Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйви та огляди Audi A4 (Ауді А4). Audi A4: Класика жанру

  1. Ні відняти, ні додати
  2. Конкуренти і ціни
  3. плюси:
  4. мінуси:

Наша сеть партнеров Banwar

Я неодноразово говорив про те, що росіяни дуже люблять седани; люблять за зовнішній вигляд, статусність і оптимальне співвідношення ціни, якості і габаритів. Сьогодні ідеальний автомобіль для представника середнього класу - або кросовер, або седан. Я неодноразово говорив про те, що росіяни дуже люблять седани;  люблять за зовнішній вигляд, статусність і оптимальне співвідношення ціни, якості і габаритів Герой сьогоднішньої розповіді - Audi A4 - цінується не тільки в РФ, але і у всьому світі

Конкуренція в стані виробників 3-об'ємних 4-дверних машин зараз жорстка - в країні нестабільна економічна ситуація і кожен клієнт на рахунку. Велика частина попиту на седани в Росії задовольняється за рахунок моделей C-класу - вони недорогі і пропонують оптимальний набір сучасного устаткування. І саме небагаті покупці таких машин завжди коливаються між різними марками, моделями - для них важливий кожен нюанс і рубль. Вибір їм зробити складно ...

Габарити A4 (з дзеркалами заднього виду) - 4701х2040х1427 мм Габарити A4 (з дзеркалами заднього виду) - 4701х2040х1427 мм

Легше тим, хто має в своєму розпорядженні значними грошовими сумами і однозначно хоче придбати солідну четирехдверка вищого D-класу. Такі громадяни відразу направляються в автосалон однієї з відомих марок - Audi , BMW, Mercedes, Lexus або Volvo. Чому? Все просто - саме за цими брендами давно закріпився імідж виробників висококласних і надійних автомобілів.

Оновлений седан Audi A4, щоб не говорили злі язики, відрізняється від дорестайлингового Оновлений седан Audi A4, щоб не говорили злі язики, відрізняється від дорестайлингового

Герой сьогоднішньої розповіді - Audi A4 - цінується не тільки в РФ, але і у всьому світі: з 1994 року (саме тоді лінійка Audi 80 була перейменована в Audi A4 ) Було випущено кілька мільйонів седанів і універсалів цієї моделі.

Четверта генерація автомобіля, відома під позначенням B8, дебютувала в 2007 році на мотор-шоу у Франкфурті. Новинка була тепло зустрінута громадськістю та без змін продавалася до 2011 року, коли пережила рестайлінг, завдяки якому класичний седан середнього класу змінився зовні і внутрішньо. І все ж три роки (а якщо не брати до уваги оновлення, то сім років) - це термін для автомобіля, яким би гарним він не був. Німці з Audi це розуміють і вже тестують модель A4 B9, її прем'єра запланована на 2015 рік. Поки ж в шоу-руми Audi клієнти приходять за цією версією машини і без жалю розлучаються зі своїми кровними заради жаданої покупки. У чому ж популярність «четвірки»? Чим вона виділяється серед нечисленних конкурентів? Відповіді на ці питання мені дав тестовий седан A4 з мотором 1.8 TFSI потужністю 170 к.с. і легендарним варіатором multitronic.

Задня частина машини отримала трохи змінену оптику і бампер з невеликою виштамповкою

Ні відняти, ні додати

В даний час покупка автомобіля, особливо - дорогого і за визначенням хорошого - не такий складний процес, яким він був раніше. Ще кілька років тому автолюбитель вибирав між сучасною і архаїчної оснащенням, стильним і нестильна дизайном, надійними і ненадійними вузлами, якісної та неякісної обробкою, потужними і слабкими моторами, моторними і «зупинитися» КПП ... Зараз все простіше - виробники йдуть врівень один з одним і пропонують однаково добротні (за рідкісним винятком) і високотехнологічні машини. Сьогодні не можна однозначно сказати про те, що якийсь автомобіль дуже поганий, а якийсь - дуже хороший. Клієнт вибирає машину, орієнтуючись на особисті відчуття і переваги. Між брендами йде битва ідеологій ... І компанія Audi по цій частині - один з лідерів.

Котити по місту за кермом «німця» приємно Котити по місту за кермом «німця» приємно

Легкова модельна лінійка «Ауді» в даний момент складається з автомобілів A1, A3, A4, A5, A6, A7 і A8. Всі вони дуже схожі один на одного зовні - однотипні радіаторні решітки та ліхтарі, схожі бампери і силуети. Кому-то такі «родинні зв'язки» подобаються, комусь вони не по душі ... Факт залишається фактом - машини мають загальну харизму і добре впізнавані. І це, насправді, на руку покупцям. Вашу дружину не влаштовують габарити A3, але їй потрібен міський автомобіль? Купіть A1 - сімейні риси марки на обличчя. Бракує грошей на модель A6, але хочеться придбати схожий комфортабельний седан із солідною зовнішністю? Вперед - A4 вам на допомогу.

Здалеку в профіль модель A4 можна легко сплутати з «старшим за званням» седаном A6 - «четвірка» виглядає так само дорого і солідно Здалеку в профіль модель A4 можна легко сплутати з «старшим за званням» седаном A6 - «четвірка» виглядає так само дорого і солідно

У багатьох з нас марка з Інгольштадта асоціюється з повнопривідною трансмісією quattro. Так, даний тип приводу - ікона для шанувальників динамічної їзди. Тестовий седан A4 був обладнаний приводом лише на одну вісь - передню. З одного боку - погано, так як чотири провідних колеса завжди краще двох. З іншого - добре, адже трапилася нагода випробувати німецький монопривідний автомобіль на зимових дорогах і переконатися в тому, що він не менш гарний свого побратима з шильдом «quattro» на двері багажного відсіку.

Росіяни дуже люблять седани Росіяни дуже люблять седани

Оновлений Audi A4, щоб не говорили злі язики, відрізняється від дорестайлингового: кузов став більш спортивним, динамічним і, можна навіть сказати, елегантним - верхні кути великий решітки радіатора скошені; поперечні ребра і кільця емблеми Audi виконані більш рельєфно. Зовнішній вигляд головного світлотехніки преобразився: нижні кромки передніх фар придбали легкий хвилеподібний вигин, а в стандартну комплектацію тепер входять ксенонові лампи.

На присипаних снігом заміських магістралях Audi A4 поводиться відмінно На присипаних снігом заміських магістралях Audi A4 поводиться відмінно

Задня частина машини отримала трохи змінену оптику і бампер з невеликою виштамповкою. Здалеку в профіль модель A4 можна легко сплутати з «старшим за званням» седаном A6 - «четвірка» виглядає так само дорого і солідно. Габарити A4 (з дзеркалами заднього виду) - 4701х2040х1427 мм, габарити A6 (для порівняння) - 4933х2086х1455 мм.

Незважаючи на легковий характер, російська версія Audi A4 має майже кроссоверним дорожній просвіт - 160 мм Незважаючи на легковий характер, російська версія Audi A4 має майже кроссоверним дорожній просвіт - 160 мм

Прес-служба Audi заявляє, що для A4 доступні п'ятнадцять кольорів кузова, але мені здається, що німецький автомобіль D-класу найбільш вигідно виглядає в п'яти - білому, чорному, сріблястому, червоному і синьому.

Салон седана A4 хороший і за традицією ергономічний. Почерк дизайнерів та інженерів Audi впізнається відразу - панелі оброблені м'яким пластиком, наявні елементи з хромованою обробкою, в дверях і центральному тунелі є зручні ніші, кермо простий, але триматися за нього приємно, інформативна панель приладів (в центрі якої розміщений РК-екран) НЕ перевантажена зайвими даними, центральна консоль (з трьома роздільними зонами - кольоровий дисплей системи MMI, блок медійної установки, модуль однозонного клімат-контролю) трохи розгорнута до водія.

Про динаміку Audi A4 говорять цифри: розгін від 0 до 100 км / год займає 8.3 з

Передні крісла мають у своєму розпорядженні лише механічними регулюваннями, проте радують якісної шкіряною оббивкою і «щільним» обхватом тел водія і пасажира.

На задньому сидінні з комфортом можуть розміститися двоє дорослих і одна дитина, місця для їх ніг і голів достатньо, прохід на місця зручний і особливих труднощів не викликає.

Передні крісла мають у своєму розпорядженні лише механічними регулюваннями, проте радують якісної шкіряною оббивкою і «щільним» обхватом тел водія і пасажира

Про багажному відділенні говорити, в общем-то, нічого - воно має обсяг 480 літрів, майже прямокутну форму і підпільну нішу, в якій ховається докатка.

Незважаючи на легковий характер, російська версія Audi A4 має майже кроссоверним дорожній просвіт - 160 мм., І ці цифри дуже важливі на поганий, особливо - зимової, дорозі: при акуратній їзді можна не турбуватися про цілісність спідниці переднього бампера навіть при наявності криги і снігових ущільнень на асфальті.

Панелі оброблені м'яким пластиком, наявні елементи з хромованою обробкою, в дверях і центральному тунелі є зручні ніші

Котити по місту за кермом «німця» приємно - на низьких оборотах звук від турбированного мотора в салоні практично не чутний, система «стоп / старт» дуже швидко глушить і запускає двигун на світлофорах, а безступінчата трансмісія multitronic, що має режим ручного перемикання, варіює надходження крутного моменту до передніх ведучих коліс плавно. На підйомах дуже виручає автоматичний «ручник».

Салон седана A4 хороший і за традицією ергономічний Салон седана A4 хороший і за традицією ергономічний

Підвіску A4 можна назвати збалансованою, з одного боку - вона гасить навіть великі нерівності без зайвого шуму і тряски, з іншого - вивірена жорсткість дозволяє впевнено керувати машиною і не боятися критичних кренів у віражах.

На присипаних снігом заміських магістралях Audi A4 поводиться відмінно - «заправляти» седан в повороти можна філігранно дозуючи тягу педаллю акселератора, головне - не поскупитися і заздалегідь взути «ноги» автомобілях в гідні «постоли». Тестовий екземпляр міг похвалитися «липучкою» Continental, яка міцно тримала машину на слизькому полотні.

Центральна консоль (з трьома роздільними зонами - кольоровий дисплей системи MMI, блок медійної установки, модуль однозонного клімат-контролю) трохи розгорнута до водія

Про динаміку Audi A4 говорять цифри: розгін від 0 до 100 км / год займає 8.3 с. Гідний показник для невеликого і економічного мотора - в змішаному режимі їзди він споживає близько 6 літрів бензину марки АІ-95 на 100 км. Ось тільки гучний движок при інтенсивному прискоренні.

Audi A4 можна порівняти зі зручними брендовими рукавичками: надів вранці на руки і на весь день забув про їх існування: звикати ні до чого не потрібно, миритися з будь-якими вадами не доводиться. Така нинішня політика Audi - створювати автомобілі, однаково підходять діловим людям, яких немає часу на адаптацію до «заліза» і естетам, що цінують високотехнологічні «штучки» і не шкодують коштів на шановані бренди.

Інформативна панель приладів (в центрі якої розміщений РК-екран) не переобтяжена зайвими даними

Конкуренти і ціни

Седан Audi A4 пропонується росіянам з бензиновими і дизельними моторами потужністю від 120 до 272 к.с. Модель доступна з передньо- і повнопривідну трансмісіями. Стартова ціна - 1 280 000 рублів, максимальна - 2 220 000 рублей. Універсал A4 Avant пропонується за ціною від 1 350 000 до 2 290 000 рублей. Модель A4 allroad quattro коштує 1 840 000 рублів (з бензиновим двигуном потужністю 225 кінських сил і 6-ступінчастою МКПП) і 1 910 000 рублів (з таким же силовим агрегатом і автоматичною коробкою S tronic). Спортивні 333-сильні модифікації S4 і S4 Avant коштують 2 860 000 і 2 930 000 рублей відповідно, «монстр» RS4 Avant - 4 050 000 рублей.

На задньому сидінні з комфортом можуть розміститися двоє дорослих і одна дитина На задньому сидінні з комфортом можуть розміститися двоє дорослих і одна дитина

У «четвірки», з урахуванням ціни і високого статусу марки Audi, суперників небагато - BMW 3 Series (від 1 635 000 рублів), Infiniti Q50 (від 1 450 000 рублів), Mercedes-Benz C-Class (від 1 490 000 рублей ), Lexus IS (від 1 482 000 рублів) і Volvo S60 (від 1 309 000 рублів).

Про багажному відділенні говорити, в общем-то, нічого - воно має обсяг 480 літрів, майже прямокутну форму і підпільну нішу, в якій ховається докатка Про багажному відділенні говорити, в общем-то, нічого - воно має обсяг 480 літрів, майже прямокутну форму і підпільну нішу, в якій ховається докатка

плюси:

- Великий вибір модифікацій і комплектацій

- Якісна обробка

- Стильний зовнішній вигляд

- Економічний двигун

- Ергономічний салон

мінуси:

- Щодо галасливий на високих оборотах мотор

- Однозонна клімат-контроль

Дякуємо за допомогу в організації тест-драйву автосалон «Ауді Центр Ростов» в особі Ганни Труфанова

Чому?
У чому ж популярність «четвірки»?
Чим вона виділяється серед нечисленних конкурентів?
Вашу дружину не влаштовують габарити A3, але їй потрібен міський автомобіль?
Бракує грошей на модель A6, але хочеться придбати схожий комфортабельний седан із солідною зовнішністю?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов