Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Subaru Legacy B4

Наша сеть партнеров Banwar

Тест-драйв японського седана Subaru Legacy 2.0GT DIT представляє Такешіта Кентаро (Takeshita Kentaro), спеціальний незалежний оглядач, який працює за контрактом з японськими спеціалізованими автомобільними Інтернет-ресурсами.

моделі серії Legacy від компанії Subaru зазнали чергової рестайлінг. Ми спробуємо випробувати ходові якості представницької комплектації 2.0GT DIT, оснащеної новим двигуном з турбонаддувом.

Зараз з приводу лінійки двигунів від Subaru ведеться багато розмов. Якщо просто сказати про 4-циліндровому «оппозитника», тобто длінностроковая серія FB, є «квадратна» серія FA, крім того, «сверхквадратная» серія з коротким рядком EJ також ще подекуди використовується, в загальному, ситуацію можна назвати перехідним періодом для нового покоління.

Якщо просто сказати про 4-циліндровому «оппозитника», тобто длінностроковая серія FB, є «квадратна» серія FA, крім того, «сверхквадратная» серія з коротким рядком EJ також ще подекуди використовується, в загальному, ситуацію можна назвати перехідним періодом для нового покоління

Ціна випробовується автомобіля 4 074 000 ієн (51 105 доларів). Сидіння зі шкіряною оббивкою + Legacy Macintosh Sound System & HDD Navi = 640 500 ієн (8 034 доларів). Гальмівна система передніх і задніх коліс на B4 2.0GT DIT включає в себе вентильовані диски. Крутний момент на малих і середніх швидкостях більше звичайного, тому можна з лишком гнати навіть на 2000 оборотах двигуна. У місті можна їхати вільно і невимушено, що говорить про гарний добротному поєднанні з вариаторной трансмісією CVT. Оптимально поєднується, якісне підібрана підвіска продовжує добру традицію Legacy. Помірно жорстка, і в той же час еластична. Робоча продуктивність і комфорт тут вишукано збалансовані. Амортизаційні стійки від фірми Bilstein є штатними комплектуючими.

Швидше за все, найбільшу увагу субаристов приверне саме новий турбовой агрегат FA20, серце нової комплектації Legacy 2.0GT DIT, яка з'явилася після рестайлінгу моделей Legacy B4 і Legacy Touring Wagon в травні 2012 року.

Встановлюваний також і на модель BRZ атмосферний двигун FA20 оснащений системою безпосереднього вприскування D-4S (суміщення уприскування безпосередньо в циліндри двигуна і в порти циліндрів). Однак в серії Legacy, використовується власна система уприскування від Subaru (тільки безпосереднє уприскування в циліндри), яка є таким собі допінгом для нової системи турбонаддува twin-scroll. Така система за своєю потужністю обганяє WRX STI, і видає пікові потужність 300 к.с. і крутний момент 40.8 кгм.

На новому Legacy не передбачено інших варіантів трансмісії, крім вариаторной, званої також лінеатроніком (linear-tronic).

Місце проведення тест-драйву - швидкісна магістраль Томей в Японії. Седан Legacy B4 2.0GT DIT прямує на захід. Ручка перемикання лінеатроніка встановлена ​​в положення "D", кнопка регулювання режиму їзди SI-DRIVE зафіксована на положенні "I" (intelligent mode - режим економії палива). Стрілка тахометра на швидкості 100 км / год показує позначку 1700 оборотів в хвилину, при цьому передається шум від двигуна в салон автомобіля вкрай низький. Рівень дорожнього шуму також відчутно приглушується. Система 4WD показує прямолінійність стріли і видає зразкове водіння гранд-таурера.

Наздогнали їхав попереду і тут же перемістилися на смугу, призначену для обгону. Збираємося далі їхати в енергійному темпі. Однак, як я і очікував, постійно включений режим "I" не дозволяє отримати повну віддачу від дросельної заслінки. Виявляє себе запізнювання реакції варіатора на «кік-даун», через що ривок вперед спізнюється на один темп.

Виявляє себе запізнювання реакції варіатора на «кік-даун», через що ривок вперед спізнюється на один темп

Внутрішня передня панель чергує відтінки від сріблястого до темного металік. Кнопки перемикачів SI-DRIVE і кольорового MID перенесені на кермо. Електронне урядування паркувальним гальмом розташоване так само за ручкою перемикання трансмісії. Тканинні сидіння спортивного крою є стандартним оснащенням для B4 2.0GT DIT, однак на тестованої машині сидіння обтягнуті шкірою в якості опції. У будь-якому випадку, оригінальна стібка блакитного кольору присутній на всіх сидіннях. У центральній частині приладової панелі встановлений 3.5-дюймовий кольоровий рідкокристалічний дисплей, який показує кожен вид параметра витрати палива і різну автомобільну інформацію. Управління показаннями дисплея проводяться за допомогою перемикача, встановленого на кермі.

Тут, перемикаємо управління їзди в режим "S" (sport), більш того, в режим "S #" (sport sharp - гостро-спортивний), який сам виробник називає «режим, орієнтований на швидкість реакції». Пробуємо ще разок натиснути, як слід, на педаль газу. І відразу ж «варіаторной» начебто зникла, автомобіль показав хорошу енергійність «кік-дауна» і такий лютий розгін, про який «атмосферники» FB і FA навіть не можуть мріяти. Автор цього огляду якраз і сподівався отримати такий результат.

Через турбового крутного моменту, на піку досягає позначки 400 Нм, кузов автомобіля начебто витягується вперед (хоча ні, у випадку з повнопривідним Subaru, можна описати своє враження як «колеса отшвирівают з-під себе дорожню поверхню»).

Мене захопив цей процес - ну, давай, давай! - швидкість машини вже стала наближатися до небезпечної позначки. Підвіска стала м'якше працювати на стиск, а її розтягування, очевидно, прагне до обмеження, і навіть не припускає порушити стабільну плоску позицію автомобіля на дорозі. Взагалі про японській машині не прийнято говорити, що це та машина, на якій можна їхати скрізь і куди завгодно, але ось цей автомобіль є винятком. Це - номер один серед японських автомобілів по далеких подорожей і гранд-туризму.

Зазвичай кажучи про Subaru, основним центром уваги і обговорення зазвичай є неповторний субаровский двигун, але в даному випадку, що стосується мене, то я б головну роль відвів все-таки саме шасі, оскільки впевнений, що яскраво виражена м'якість і комфортність якраз і підкреслюють «субаристов» даного автомобіля. І Legacy B4 2.0GT DIT зміг підтвердити мої очікування.

Рульове пристрій з оптимальним числом передачі 14.5 дуже приємно реагує навіть на невеликий рух кермом, хоча б на ширину кулака. Теперішнє покоління змінило гідравлічну рульову рейку на електричну. Це не той вид управління, коли входиш в поворот дуже зосередженим на траєкторії автомобіля, стежачи за найменшої реакцією керма, а коли носова частина машини запросто, в один момент, заходить по внутрішній траєкторії кута повороту.

Це не той вид управління, коли входиш в поворот дуже зосередженим на траєкторії автомобіля, стежачи за найменшої реакцією керма, а коли носова частина машини запросто, в один момент, заходить по внутрішній траєкторії кута повороту

Порівняно економічна витрата палива 2-літрового двигуна з турбонаддувом FA20 - одна з конкурентних переваг. За японським стандартом JC08 Mode, витрата палива становить 8.1 л / 100 км. Під час випробувального заїзду зі столиці до Хаконе і назад, включаючи гірські дороги, середня витрата палива показав 12.4 л / 100 км. Оригінальна кришка двигуна спеціально для комплектації DIT висловлює яскраву прихильність Subaru. Розмір коліс складає 225/45 R18. Тестована машина «взута» в покришки Bridgestone Potenza RE050A. Лиття, покрите матовою фарбою кольору «мокрий асфальт», що поглинає відблиски, йде спеціально на цю комплектацію DIT.

Більш того, Legacy B4 2.0GT DIT дозволило швидко звикнути до чудовій роботі своєї гальмівної системи. Не кажучи вже про гальмівному зусиллі, можна відзначити задоволення від чітко вираженого впливу на педаль гальма, будь то невелике послаблення тиску, або, навпаки, невелике зусилля. Серед «простих седанів» знайдеться дуже мало японських автомобілів, у яких робота гальмівної системи відрізняється подібної глибиною і тонкістю впливу.

Висловлюючи свої справжні наміри, не можу позбутися від дозрілого бажання пройняти на 2.0GT DIT, оснащеним НЕ лінеатроніком, а механічною трансмісією. Однак історія нового 4-boxer тільки-тільки почалася. Перш за все, якщо взяти модель Legacy 2.0GT DIT в якості моделі, що доставляє задоволення від збалансованої високою функціональності гранд-туризму, то у неї повинна бути різна послідовність. І разом з цим, у мене не виникає побоювання, що слідом за даним автомобілем Subaru може випустити щось провальне і невиразне.

Технічні характеристики Subaru Legacy 2.0GT DIT (4WD / CVT)

Кузов: DBA-BMG
Габарити кузова, довжина * ширина * висота, мм: 4745 * 1780 * 1505
Колісна база, мм: 2750
Колія коліс, передніх / задніх, мм: 1530/1535
Мінімальний дорожній просвіт, мм: 150
Габарити салону, довжина * ширина * висота, мм: 2190 * 1545 * 1215
Маса автомобіля в неспорядженому стані: 1560 кг
Маса автомобіля в спорядженому стані: 1835 кг
Кількість посадочних місць: 5
Мінімальний радіус повороту: 5,5 м
Двигун: FA20, 1998. куб. см, 4-циліндровий, опозитний, DOHC 16 valve turbo
Максимальна потужність: 300 к.с. (221 кВт) / 5600 об / хв
Максимальний крутний момент: 400Нм (40.8 кгм) / 2000 ~ 4800 об / хв
Діаметр поршня * хід поршня, мм: 86.0 * 86.0
Ступінь стиснення: 10.6
Трансмісія: CVT
Обсяг паливного бака: 65 л
Витрата палива за стандартом JC08 Mode: 8.1 л / 100 км
Розмір коліс: 225 / 45R18
Ціна автомобіля в Японії без урахування податку 3 433 500 ієн (43 070 доларів США)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов