося, здатності до " паркуру "на міському та легкому" натурному "бездоріжжя стали ще крутіше ... У нас таких люблять.

Звичайний же Sandero на тлі Stepway и сидить нижчих, и Виглядає нудніше, и в базі обладнань простіше: например, у него немає АБС, підігріву передніх сидінь и подушки безпеки пасажира. Так, базовий Sandero з мотором в 1,2 л дешевше, чем Stepway, відразу на 79 000 рублей, а найдешевше версія з 1,6-літровім двигун - на 74 000 рублей. Зато різніця между Sandero и Stepway в комплектаціях Confort и Privelege - лишь 25 000 рублей. При цьому Stepway жодного разу не подорожчав з моменту виходу на ринок, хоча Renault за останнім часом піднімав ціни вже тричі.

(Прим.ред. Буквально через пару днів після виходу цієї статті стало відомо, що Renault все ж підняла ціни на новий Sandero Stepway, причому відразу на 49 000 рублів!)

Сталева захист мотора, пластикові щитки, що прикривають топлівопроводи, антигравійна мастика на днище і в колісних арках - все це входить в програму адаптації Sandero Stepway для Росії і є на всіх поставляються до нас машинах. На порожньому автомобілі під захистом мотора я наміряв 20 см просвіту, а під переднім бампером - 24 см.

До того ж, новий Stepway в базових комплектаціях виявився дешевшим попередника! У того було всього дві версії: 8-клапанний мотор плюс "механіка" за 510 000 рублів і 16-клапанник з автоматом за 566 000. Зараз комплектацій вже чотири: кожен з двох моторів доступний в виконаннях Confort і Previlege. Найдоступніший Stepway - з 8-клапанним двигуном в комплектації Confort тепер коштує от 485 000 рублей, а в тій же комплектації з 16-клапанним мотором - від 505 000 рублей. В ціну за замовчуванням входять дві фронтальні подушки, АБС, підсилювач керма, обігрів передніх сидінь, заднього скла і дзеркал з сервоприводом, круїз-контроль, передні електричні склопідйомники і центральний замок з ДУ.

За кондиціонер доведеться доплатити ще 26 000 рублів, причому тільки в парі з ним доступний обігрів лобового скла за 6500 рублів. Потрібна музика в дорозі? Тоді ще 9500 рублів за аудіосистему CD / MP3 з 4 динаміками, Bluetooth і підрульовими джойстиком управління. Або відразу відвалити 14 500 рублів - і тоді в одному пакеті буде і музика, і мультимедіа з навігатором. Якщо купити всі доступні для комплектації Confort опції, автомобіль буде коштувати 532 000 рублей або 552 000 рублів (в залежності від мотора).

(Прим.ред. Буквально через пару днів після виходу цієї статті стало відомо, що Renault все ж підняла ціни на новий Sandero Stepway, причому відразу на 49 000 рублів!)

У минулого Sandero Stepway запаска висіла під днищем, тепер же вона перенесена в багажник, звідки дістати її буде простіше - і бруднитися доведеться менше. Схема задньої підвіски зі скручуємо балкою не змінилася, однак пружини і амортизатори подовжені, так само як і спереду. Кліренс під заднім бампером на порожній машині дорівнює 33 см, під задньою балкою - 21 см.

У топової комплектації Privelege (від 539 000 рублей за мотор в 82 л.с. і від 559 000 рублей за 102-сильний) вже є клімат-контроль, передні бічні подушки безпеки, аудіосистема з підрульовими джойстиком, бортовий комп'ютер, шкіряне оздоблення керма та задні електросклопідйомники. Але за підігрів лобового скла знову потрібно доплачувати 6500 рублів. Навігація обійдеться в 10 500 рублів, і тільки в цій комплектації доступні система стабілізації ESP в парі з заднім парктроніком. Правда, теж за доплату, яка складе 16 000 рублів. Якщо нафарширувати автомобіль по максимуму, він буде коштувати 572 000 і 592 000 рублей відповідно, в залежності від мотора.

Конкуренти? Суперником номер один точно стане нова Lada Kalina Cross . Правда, поки вона продається в єдиній версії "норма" з 8-клапанним 1,6-літровим мотором (87 к.с., 140 Нм), однією подушкою безпеки і без системи стабілізації (є тільки АБС). Зате коштує така Kalina всього 409 000 рублей, при цьому в ціну вже входять клімат-контроль і підігрів передніх сидінь і дзеркал! Не забудемо і 16-клапанний Largus Cross (485 000 рублей за п'ять місць та 505 000 рублей за сім).

(Прим.ред. Буквально через пару днів після виходу цієї статті стало відомо, що Renault все ж підняла ціни на новий Sandero Stepway, причому відразу на 49 000 рублів!)

Ось так виглядає штампований колісний диск Sandero без декоративного ковпака. Може бути, пофарбувати сріблянкою - і кому воно потрібне, це лиття?

З "іноземців" ближче всіх по ціні - "китайці". Так, забавний Chery IndiS оснащується єдиним 1,3-літровим моторчиков в 83 л.с., але пропонується як з механічною КПП, так і з варіатором. Ціна - від 419 000 до 475 000 рублей. Піднесений хетч Geely MK Cross виглядає суворіше, розмірами крупніше, а його полуторалітровий мотор потужніший (94 к.с.). Коробка - тільки механіка, зате цінник - нижче: від 399 000 до 419 000 рублей.

Але найнебезпечніше для нового Sandero Stepway, звичайно, стане майбутній соплатформенний хетчбек Lada Xray орієнтовною ціною Від 430 000 рублей, який обіцяють поставити на потік навесні 2015 року.

PS Буквально за пару днів після публікації цієї статті, дикий галоп курсу рубля до євро різко підняв ціни не тільки на Sandero Stepway (+49 000 рублів до ціни всіх комплектацій), але і на звичайний Sandero, який подорожчав на суму від 40 000 до 60 000 рублів - для цього бюджетного сімейства це дуже чутливий зростання, який відіб'є чимало клієнтів! Не менш серйозно змінюється дисбаланс сил і на тлі конкурентів, адже "АвтоВАЗ" і китайські виробники в останні дні цінники поки не переписували. Але не виключено, що "рублева лихоманка" може змусити підняти ціни і цих виробників. Питання лише в тому, яким буде зростання вартості? Що ж, прогнози нині нестійкі, залишається тільки чекати.

Технічні характеристики (дані виробника):

Назва автомобіля Renault Sandero Stepway 1,6 8v Renault Sandero Stepway 1,6 16v

габаритні розміри

Довжина, ширина, висота, мм 4080х1757х1618 4080х1757х1618 Колісна база, мм 2589 2589 Дорожній просвіт, мм 195 195 Колія передня, мм 1497 1497 Колія задня, мм 1486 1486 Радіус повороту по шинах, м 4,8 4,8 Обсяг багажника, л 320 -1200 320-1200

двигун

Тип двигуна 4-циліндровий, бензиновий,
атмосферне, 8-клапанний 4-циліндровий, бензиновий,
атмосферне, 16-клапанний Максимальна потужність, к.с. 82 при 5000 об / хв 102 при 5750 об / хв Максимальний обертовий момент, Нм 134 при 2800 об / хв 145 при 3750 об / хв Об'єм двигуна, см3 1598 1598 Ступінь стиснення 9,5 9,8 Діаметр циліндра, мм 79,5 79,5 Хід поршня, мм н / д н / д

маса

Споряджена маса MT / AMT, кг 1111 1127 Вантажопідйомність MT / AMT, кг

трансмісія

Тип приводу Передній Передній КПП 5-МКПП 5-МКПП

дінамічні характеристики

Максимальна швидкість, км / год 165 170 Розгін 0-100 км / ч, з 12,3 11,2

споживання палива

Міський цикл, л / 100 км 9,9 9,5 Заміський цикл, л / 100 км 5,9 5,9 Змішаний цикл, л / 100 км 7,3 7,2 Тип палива Бензин АІ-95 і 98 Бензин АІ-95 і 98 обсяг паливного бака, л 50 50

Автор АвтоВесті, Олександр Євдокимов, фото автора та Renault

Так чи варто переплачувати за "піднятий" хетчбек, який в новому поколінні еволюціонував від такого собі простака "Степана" до піжони "Стефана"?
Тільки чи не почнуть їх у нас красти ?
У колишнього Stepway можна було розблокувати двері кнопкою з брелока?
Повітря не пускає?
Чому немає управління "музикою" на кермі?
Даєш "шестиступкой"?
Дорожня дрібниця, трамвайні колії, бруківка, лежачі поліцейські?
Кам'янисті грунтовки?
Потрібна музика в дорозі?
Конкуренти?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов